NEW YORK CITY MARATHON 2008
Pàgina 1 de 4
Pàgina 1 de 4 • 1, 2, 3, 4
13022008
NEW YORK CITY MARATHON 2008
Desde el mateix dia que vaig saber, que alguna gent que m´estima molt, m´havian organitzat un repte imposible per mi en condions normal. He estat mirant infinitats de vegades la web del a Marato NY, reportatjes, videos a YOU TUBE, foros d´internet, ect.... Aquesta setmana encara m´he presionat mes, i ja hem fet el primer pagament pel viatge i l´inscripcio. Cada dia que vaig al fisio, li pregunto si estare en condicions de preparar-la, i la veritat es que estic "acojonido". Perque jo vull anar a disfutar i fer 3h26. parlant en plata 1 minut menys que els cosins de Barcelona. Sino m´ho sentire dir sempre.
Jo estic encenent espelmes, prenent tot el que faci falta, per estar en condicions. Com ho veieu, amb 5 mesos tindre prou temps per prepara-la en condicions.?
OBJECTIU 3h 26´
Jo estic encenent espelmes, prenent tot el que faci falta, per estar en condicions. Com ho veieu, amb 5 mesos tindre prou temps per prepara-la en condicions.?
OBJECTIU 3h 26´
NEW YORK CITY MARATHON 2008 :: Comentaris
tu si que pots!!
Juanka , tu ets un tio que vals molt i quant et proposses una cosa o aconsegueixes , estic segur que preparan-te una mica i currant´ho ho faras sense problemes , jo crec que no et tens d´obsesionar a fer marca quant arribis alli la mateixa enregia de la cursa et farà passar tots els mals i podràs fer el que desitges !!! hi ha part disfrutant de la carrera que te de valdre molt la pena .
Que es preparin els cosins de Barcelona !!
la meva aposta es 3h 21´
Que es preparin els cosins de Barcelona !!
la meva aposta es 3h 21´
Abril dona el tret de sortida de la preparació amb un unic objectiu per aqueta temporada, MARATO NEW YORK. Per devant 7 mesos d´entrenament, i molts de quilometres.
Les molesties no marxan del tot, pero han anant millorant,
La motivacio la tinc a tope, pero ho haig de pendre en paciencia.
De moment el mes d´abril, per tornar a agafar confiança (que ja la tenia despres de Lisboa) i una mica de fons. De moment tot el mes 3 i 4 sessions setmanals.
Les molesties no marxan del tot, pero han anant millorant,
La motivacio la tinc a tope, pero ho haig de pendre en paciencia.
De moment el mes d´abril, per tornar a agafar confiança (que ja la tenia despres de Lisboa) i una mica de fons. De moment tot el mes 3 i 4 sessions setmanals.
POCO A POCO CRACK !!! Q 7 MESES SON MUCHOS...
YA SABES Q LO IMPORTANTE ES LA PACIENCIA, Y TE QEDA TIEMPO DE SOBRAS PARA PONERTE COMO UNA MOTO.
YO ESE DIA ESTARE EN CASA MIRANDO LA TV Y MUERTO DE ENVIDIA ASI Q EMPIEZA A DISFRUTAR DESDE YAAAAAAAAAA!!!!!
YA SABES Q LO IMPORTANTE ES LA PACIENCIA, Y TE QEDA TIEMPO DE SOBRAS PARA PONERTE COMO UNA MOTO.
YO ESE DIA ESTARE EN CASA MIRANDO LA TV Y MUERTO DE ENVIDIA ASI Q EMPIEZA A DISFRUTAR DESDE YAAAAAAAAAA!!!!!
OBSERVANDO EL CALENDARIO, VEO QUE A FINAL DE SETIEMBRE HACEN LA MARATON DE ZARAGOZA, PREGUNTA TECNICA, COMO LO VEIS PARA QUE HAGA UN TEST SOBRE 30-32 KM. MI OBJETIVO NO ES NI MUCHO MENOS ACABARLA. PERO SI PODRE VALORAR COMO SE ME ADAPTA EL CUERPO A MAS DE 2H30 DE CARRERA. TODAVIA ME QUEDARA UIN MES PARA NY.
