FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

NEW YORK CITY MARATHON 2008

Pàgina 3 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

13022008

Missatge 

NEW YORK CITY MARATHON 2008 - Página 3 Empty NEW YORK CITY MARATHON 2008

Desde el mateix dia que vaig saber, que alguna gent que m´estima molt, m´havian organitzat un repte imposible per mi en condions normal. He estat mirant infinitats de vegades la web del a Marato NY, reportatjes, videos a YOU TUBE, foros d´internet, ect.... Aquesta setmana encara m´he presionat mes, i ja hem fet el primer pagament pel viatge i l´inscripcio. Cada dia que vaig al fisio, li pregunto si estare en condicions de preparar-la, i la veritat es que estic "acojonido". Perque jo vull anar a disfutar i fer 3h26. parlant en plata 1 minut menys que els cosins de Barcelona. Sino m´ho sentire dir sempre.
Jo estic encenent espelmes, prenent tot el que faci falta, per estar en condicions. Com ho veieu, amb 5 mesos tindre prou temps per prepara-la en condicions.?
OBJECTIU 3h 26´
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

NEW YORK CITY MARATHON 2008 :: Comentaris

seb coe

Missatge Ds Oct 25, 2008 4:21 pm  seb coe

ETS MOLT MEDIÀTIC PRESI!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

SCRAT

Missatge Ds Oct 25, 2008 7:15 pm  SCRAT

Que guay!!!!! se't veu molt bé i amb moltes ganes, ÀNIMS QUE JA ÉS AQUÍ!!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dg Oct 26, 2008 12:08 am  MESTRE

Presi això ja ho tens a tocar, molta sort i disfruta de tots els bons moments que viuràs, els que ens quedem tb pensarem amb tu.

En la foto sembles + jove no???

ARveure

Tornar a dalt Ir abajo

KARKI

Missatge Ds Nov 01, 2008 11:19 pm  KARKI

Demà és el dia...QUE TINGUIS MOLTA SORT PORCALLEOCHO!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dg Nov 02, 2008 1:54 am  seb coe

PRESI!!!!

MOLTA SORT DE PART DE LA TROPA DE PRADES!!!! DEIXA EL PAVELLÓ MOLT ALT!!!! ESPEREM NOTÍCIES AVIAT!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Fraguel Rock

Missatge Dl Nov 03, 2008 1:28 am  Fraguel Rock

Felicitats PRESI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El resultat que has aconseguit a Nova York es fantàstic.
3h22'26'' i el 3140 de la general.

Estem esperant que ens expliquis l'experiència viscuda.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Nov 03, 2008 3:36 am  porcalleocho

Hola tots son les 19h i estic al llit estirat intentant recuperarme del esforc quina pasada de cursa quina organitzacio i quin ambient una gentada animant et posa la pell de gallina i et portan oblidant que per què moments el dolor
La marca la he aconseguit amb una grab primera part fins al km 25 (1:35 la mitja) fins al 35 he afluixat pero he mantingut un ritme per què fer menys de 3:20.
els ultims 5qm arrivan central park han sigut molt duus la pujada el cansament i princupis de calambres no em permetria moltes alegrias aixi que he anat controlan el ritme
La alegria inmensa i unes quantes llagrimes quan he trobat a la Quca
Gracies a tots pel vostre suport' aquest tambe un és un exit vostre
Ens veiem a la pista

Tornar a dalt Ir abajo

adderley

Missatge Dl Nov 03, 2008 10:00 am  adderley

Porcalleocho, només dir-te FELICITATS pel teu Gran Èxit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ara toca recuperar-te i agafar forces per la tornada... i quan arribis ja ens explicaràs com és Amèrica i com vas viure la marató que segur t'en recordaràs sempre!!!
Un petó enorme i una abraçada per la Quca i per tu també!!!!

Ens veiem.

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dl Nov 03, 2008 10:16 am  NUVOL KINTON

MOLTES FELICITATS CRACK !!
ja tinc ganes que vinguis i ens expliquis, k guay .... Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dl Nov 03, 2008 11:07 am  MESTRE

Ei !!!! MOLTES FELICITATS per la gesta americana, ara descansa i gaudeix del moment, records a la Quca.

