RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA
+23
QUCA
MESTRE
small llagost
tximitxurry
malaqui
Aidil
Tenzing Norgay
sin nombre
NUVOL KINTON
awanaskein
el payes en moto
BARRACUDA
Dick Beamon
KARKI
Be your best
FeNt CaMi
porcalleocho
THE LAST HOPE
si vales, vales
ramonet
seb coe
Fraguel Rock
facvac
27 participantes
FACVAC :: ACTUALITAT DEL CLUB :: RESULTATS :: PISTA
Pàgina 15 de 25
Pàgina 15 de 25 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25
Re: RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA
Ahir va ser genial!
Va valdre la pena aguantar la calor i aquell sol... tant ells com nosaltres ens ho vam passar molt bé!
Nerviosos? nerviosos poc! però tenen un nerviosisme peculiar, quin fart d riure
Res, felicitar-los altre cop per les marques obtigudes!
Ells guardaran els dorsals dels seus 1rs campionats de Catalunya i jo la meva 1a acreditació com a monitora
Apalei ens veiem per la pista!
Va valdre la pena aguantar la calor i aquell sol... tant ells com nosaltres ens ho vam passar molt bé!
Nerviosos? nerviosos poc! però tenen un nerviosisme peculiar, quin fart d riure
Res, felicitar-los altre cop per les marques obtigudes!
Ells guardaran els dorsals dels seus 1rs campionats de Catalunya i jo la meva 1a acreditació com a monitora
Apalei ens veiem per la pista!
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
Campionat de Catalunya Juvenil
El Prat de Llobregat 14.06.2009
Llargada
9 Berta Casanova 4.55 +0.8
Reaparició de la Berta despres de la seva lesió que l'ha tingut apartada 5 setmanes de les pistes.
1500 metres
9 Joan Mateu 4'35''75
Control veterans
Sabadell 14.06.2009
Llargada M50
Emili Aubareda 4.73 -0.1
El Prat de Llobregat 14.06.2009
Llargada
9 Berta Casanova 4.55 +0.8
Reaparició de la Berta despres de la seva lesió que l'ha tingut apartada 5 setmanes de les pistes.
1500 metres
9 Joan Mateu 4'35''75
Control veterans
Sabadell 14.06.2009
Llargada M50
Emili Aubareda 4.73 -0.1
Fraguel Rock- Nombre de missatges : 293
Ubicació : La Cova dels Fraguel
Registration date : 27/01/2008
Dos salts de Pajaroloco:
KARKI- Nombre de missatges : 205
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA
Molt be, veig que començes a controlar la camara , el you tube i totes les seves aplicacions. Felicitats
Avui al Serrahima al Criterium Josep Campmany
5000 metres
Júlia Ollé 19'55''72 millorant la seva marca personal per mes de 22 segons
aconseguint baixar per primera vegada dels 20 minuts
800 metres
Jordi Toda retirat
5000 metres
800 metres
Jordi Toda retirat
Fraguel Rock escrigué:Avui al Serrahima al Criterium Josep Campmany
5000 metres
800 metres
Jordi Toda retirat
Ostres Julia, 22 segons som molts segons. Felicitats
Jordi, em sembla que la pujad a Miramar esta passant factura. cuida´t i a recuperar-se
LA JULIA MOLT BÉ!!!! TOTA LA CURSA A RITME I TREIENT FORCES AL FINAL PER BAIXAR DE 20'!!! ENHORABONA PEL CARRERON EN EL TEU DEBUT AL SERRAHIMA!!!
I JO... DONCS QUE ENTRE EL 800 I JO NO HI HA QUÍMICA!!! JEJE... QUE RÀPID QUE S'HA D'ANAR!!! MARE MEVA!!! AL CARRER LLIURE JA ANAVA ÚLTIM!!! DE LA 4A SÈRIE!!! JEJE... O EM FAIG FONDERO O JA PUC ANAR PENSANT EN RETIRAR-ME!!! AQUEST FINAL DE TEMPORADA NO SE SI EL SALVARÉ... JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
I JO... DONCS QUE ENTRE EL 800 I JO NO HI HA QUÍMICA!!! JEJE... QUE RÀPID QUE S'HA D'ANAR!!! MARE MEVA!!! AL CARRER LLIURE JA ANAVA ÚLTIM!!! DE LA 4A SÈRIE!!! JEJE... O EM FAIG FONDERO O JA PUC ANAR PENSANT EN RETIRAR-ME!!! AQUEST FINAL DE TEMPORADA NO SE SI EL SALVARÉ... JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Seb tambe portes una setmaneta molt moguda, i al 800 has de poder anr amb totes les condicions, que es un prova molt exigent.
NO HI HA EXCUSES PRESI....
COM EM DIU EL JAUME: "SOM UNS MATATS"! JEJE...
