RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA
+23
QUCA
MESTRE
small llagost
tximitxurry
malaqui
Aidil
Tenzing Norgay
sin nombre
NUVOL KINTON
awanaskein
el payes en moto
BARRACUDA
Dick Beamon
KARKI
Be your best
FeNt CaMi
porcalleocho
THE LAST HOPE
si vales, vales
ramonet
seb coe
Fraguel Rock
facvac
27 participantes
FACVAC :: ACTUALITAT DEL CLUB :: RESULTATS :: PISTA
Pàgina 5 de 25
Pàgina 5 de 25 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25
Re: RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA
Doncs segons em va comentar Ricard, la seva marca és mínima pels d'Espanya, però no és vàlida per culpa del vent... Llàstima. Pel que fa a la Rocio, em va dir que no havia sigut un bon dia per ella, que li falta més experiència competint, però això té fàcil solució, anar provant en altres controls i campionats, passar-ho bé i agafar experiència! Segur que ben aviat n'obtindrà resultats!
I jo, doncs també em falta experiència em sembla... jejeje. Seguirem insistint! Però tot i no fer marca crec que em va anar prou bé, vaig anar a bon ritme, passant a 3'09 el 1000 (segons em van dir), però llavors la que anava davant meu es va retirar i la primera estava ja molt lluny, i sola no vaig saber aguantar el ritme... Un altre dia serà!
I jo, doncs també em falta experiència em sembla... jejeje. Seguirem insistint! Però tot i no fer marca crec que em va anar prou bé, vaig anar a bon ritme, passant a 3'09 el 1000 (segons em van dir), però llavors la que anava davant meu es va retirar i la primera estava ja molt lluny, i sola no vaig saber aguantar el ritme... Un altre dia serà!
FeNt CaMi- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008
Ahh, i gràcies SEB! com a mínim dius que es acceptable!
FeNt CaMi- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008
La mínima dels 100 m ll pel campionat d'Espanya juvenil és 11"50
KARKI- Nombre de missatges : 205
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA
Registration date : 27/01/2008
Bona puntualitzacio.. pero tambe si li acaben les oportunitats. Potser surt una minima d´aquelles extranyes com una que ja sabem.. no? . L´ultim dia i l´ultim moment.
Campionat de Catalunya Cadet
Amposta, 21 de juny
Llargada
Berta Casanova 4.06
La Berta ha tingut avui el dia en que no surt res. Jo diria que no s'ha adaptat a la calor i que no ha trobat la chispa necesària per fer els salts habituals en ella.
Ara toca desconectar una mica dels entrenos i esperar que la molt bona progresió d'aquest any es confirmi la propera temporada.
3000m
Marc Ribas 11'09''77
........la veritat es que no sabia que el Facvac tenia una equipació totalment de color verd com la que portava avui el Marc durant la cursa.
.......sense comentaris.
Amposta, 21 de juny
Llargada
Berta Casanova 4.06
La Berta ha tingut avui el dia en que no surt res. Jo diria que no s'ha adaptat a la calor i que no ha trobat la chispa necesària per fer els salts habituals en ella.
Ara toca desconectar una mica dels entrenos i esperar que la molt bona progresió d'aquest any es confirmi la propera temporada.
3000m
Marc Ribas 11'09''77
........la veritat es que no sabia que el Facvac tenia una equipació totalment de color verd com la que portava avui el Marc durant la cursa.
.......sense comentaris.
Fraguel Rock- Nombre de missatges : 293
Ubicació : La Cova dels Fraguel
Segurament no tenia equipacio, perque mai ni ell ni el seu entrenador, ni les seus companys de grup d´entenament s´ han preocupat de fer-li saber el tema de l´equipacio. Perque que jo sapigui no s´ha negat cap equipacio a un soci del club Encara que donat que aquest xaval ha estat entrat a les instala.lacions del Fornas sense cap mena de control i que no ha sigut fins al passat mes de març qu s´ha tingut constacia real de la seva existencia, es normal que no tingues equipacio.
SABEM ALGUNA COSA DE LA GEMMA AL D'ESPANYA?????
