CONTROL DEL 18/06/2008
+6
awanaskein
THE LAST HOPE
ramonet
porcalleocho
seb coe
facvac
10 participantes
Pàgina 1 de 1
CONTROL DEL 18/06/2008
JA TENIM AQUI UN ALTRE CONTROL, PER QUE ANEU AFINAT L´ESTAT DE FORMA
19:45 LLARGADA FEMENI
20:10 LLARGADA MASCULI
20:30 DISC JUVENIL/ABSOLUT
21:00 1500 MASCULI
19:45 LLARGADA FEMENI
20:10 LLARGADA MASCULI
20:30 DISC JUVENIL/ABSOLUT
21:00 1500 MASCULI
Re: CONTROL DEL 18/06/2008
PER A TOTHOM A QUI LI INTERESSI:
ESTEM MUNTANT UN 1500 DE CULLONS PER DIMECRES... AIXÍ QUE... LA GENT QUE VULGUI UN SUB 4' NO CAL QUE VAGI A BARCELONA!!!! A MÉS... ES PREVEU GENT DE TOTS ELS NIVELLS, AIXÍ QUE LA CURSA POT SER BONA PER QUALSEVOL PER FER MARCA!!!
COM PROMOCIONO ELS NOSTRES CONROLS, EH!!! JEJE..
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ESTEM MUNTANT UN 1500 DE CULLONS PER DIMECRES... AIXÍ QUE... LA GENT QUE VULGUI UN SUB 4' NO CAL QUE VAGI A BARCELONA!!!! A MÉS... ES PREVEU GENT DE TOTS ELS NIVELLS, AIXÍ QUE LA CURSA POT SER BONA PER QUALSEVOL PER FER MARCA!!!
COM PROMOCIONO ELS NOSTRES CONROLS, EH!!! JEJE..
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
Com que sub 4´, si jo no soc capç de fer-ho en 1000m vols que ho intenti en 1500.
Molta sort a tots els que competiu demà! I els del milki no us passeu eh jeje esperarem la crònica a la nit...
Malaqui jo avui també m'he lactat!! feia temps que no acabava un entreno amb mal de cap...
fins aviat!
Malaqui jo avui també m'he lactat!! feia temps que no acabava un entreno amb mal de cap...
fins aviat!
ramonet- Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008
CONTROL DEL 18/6/08
YO, SI SALIS POR DEBAJO DE 4´, YA NO SALGO. NO ME VALE IR TAN LENTO, QUE ME TROPEZARÉ CON LA LIEBRE Y AÚN LIARÉ UN ESPECTÁCULO MAS DENIGRANTE SI CABE QUE EL DEL PEQUEÑO GRENDEL ESCONDIÉNDOSE EN LOS VESTUARIOS PARA NO VERNOS DISFRUTAR DE ESTE DEPORTE...
ESPERO QUE ALGUNA ALMA CARITATIVA Y DADIVOSA ME RECOJA EN LA CONTRARECTA, CUANDO EL ISQUIO SE ME SALGA Y ME DE UNA COLLEJA DE AUPA...
POR CIERTO, ¿LONGITUD MASCULINA?. ME TEMO QUE ALGUN PILOTO DE BALA ROJA PRETENDE QUEMAR SU ÚLTIMO CARTUCHO PARA NO PAGAR UNA CENA...
ESPERO QUE ALGUNA ALMA CARITATIVA Y DADIVOSA ME RECOJA EN LA CONTRARECTA, CUANDO EL ISQUIO SE ME SALGA Y ME DE UNA COLLEJA DE AUPA...
POR CIERTO, ¿LONGITUD MASCULINA?. ME TEMO QUE ALGUN PILOTO DE BALA ROJA PRETENDE QUEMAR SU ÚLTIMO CARTUCHO PARA NO PAGAR UNA CENA...
