RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA
+19
malaqui
ATENEA
Be your best
ritme mental
Aidil
KARKI
MESTRE
Dick Beamon
el payes en moto
awanaskein
FeNt CaMi
Capitán Garfio
Fraguel Rock
Tenzing Norgay
ramonet
NUVOL KINTON
seb coe
porcalleocho
facvac
23 participantes
FACVAC :: ACTUALITAT DEL CLUB :: RESULTATS :: RUTA
Pàgina 6 de 11
Pàgina 6 de 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA
MOLT GUAPA LA MILLA!!!
LA RAMBLA VELLA TALLADA I PLENA DE GENT. EL JUANNAN AMB EL MICRO I LA MÚSICA HO VAN ANIMAR MOLT. EREM MOLT POQUETS, TOT INVITATS. LES NOIES VAN SORTIR 5 I LA MARTONA VA FER 2A. ELS NOIS EREM 12 I VAIG FER 5È. LA VERITAT ÉS QUE EM VAIG TROBAR FATAL!! JEJE.. SENSE CAP TIPUS DE XISPA NI GANES DE PATIR MÉS... PERÒ JA ÉS EL QUE TOCA ARA... AIXÍ QUE A ENTRENAR QUE QUEDA MOLTA TEMPORADA, ESPERO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
LA RAMBLA VELLA TALLADA I PLENA DE GENT. EL JUANNAN AMB EL MICRO I LA MÚSICA HO VAN ANIMAR MOLT. EREM MOLT POQUETS, TOT INVITATS. LES NOIES VAN SORTIR 5 I LA MARTONA VA FER 2A. ELS NOIS EREM 12 I VAIG FER 5È. LA VERITAT ÉS QUE EM VAIG TROBAR FATAL!! JEJE.. SENSE CAP TIPUS DE XISPA NI GANES DE PATIR MÉS... PERÒ JA ÉS EL QUE TOCA ARA... AIXÍ QUE A ENTRENAR QUE QUEDA MOLTA TEMPORADA, ESPERO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
SEB QUE ESPERAVES DESPRES D´UN MES PARAT. ARA ACONTINUAR ENTENANT QUE LA TEMPORADA DE CROSS LA TENIM A TOCAR.
Alguna imatge del podi de la Marga a la cursa de la arrabasada de Tarragona
2 MITJA MARATO DE RIUDOMS
Avui s´ha celebrat la 2 edicio de la mitja marato de la avellana a riudoms. I com tinc poc coneixement, he decidit d´anar-hi, total son 21 km, m´ho pendre en calma i a fer un rodatje.
Mentida, he patit com un cabron, moltissim. els 14 km d´ahir m´han passat factura i de les grans. Apart del decaiment general que portava el meu cos, el circuit no m´agradat gens (exceptuant le pas per la plaçá i els carrerons de riudoms), L´altre factor un aire que ens ha entrat molt de temps de cara (no era gaire fort, pero es notava). La participacio al voltant dels 300 corredors, doblant la xifra del passat any. circuit ben senyalitzat , i força ben controlat amb molt de voluntaris. arrivada ample i sense complicacions, entrepa a l´arrivada, beguda, i magnific servei de dutxes al pavello amb aigua calenta.
Tot i el patinment treurem una lectura positiva, de cara a properes curses, i de totes formes a sigut un entreno mes.
El parcial indican clarament com a anat la cursa, diguem que foins al km 16 aceptable, despres he fet figa. No tenia forçes a les cames.