EL PROBLEMA ES QUE SI NO TENGO BUENAS SENSACIONES, ME AFECTARA ANIMICAMENTE
EL PROBLEMA ES QUE SI NO TENGO BUENAS SENSACIONES, ME AFECTARA ANIMICAMENTE
CONSEJO DE VIEJO RUTERO: GUARDA PIERNAS. YO DE TI HARÍA ALGUNA MEDIA A FINALES DE SEPTIEMBRE Y OTRA ALREDEDOR DEL 20 DE OCTUBRE, SI ENCUENTRAS EN ESAS FECHAS ALGUNA QUE TE GUSTE. PERO UNA MARATON NO HARÍA, QUE IGUAL TE QUEDAS SIN TENDÓN PARA HACER LAS AMÉRICAS.
VALOR, SUS Y A ELLOS, QUE TOTAL, SÓLO SON UN PUÑADO DE KILÓMETROS.
VALOR, SUS Y A ELLOS, QUE TOTAL, SÓLO SON UN PUÑADO DE KILÓMETROS.
Fer una marató i entrenar-la, això no té emoció ni raó de ser.... Això no es de valents...
S'ha de fer sense haver entrenat, ni preparar-la, així ja t'arriba abans el muro (mes o menys al km 26-28...), i aixi el superes abans.......i.......buf, casi arribes plorant i gemegant a central park.............Deu meu...quin patir...em feien mal fins les orelles...
O sigui q joancarles, un consell, deixa dentrenar, i cada dia al torico a doblar!!!jeje
Disfrutaras com un camell!!!!
Uns cartells q em van marcar: "Today all runners are kenians" i "Finishing is your only fucking aim"
Que vagi molt be!!!!!
S'ha de fer sense haver entrenat, ni preparar-la, així ja t'arriba abans el muro (mes o menys al km 26-28...), i aixi el superes abans.......i.......buf, casi arribes plorant i gemegant a central park.............Deu meu...quin patir...em feien mal fins les orelles...
O sigui q joancarles, un consell, deixa dentrenar, i cada dia al torico a doblar!!!jeje
Disfrutaras com un camell!!!!
Uns cartells q em van marcar: "Today all runners are kenians" i "Finishing is your only fucking aim"
Que vagi molt be!!!!!
Per cert, si vols puc parlar amb la llebre de luxe que vaig portar a NY..... Sort d'ella, que sinó arribo fora de control.....
ESTE GARFIO... DEBE SER UN GRAN PREPARADOR DE SUPERATLETAS. QUE SABIDURIA LA SUYA... ME HA LLEGADO CON LO DEL TORICO. AHORA TAMBIÉN A MIS ATLETAS LES HARÉ HACER TODAS LAS SESIONES EN ESE CIELO EN LA TIERRA.
GRACIAS, GARFIO, SEGURO QUE ELLOS TAMBIÉN TE LO AGRADECEN, ARRIMADOS A UNA BOTELLA.
bUFF, SNIF,SNIF, QUE GRANDE!
GRACIAS, GARFIO, SEGURO QUE ELLOS TAMBIÉN TE LO AGRADECEN, ARRIMADOS A UNA BOTELLA.
bUFF, SNIF,SNIF, QUE GRANDE!
Savis consells tots ells, pero cada dia sesssio de torico no hjo aguantaria el meu colesterol.
le idea de fer un test de 32 km tampoc ho veig tant malament. I esta clar que no ho fare un dia anar a rodar este distancia, per aixo fer-ho dintre de la MARATON DE ZARAGOZA ja ho trobava be.
m´agradaria anr a dsifrutar de la cursa, pero ho veig complicat que ja em conec i tinc els cosins de la quca recordanme cada cop que ens veien las marcan que van fer ells 3:27. Aixi que m´haig de preparar per a fer menys de 3:30.