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Resultats de la Gemma a Vitoria, millor llançament de 30.95, lluny dels registres d´aquesta temporada. Pero una presencia en un Campionat d´Espanya, això ja es un premi.
FELICITATS GEMMA,
FELICITATS GEMMA,
La d'ahí va ser una competició una mica extranya:
feia un calor molt sofocant, i a les 4 de la tarda ufff!!!
els jutges no s'acabaven d'aclarir amb la obertura de les portes de la gabia???
no estic segur.. pero ens va semblar que els sectors de caiguda estaven marcats pel disc...
dels 42 llançaments que es van fer (entre totes les atletes) 20 van ser nuls, (alló semblava el Fornàs) , segurament les atletes es veien presionades pel poc espai que hi havia entre les portes perque sortissin els martells.
Als dos ultims intents la Gemma va arriscar una miqueta... ja que la medalla de bronze estaba en 38 m. i és una marca que està al seu abast, pero no va sortir. amb tot es va mostrar molt tranquila i concentrada en tot moment.
FELICITATS GEMMMA!!!
feia un calor molt sofocant, i a les 4 de la tarda ufff!!!
els jutges no s'acabaven d'aclarir amb la obertura de les portes de la gabia???
no estic segur.. pero ens va semblar que els sectors de caiguda estaven marcats pel disc...
dels 42 llançaments que es van fer (entre totes les atletes) 20 van ser nuls, (alló semblava el Fornàs) , segurament les atletes es veien presionades pel poc espai que hi havia entre les portes perque sortissin els martells.
Als dos ultims intents la Gemma va arriscar una miqueta... ja que la medalla de bronze estaba en 38 m. i és una marca que està al seu abast, pero no va sortir. amb tot es va mostrar molt tranquila i concentrada en tot moment.
FELICITATS GEMMMA!!!
MOLT BÉ GEMMA!!!!
AGAFANT EXPERIÈNCIA EN CAMPIONATS D'ESPANYA!!! I ARRISCANT EN BUSCA DE MEDALLA!! A LA PRÒXIMA SURTIRÀ!!
HA COMPETIT MÉS GENT AQUEST CAP DE SETMANA???
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
AGAFANT EXPERIÈNCIA EN CAMPIONATS D'ESPANYA!!! I ARRISCANT EN BUSCA DE MEDALLA!! A LA PRÒXIMA SURTIRÀ!!
HA COMPETIT MÉS GENT AQUEST CAP DE SETMANA???
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
RESULTATS I COMENTARIS PROVES DE PISTA
FELICITATS, GEMMA. nO SE VA TODOS LOS DÍAS A UN CAMPEONATO DE ESPAÑA, NI SE TIENE LA OPORTUNIDAD DE ARRIESGAR PARA HACER MEDALLA. EL MUNDO ES PARA LOS VALIENTES, AUNQUE NO SIEMPRE PAREZCA CUMPLIRSE. ENHORABUENA!!!!.
THE LAST HOPE- Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008
VIDEO CAMPIONAT D'ESPANYA JUNIOR
Us poso l'enllaç de un video que ha penjat un tal Galingo al Youtube, és dels concursos del campionat d'Espanya Junior, al minut 3,25 comença el martell femení hi ha un parell de llançament de la Gemma.
punxeu aquí CAMPIONAT D'ESPANYA JUNIOR
punxeu aquí CAMPIONAT D'ESPANYA JUNIOR
EI KARKI,
NECESSITARIA SABER MÉS COSES.....
QUIN LLOC FINAL VA OCUPAR LA GEMMA A LA CLASSIFICACIÓ????
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
NECESSITARIA SABER MÉS COSES.....
QUIN LLOC FINAL VA OCUPAR LA GEMMA A LA CLASSIFICACIÓ????
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
La Gemma va quedar en 7a possició final, t'envio una petita crónica
Campionat de Catalunya de Clubs
Aquí va la crònica del 3mil del Campionat de Catalunya de Clubs a Igualada, que s'ha realitzat aquesta tarda.
La primera cosa a dir...al Be your Best al 3mil també segueixo veient-li el cul per ara jeje.