Esperem la vostra tornada pq ens expliqueu la monstruositat de cursa... i tb pq ens feu una mica d'enveja sana jeje. Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo

Dick Beamon

Missatge Dl Nov 03, 2008 12:54 pm  Dick Beamon

Moltes felicitats Presi! Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo

MaRKuS

Missatge Dl Nov 03, 2008 1:01 pm  MaRKuS

Uaaau affraid quin crack !
Ja ens explicaràs i vull veure moltes fotosss !! Smile
Moltes Felicitats Presi !!!

Tornar a dalt Ir abajo

Aidil

Missatge Dl Nov 03, 2008 1:51 pm  Aidil

EI PRESI MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!! ETS UN CRAC, ENS HAS DEMOSTRAT LO CAMPIÓ QUE ETS. VULL SABER ELS DETALLS QUAN TORNIS, JA FAREM UN SOPAR PERQUÈ ENS HO EXPLIQUIS TOT.

RECORDS I PETONS PER A TU I PER A LA QUCA QUE SEGUR QUE ESTÀ GAUDINT D'ALLÒ MÉS PER TERRES AMERICANES, JEJEJE. FINS AVIAT!!!!!!!!! Razz

Tornar a dalt Ir abajo

ritme mental

Missatge Dl Nov 03, 2008 2:01 pm  ritme mental

enhorabona presi!
i ara a desmantellar botigues per NY amb la Quca!!!
jejeje
amb moltes ganes de que tornis i ens expliquis com ha anat, tooooot desde l'avió, arribada, marató, recuperació... fins a les eleccions :S
segur que l'ambient per aquí deu ser tensió màxima...

Apalei molt records pels dos!!!!
ens veiem a la pista!

Tornar a dalt Ir abajo

awanaskein

Missatge Dl Nov 03, 2008 3:27 pm  awanaskein

MOLTES FELICITATS PRESI!!
ESTAS FET UNA MAQUINAA...

JO SI FOS DE TU, JA QUE NO T´AGRADA VOLAR
ME QUEDARIA A NY N??

SI DEU ESTÀ PROU BE AQUI...

ENS VEIEM AVIAT

SALUT

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Nov 03, 2008 4:01 pm  seb coe

ENHORABONA PRESI!!!!!

QUIN MARCORRO!!!! SABIA QUE LA LIARIES, JA QUE T'HO HAVIES PRES MOLT EN SERIO I ESTAVES ENTRENANT DE CONYA!!!! OBJECTIU COMPLERT I DE SOBRES EH!!!! ARA A RECUPERAR, QUE ET VEIG BÉ PER LA MITJA DE TARRAGONA!!!! JEJEJE...

ETS UN GRAN PRESI, JA QUE HAS DONAT EXEMPLE A TOTHOM DE COM S'ACONSEGUEIXEN LES COSES!!! ENTRENANT SERIOSAMENT SENSE RENUNCIAR ALS SOPARS I CELEBRACIONS, EXIGIN-TE REPTES DURS I QUAN ELS HAS ACONSEGUIT ENS HAS FET PARTÍCEPS A TOTS NOSALTRES!!! ESTEM ORGULLOSOS DE LA TEVA MARCA A LES AMÈRIQUES I CELEBRAREM EL RESULTAT COM SI FOS NOSTRE!!!! T'ESPEREM PER COMPARTIR AMB TU LES EXPERIÈNCIES VISCUDES!!!! I VOLEM VEURE FOTOS DE LES TEVES LLÀGRIMES D'ALEGRIA!!!

I ARA.... A FER SORTIR FUM DE LA TARGETA!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dl Nov 03, 2008 4:43 pm  ramonet

Gran resultat i pel que llegim gran experiència! ENHORABONA PRESI!

Ara esperarem que tornis perque ens expliquis el viatge i la cursa, que 42km per NY donen per molt.jeje

Tornar a dalt Ir abajo

KARKI

Missatge Dl Nov 03, 2008 6:36 pm  KARKI

MOLTES FELICITATS!!!!! QUAN LES COSES ES FAN BE L'EXIT QUASI ESTÀ GARANTIT.

