FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA

+23
QUCA
MESTRE
small llagost
tximitxurry
malaqui
Aidil
Tenzing Norgay
sin nombre
NUVOL KINTON
awanaskein
el payes en moto
BARRACUDA
Dick Beamon
KARKI
Be your best
FeNt CaMi
porcalleocho
THE LAST HOPE
si vales, vales
ramonet
seb coe
Fraguel Rock
facvac
27 participantes

Pàgina 4 de 25 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Següent

RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA - Página 4 Empty per fent cami

Missatge  el payes en moto Dt Jun 03, 2008 12:47 am

Huole fent camiiiiii....solament et falta que el teu programa d'entrenaments un pel atípic poc a poc es vagi semblant als de la colla....crec que poc a poc aniras venint cap a la nostra i entrenaras amb els tècnics de casa....au va.....que com els de casa ....capsssssssssssssssssssssssssss
el payes en moto
el payes en moto

Nombre de missatges : 144
Ubicació : vilallonga
Registration date : 19/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA - Página 4 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA

Missatge  Fraguel Rock Ds Jun 07, 2008 11:17 pm

Resultats del control juvenil-junior-promesa
Serrahima 7 de juny

javelina juvenil Sergi Miró 39.93 mp
disc juvenil Sergi Miró 30.21
1500m juvenil Joan Mateu 4'43''64
martell junior Gemma Terradas 36.59
martell junior Rocio Calvo nuls
110 m tanques juvenil Ricard Fernandez 16''29 +1.6 mp

Campionat d'Espanya de Clubs - Divisió d'Honor
Ourense 7 de juny

llançament de martell Lidia Pons 52.96 la seva segona millor marca de sempre

Editat per darrera vegada per Fraguel Rock el Dg Jun 08, 2008 11:16 pm, editat 1 cop en total
Fraguel Rock
Fraguel Rock

Nombre de missatges : 293
Ubicació : La Cova dels Fraguel
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA - Página 4 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA

Missatge  porcalleocho Ds Jun 07, 2008 11:22 pm

BONS RESULTATS, LLASTIMA DELS NULS D LA ROCIO.
A CONTINUAR ENTRENANT QUE AIXO ENCARA ES POT MILLORAR.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Fraguel Rock Dg Jun 08, 2008 5:12 pm

Campionat d'Espanya de Clubs Primera Divisió
San Sebastian 8 de juny

800 metres Isabel Lopez 2'29''01
Fraguel Rock
Fraguel Rock

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ramonet Dc Jun 11, 2008 11:29 pm

Ha competit algú a Serrahima avui???
Jo al final he anat a fer un 1500m en un control a Granollers,perque volien veurem en acció abans del Campionat Promesa aquest dissabte.
He quedat 4t amb 4'02"5...m'ha tocat tirar, sembla un costum últimament jeje, i a l'última recta s'ha fet el que s'ha pogut jjeje(pas del 1000m 2'43"). En general bastantes bones sensacions per ser el primer milki de la temporada i no haver fet cap entreno ràpid tot i que em falta una mica de xispa.

Dissabte correré el campionat de Catalunya Promesa a Granollers en el 1500m on mirarem de defensar el títol aconseguit les dues últimes temporades. Veient els inscrits i que estic preparant el 5mil em sembla que aquest any estarà la cosa complicada però donarem guerra jeje.

Fins aviat
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  awanaskein Dc Jun 11, 2008 11:54 pm

ostii ramonet si que estas fort!!!

sort i anims per aquet disabte Wink

ens veiem

salut
awanaskein
awanaskein

Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dc Jun 11, 2008 11:59 pm

Hem tingut força representacio, pero encara no tinc els resultats.

als 800m masculi
als 5000m masculi
als 800m femeni

imagino que no trigaran gaire en fer algun comentari al respecte
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dj Jun 12, 2008 1:33 am

EI MALALTS DE FORO!!!!

RESULTATS OFICIOSOS... PENDENTS DE CONFIRMAR:

JAUME: 1.56.20 AMB MOLT BONES SENSACIONS... CANVIANT AL FINAL
MARTA: 2.25.99 FENT MARCA PER 1 SEGON!!!
XAVI GARCIA: HA GUANTYAT LA SÈRIE AMB 15.08 !! NO ESTA MAL GUANYANT LA SÈRIE!!!

I JO HE FET UN 1000 A VALLS, JEJEJE... LENT DE COLLONS: 2.38.1!!! UFF COM COSTA AGAFAR RITME DE COMPETICIÓ!!!! MASSES ANYS D'INACTIVITAT. DESPRÉS HE FET UN 500 A 1.13 EH!!! PERÒ S'HA DE MILLORAR QUE ARA MATEIX NO EM VEIG FENT MENYS DE 4.05-4.10... ufff!!!!!