UN COP ASSUMIT AIXÓ, NO CALEN EXCUSES... JEJEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
COM EM DIU EL JAUME: "SOM UNS MATATS"! JEJE...
UN COP ASSUMIT AIXÓ, NO CALEN EXCUSES... JEJEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Ahir al Serrahima espectacular registre de la Maria Casanova al 100 metres amb 13''28 +0.8 mp, quedant-se tant sols a 4 centésimes del rècord de Valls que té la Sílvia Batalla amb 13''24
Lidia Pons i Gemma Terradas van fer el llançament de martell, amb prestacions per sota de les seves posibilitats.
Finalment la Marta Miró va tornar a demostrar el seu punt de forma, aconseguint una marca de 13''78 +0.5 als 100 metres tanques, i quedant-se només a 2 centésimes del rècord de Catalunya absolut
Podeu veure la cursa en el següent enllaç
https://www.youtube.com/watch?v=4TgAkYvJnh4
Lidia Pons i Gemma Terradas van fer el llançament de martell, amb prestacions per sota de les seves posibilitats.
Finalment la Marta Miró va tornar a demostrar el seu punt de forma, aconseguint una marca de 13''78 +0.5 als 100 metres tanques, i quedant-se només a 2 centésimes del rècord de Catalunya absolut
Podeu veure la cursa en el següent enllaç
https://www.youtube.com/watch?v=4TgAkYvJnh4
Maria et grans, la Silvia ja esta tremolant, Pero quines grans velocistes que tenim, i el pique es molt bo.
molt bon video de la cursa de les tanques. esta clar que es un clar exemple de com es passant les tanques. aquestes imatges son per guardar i ensenyar despres.
molt bon video de la cursa de les tanques. esta clar que es un clar exemple de com es passant les tanques. aquestes imatges son per guardar i ensenyar despres.
SI, LES TANQUES LES PASSA MÉS O MENYS COM JO... PERÒ ENCARA LI PUC ENSENYAR UN PARELL DE TRUCS PER FER VEL RÈCORD DE CATALUNYA!!! JEJE...
ARA EN SÈRIO, IMPRESSIONANT MARCORRO DE LA MARTA!!! 13"78!!! REALMENT ESTÀ IMPRESSIONANT DE FORMA!!! A VEURE SI HO ACABA DE REMATAR AMB UN RÈCORD DE CATALUNYA ABSOLUT!!! ENHORABONA MARTA!!! QUIN SALT DE QUALITAT MÉS BRUTAL QUE ESTÀS EXPERIMENTANT AQUEST ANY!!!
I MARIA!!! GENIAL!!! ARA SI QUE FAS MARCORROS FINS I TOT AMB ELECTRIC EH!!! JEJE... ENHORABONA PER LA MARCA, ÉS D'AUTÈNTICA CRACK!!! PER SI DE CAS NO EM PICARÉ AMB TU EN UN 100!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ARA EN SÈRIO, IMPRESSIONANT MARCORRO DE LA MARTA!!! 13"78!!! REALMENT ESTÀ IMPRESSIONANT DE FORMA!!! A VEURE SI HO ACABA DE REMATAR AMB UN RÈCORD DE CATALUNYA ABSOLUT!!! ENHORABONA MARTA!!! QUIN SALT DE QUALITAT MÉS BRUTAL QUE ESTÀS EXPERIMENTANT AQUEST ANY!!!
I MARIA!!! GENIAL!!! ARA SI QUE FAS MARCORROS FINS I TOT AMB ELECTRIC EH!!! JEJE... ENHORABONA PER LA MARCA, ÉS D'AUTÈNTICA CRACK!!! PER SI DE CAS NO EM PICARÉ AMB TU EN UN 100!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Campionat de Catalunya Cadet
El Prat de Llobregat
Salt amb perxa
11é Pol Olivé 2.20 mpi
El Prat de Llobregat
Salt amb perxa
11é Pol Olivé 2.20 mpi
Felicitats Pol!!!
em pensava que no havie anat be..
alla a megafonia he sentit 2.05...
bee beee
em pensava que no havie anat be..
alla a megafonia he sentit 2.05...
bee beee
awanaskein- Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008
MOLT BÉ POL!!!! L'ELOI M'HAVIA DIT 2.05!!! ENHORABONA, PERÒ JA SAPS QUE HAURÀS DE SALTAR UNA MICA MÉS SI VOLS GUANYAR EL NOSTRE DUEL PERSONAL!!! JEJE...
