FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

NEW YORK CITY MARATHON 2008

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

13022008

Missatge 

NEW YORK CITY MARATHON 2008 - Página 4 Empty NEW YORK CITY MARATHON 2008

Desde el mateix dia que vaig saber, que alguna gent que m´estima molt, m´havian organitzat un repte imposible per mi en condions normal. He estat mirant infinitats de vegades la web del a Marato NY, reportatjes, videos a YOU TUBE, foros d´internet, ect.... Aquesta setmana encara m´he presionat mes, i ja hem fet el primer pagament pel viatge i l´inscripcio. Cada dia que vaig al fisio, li pregunto si estare en condicions de preparar-la, i la veritat es que estic "acojonido". Perque jo vull anar a disfutar i fer 3h26. parlant en plata 1 minut menys que els cosins de Barcelona. Sino m´ho sentire dir sempre.
Jo estic encenent espelmes, prenent tot el que faci falta, per estar en condicions. Com ho veieu, amb 5 mesos tindre prou temps per prepara-la en condicions.?
OBJECTIU 3h 26´
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

NEW YORK CITY MARATHON 2008 :: Comentaris

PaJaRoLoCo

Missatge Ds Nov 08, 2008 3:41 pm  PaJaRoLoCo

Enorabona Presi!!!

Potser sí que he tardat una mica, però amb això dels exàmens... jeje

Que us hagi anat tot molt bé per allà i us hi continui anant!! Wink

Suposo que el més cansat deu ser, a part de la marató en sí, anar d'un lloc a un altre, comprant i caminant eeh!!

Passeu-vos-ho bé!!

Records i petons a la Quca!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Nov 09, 2008 10:21 pm  porcalleocho

Be ja estem a casata, encara que s´ho hem passat molt be, ja teniem gane de casa.
aqui teniu el enllaç amb les fotos oficial de la marato FOTOS MARATO NY

FALTAN LES QUE EM VA PODER FER LA QUCA, QUE ENCARA NO LES HE DESCARREGADES

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dg Nov 09, 2008 10:39 pm  MESTRE

BENVINGUTS A TERRES CATALANES Very Happy , felicitats per l'experiència, esperem q ens ho expliquis en persona ben aviat.

Magnífiques les fotos de l'organització, fins i tot fas cara de no patir massa jeje, a veure les fotos q ha fet la Quca q seran + realistes jejeje.

ARveure

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dl Nov 10, 2008 10:27 am  NUVOL KINTON

Feliciats porcalleocho !!
que guays les fotos , ja tinc ganes de veure les de la Quca .
aPAlei doncs ara descansa que ja et toca.

Tornar a dalt Ir abajo

tximitxurry

Missatge Dt Nov 18, 2008 11:21 pm  tximitxurry

Presi mira que et donan peixet tota aquesta gent, segur que volen alguna cosa. Tu no fies de nadie.
Y lo de NY, no esta mal. Pero coño...podias haber corrido un poco mas, si habias entrenado tanto.
AGUR

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Tornar a dalt