km1 4:25
km 2 4:40
km 3 4:29
km 4 4:42
km 5 4:47 23:03
km 6 5:03
km 7 5:13
km 8 5:04
km 9 4:46
km 10 5:30 48:38
km 11 5:47
km 12 5:30
km 13 4:41
km 14 4:42
km 15 4:46 1:14:05
km 16 5:04
km 17 5:29
km 18 5:56
km 19 5:59
km 20 7:11 1:43:43
km 21 6:05 1:49:47
Despres de la dutxa , estic recuperat, i amb ganes d´un altre...jejjee
Ens veien a la pista
Mentida, he patit com un cabron, moltissim. els 14 km d´ahir m´han passat factura i de les grans. Apart del decaiment general que portava el meu cos, el circuit no m´agradat gens (exceptuant le pas per la plaçá i els carrerons de riudoms), L´altre factor un aire que ens ha entrat molt de temps de cara (no era gaire fort, pero es notava). La participacio al voltant dels 300 corredors, doblant la xifra del passat any. circuit ben senyalitzat , i força ben controlat amb molt de voluntaris. arrivada ample i sense complicacions, entrepa a l´arrivada, beguda, i magnific servei de dutxes al pavello amb aigua calenta.
Tot i el patinment treurem una lectura positiva, de cara a properes curses, i de totes formes a sigut un entreno mes.
El parcial indican clarament com a anat la cursa, diguem que foins al km 16 aceptable, despres he fet figa. No tenia forçes a les cames.
km1 4:25
km 2 4:40
km 3 4:29
km 4 4:42
km 5 4:47 23:03
km 6 5:03
km 7 5:13
km 8 5:04
km 9 4:46
km 10 5:30 48:38
km 11 5:47
km 12 5:30
km 13 4:41
km 14 4:42
km 15 4:46 1:14:05
km 16 5:04
km 17 5:29
km 18 5:56
km 19 5:59
km 20 7:11 1:43:43
km 21 6:05 1:49:47
Despres de la dutxa , estic recuperat, i amb ganes d´un altre...jejjee
Ens veien a la pista
cursa de la merce
ahir l mestre va participar a la cursa de la merçe a barcelona, l seu resultat sobre la distancia de 10km va ser de 44.40. Ja ens explicares mes coses
Estic molt enfadada amb el foro...o amb la meva torpesa,fa ja una bona estona estava teclejant la crònica de la peonada d´ahir a Tarragona i se m´ha esborrat tot quan l´anava a enviar,no sé què he fet.Resumint,que ahir a les 10:00 del matí vaig córrer la peonada de Santa Tecla a Tarragona mentre la majoria dormien la mona.Vaig fer els 6 Km. amb 32 min.Xula ja que es passa pels carrers més cèntrics de la ciutat i molta,molta gent corrent,molt bona temperatura,la mar ben plana.Sembla que amb això ja no s´hi pugui afegir res més,no?...doncs us asseguro que m´he currat una parrafada de por.ueno,ens veiem a la pista!
malaqui escrigué:Estic molt enfadada amb el foro...o amb la meva torpesa,fa ja una bona estona estava teclejant la crònica de la peonada d´ahir a Tarragona i se m´ha esborrat tot quan l´anava a enviar,no sé què he fet.Resumint,que ahir a les 10:00 del matí vaig córrer la peonada de Santa Tecla a Tarragona mentre la majoria dormien la mona.Vaig fer els 6 Km. amb 32 min.Xula ja que es passa pels carrers més cèntrics de la ciutat i molta,molta gent corrent,molt bona temperatura,la mar ben plana.Sembla que amb això ja no s´hi pugui afegir res més,no?...doncs us asseguro que m´he currat una parrafada de por.ueno,ens veiem a la pista!
Segur que has sigut tu, que has fet alguna cosa. T´ho asseguro que el sistema del foro per si sol no esborra les missatges que estas escrivint.
Malaqui si et serveix d'algo a mi m'ha passat el mateix aquest migdia, ha desaparescut el missatge tot dient "se ha agotado el tiempo de conexion" i... en blanc
Bé torno a escriure ara en format reduït la cursa d'ahir:
Cursa a Barcelona amb 10000 inscrits i uns 8300 arribats, circuit planer tot i q l'últim km amb pujadeta, temperatura fantàstica i molt bon ambient.
Sortida amb calaixos segons temps acreditat, vaig tenir sort dels 41 minuts de la cursa dels Bombers i vaig sortir bastant endavant, tot i això durant el 1r km molt difícil córrer degut a la gentada, posteriorment un luxe de cursa.