THE LAST HOPE- Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008
mmmmm
ma agradat la prova
pensava que maniria pitjo..
io avans d comensa diea k me faria ilusio fe 4:30 i que com a maxim fe 4:45
i en el fons ma anat prou b ( 4:36 ) al meu crono!!
les sensacions an sigut bones
lo k agues pogut corre mes crec jo...
ueno es el meu 1er 15000 ( marca personal ) XD
i estic prou content de com ma anat
felicitats xls cras de davan
ns veiem
salut
ma agradat la prova
pensava que maniria pitjo..
io avans d comensa diea k me faria ilusio fe 4:30 i que com a maxim fe 4:45
i en el fons ma anat prou b ( 4:36 ) al meu crono!!
les sensacions an sigut bones
lo k agues pogut corre mes crec jo...
ueno es el meu 1er 15000 ( marca personal ) XD
i estic prou content de com ma anat
felicitats xls cras de davan
ns veiem
salut
awanaskein- Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008
Aixó anat així per lo que fa als de casa.
1500m
Jaume Jove 4'01''6
Xavi Garcia 4'06''2
Jordi Toda 4'06''3
Abde Boutahri 4'11''8
Angel Valderrama 4'25''5
Hector Calvo 4'35''4
Eloi Borras 4'36''2 mp
Joan Mateu 4'41''3
Disc absolut
Marcel Terrades 33.47
David Albino 26.27
Disc Juvenil
Sergi Miró 31.16 mp
Llargada
Berta Casanova 4.52 +3.3
Silvia Batalla .......6+1 nuls
Xavier Albino 4.64 +2.1
1500m
Jaume Jove 4'01''6
Xavi Garcia 4'06''2
Jordi Toda 4'06''3
Abde Boutahri 4'11''8
Angel Valderrama 4'25''5
Hector Calvo 4'35''4
Eloi Borras 4'36''2 mp
Joan Mateu 4'41''3
Disc absolut
Marcel Terrades 33.47
David Albino 26.27
Disc Juvenil
Sergi Miró 31.16 mp
Llargada
Berta Casanova 4.52 +3.3
Silvia Batalla .......6+1 nuls
Xavier Albino 4.64 +2.1
Editat per darrera vegada per Fraguel Rock el Dj Jun 19, 2008 1:22 am, editat 1 cop en total
Fraguel Rock- Nombre de missatges : 293
Ubicació : La Cova dels Fraguel
Bon control el d'aquesta tarda a les pistes...
El 1500 molt guapo, amb un Jaume que està com una moto...vaia llebre que us heu buscat!!!
Duel Xavi-Toda espectacular, éls últims 300 metres han estat genials, almenys des de fora els
he disfrutat molt, sense saber fins a l'últim suspir en com acabaria tot plegat...al final tan sols
1 dècima entre ells, tot hi que la meva aposta era pel Toda eh, sempre havia dit que a l'última
recte un fondero no el podria guanyar....i patapam!!! Felicitats als dos, ens heu fet vibrar!!
Una menció especial per la Sílvia...7 nuls!!! Això si que és marca personal!!!
I també felicitar al Sergi per la marca persnoal en disc!
Seguiu així, que la temporada encara ens ha de portar millors marques a tots plegats!
El 1500 molt guapo, amb un Jaume que està com una moto...vaia llebre que us heu buscat!!!
Duel Xavi-Toda espectacular, éls últims 300 metres han estat genials, almenys des de fora els
he disfrutat molt, sense saber fins a l'últim suspir en com acabaria tot plegat...al final tan sols
1 dècima entre ells, tot hi que la meva aposta era pel Toda eh, sempre havia dit que a l'última
recte un fondero no el podria guanyar....i patapam!!! Felicitats als dos, ens heu fet vibrar!!
Una menció especial per la Sílvia...7 nuls!!! Això si que és marca personal!!!
I també felicitar al Sergi per la marca persnoal en disc!
Seguiu així, que la temporada encara ens ha de portar millors marques a tots plegats!
Tenzing Norgay- Nombre de missatges : 80
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008
JEJE... AQUESTS FONDEROS!!!!
BE YOUR BEST EM TENIA BEN ESTUDIAT EH!!!! EL CANVI VA SER DE 400 METRES I PROGRESSIU!!! QUIN PAIO! I MIRA QUE AL MEU CAP TENIA CLAR QUE SI ARRIBAVA A LA RECTA AMB ELL JA ERA MEU, PERO... CARAI... O NO ESTIC TANT RÀPID COM CREIA, O ELL ESTÀ COM UNA BALA!!!! PERÒ ME L'APUNTO EH!!! A LA PRÒXIMA NO EM DEIXARÉ! JEJE....
