NEW YORK CITY MARATHON 2008
Pàgina 2 de 4
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4
13022008
NEW YORK CITY MARATHON 2008
Desde el mateix dia que vaig saber, que alguna gent que m´estima molt, m´havian organitzat un repte imposible per mi en condions normal. He estat mirant infinitats de vegades la web del a Marato NY, reportatjes, videos a YOU TUBE, foros d´internet, ect.... Aquesta setmana encara m´he presionat mes, i ja hem fet el primer pagament pel viatge i l´inscripcio. Cada dia que vaig al fisio, li pregunto si estare en condicions de preparar-la, i la veritat es que estic "acojonido". Perque jo vull anar a disfutar i fer 3h26. parlant en plata 1 minut menys que els cosins de Barcelona. Sino m´ho sentire dir sempre.
Jo estic encenent espelmes, prenent tot el que faci falta, per estar en condicions. Com ho veieu, amb 5 mesos tindre prou temps per prepara-la en condicions.?
OBJECTIU 3h 26´
Jo estic encenent espelmes, prenent tot el que faci falta, per estar en condicions. Com ho veieu, amb 5 mesos tindre prou temps per prepara-la en condicions.?
OBJECTIU 3h 26´
NEW YORK CITY MARATHON 2008 :: Comentaris
Re: NEW YORK CITY MARATHON 2008
tximitxurry desconec totalment les teves intencions en escriure el missatge dels coixos però he de dir-te que podries demostrar la teva cultura mesurant les paraules i no infra-valorant a un disminuit físic, sense anar més lluny diumenge a la cursa de la Merçè vaig tenir gairebé tota la cursa a un atleta en cadira de rodes i en tot moment el que vaig pensar era en tot l'esforç que estava fent aquest noi, en les hores que havia entrenat i la motivació que mostrava i no en si arribava davant o darrera meu.
Maneres d'entendre la vida.
Maneres d'entendre la vida.
Ja queda menys d´un mes. Estic nervios i per la nit m´imagino fent la cursa. Ostres aquest ultims dies seran mes duus que els entrenament.
estigue´t trankilet que els nervis no saon bons , a part vas sobrat!!
Tot anira super bè!!
Tot anira super bè!!
Be aixo ja esta mes aprop. M´ha assignat sortida amb la priimera onada de corredors a les 9:40. Es a dir a la mateix hora que els profesionals. O sigui que podre correr amb certa tranquiliat, sense massa gent.
Yo creia que salias con los cojos...jejeje !!!
Si sales co los buenos, puede que te cruces con Tximitxurry, nosotros seguro que lo vemos por la tele en el grupo de cabeza de carrera...
Con todo el cariño, Tximi.
Si sales co los buenos, puede que te cruces con Tximitxurry, nosotros seguro que lo vemos por la tele en el grupo de cabeza de carrera...
Con todo el cariño, Tximi.
Ei Porcalleocho això ja ho tens a tocar... a menys d'un mes i sortint del davant. Molta sort en la fase final d'entrenament i fins dmà.
Apalei i ens veiem a Linyola
Apalei i ens veiem a Linyola
ONDIA, QUE GENTE MAS SENSIBLE Y SENTIDA. COMO TE DEFIENDEN PRESI.
ERES EL UNICO QUE SE LO HA TOMADO BIEN Y CON BUEN HUMOR. ERES GRANDE. EL RESTO SOLO ESTAN PREOCUPADOS POR SABER QUIEN SOY, O SI CORRO MAS O MENOS., EL HONOR, LA NOBLEZA Y TONTERIAS DE OTRO ESTILO.
PERO LO CIERTO ES QUE TODA ESTA GENTE QUIERE A ESTE CLUB Y A SUS ATLETAS.
PERO IR CON CUIDADIN PUES MAS DE UN DIA ESTOY ENTRE VOSOTROS, Y EL "DIMONIET" QUE VIVE EN MI PUEDE HACER DE LAS SUYAS..
APLELIE ENS VEIEN A LA PISTA,
ERES EL UNICO QUE SE LO HA TOMADO BIEN Y CON BUEN HUMOR. ERES GRANDE. EL RESTO SOLO ESTAN PREOCUPADOS POR SABER QUIEN SOY, O SI CORRO MAS O MENOS., EL HONOR, LA NOBLEZA Y TONTERIAS DE OTRO ESTILO.
PERO LO CIERTO ES QUE TODA ESTA GENTE QUIERE A ESTE CLUB Y A SUS ATLETAS.
PERO IR CON CUIDADIN PUES MAS DE UN DIA ESTOY ENTRE VOSOTROS, Y EL "DIMONIET" QUE VIVE EN MI PUEDE HACER DE LAS SUYAS..
APLELIE ENS VEIEN A LA PISTA,
JEJE...