A MI M'HA ANAT FORÇA BÉ! EN UN DIA VENTÓS HE FET 4'01"19 AL 1500. PERÒ LO MILLOR ÉS QUE HE RECUPERAT LES BONES SENSACIONS QUE TENIA A L'HIVERN, I HO HE FET MOLT FÀCILMENT, PASSANT A 2.41 I ARRIBANT MOLT FORT! AQUESTA MARCA EM POSA JA A TAN SOLS 25 CENTÈSSIMES DE SEGON DE LA MILLOR MARCA DE L'ANY PASSAT I TAL I COM HA ANAT LA CURSA, M'OMPLE DE MORAL PER SEGUIR FENT 1500 I BAIXAR DE 4' BEN AVIAT!!! I AIXÍ DE PAS FAIG MILLOR MARCA QUE EL JAUME I EL RAMONET!!! JEJE... QUE BÉ QUE M'HE TROBAT!!!
EL RAMONET IMPRESSIONANT!!! LA LLEBRE HA PLEGAT AL 3000 AMB 8.52, I EL RAMONET TOT SOL AMB EL VENT S'HA CASCAT ELS DOS ÚLTIMS KM EN 2.54!!! I HA FET MARCA PERSONAL AMB 14'41"18 QUE MILLORA (SEGONS M'HA DIT ELL) LA MARCA DEL XAVI GARCIA PER UN SEGON!! JEJE... COM T'APRETEN ELS JOVES EH XAVINSA!!! JEJEJE... LA SENSACIÓ ÉS QUE ESTÀ FORTÍSSIM!!! NO M'EQUIVOCARÉ DE GAIRE SI LI PRONOSTICO UN SUB 14'30" BEN AVIAT!!! COMPTE THE LAST HOPE QUE EL RAMONET JA VA A PER LES TEVES MARQUES!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
A MI M'HA ANAT FORÇA BÉ! EN UN DIA VENTÓS HE FET 4'01"19 AL 1500. PERÒ LO MILLOR ÉS QUE HE RECUPERAT LES BONES SENSACIONS QUE TENIA A L'HIVERN, I HO HE FET MOLT FÀCILMENT, PASSANT A 2.41 I ARRIBANT MOLT FORT! AQUESTA MARCA EM POSA JA A TAN SOLS 25 CENTÈSSIMES DE SEGON DE LA MILLOR MARCA DE L'ANY PASSAT I TAL I COM HA ANAT LA CURSA, M'OMPLE DE MORAL PER SEGUIR FENT 1500 I BAIXAR DE 4' BEN AVIAT!!! I AIXÍ DE PAS FAIG MILLOR MARCA QUE EL JAUME I EL RAMONET!!! JEJE... QUE BÉ QUE M'HE TROBAT!!!
EL RAMONET IMPRESSIONANT!!! LA LLEBRE HA PLEGAT AL 3000 AMB 8.52, I EL RAMONET TOT SOL AMB EL VENT S'HA CASCAT ELS DOS ÚLTIMS KM EN 2.54!!! I HA FET MARCA PERSONAL AMB 14'41"18 QUE MILLORA (SEGONS M'HA DIT ELL) LA MARCA DEL XAVI GARCIA PER UN SEGON!! JEJE... COM T'APRETEN ELS JOVES EH XAVINSA!!! JEJEJE... LA SENSACIÓ ÉS QUE ESTÀ FORTÍSSIM!!! NO M'EQUIVOCARÉ DE GAIRE SI LI PRONOSTICO UN SUB 14'30" BEN AVIAT!!! COMPTE THE LAST HOPE QUE EL RAMONET JA VA A PER LES TEVES MARQUES!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
be diu pro si hagues pogut saltar molt mes jaja
l'unic es que m'ha faltat un metre (no d'alçada) casi per arribar al llisto als ultims salts perque akella perxa em dispara cap on li don la gana jaj
l'unic es que m'ha faltat un metre (no d'alçada) casi per arribar al llisto als ultims salts perque akella perxa em dispara cap on li don la gana jaj
hola_em_dic_johnny- Nombre de missatges : 34
Ubicació : Masmo
Registration date : 22/11/2008
ah per cert estaveu alli ?? esque n us e vis
hola_em_dic_johnny- Nombre de missatges : 34
Ubicació : Masmo
Registration date : 22/11/2008
La veritat és que el Seb ha acabat molt fort! a l'última recta diria que és el que anava menys clavat amb bastanta diferència...ara a passar per sota de 2'40" a la pròxima...t'aviso que jo faré algun altre 1500m així que no et posaré fàcil lo de milorar la meva marca jeje
en quant el 5mil...el Xavi m'ha dit que li sona que té 14'41"08 o algo així...no hi ha manera de treure-li la marca!jjeje
La veritat és que necessitava fer una cursa tenint les sensacions d'avui, pels entrenaments sabíem que estic molt bé, però faltava plasmar-ho en un control. La única llàstima el vent avui, no se si es notava molt al 1500m però jo quan m'he quedat sol :affraid:jeje Espero que encara em quedin 1 o 2 5mils aquesta temporada per millorar una miqueta més.....