Temps real 44:23 amb 21:37 al km 5 i 22:46 el segon parcial, a 4:27 el km. El temps previst abans de la cursa essent principi de temporada.
El dorsal com heu pogut veure molt xulo, el 1500.
Bé torno a escriure ara en format reduït la cursa d'ahir:
Cursa a Barcelona amb 10000 inscrits i uns 8300 arribats, circuit planer tot i q l'últim km amb pujadeta, temperatura fantàstica i molt bon ambient.
Sortida amb calaixos segons temps acreditat, vaig tenir sort dels 41 minuts de la cursa dels Bombers i vaig sortir bastant endavant, tot i això durant el 1r km molt difícil córrer degut a la gentada, posteriorment un luxe de cursa.
Temps real 44:23 amb 21:37 al km 5 i 22:46 el segon parcial, a 4:27 el km. El temps previst abans de la cursa essent principi de temporada.
El dorsal com heu pogut veure molt xulo, el 1500.
Presi sort que el Mestre sí que té credibilitat...gràcies.De vegades em passa que començo a escriure,m´interrompeixen..continuo..i...finalment s´esgota el temps..aquest foro el que li passa és que té poca paciència.
Mestre, felicitats ja que has complert amb les espectatives.Espero algún dia poder sortir com tú de dins d´un calaix o de l´armari..i poder informar del temps de la cursa amb parcials..
Mestre, felicitats ja que has complert amb les espectatives.Espero algún dia poder sortir com tú de dins d´un calaix o de l´armari..i poder informar del temps de la cursa amb parcials..
MESTRE!!!!
HAS SORTIT DE L'ARMARI????
CARAI...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
HAS SORTIT DE L'ARMARI????
CARAI...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Seb això de sortir de l'armari m'ha descolocat tant com a tu , (a veure no soc un super-home però bastant bastant home i que ho soc ) despres he llegit el missatge anterior de Malaqui i veig per on van els tiros... jejeje
MALAQUI sortir d'un calaix és sortir en una cursa d'una posició per temps acreditat. Ara si tu poses al mateix sac sortir d'un calaix i sortir de l'armari ja es cosa teva de fer-ho o no fer-ho en qualsevol cursa jejeje
MALAQUI sortir d'un calaix és sortir en una cursa d'una posició per temps acreditat. Ara si tu poses al mateix sac sortir d'un calaix i sortir de l'armari ja es cosa teva de fer-ho o no fer-ho en qualsevol cursa jejeje
JEJEJE...
ARA QUEDA MÉS CLAR... VAS SORTIR DEL CALAIX, I NO PAS DE L'ARMARI!! JEJE... AQUESTA MALAQUI...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ARA QUEDA MÉS CLAR... VAS SORTIR DEL CALAIX, I NO PAS DE L'ARMARI!! JEJE... AQUESTA MALAQUI...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Òndia nois,sembla que no em conegueu...sovint tinc petites confusions amb l´argot atlètic, com ara claus,xinxetes,tacos...doncs el mateix..calaix...armari...ara ho veieu més clar!!
Mestre!!!! no et descoloquis,t´asseguro que mai he dubtat de la teva masculinitat!
(anava a adjuntar el dibuix de l´elefant però passo.. )
Ens veiem a la pista,avui supercircuit de força!!!
Mestre!!!! no et descoloquis,t´asseguro que mai he dubtat de la teva masculinitat!
(anava a adjuntar el dibuix de l´elefant però passo.. )
Ens veiem a la pista,avui supercircuit de força!!!
MITJA MARATO REUS, CTO CATALUNYA MITJA MARATO
Acabo d´arrivar de Reus, de correr la mitja marato, que aquest any era campionat de catalunya de mitja marato. (aquest any he pres part a dos cto de catalunya, mitja i 10km ruta).