SI EN EL FONS ES UN TROS DE PA AQUEST TXIMITXURRI!!! SEGUEIX PER AQUÍ FENT LA TEVA FUNCIÓ, QUE SENSE TU SOVINT ENS FALTA UNA MICA DE XISPA PER AQUÍ... "DIMONIET"... JEJEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
SI EN EL FONS ES UN TROS DE PA AQUEST TXIMITXURRI!!! SEGUEIX PER AQUÍ FENT LA TEVA FUNCIÓ, QUE SENSE TU SOVINT ENS FALTA UNA MICA DE XISPA PER AQUÍ... "DIMONIET"... JEJEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
PORCALLEOCHO, como llevas la preparación para New York. ?....
Animo ahora ya lo tienes muy cerca, asi que vigila.
Felicidades por las marcas conseguidas en Barbastro y en Liñola. Por lo que se ve, los entrenos estan dando sus resultados.
Animo ahora ya lo tienes muy cerca, asi que vigila.
Felicidades por las marcas conseguidas en Barbastro y en Liñola. Por lo que se ve, los entrenos estan dando sus resultados.
AÚN ME SIGUES CAYENDO BIEN, TXIMIXURRI, POR QUE HE CONOCIDO COJOS QUE CORRIAN UN HUEVO, YO ENTRE ELLOS. Y A TODOS ESTOS YA LES HE GANADO (AHÍ VA, LO QUE HE DICHO, AHORA ME PELAN VERBALMENTE EN EL FORO Y FÍSICAMENTE EN LA PISTA).
PERO NO TIENTES MUCHO LA SUERTE, QUE AÚN NO HE LLEGADO AL LADO OSCURO, QUE LLEVO MUCHO RETRASO.
PORCALLETRESMIL, NI COJO NI LECHES, AL MENOS TODAVÍA, QUE CUANDO ACABES LA MARATON YA SE VERÁ. ESTÁS COMO UNA BESTIA Y SEGURO QUE LO HACES DE MUJERQUEFUMA MADRE.
PERO NO TIENTES MUCHO LA SUERTE, QUE AÚN NO HE LLEGADO AL LADO OSCURO, QUE LLEVO MUCHO RETRASO.
PORCALLETRESMIL, NI COJO NI LECHES, AL MENOS TODAVÍA, QUE CUANDO ACABES LA MARATON YA SE VERÁ. ESTÁS COMO UNA BESTIA Y SEGURO QUE LO HACES DE MUJERQUEFUMA MADRE.
Gracies Ayers, The Last Hope. Ara estic un les ultimes tres setmanes critiques.
Dema sere a la Mitja de Reus, no vaig a fer cap cosa d´especial, sortir a ritme obectiu de marato 4.45-5, per apretar els ultims 5 qm. tot el que pugui. Les molesties als tendons van en augment, i he tingut que recorre a la medicina per evitar el dolor, d´aqui fins a marxa cada setmana anire al fisio. tant sols demano poder aguantar en certes condicions fins a el dia 3 de novembre.
Ens veiem a la pista
Dema sere a la Mitja de Reus, no vaig a fer cap cosa d´especial, sortir a ritme obectiu de marato 4.45-5, per apretar els ultims 5 qm. tot el que pugui. Les molesties als tendons van en augment, i he tingut que recorre a la medicina per evitar el dolor, d´aqui fins a marxa cada setmana anire al fisio. tant sols demano poder aguantar en certes condicions fins a el dia 3 de novembre.
Ens veiem a la pista
wenu avui stic animat i he proposat escriure en tots els temes......
Aixi q a donar anims al señor porcalleocho, ah perdonem q akesta vegada sera per calleNewYork
wenu a disfrutar-lo i a fer arribar la marea naranja fins al comtinent america.....uuf nueva york, fixat q fins ami m'agafen ganes d fer akesta marato i tot.... q normalment em fot pal d'anar rodar mitja hora....
au venga sort
ens veiem en la pisata ( cada dia)
Aixi q a donar anims al señor porcalleocho, ah perdonem q akesta vegada sera per calleNewYork
wenu a disfrutar-lo i a fer arribar la marea naranja fins al comtinent america.....uuf nueva york, fixat q fins ami m'agafen ganes d fer akesta marato i tot.... q normalment em fot pal d'anar rodar mitja hora....
au venga sort
ens veiem en la pisata ( cada dia)
D´aqui dos setmane estare a Times Square, amb una mega BIG MAC, COKE de litro
Aixó va ser el Dimenge 21 de setembre. aquest dimenge 19 d´octubre, he tornat a fer el mateix recorregut, 5 voltes de 6km i poc, en total 31km. el resultat no pot ser mes positiu, 2h39, he acabat molt fresc, i no he tingut molesties als bessons, Estava amb ganes de fer un parell mes de qm, pero he sigut prudent.porcalleocho escrigué:Diumenge mati a les 8 he comenaçt , la tirada llarfa de cara a NY. Rcorregut de poc mes de 6 km, als voltants de la Masia. Finalment 5 voltes, o sigui 31 qm, en un temps total de 2:42, una mitja de 5:15. Força content si no fos pels bessos que s´han carregat als ultims 4 kilometres. ( aquest es un punt que haig d´intentar solucionar), sino estic condicionat del tot de cara a la marato.