RAMONET, ENHORABONA!!! UN GRAN TEMPS PER HAVER TIRAT TU!!! QUE SÀPIGUES QUE DIMECRES VINENT S'ESTA INTENTANT MUNTAR UN 1500 A VALLS AMB LLEBRES DE LUXE!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Be your best Dj Jun 12, 2008 2:15 am

JORNADA ACEPTABLE LA DE HOY, LA CARRERA NO HA DADO PARA MUCHO MAS... HE SALIDO UN POCO A VER LO QUE SE CORRIA Y VISTO LO VISTO, PUES A CORRER A TOQUE DE CAMPANA (LA VERDAD HE SIDO UN POCO CHUPON), POR LO DEMAS TODOS LOS KM BASTANTE REGULARES.
AL FINAL ME VOY A CREER QUE NO SOY TAN LENTO, 7´´ LE HE METIDO AL SEGUNDO EN LOS 500M FINALES, A VER SI ME PILLAN YA LOS QUE CORREN DE VERDAD Y ME PONEN LAS PILAS.
LA CARRERA TIENE QUE SALIR, PERO LOS 15 VAN A CAER, LO TENGO CLARO!!!
15´08´´09 AL FINAL...EL PROXIMO, TENGO EN LA CABEZA LA MARCA PERO MEJOR NO BOQUEAR MUCHO, QUE LUEGO LA CAGAMOS!
POR CIERTO SEB, ESE ENTRENO VALE 4´00-4´03´´ Y SINO YA ME CONTARAS...
Be your best
Be your best

Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA - Página 4 Empty SERRAHIMA "UAN"

Missatge  THE LAST HOPE Dj Jun 12, 2008 10:26 am

FELICIDADES A TODOS Y TODAS. Y BESITOS Y ABRAZOS. Y TÚ, JAUME, NO LLORES MAS.
BE YOUR BEST, EN CUANTO PILLES CARRERA, LOS 15´ PASARAN A 14, SEGURO.
THE LAST HOPE
THE LAST HOPE

Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  FeNt CaMi Dj Jun 12, 2008 7:33 pm

Per la meva part, el 800 d’ahir, tot i millorar una micona la marca, tampoc no va anar perfecte, vam sortir massa ràpid. El més trist va ser veure com els xics del 5000 feien el 800 més ràpid que jo! scratch Però res, que d’aquí quatre dies els atrapo!! Laughing

Ape gent, que vagi tot mb, ens veiem!
FeNt CaMi
FeNt CaMi

Nombre de missatges : 57
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NUVOL KINTON Dj Jun 12, 2008 7:55 pm

eiiiii felicitas a tots!!
MACANUDO XAVALES!!
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BARRACUDA Dv Jun 13, 2008 12:53 am

jejejejjeje, THE LAST HOPE, que consti que ara normalment ja no estic plorant que ahir tot i no fer marca vaig fer la millor cursa de la temporada, amb molt bones sensacions. Reconec que sóc una mica "quejica" però aquest any m'ha passat de tot. Veus, és involuntari, ja torno a plorar.

BARRACUDA

Nombre de missatges : 48
Ubicació : On hi hagi menjar i beure
Registration date : 29/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA - Página 4 Empty campionat de catalunya promesa

Missatge  sin nombre Ds Jun 14, 2008 10:32 pm

eey foristes,
avui s'ha celebrat el campionat d catalunya junior-promesa en granollers, tal com staba previst he fet els 800m
temps 2'00"96!! Mad i vuitena posició......males sensacions
encara q la cursa va ser rapida jo he anat a ritme, passant els 400m a 59 llargs, esperaba caviar a falta d 200...pero ....falta gas Crying or Very sad .
la cursa s'ha guanyat en 2'54" passant els 400 en 56 poc
en els 1500m ha corregut el ramonet, em penso q te bones noticies ....ja us explicara ell Wink .
au ens veiem!!
sin nombre
sin nombre

Nombre de missatges : 7
Ubicació : Fornas
Registration date : 22/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ramonet Ds Jun 14, 2008 11:50 pm