Despres de les ultimes actuacions una mica fluixetes, avui ha sortit la cursa que havia de ser. la climatologia a acompanyat i el circuit a estat força be. ( molt millor que el que van fer l´any passat a reus). el meu resulta fina l 1h39´26, entran a llloc 203.
La mitja i campio de catalunya a 1h08´ .
Xavinsa has perdut una oportunitat de fer podi en un campionat de catalunya , el quart s´anat a 1h12.
aquesta nit us explicare alguna cosa mes
Despres de les ultimes actuacions una mica fluixetes, avui ha sortit la cursa que havia de ser. la climatologia a acompanyat i el circuit a estat força be. ( molt millor que el que van fer l´any passat a reus). el meu resulta fina l 1h39´26, entran a llloc 203.
La mitja i campio de catalunya a 1h08´ .
Xavinsa has perdut una oportunitat de fer podi en un campionat de catalunya , el quart s´anat a 1h12.
aquesta nit us explicare alguna cosa mes
MITJA MARATO REUS
RESULTATS OFICIALS
Com havia dit abans bona matinal la de avui. Molt bona climatologia, el circuit amb molt de tram urba i despres sortint cap una part de poligon. M´agradat força, bastant planer, potser una mica revirat le tram urba, i amb força trams amb ombres. Participacio una mica pobre per ser un cto de catalunya,, tant a nivell d´atletes elit com de la resta.
La meva cursa bastant regular, (allo de la mitja de riudoms no era normal), he corregut a nivell de les marques del mes de març, potser he puntxat una mica la km 15, pero tampoc gaire. Una cursa de menys a mes, i matenint.me ttoa la cursa en posicions intermitjes, pero de forma progrsiva he anat guanyat posicions al llarg de la cursa.
Parcials de la cursa:
km 1 4:31
km 2 4:20
km 3 4:34
km 4 4:35
km 5 4:35 (22:34)
km 6 4:26
km 7 4:39
km 8 4:49
km 9 4:39
km 10 4:48 (45:54)
km 11 4:41
km 12 4:39
km 13 4:49
km 14 4:44
km 15 4:34 (1:09:21)
km 16 4:55
km 17 4:55
km 18 4:48
km 19 4:36
km 20 4:35 (1:33:09)
km 21 4:55
Final 1:39:25
Tambe a pres partel Pere jospe lopez Marti, finlaitzant la mitja en un temps de 1h.32´17.
L´Ivet tambe ha sortit a la cursa, per rodar una mica, ant amb la Miria Sosa (podrit tu si que saps)
I la propera setmana qui sap que.
L´Atenea la tindren a la cursa de riudecanyes, sobre 17 km.
Com havia dit abans bona matinal la de avui. Molt bona climatologia, el circuit amb molt de tram urba i despres sortint cap una part de poligon. M´agradat força, bastant planer, potser una mica revirat le tram urba, i amb força trams amb ombres. Participacio una mica pobre per ser un cto de catalunya,, tant a nivell d´atletes elit com de la resta.
La meva cursa bastant regular, (allo de la mitja de riudoms no era normal), he corregut a nivell de les marques del mes de març, potser he puntxat una mica la km 15, pero tampoc gaire. Una cursa de menys a mes, i matenint.me ttoa la cursa en posicions intermitjes, pero de forma progrsiva he anat guanyat posicions al llarg de la cursa.
Parcials de la cursa:
km 1 4:31
km 2 4:20
km 3 4:34
km 4 4:35
km 5 4:35 (22:34)
km 6 4:26
km 7 4:39
km 8 4:49
km 9 4:39
km 10 4:48 (45:54)
km 11 4:41
km 12 4:39
km 13 4:49
km 14 4:44
km 15 4:34 (1:09:21)
km 16 4:55
km 17 4:55
km 18 4:48
km 19 4:36
km 20 4:35 (1:33:09)
km 21 4:55
Final 1:39:25
Tambe a pres partel Pere jospe lopez Marti, finlaitzant la mitja en un temps de 1h.32´17.