Els meus parcials han sigut:
1-5.30
2-5.18
3-5.11
4-5.24
5-5.21
6-5.17
7-5.08
8-5.05
9-5.00
10-5.19
11-5.13
12-5.08
13-5.09
14-5.02
15-4.51
16-5.06
17-5.13
18-5.07
19-5.13
20-5.03
21-4.46
22-4.55
23-5.05
24-5.18
25-5.03
26-5.11
27-4.46
28-4.51
29-5.18
30-5.23
31-5.06
aquest era l´ultim entreno fort, ara dos setmanes de baixada per recuperar cames, i mentalitzar-me del que tinc per devant.
Apalei ens veien dimarts a la pista
ERES UN CRACK!!!
RECUERDA LO QUE HABLAMOS AYER RODANDO...MENOS ESFUERZO Y MAS RAPIDO, ESTO VA BIEN PRESI...
CUIDATE.
RECUERDA LO QUE HABLAMOS AYER RODANDO...MENOS ESFUERZO Y MAS RAPIDO, ESTO VA BIEN PRESI...
CUIDATE.
D´aqui 7 dies estare volant cap la New York.
Divendres 31 octubre anire a rodar a Central Pakk, com a les pelis
Divendres 31 octubre anire a rodar a Central Pakk, com a les pelis
DISFRUTA DEL VIAJE, YA ME HAN COMENTADO QUE TE LO PASSAS PIPA EN LOS AVIONES!!!
A VER SI VAS HACER COMO MELENDI Y LIAS EL POLLO,JEJEJEJE...
SI PILLASTE PARA IR A MALLORCA,AHORA QUE NO TE PASSE NA,JUAJUAJUA...
CON TODO EL CARIÑO DE TUS ATLETAS, VUELVE ENTERO QUE TIENES QUE PAGAR EL VIAJE A CACERES....
A VER SI VAS HACER COMO MELENDI Y LIAS EL POLLO,JEJEJEJE...
SI PILLASTE PARA IR A MALLORCA,AHORA QUE NO TE PASSE NA,JUAJUAJUA...
CON TODO EL CARIÑO DE TUS ATLETAS, VUELVE ENTERO QUE TIENES QUE PAGAR EL VIAJE A CACERES....
Sembla de monment que s´haurem d´abrigar per NY, la previsio dels temps pels propers 7 dies:
PREVISIO TEMPS NEW YORK
PREVISIO TEMPS NEW YORK
JA TINC DORSAL ASIGNAT EL 3290, O SEA 3H29´
NO ME HABLES DEL AVION QUE TENGO UN CANGUELIS, QUE ME PONGO MALO DE PENSARLO, CASI 9 HORAS METIDO EN ESE TRASTO. HE ESTADO LEYENDO UN POCO SOBRE TECNICAS DE RELAJACION EN EL AVION, PERO LA MEJOR SIN DUDA ES LA DEL MELENDI, UNA CASTAÑA DE LA OSTIA PERO LA PRECIO DE LA BEBIDA A BORDO, MEJOR ME EMBORRACHO EN ELTAXI.
Be your best escrigué:PRIMERO TENDRAS QUE SOBREVIVIR A EL AVION,JEJEJEJE
NO ME HABLES DEL AVION QUE TENGO UN CANGUELIS, QUE ME PONGO MALO DE PENSARLO, CASI 9 HORAS METIDO EN ESE TRASTO. HE ESTADO LEYENDO UN POCO SOBRE TECNICAS DE RELAJACION EN EL AVION, PERO LA MEJOR SIN DUDA ES LA DEL MELENDI, UNA CASTAÑA DE LA OSTIA PERO LA PRECIO DE LA BEBIDA A BORDO, MEJOR ME EMBORRACHO EN ELTAXI.
cuanto cabroncete hay en este club!!! Molta sort porcalle......però crec que no la necessitaràs et veig molt motivat i a tope!!!
gRACIES PAYES, MOTIVACIO EM SOBRA, LA FORMA FISICA ES LA QUE EM FA MES POR. SOBRETOT A PARTIR DEL QM 35, ABANS NO EM FA PATIR. I EL FRED AMB TEMPERATURES BAIXES POR SER MOLT DUR.
va presi, no t'enganyis!
si estàs molt fort! i súper motivat, amb això ja ho tens tot!!!
no patiscos tant i venganli demostra als "iankis" qui som akets del Facvac!
i nuse, jo no hi entenc, però si has de córrer un marató millor a 10ºC que a 20ºC no?
ja ho tens això!
Apalei ens veiem en algun lloc, pista, bar, bar, pista...!!!
si estàs molt fort! i súper motivat, amb això ja ho tens tot!!!
no patiscos tant i venganli demostra als "iankis" qui som akets del Facvac!
i nuse, jo no hi entenc, però si has de córrer un marató millor a 10ºC que a 20ºC no?
ja ho tens això!
Apalei ens veiem en algun lloc, pista, bar, bar, pista...!!!
Avui ha surtit publicat al Diari El Segre, un escrit sobre els corredors leidatans que es desplaçaran a la Marato de New York, i sabeu jo tambe sorto. depres es van fer una mica d´entrevista per la tele local de lleida.
[img][/img]
[img][/img]
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4