Bé, aquí va la crònica del 1500m promesa a Granollers.
Sortida ràpideta (almenys per mi) i ja formem un grupet de 3 corredors que al final ens disputaríem les medalles. Em col·loco 3r a veure-les venir...i passem pel 400m en 1'03...les cames em responen i vaig més còmode del que m'esperava, el que anava segon dóna relleu i es posa a tirar i seguim igual per passar el 800m en 2'08" noto que hem afluixat una mica perque tinc la temptació de tirar, però com si m'hagués llegit el pensament, Vicente em crida perque estigui quiet jeje. Al 800 es torna a posar el primer el que havia tirat la 1a volta i al pas pel 900m fa un canvi de ritme que em pilla descol·locat, en part perque pensava que el que anava segon respondria, però m'adono que va forçat i que el primer ja ens ha tret uns metres irrecuperables. Així que em decideixo a passar-lo ja que la cursa és bona per fer marca i passem el mil en 2'41 (el primer passa en 2'40). D'aquí fins al final corrent tot el que puc amb la referència del primer uns metres més endavant i finalment a la última recta m'adelanta l'atleta que ha quedat 2n. Arribo a meta amb 3'58"30 (marca personal). Be your Best tu quan tens????? Evil or Very Mad Segueixo a darrere en el milki també?? bounce
En resum, que no he pogut reeditar el títol de les dues últimes temporades, els que m'han guanyat estan preparant el 1500m i tenen una marxa més que jo ara mateix, i les sensacions a 1'03-04 la volta han estat molt bones sobretot de cara al 5mil i tenint en compte que encara em queda 1 mes per afinar una mica més el canvi final. Aquesta temporada ja porto marca al 1500, 5000 i 10000...pel que sembla que les coses s'estan fent bé i vaig millorant no només en proves de fons on sóc molt novato.

Bueno fins aquí tot...el dimecres em perdo el control a Valls, que la setmana que ve m'espera la que segurament serà l'última setmana de càrrega forta.

Ens veiem aviat!
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  KARKI Dg Jun 15, 2008 12:23 am

Hola ramonet,

ja t'he vist, la veritat és que les voltes en que anaveu tots tres junts semblaba que podies mes que ells... i tels menjaves, has donat molt bones sensacions!!! llastima que el canvi t'ha enganxat una mica descolocat... felicitats!!!!

a sin nombre l'he vist una mica engantxat a la contrarecta de la segona volta... pero no s'ha quedat lluny de la seva marca personal...

La Lídia segona al martell promesa amb 51,?? no tenia gaires bones sensacions i tot i així ha fet 51...
La gemma quarta en categoria junior, amb 31,32... la selectivitat l'ha descolocada una mica...
Lo de competir a les dues de la tarda no les hi ha probat gaire

La Marta Miró (igual la conec d'alguna cosa) en categoria promesa ha fet:
1a als 100 tanques 14,26 (-3,2?) record dels campionats
1a a la alçada amb 1,66
2a a la llargada amb 5,89 (vent legal) ... sols ha fet tres salts (5,78; 5,89, i nul) doncs coincidia amb l'alçada hi ha arribat quan ja feien el 4t salt i a saltat sense probar ni un sol cop. els 5,89 son la millor marca de la temporada a 1 cm de la seva marca personal...

salut i entrenos

Editat per darrera vegada per KARKI el Dg Jun 15, 2008 7:52 pm, editat 1 cop en total
KARKI
KARKI

Nombre de missatges : 205
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dg Jun 15, 2008 1:00 pm

ENHORABONA A TOTS!!!!

SIN NOMBRE, NO ESTA MAL 2,00 EN UNA FINAL... SEGUEIXES ESTAN ALLÍ, A PUNT D'EXPLOTAR QUAN PUGUIS ENTRENAR BÉ!!!

RAMONET, EM TREC EL BARRET AMB TU NOI!!! CADA CURSA QUE FAS LA FAS BÉ!!! ESTÀS COM UNA MOTO, I ÉS SUPER IMPORTANT FER BÉ EL 1500 PER VOLAR EN EL 5000!!! AIXÍ QUE JA SAPS!! QUINA POR... JO VAIG PODER COMPROVAR AHIR COM BE YOUR BEST S'ESTÀ MATXACANT A LA PISTA I NO ET VENDRÀ FÀCILMENT LES SEVES MARQUES!!! AIXÍ QUE EL DUEL ESTÀ SERVIT!!!

A LES NOIES, DONCS QUE SON UNES MÀQUINES TOTES!!! SABEM QUE LA GEMMA LLANÇA MÉS DEL QUE VA LLANÇAR, PERÒ SI ESTAVA AMB LA SELECTIVITAT NO SE LI POT DEMANAR MÉS!!! ENHORABONA!