Avui per Tortosa 15 km seguin part del recorregut de la pujada al Mont Caro, quina calor que fot per aquestres terres, i desprres diuen que a linyola fa calor.
le idea de fer un test de 32 km tampoc ho veig tant malament. I esta clar que no ho fare un dia anar a rodar este distancia, per aixo fer-ho dintre de la MARATON DE ZARAGOZA ja ho trobava be.
m´agradaria anr a dsifrutar de la cursa, pero ho veig complicat que ja em conec i tinc els cosins de la quca recordanme cada cop que ens veien las marcan que van fer ells 3:27. Aixi que m´haig de preparar per a fer menys de 3:30.
Avui per Tortosa 15 km seguin part del recorregut de la pujada al Mont Caro, quina calor que fot per aquestres terres, i desprres diuen que a linyola fa calor.
espavila que ja o tens a sobre , ehhh
jejejejjejejee
kuide´t porcalleocho
jejejejjejejee
kuide´t porcalleocho
jA TINC PREPARAT EL ULTIMNS DOS MESOS DE PREPARACIO, EN QUANT A COMPETICIONS. A MIDA QUE M ÁCOSTO A LA DATA I EN NOTO MES FORT, TAMBE ESTIC MES ACOLLONIT, I ES QUE TINC MOLTA RESPONSABILITAT, I LA PRESSIO QUE JO MATEIX EN POSO AL DAMUNT.
POTSER QUE PARLI AMB EL PSICOLEG DEL CLUB, I L´EXPLIQUI...
POTSER QUE PARLI AMB EL PSICOLEG DEL CLUB, I L´EXPLIQUI...
PSICÒLEG????
NO ES DIRÀ P R , NO???????
UPS, PERDO!!!!
NO ET PRESSIONIS HOME!!!! QUE VOLARÀS PER LA GRAN POMA!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Editat per darrera vegada per seb coe el Dj Ago 21, 2008 12:10 am, editat 1 cop en total
NO ES DIRÀ P R , NO???????
UPS, PERDO!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Editat per darrera vegada per seb coe el Dj Ago 21, 2008 12:10 am, editat 1 cop en total
seb coe escrigué:PSICÒLEG????
NO ES DIRÀ P E, NO???????
UPS, PERDO!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
OSTRES HAS DESCOBERT EL MEU SECRET, EL PROBLEMA SON ELS HONORARIS QUE EM VOL COBRAR, I POTSER OPTO PER DEMANAR CONSELL UN ALGU D´AQUESTS FOROS DE FONDEROS JEJEJEJEJ, QUE HI CADA SONAT QUE TI CAGUES, EM SEMBLA QU MASSA GENT LLEGEIX EL RUNNERS I S´HA TORNAT UN EXPERT DE LA NIT AL DIA.
ESTIC EN PLE PROCES DE MENTALITZACIO, CALCUL DE TEMPS DE PAS I TOT AIXO. MIRO VIDEOS, I LLEIGEIXO COMENTARIS DE GENT QUE L´HA FET. NO RES, QUE TAMPOC QUEDANT TANT DE DIES I ENCARA EN FALTA FEINA PER FER. PERO CREC QUE VAIG PER BON CAMI.
Con lo furte que estas empezando a entrenar presi, esa marathon te la vas a merendar!!!!
Que no paras de dar vueltas por el fornas...vas a gastar la goma y luego veras, se van a quejar los del aaeeeaet, o como sea.
Sigue asi que lo llevas muy bien.
Por cierto, quantos Kg has perdido???????
Que no paras de dar vueltas por el fornas...vas a gastar la goma y luego veras, se van a quejar los del aaeeeaet, o como sea.
Be your best escrigué:Con lo furte que estas empezando a entrenar presi, esa marathon te la vas a merendar!!!!
La verdad que si que me estoy poniendo fuerte, esta claro que la motivacion por NY puede mas que el dolor. Lo voy llevando bastante bien, pero no veas com estaba el miercoles por la mañana despues de las series de 1000 del martes (mejor no te lo explico)
Este fin de semana voy a intentar hacer el rodaje largo de 30 km. Ya tengo todo estudiado , circuito de 5-6 km, mixto tierra-asfalto, irregular, para no aburrirse, gel y bebidas isotonicas en los avituallamientos. Solo falta que salga bien. Ya os lo explicare.
y de kilos de peso, seguro que he perdido algunos, pero tampoco paso por la bascula. Pero dos agujeros en la hebilla del cinturon han caido.