BARRACUDA!!! IPRESSIONANT LA TEVA LABOR DE LLEBRE (ARRIBANT SOL A META AMB 4,01!!!)... MAL APROFITADA, PERÒ GENIAL. EM SAP GREU NO HAVER-ME ATREVIT A SEGUIR-TE... HAS HIPOTECAT UNA CURSA PER DONAR UN COP DE MA I NO HEM TINGUT EL QUE S'HA DE TENIR PER SEGUIR, PERÒ BE... TEMPS AL TEMPS I ANAR AGAFANT CONFIANÇA, ARA JA SE ON PUC ESTAR I LES SENSACIONS VAN SER MOLT MÉS BONES QUE LES DEL 800! I RECORDA!! TE'N DEC UNA!! AIXÍ QUE QUAN VULGUIS UNA LLEBRE PER INTENTAR PASSAR ELS 600 EN 1.23 JA HO DIRÀS!! DIMECRES ESTIC A BARNA, I HI HA UN 800! AIXÍ QUE TU MATEIX!!!
LA RESTA.... BÉ. PERÒ EL MILLOR EL 1500!!!! JEJEJE!!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
BE YOUR BEST EM TENIA BEN ESTUDIAT EH!!!! EL CANVI VA SER DE 400 METRES I PROGRESSIU!!! QUIN PAIO! I MIRA QUE AL MEU CAP TENIA CLAR QUE SI ARRIBAVA A LA RECTA AMB ELL JA ERA MEU, PERO... CARAI... O NO ESTIC TANT RÀPID COM CREIA, O ELL ESTÀ COM UNA BALA!!!! PERÒ ME L'APUNTO EH!!! A LA PRÒXIMA NO EM DEIXARÉ! JEJE....
BARRACUDA!!! IPRESSIONANT LA TEVA LABOR DE LLEBRE (ARRIBANT SOL A META AMB 4,01!!!)... MAL APROFITADA, PERÒ GENIAL. EM SAP GREU NO HAVER-ME ATREVIT A SEGUIR-TE... HAS HIPOTECAT UNA CURSA PER DONAR UN COP DE MA I NO HEM TINGUT EL QUE S'HA DE TENIR PER SEGUIR, PERÒ BE... TEMPS AL TEMPS I ANAR AGAFANT CONFIANÇA, ARA JA SE ON PUC ESTAR I LES SENSACIONS VAN SER MOLT MÉS BONES QUE LES DEL 800! I RECORDA!! TE'N DEC UNA!! AIXÍ QUE QUAN VULGUIS UNA LLEBRE PER INTENTAR PASSAR ELS 600 EN 1.23 JA HO DIRÀS!! DIMECRES ESTIC A BARNA, I HI HA UN 800! AIXÍ QUE TU MATEIX!!!
LA RESTA.... BÉ. PERÒ EL MILLOR EL 1500!!!! JEJEJE!!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Aix, quina ràbia haver-me perdut aquesta cursa... fins ara havia pogut assistir a tots els controls que s'havien fet a Valls. Què hi farem..
Només dir que MOLTES FELICITATS a tots! I que estic orgullosa de poder entrenar amb gent de tant nivell, és tot un honor! Sou tots molt grans com a atletes i el més important, també ho sou com a persones!
Ens veiem durant les festes de St Joan! Fent un altre tipus d'entrenament, jejejeje. Petons!
Només dir que MOLTES FELICITATS a tots! I que estic orgullosa de poder entrenar amb gent de tant nivell, és tot un honor! Sou tots molt grans com a atletes i el més important, també ho sou com a persones!
Ens veiem durant les festes de St Joan! Fent un altre tipus d'entrenament, jejejeje. Petons!
FeNt CaMi- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008
ieeieiei,
Jo el que veig de la cursa d'ahir es que tu, seb i be your best esteu bé però us falten competicions. Jo potser amb la d'ahir és la meva desena cursa d'aire lliure i per vosaltres la segona o tercera i llavors us falta ritme per curses a "ritmillo". Jo des d'aquí us animo, sobretot a tu seb que ets més reaci a competir, a que ho feu perquè estic segur que amb unes quantes curses a les cames ahir baixeu sobradament de 4'. Pel que respecte a la cursa de 800 del dimecres millor deixar-ho per un altre dia que l'entrenament nocturn que se' m prepara divendres, dissabte i dilluns em deixarà massa lactat.