L´Ivet tambe ha sortit a la cursa, per rodar una mica, ant amb la Miria Sosa (podrit tu si que saps)
I la propera setmana qui sap que.
L´Atenea la tindren a la cursa de riudecanyes, sobre 17 km.
eeeiiii... Rectifiquem!!!
La Mireia anava radera meu ja que la portava a ritme jejjejejejeeee.
La veritat que he anat força comode , no em puc queixar gens .
Apalei ens veiem.. o no!!
jejejejjeeeee
La Mireia anava radera meu ja que la portava a ritme jejjejejejeeee.
La veritat que he anat força comode , no em puc queixar gens .
Apalei ens veiem.. o no!!
jejejejjeeeee
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
mitja marato de mollerusa
Aquest mati a mollerusa una magnifica marca pel guanyador de l´any passat. 1h05. . Si mante aquest de forma i tornar a vindre tarragona , tindren una gran mitja marato.
RESULTATS MITJA MOLLERUSA
Impressionant lo d'aquest paio, ara, també impressionant aquest matí a la Marató del Mediterrani, Otmane Btaimi ha fet 2 h 19' passant la mitja marató a 1 h 07', més ràpid que el guanyador de la mitja...
Btaimi, de 31 años y que el pasado mes de septiembre ganó la Cursa de la Mercè de Barcelona, ha pulverizado la marca de 2h.22:27 que, desde el 2005, ostentaba su compatriota Moustafa El Younes y para ello ha realizado una carrera extraordinaria, buena parte de la misma en solitario.
El segundo clasificado ha sido Robert Gorris (Prosimed-Faura), con un registro de 2h.40:27, a más de 20 minutos del vencedor, evidenciando aún más la superioridad del marroquí, que ha logrado el cuarto mejor tiempo en un Maratón corrido en España esta temporada.
A entrenar q la gent va forta... ara, entrenos com el d'avui van de conya!!!
Btaimi, de 31 años y que el pasado mes de septiembre ganó la Cursa de la Mercè de Barcelona, ha pulverizado la marca de 2h.22:27 que, desde el 2005, ostentaba su compatriota Moustafa El Younes y para ello ha realizado una carrera extraordinaria, buena parte de la misma en solitario.
El segundo clasificado ha sido Robert Gorris (Prosimed-Faura), con un registro de 2h.40:27, a más de 20 minutos del vencedor, evidenciando aún más la superioridad del marroquí, que ha logrado el cuarto mejor tiempo en un Maratón corrido en España esta temporada.
A entrenar q la gent va forta... ara, entrenos com el d'avui van de conya!!!
De cara a l´any que be, per AquestaS dades s´ha parlat d´anr a fer la mitja de amsterdam, per que veieu els resultats, RESULTATS . eL SEGON CALSSIFICAT NO SI SI US SONA.
Esta claro q el tio esta como una moto!!!
Si corre en Tarragona va a ganar seguro...Con mi permiso,jejeje!!!
Pero no és por nada y sigo diciendo lo mismo, con esa maraca no va a salir en ningun ranking...A mi solo me valen las marcas en circuitos como dios manda y homologados por la fede!!!
Y no voy a poner nombres, pero hay diferencias de 1'30'' entre maracas hecahs por la misma gente q corrio ayer, en otras medias en sólo una semana de diferencia...no se si me explico, pero esta claro q nos conocemos todos y sabemos lo q corre cada uno de nosotros, los milagros en el atletismo no existen.
Si corre en Tarragona va a ganar seguro...Con mi permiso,jejeje!!!
Pero no és por nada y sigo diciendo lo mismo, con esa maraca no va a salir en ningun ranking...A mi solo me valen las marcas en circuitos como dios manda y homologados por la fede!!!