Anant a la cursa en si, sortida a ritme i anem en grup per passar el mil en 2'55" i seguim més o menys igual casi fins al dos mil. Jo anava a col·locat 4t o 5e, una mica amagat, i passem pel 1500m en 4'25". Cap al 1900m l'atleta del lleida (un marroquí que em sembla que es nou d'aquesta temporada perque no el tenia gaire vist) fa un canvi brusc i passem el 2mil en 5'52" i m'enganxo a darrere seu i amb el pas dels metres ja ens quedem ell i jo al capdavant i ens anem distanciant del grupet perseguidor. I així seguim, fins a falta de 180m (mes o menys) on he canviat fort i ell no ha ofert resistència. Així que he pogut guanyar amb 8'34"67, marca personal, i el que per ara és més important acabant l'últim km en 2'41-42", així que començo a estar ràpid
Ens veiem!
La primera cosa a dir...al Be your Best al 3mil també segueixo veient-li el cul per ara jeje.
Anant a la cursa en si, sortida a ritme i anem en grup per passar el mil en 2'55" i seguim més o menys igual casi fins al dos mil. Jo anava a col·locat 4t o 5e, una mica amagat, i passem pel 1500m en 4'25". Cap al 1900m l'atleta del lleida (un marroquí que em sembla que es nou d'aquesta temporada perque no el tenia gaire vist) fa un canvi brusc i passem el 2mil en 5'52" i m'enganxo a darrere seu i amb el pas dels metres ja ens quedem ell i jo al capdavant i ens anem distanciant del grupet perseguidor. I així seguim, fins a falta de 180m (mes o menys) on he canviat fort i ell no ha ofert resistència. Així que he pogut guanyar amb 8'34"67, marca personal, i el que per ara és més important acabant l'últim km en 2'41-42", així que començo a estar ràpid
Ens veiem!
ramonet- Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008
Felicitats Ramonet, no et posis tant rapit que be your best ja comença a tremolar quan veu els teus registres.
ENHORABONA RAMONET!!!!!
QUE SÀPIGUES QUE DE MOMENT A MI SI QUE M'HAS MILLORAT LA MARCA, JA QUE CREC RECORDAR QUE TINC 8.36!!! DE FA MÉS DE 10 ANYS CLAR!!! JEJE...
EL CRONO FINAL ÉS EL DE MENYS... LO BRUTAL ÉS EL PARCIAL DE L'ÚLTIM KM!!!! ÉS ESPECTACULAR!!!
SEGUEIX AIXÍ, QUE T'ESTAS SORTINT!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
QUE SÀPIGUES QUE DE MOMENT A MI SI QUE M'HAS MILLORAT LA MARCA, JA QUE CREC RECORDAR QUE TINC 8.36!!! DE FA MÉS DE 10 ANYS CLAR!!! JEJE...
EL CRONO FINAL ÉS EL DE MENYS... LO BRUTAL ÉS EL PARCIAL DE L'ÚLTIM KM!!!! ÉS ESPECTACULAR!!!
SEGUEIX AIXÍ, QUE T'ESTAS SORTINT!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
El vaig veure..
el canvi espectacular....el va deixar tirat com una colilla (be vull dir punta de cigarret)...ja s'el veia que el ramonet anava molt comode durant tota la cursa...FELICITATS!!!
també hi era el Thencing, va fer els obstacles com quan era jovenet, ja ens ho explicarà...
la Marta Miró va fer els 100 tanques, va arribar 2a tot ensepegar fortament amb una tanca, 14.30 és (crec) la seva tercera millor marca no ventosa. Als relleus (feia l'ultima posta) l'AAC no van poguer fer l'ultima entrega dintre de la zona i no van acabar.
el canvi espectacular....el va deixar tirat com una colilla (be vull dir punta de cigarret)...ja s'el veia que el ramonet anava molt comode durant tota la cursa...FELICITATS!!!
també hi era el Thencing, va fer els obstacles com quan era jovenet, ja ens ho explicarà...
la Marta Miró va fer els 100 tanques, va arribar 2a tot ensepegar fortament amb una tanca, 14.30 és (crec) la seva tercera millor marca no ventosa. Als relleus (feia l'ultima posta) l'AAC no van poguer fer l'ultima entrega dintre de la zona i no van acabar.
