NEW YORK CITY MARATHON 2008
Pàgina 4 de 4
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4
13022008
NEW YORK CITY MARATHON 2008
Desde el mateix dia que vaig saber, que alguna gent que m´estima molt, m´havian organitzat un repte imposible per mi en condions normal. He estat mirant infinitats de vegades la web del a Marato NY, reportatjes, videos a YOU TUBE, foros d´internet, ect.... Aquesta setmana encara m´he presionat mes, i ja hem fet el primer pagament pel viatge i l´inscripcio. Cada dia que vaig al fisio, li pregunto si estare en condicions de preparar-la, i la veritat es que estic "acojonido". Perque jo vull anar a disfutar i fer 3h26. parlant en plata 1 minut menys que els cosins de Barcelona. Sino m´ho sentire dir sempre.
Jo estic encenent espelmes, prenent tot el que faci falta, per estar en condicions. Com ho veieu, amb 5 mesos tindre prou temps per prepara-la en condicions.?
OBJECTIU 3h 26´
Jo estic encenent espelmes, prenent tot el que faci falta, per estar en condicions. Com ho veieu, amb 5 mesos tindre prou temps per prepara-la en condicions.?
OBJECTIU 3h 26´
NEW YORK CITY MARATHON 2008 :: Comentaris
Re: NEW YORK CITY MARATHON 2008
Enorabona Presi!!!
Potser sí que he tardat una mica, però amb això dels exàmens... jeje
Que us hagi anat tot molt bé per allà i us hi continui anant!!
Suposo que el més cansat deu ser, a part de la marató en sí, anar d'un lloc a un altre, comprant i caminant eeh!!
Passeu-vos-ho bé!!
Records i petons a la Quca!!
Potser sí que he tardat una mica, però amb això dels exàmens... jeje
Que us hagi anat tot molt bé per allà i us hi continui anant!!
Suposo que el més cansat deu ser, a part de la marató en sí, anar d'un lloc a un altre, comprant i caminant eeh!!
Passeu-vos-ho bé!!
Records i petons a la Quca!!
Be ja estem a casata, encara que s´ho hem passat molt be, ja teniem gane de casa.
aqui teniu el enllaç amb les fotos oficial de la marato FOTOS MARATO NY
FALTAN LES QUE EM VA PODER FER LA QUCA, QUE ENCARA NO LES HE DESCARREGADES
aqui teniu el enllaç amb les fotos oficial de la marato FOTOS MARATO NY
FALTAN LES QUE EM VA PODER FER LA QUCA, QUE ENCARA NO LES HE DESCARREGADES
BENVINGUTS A TERRES CATALANES , felicitats per l'experiència, esperem q ens ho expliquis en persona ben aviat.
Magnífiques les fotos de l'organització, fins i tot fas cara de no patir massa jeje, a veure les fotos q ha fet la Quca q seran + realistes jejeje.
ARveure
Magnífiques les fotos de l'organització, fins i tot fas cara de no patir massa jeje, a veure les fotos q ha fet la Quca q seran + realistes jejeje.
ARveure
Feliciats porcalleocho !!
que guays les fotos , ja tinc ganes de veure les de la Quca .
aPAlei doncs ara descansa que ja et toca.
que guays les fotos , ja tinc ganes de veure les de la Quca .
aPAlei doncs ara descansa que ja et toca.
Presi mira que et donan peixet tota aquesta gent, segur que volen alguna cosa. Tu no fies de nadie.
Y lo de NY, no esta mal. Pero coño...podias haber corrido un poco mas, si habias entrenado tanto.
AGUR
Y lo de NY, no esta mal. Pero coño...podias haber corrido un poco mas, si habias entrenado tanto.
AGUR
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4