EM FEU AGAFAR GANES DE FER ALGO SÈRIO, EH!!! QUE ENCARA QUE VAIG CURT DE FORMA... COMENÇO A AFINAR!!! JEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Be your best Dg Jun 15, 2008 3:53 pm

RAMONET LO SIENTO PERO AUN NO ME PILLAS EN EL 1500, POR POCO PERO DE MOMENTO NADA DE NADA!!!!
ESO SI NO CORRAS NINGUNO MAS SI PUEDE SER, PLEASE JAJAJAJA
BIEN COMO DICE SEB EL PROXIMO VERANO SI TODO VA COMO TOCA.TE RETO PARA EL 5000, ESTE VA A SER PARA RESETEAR Y CORRER CON DIGNIDAD Y CON ESO ESTOY MAS QUE CONTENTO.
ALA SIGUE ASI, CRACK, YA SABES LA CONFIANZA QUE TENGO EN TI !!!
Be your best
Be your best

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Be your best Dg Jun 15, 2008 3:59 pm

POR CIERTO OJO CON SEB COE!!!
ESE CABRONCETE ESTA COMO UNA MOTO.YA ERES UN RIVAL MAS, ASI QUE CUIDADIN,TE ESTARE OBSERVANDO!!!
Y YA SABES EL ROLLO DE SI NO LO TIENES EN LA CABEZA...ASI QUE CONFIANZA, QUE ESTAS MU FUERTE JOER.
Be your best
Be your best

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dg Jun 15, 2008 5:41 pm

TRANQUIL BE YOUR BEST.....

QUE AL CAP JA HO TINC CLAR QUE ESTIC COM UNA MOTO.... NOMÉS EM FALTA UNA MICA DE RITME DE COMPETICIÓ A LES CAMES I JA EM VEIG CAPAÇ DE POSAR-VOS-HO DIFÍCIL FINS I TOT A TU I AL RAMONET... DE MOMENT EN EN 1500!!! JEJE... L'ENTRENO D'AHIR VA SER BRUTAL!!!! lol!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tenzing Norgay Dg Jun 15, 2008 11:48 pm

Veig que només podré sortir a rodar amb voaltres per la muntanya o bé fer series molt llargues i de moltes repeticions...amb la resta
d'entrenos les passaria massa putes, esteu molt forts!!!

Ramonet, així m'agrada, que vagis tenint millors sensacions dia a dia, aquesta temporada l'acabaràs liant....igual que el xavi, que a la que
pilli un bon 5000 cuidado, no m'atraveixo a dir un temps, però ens pot sorpendre a tots i a ell mateix, i sinó temps al temps! També heu de vigilar amb el Jordi, està ràpid, està resistent...ja li surtirà ja!!
I pel que fa al 1500 de dimecres...vigileu que la llebra no tiri fins al final i faci una bona marca, és capaç d'això i de molt més!!!
Tenzing Norgay
Tenzing Norgay

Nombre de missatges : 80
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA - Página 4 Empty RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN PISTA

Missatge  THE LAST HOPE Dc Jun 18, 2008 12:12 am

RAMONET, YA TIENES MEJOR MARCA QUE YO EN EL MILQUI. Y LO QUE TE QUEDA POR MEJORAR ES INFINITO. BE YOUR BEST, ME TEMO QUE CON RAMONET TE QUEDA POCO DE MANTENERTE DELANTE EN EL 1500...

EL MIÉRCOLES, SERÁ HARINA DE OTRO COSTAL: SIR SEB ME DA MUCHO MIEDO, A VER SI NOS PERALTA LA PISTA TOMANDO LAS CURVAS A LO ALONSO...
THE LAST HOPE
THE LAST HOPE

Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS DE PROVES EN PISTA - Página 4 Empty CAMPIONAT D'ESPANYA JUNIOR

Missatge  KARKI Dc Jun 18, 2008 5:23 pm

El proper cap de setmana, la Gemma participarà al seu primer campionat d'Espanya....

Es dona el cas que la seva marca d'inscripció està feta al Fornàs... és la primera inscripció en campioant d'Espanya on la marca està feta a Valls...

Felicitats Gemma!!
Very Happy Very Happy
KARKI
KARKI

Nombre de missatges : 205
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Fraguel Rock Dj Jun 19, 2008 2:12 am

Resultats del Criterium Josep Campmany
Serrahima 18 de juny

100m
Ricard Fernandez 11''82 +2.6

Martell
Rocio Calvo 34.68

1500 metres
Marta Galimany 4'50''49
Fraguel Rock
Fraguel Rock

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dj Jun 19, 2008 5:06 pm

NO ESTA MALAMENT!!!!

LO DEL RICARD ÉS MINIMA PEL D'ESPANYA?? O NO??

LA ROCIO DEU FREGAR LA SEVA MARCA NO?

I LA MARTONA!!! MOLT BÉ!!! NO CADA DIA SURT UNA CURSA DE 4.47!!! JEJE PERÒ 4.50...ÉS ACCEPTABLE... JEJEJE (JA SAPS QUE M'ENCANTA FER-TE ENFADAR!! Wink ) QUINA MAQUINA QUE ESTAS FETA!!! PER MI ETS L'ATLETA REVELACIÓ DE LA TEMPORADA!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 25 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Següent

Tornar a dalt