Ah, si mireu la pàgina 50 del diari de tarragona descobrireu un repte que s'escau perfectament pel "terzing han" o ten chin han,. Una cursa que puges les escales, em sembla d'un telefèric, on n'hi han 11000 i que es veu que a dalt fot una rasca que et deixa garrativat. Es veu que t'estàs més d'una hora pujant.
Ens veiem a la pista
Jo el que veig de la cursa d'ahir es que tu, seb i be your best esteu bé però us falten competicions. Jo potser amb la d'ahir és la meva desena cursa d'aire lliure i per vosaltres la segona o tercera i llavors us falta ritme per curses a "ritmillo". Jo des d'aquí us animo, sobretot a tu seb que ets més reaci a competir, a que ho feu perquè estic segur que amb unes quantes curses a les cames ahir baixeu sobradament de 4'. Pel que respecte a la cursa de 800 del dimecres millor deixar-ho per un altre dia que l'entrenament nocturn que se' m prepara divendres, dissabte i dilluns em deixarà massa lactat.
Ah, si mireu la pàgina 50 del diari de tarragona descobrireu un repte que s'escau perfectament pel "terzing han" o ten chin han,. Una cursa que puges les escales, em sembla d'un telefèric, on n'hi han 11000 i que es veu que a dalt fot una rasca que et deixa garrativat. Es veu que t'estàs més d'una hora pujant.
Ens veiem a la pista
BARRACUDA- Nombre de missatges : 48
Ubicació : On hi hagi menjar i beure
Registration date : 29/05/2008
Vaja sembla ser que la llebre corria massa per un parell de vellets.
Seb-Best heu de sortir menys i entrenar mes.
La resta ja esta be, pero recordeu que esteu cremat els ultims cartuxos per aconseguir una senyora marca.
Seb-Best heu de sortir menys i entrenar mes.
La resta ja esta be, pero recordeu que esteu cremat els ultims cartuxos per aconseguir una senyora marca.
COM APRETES PRESI, EH!!!!! JEJE... QUIN PAIO!!!
I BARRACUDA, NO ET FALTA RAÓ.. EM TROBO MOLT FALTAT DE RITME DE COMPETICIÓ, I A L'HAVER PARAT 2 MESOS ( DES DEL 15 DE MARÇ AL 15 DE MAIG NOMÉS RODANT SUAU) FA QUE ENCARA ESTIGUI CURTET DE FORMA. CREC QUE TENS RAÓ, I INTENTARÉ CORRER TOT EL QUE PUGUI D'AQUÍ A FINALS DE JULIOL!!! ARA JA SE QUE PUC ESTAR FENT MARQUETES DECENTS... (COM LA FENT CAMI, JEJE, MARQUETES DECENTS! JEJE... )
I PRESI!!!! POTSER ES POT SORTIR MENYS..... PERO ENTRENAR MÉS????????!!!!!! COM ES NOTA QUE NO ENS VAS VEURE DISSABTE PASSAT A LA PISTA!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
I BARRACUDA, NO ET FALTA RAÓ.. EM TROBO MOLT FALTAT DE RITME DE COMPETICIÓ, I A L'HAVER PARAT 2 MESOS ( DES DEL 15 DE MARÇ AL 15 DE MAIG NOMÉS RODANT SUAU) FA QUE ENCARA ESTIGUI CURTET DE FORMA. CREC QUE TENS RAÓ, I INTENTARÉ CORRER TOT EL QUE PUGUI D'AQUÍ A FINALS DE JULIOL!!! ARA JA SE QUE PUC ESTAR FENT MARQUETES DECENTS... (COM LA FENT CAMI, JEJE, MARQUETES DECENTS! JEJE... )
I PRESI!!!! POTSER ES POT SORTIR MENYS..... PERO ENTRENAR MÉS????????!!!!!! COM ES NOTA QUE NO ENS VAS VEURE DISSABTE PASSAT A LA PISTA!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!