ens veiem aviat!
en quant el 5mil...el Xavi m'ha dit que li sona que té 14'41"08 o algo així...no hi ha manera de treure-li la marca!jjeje
La veritat és que necessitava fer una cursa tenint les sensacions d'avui, pels entrenaments sabíem que estic molt bé, però faltava plasmar-ho en un control. La única llàstima el vent avui, no se si es notava molt al 1500m però jo quan m'he quedat sol :affraid:jeje Espero que encara em quedin 1 o 2 5mils aquesta temporada per millorar una miqueta més.....
ens veiem aviat!
ramonet- Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008
Aixi m´agrada que el jovent corri mers rapit i saltin mes amunt. seb com tu ja no ets tant jove, te mes merit fer les marques que fas (que ja tens una edat). Aveure si en els propers controls podem aconseguir rebaixar aquestes marques. I si fa falta el fem a Valls, ja us buscarem unes llebres o conills.
Ei moltes felicitats Pol, Seb i Ramonet, esteu fets uns craks... i ho feu amb aquesta facilitat ... pro vaya marcorros... a 2'54 dius q anava el Ramonet els 2 últims km ??? a veure si et pararan els mossos jeje IMPRESIONANT.
Bé marxo cap a Templers q tinc el meu duel particular i sa amb el presi... naltros anirem a 4'30 el km... hi ha algun radar per Lleida jeje
ARveure
Bé marxo cap a Templers q tinc el meu duel particular i sa amb el presi... naltros anirem a 4'30 el km... hi ha algun radar per Lleida jeje
ARveure
FRAGUEL!!!
VULL UN 3000 OBSTACLES A VALLS EL DIA 4 DE JULIOL. COM HO VEUS??? A MÉS EL RAMONET EM VA DIR QUE SI LI POSAVEM ALGUNA PROVA PER ELL TAMBÉ LA FARIA, TOT I QUE CREC QUE NO ES REFERIA ALS OBSTACLES... JEJE...
EL DIA 4 TAMBÉ FAN L'URIBE A LES UNIVERSITARIES, PERÒ LA PISTA ESTÀ FATAL I NOMÉS FAN UN 800 I UN 3000 LLISOS...
JA DIRÀS!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
VULL UN 3000 OBSTACLES A VALLS EL DIA 4 DE JULIOL. COM HO VEUS??? A MÉS EL RAMONET EM VA DIR QUE SI LI POSAVEM ALGUNA PROVA PER ELL TAMBÉ LA FARIA, TOT I QUE CREC QUE NO ES REFERIA ALS OBSTACLES... JEJE...
EL DIA 4 TAMBÉ FAN L'URIBE A LES UNIVERSITARIES, PERÒ LA PISTA ESTÀ FATAL I NOMÉS FAN UN 800 I UN 3000 LLISOS...
JA DIRÀS!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Aquest del Seb està fort eeee jajaj
Pero el boladis pot passar factura!! jeje
Saps que baixes de 9:50 segurissim!!! io li poso un 9:47... jeej
Tinc ganes de ser la vostra sombra!!
Ens veiem avui per la pista, que sembla que aquet genoll no es cura...
torna a fer mal :S
Pero el boladis pot passar factura!! jeje
Saps que baixes de 9:50 segurissim!!! io li poso un 9:47... jeej
Tinc ganes de ser la vostra sombra!!
Ens veiem avui per la pista, que sembla que aquet genoll no es cura...
torna a fer mal :S
awanaskein- Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008
PER SER LA NOSTRA OMBRA:
1. CURA'T EL GENOLL!!!
2. ENTRENA UNA MICA SO PENCU!!! JEJE...
3. BOLADÍS "IS GOOD FOR YOU!!!" JEJE...
A VEURE SI MANTENIM AQUEST JOVENT A RATLLA, JEJE... QUE A LA QUE ENS DESCUIDEM ENS MATXAQUEN!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
1. CURA'T EL GENOLL!!!
2. ENTRENA UNA MICA SO PENCU!!! JEJE...
3. BOLADÍS "IS GOOD FOR YOU!!!" JEJE...
A VEURE SI MANTENIM AQUEST JOVENT A RATLLA, JEJE... QUE A LA QUE ENS DESCUIDEM ENS MATXAQUEN!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Jo el dia 4 finalment "correré" el 3mil a l'uribe...així que deixo el meu debut a la pista de valls per més endavant jeje
ramonet- Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008
HAN SORTIT LES LLISTES DE CLUBS PARTICIPANTS AL CAMPIONAT DE CATALUNYA DE RELLEUS... AL 4X400 NOMÉS HI HA 7 EQUIPS I NOSALTRES NO HI SOM???
QUE NO TENIM PROU NIVELL???
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
QUE NO TENIM PROU NIVELL???
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Pàgina 15 de 25 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25