Fotos de ramonet al campioant de catalunya de clubs
Moltes gràcies per les fotos! Ara acabo de veure que n'han posat més a la web de la federació
Ens veiem demà, que en principi passaré a rodar per Valls a la tarda!
Ens veiem demà, que en principi passaré a rodar per Valls a la tarda!
PER CERT, TENZING.... NO ENS HAS DIT RES DEL 3000 OBSTACLES!!! JEJE... PER LES FOTOS SEMBLA QUE VAS PATIR UNA MICA NO???? JEJEJE...
[img][/img]
TELA TELA.....
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
[img][/img]
TELA TELA.....
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
RESULTATS DEL CAMPIONAT DE CATALUNYA JUVENIL
El dissabte es va fer el campionat de Catalunya Juvenil d'aire lliure
resultats:
Sergi Miró CAE
100 m ll 11,73 (+0,8 ) 3r a la semifinals i 11,72 (-0,1) a la final 6è clasificat
llargada 6,25 (+0,6) 4t
Rocio Calvo FACVAC
Martell 33,75 6a
Ricard Fernandez FACVAC
110 tanques 16,08 (0,0) 5è a la semifinal
el cap de setmana que ve hi el campionat d'Espanya juvenil
resultats:
Sergi Miró CAE
100 m ll 11,73 (+0,8 ) 3r a la semifinals i 11,72 (-0,1) a la final 6è clasificat
llargada 6,25 (+0,6) 4t
Rocio Calvo FACVAC
Martell 33,75 6a
Ricard Fernandez FACVAC
110 tanques 16,08 (0,0) 5è a la semifinal
el cap de setmana que ve hi el campionat d'Espanya juvenil
Molta sort SEB i BARRACUDA demà per Manresa! A veure si el dia acompanya i destrosseu les marques d'aquesta temporada
Per aquí al Serrahima tenim entrenant el Kaki (campió del món de 800m aquest hivern en pista coberta) i el seu grup d'entreno. Ahir va fer un mil a 2'20" va recuperar 3' i va fer un 600m a 1'16"! Quina passada! Avui feia peses i tècnica...a veure si el dijous té sèries i ho puc veure en directe
Per aquí al Serrahima tenim entrenant el Kaki (campió del món de 800m aquest hivern en pista coberta) i el seu grup d'entreno. Ahir va fer un mil a 2'20" va recuperar 3' i va fer un 600m a 1'16"! Quina passada! Avui feia peses i tècnica...a veure si el dijous té sèries i ho puc veure en directe
ramonet escrigué:Molta sort SEB i BARRACUDA demà per Manresa! A veure si el dia acompanya i destrosseu les marques d'aquesta temporada
Ramonet no et deixis a la Marta, que tambe vol destrossar si no el crono, alguna cosa trencarà.
MERCI RAMONET!!!!
DEMA A TOPE!!!! EL PRIMER 1500 FORA DE VALLS DESPRÉS DE 8 ANYS!!!!! (AMB ALGUNS RIVALS UNA MICA CONEGUTS DE FA ANYS...) EM FA UNA MICA DE VERGONYA PRESENTAR-ME AMB 17 SEGONS MÉS QUE LLAVORS, PERÒ QUE HI FAREM... INTENTAREM DISFRUTAR!!! JO JA SÉ EL QUE M'HA COSTAT ARRIBAR AQUÍ... JEJE...
JA US PASSAREM LA CRÒNICA!!!! I NO ET DEIXIS A LA MARTA RAMONET!!! JEJE!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
DEMA A TOPE!!!! EL PRIMER 1500 FORA DE VALLS DESPRÉS DE 8 ANYS!!!!! (AMB ALGUNS RIVALS UNA MICA CONEGUTS DE FA ANYS...) EM FA UNA MICA DE VERGONYA PRESENTAR-ME AMB 17 SEGONS MÉS QUE LLAVORS, PERÒ QUE HI FAREM... INTENTAREM DISFRUTAR!!! JO JA SÉ EL QUE M'HA COSTAT ARRIBAR AQUÍ... JEJE...
JA US PASSAREM LA CRÒNICA!!!! I NO ET DEIXIS A LA MARTA RAMONET!!! JEJE!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Pàgina 5 de 25 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25