Diumenge mati a les 8 he comenaçt , la tirada llarfa de cara a NY. Rcorregut de poc mes de 6 km, als voltants de la Masia. Finalment 5 voltes, o sigui 31 qm, en un temps total de 2:42, una mitja de 5:15. Força content si no fos pels bessos que s´han carregat als ultims 4 kilometres. ( aquest es un punt que haig d´intentar solucionar), sino estic condicionat del tot de cara a la marato.
Editat per darrera vegada per porcalleocho el Dg Oct 19, 2008 1:23 pm, editat 1 cop en total
Editat per darrera vegada per porcalleocho el Dg Oct 19, 2008 1:23 pm, editat 1 cop en total
Toma castanyaaa...! Quina poca feina que tenen alguns o algunes...ni feina, ni respecte...!
Vergonya cavallers, vergonya!
Vergonya cavallers, vergonya!
tximitxurry escrigué:YA TE PUEDES IR PREPARANDO, PORQUE TE VAN A PASAR HASTA LOS COJOS.
Gracies per l´observacio. He enviat un mail a l´organitzacio de la marato per preguntar el tema dels coixos,i m´han dit que sols corren els que tenen un cet nivell. O sigui que si veig algun per devant meu l´agafare de llebre,i el pasare als ultims metres.
Ostia si jo tambe estic mig coix, que collons has volguit dir llavors amb això...... Ja ho descubriré..
Potser m´estas motivant, per que apreti el cul, pero es puc garantir que estic supermotivat.
Pero gracies pels anims, pero utilitza una forma mes normal, que la gent li molesta segons quines coses.
COJO
Tximitxurry, por lo que sospecho tu debes corre que te cagas no???
Esto es un Foro de amigos que comparten una pasion y no un foro de Atletas profesionales...
Pues bien si tanto corres, que te parece si te passas un dia por la pista, quando tu quieras y nos pegamos unas quantas vueltas por la goma a ver quien es el cojo.Podriamos ir contando las veces que te voy doblando, si te parece bien vamos.
Por cierto y para que no tengas excusa, ya se que seguramente nos conocemos, pero por si las moscas, quando llegues a la pista pregunta por Xavi Garcia Insa, que soy yo, vale Crack!!!
Y luego te pego el meneito oportuno...eso si me encantaria que estubiera presente Porcalleocho, asi podria aprender de ti, campeon!!!
Espero que no te rajes y seas tan bueno corriendo como escribiendo correctamente.
A, y perdon por las faltas, pero es que me las paso por la parte lumbar de los huevos.Basicamente solo se correr, no como tu que tambien debes ser una mente privilegiada con 50 carreras universitarias...Tio de grande quiero ser como tu!!!
Un abrazo!
Esto es un Foro de amigos que comparten una pasion y no un foro de Atletas profesionales...
Pues bien si tanto corres, que te parece si te passas un dia por la pista, quando tu quieras y nos pegamos unas quantas vueltas por la goma a ver quien es el cojo.Podriamos ir contando las veces que te voy doblando, si te parece bien vamos.
Por cierto y para que no tengas excusa, ya se que seguramente nos conocemos, pero por si las moscas, quando llegues a la pista pregunta por Xavi Garcia Insa, que soy yo, vale Crack!!!
Y luego te pego el meneito oportuno...eso si me encantaria que estubiera presente Porcalleocho, asi podria aprender de ti, campeon!!!
Espero que no te rajes y seas tan bueno corriendo como escribiendo correctamente.
A, y perdon por las faltas, pero es que me las paso por la parte lumbar de los huevos.Basicamente solo se correr, no como tu que tambien debes ser una mente privilegiada con 50 carreras universitarias...Tio de grande quiero ser como tu!!!
Un abrazo!
Pàgina 1 de 4 • 1, 2, 3, 4