Y no voy a poner nombres, pero hay diferencias de 1'30'' entre maracas hecahs por la misma gente q corrio ayer, en otras medias en sólo una semana de diferencia...no se si me explico, pero esta claro q nos conocemos todos y sabemos lo q corre cada uno de nosotros, los milagros en el atletismo no existen.
xavinsa- Nombre de missatges : 43
Ubicació : No tengo ni idea
Registration date : 24/12/2008
Hola, con vuestro permiso escribo un poquito, pues siempre me gusta mirar vuestra pagina, pero no me gusta hablar demasiado, pues soy un invitado. Bueno alla voy. Me alegro mucho de que estes recuperado Xavi, y a lo que comentas del que seguro va a ganar, yo no lo tengo tan claro, pues otros ya lo tenian claro en el pasado, y se llevaron el chasco, yo soy de los que confio, en que casi siempre gana el mejor y mas listo, y como demostraste el año pasado, fuiste tu, animo y ya nos veremos alli, pues siempre es un honor correr a tu lado y espero que vuelvas a cerrar la boca amas de uno .
periko- Nombre de missatges : 3
Ubicació : bonavista
Registration date : 15/07/2009
Bienvenido periko, no te has de excusar puedes exponer tus ideas y comentarios qundo quieras. Todo es
enriquecedor. Este es un foro abierto, y participativo, aunque a veces no lo parece.
enriquecedor. Este es un foro abierto, y participativo, aunque a veces no lo parece.
Resultat de la cursa Exiting sobre 10km celebrada a lleida
Pere josep lopez 30é 38:40
Albert lopez 38é 39:43
Ostres ja podeu veure el pare corre mes que el fill
Pere josep lopez 30é 38:40
Albert lopez 38é 39:43
Ostres ja podeu veure el pare corre mes que el fill
CURSA SANT CRIST DE BALAGUER
Aquesta tarda, he sortit per desafiar al temps. quina ventada hem pattit aquest tarda a Balaguer.
La cursa era a les 16:30, jo he sortit amb els cargols encara a la panxa, i sense començar a menjar el segon.
La cursa he anat força tranquil i conservador, dema toca la mitja de salou, i 21km donam per partir mes del compte.
El recorregut d´avui era de 10km molt vairat i distret.Una primera part pel costat del riu, per camis i gespa, per despres començar la pujada cap al santuari del Sant Crist. La pujada ha estat ben preparada i no s´ha fet tant dura com en edicions anteriors. La arrivada al Santuri molt be, al alguns trams previs en baixada per camins de terra, i el tram final amb forta pujada , despres d´un gir molt tancat es feia per un passeig amb escales força divertit., Un cop dalt , baixaven un altre cop per escales fins al passeig la costat del riu.
Bones sensacions, aveure si no em pasa factura dema a salou, pero crec que el pitjor sera l´aire.
Al final crec que he baixat de 50´, a falta dels resultat oficials.
quan he arrivat a cassa, he menjat le segons plat, carn a la brasa, postres i cafe. Aixo eran ja les 18h. Ja se que no son hores de dinar, pero tenia gana.
La cursa era a les 16:30, jo he sortit amb els cargols encara a la panxa, i sense començar a menjar el segon.
La cursa he anat força tranquil i conservador, dema toca la mitja de salou, i 21km donam per partir mes del compte.
El recorregut d´avui era de 10km molt vairat i distret.Una primera part pel costat del riu, per camis i gespa, per despres començar la pujada cap al santuari del Sant Crist. La pujada ha estat ben preparada i no s´ha fet tant dura com en edicions anteriors. La arrivada al Santuri molt be, al alguns trams previs en baixada per camins de terra, i el tram final amb forta pujada , despres d´un gir molt tancat es feia per un passeig amb escales força divertit., Un cop dalt , baixaven un altre cop per escales fins al passeig la costat del riu.
Bones sensacions, aveure si no em pasa factura dema a salou, pero crec que el pitjor sera l´aire.
Al final crec que he baixat de 50´, a falta dels resultat oficials.
quan he arrivat a cassa, he menjat le segons plat, carn a la brasa, postres i cafe. Aixo eran ja les 18h. Ja se que no son hores de dinar, pero tenia gana.
Pàgina 6 de 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11