ARA A DISFRUTAR DE LES VACANCES!!!

RECORDS A LA QUCA.

Tornar a dalt Ir abajo

FeNt CaMi

Missatge Dl Nov 03, 2008 7:59 pm  FeNt CaMi

Uala Presi!! Quina ma de felicitacions ehh!! No et podràs queixar, jejeje

I és que t'ho mereixes, MOLTES FELICITATS!!
Ara ja saps que et toca, a disfrutar de NY abans de la tornada i després ens ho hauràs d'explicar tot, tot i tot! Perquè una experiència així és única i segur que no l'oblidaràs mai.

Quina enveja que feu tu i la Quca... Petonets a tots dos!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge Dl Nov 03, 2008 8:53 pm  BARRACUDA

Ei presi, la més sincera enhorabona i moltes felicitats per la cursa i l'experiència inoblidable que has pogut disfrutar gràcies al teu esforç de molts mesos. De veritat, moltes felicitats.

Tornar a dalt Ir abajo

Capitán Garfio

Missatge Dl Nov 03, 2008 11:06 pm  Capitán Garfio

Estàs fet un crack!! Vaia marcorro!! Enhorabona de part de Garfio i companyia!! Very Happy Very Happy Very Happy
Jo que l'any passat vaig fer 4h 50min.......................... Crying or Very sad Crying or Very sad A partir d'ara seguiré els teus consells!

Fins aviat!

Tornar a dalt Ir abajo

Be your best

Missatge Dt Nov 04, 2008 1:53 pm  Be your best

ERES UN CRACK, JUANCA PRESI FOREVER!!!!!!!!!
Y AHORA LOS PRIMITOS DE BARCELONA A COMERSELA DOBLA,JEJEJEJE...
TIO ERES UN EJEMPLO, COMO TE LO HAS CURRADO.
DISFRUTA DEL MOMENTO, DE LA MARCA, DE LA CIUDAD Y LOS DIAS QUE TE QUEDAN POR AHI, Y SOBRETODO DE QUCA...
UN BESAZO PARA LOS DOS...
AAAAAAAAAA Y CUIDAO CON EL AVION,JEJEJEJE...

Tornar a dalt Ir abajo

Tenzing Norgay

Missatge Dj Nov 06, 2008 1:40 am  Tenzing Norgay

Bones presi!
Que tal, com va la targeta de credit? Segur que desprès de la marató ara et toca corre darrera de la cuca de botiga en botiga eh, jeje (un petó eh cuca!!)

En els darrers missatges ja t'han dit tot el que hom pensa i et voldria dir, així que res més, felicitar-te per la gran marató que has fet i sobretot per tot el treball i entusisme que ens has demostrat en aquests darrers mesos tot preparant la marató, els que ens dediquem a aquest esport tenim molt clar que el que té més mèrit de fer una bona cursa és tot el treball previ...així que moltíssimes felicitats per tot plegat!!

Personalment t'envejo per moltes coses, per haver fer una marató (encara no n'he fet mai cap i em motiva molt la idea), per haver fet la reina de les maratons (tots els fonderos em somiat en algun moment en fer la marató de New York) i per haver aconseguit un bon temps i excelents sensacions...

Vinga, us esperem per la pista o en algun soparet perquè ens ho expliqueu tot!

Una abraçada

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dj Nov 06, 2008 1:42 am  el payes en moto

tants soparets tants sooparets...a veure si fotem un dinaret...que no us enrecordeu que alguns ja tenim canalla????

PRESI....FELICITATS DE NOU...(TOT I QUE JA HO HE FET EN PRIVÉE..JEJEJE)

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dv Nov 07, 2008 2:33 am  porcalleocho

Ostres que per segon cop a ny m he emocionat gracies per les vostres paraules
Aquesta ciutat et deixa mes baldat que la propia marato- ara marxem al teatre a veure un musical avui em fet les primeres compres tot eran regals- portem un munt de qm caminats alguna historia per chinatown i alguns problemes amb lidioma- ja sabem dalguns llocs q fan cafe expreso Illy- dema anem menjar a un restaurant argenti on la carn no cap al plat-
Ja us explicare
Records de la quca per tots

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Tornar a dalt