FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

+19
malaqui
ATENEA
Be your best
ritme mental
Aidil
KARKI
MESTRE
Dick Beamon
el payes en moto
awanaskein
FeNt CaMi
Capitán Garfio
Fraguel Rock
Tenzing Norgay
ramonet
NUVOL KINTON
seb coe
porcalleocho
facvac
23 participantes

Pàgina 5 de 11 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Següent

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dg Gen 11, 2009 8:06 pm

marcorro, felicitats. EL Just a tingut als corredors del CA Andorra de fidels escuders, fent un grupet. Perque el Roger Roca anava un minutet per devant.
classificacions MITJA MARATO SITGES
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty Com volen les notícies eh!!

Missatge  Tenzing Norgay Dg Gen 11, 2009 8:31 pm

Doncs si senyor, dijous vaig decidir que tenia ganes de fer una mitja aprofitant el bon moment de forma en que estic i patapam, cap a Sitges!!
Pels que heu fet aquesta mitja en edicions anteriors, pel que m'han dit avui, aquest any han modificat el circuit i l'han enlentit, passant per parcs de terra, molts carrerons amb tombs tancats...total, que no és una mitja per fer la millor marca....però m'ha anat de conya tenir el grupet amb els andorrans!! El Roger Roca ha marxat en solitari des de l'inici, el tio va molt sobrat, i per darrera Toni Bernadó, Marcos Sanza, Marichica, Pita i jo....tots junts fins al km 17...lavors el Bernadó i Sanza han apretat i els altres tres ens em estirat....finalment he arribat 5è i el més important, he millorat la marca en mitja que tenia de l'any passat a Lisboa! Així que ja està fet, ara en buscarè una de mes ràpida a veure si aconsegueixo una millor marca, que ara mateix la tinc a les cames....però de moment em centraré uns dies al cros, el CURT i el llarg, jeje!!

Vinga doncs, ens veiem per la pista!!
Tenzing Norgay
Tenzing Norgay

Nombre de missatges : 80
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty MITJA MARATO DE BARCELONA

Missatge  facvac Dg Feb 08, 2009 3:25 pm

Mitja Marato de Barcelona, per la majoria de corredors test definitiu de l´estat de forma de cara a la Marato. victoira del kenia Alex Kurui 1h02:25
El FACVAC ha etat representat per Xavi Borras, que ha fet un magnifit temps de 1h33:25. Felicitats, la posada a punt per la Marato de Barcelona esta sortint molt be.
Cuida´t i a recuper-se
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty MITJA MARATO DE GAVA

Missatge  porcalleocho Dj Feb 12, 2009 9:18 am

IMAGINO QUE EN UN MOMENT DE DEBILITAT MENTAL SENSE PENSAR-HI GAIRE, M´HE INSCRIT A LA MITJA MARATO DE GAVA D´AQUEST CAP DE SETMANA.
ARRIVARE AMB DOS SETMANES SENSE ENTRENAR PER UN REFREDAT QUE NO VOL MARXR DE CAP FORMA, AIXI QUE NO ESPEREU GRAN COSA.
APROFITAREM PER REPARTIR INFORMACIO DE LA MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA.

QUIIN POC CONEIXEMENT QUE TINC.
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty MITJA MARATO GAVA CASTELLDEFELS

Missatge  porcalleocho Dg Feb 15, 2009 11:13 pm

Tal com porto els entrenaemnts ultimaments no em puc quiexar de com a anat la cursa. REalment porto dos mesos amb molt poc entreno, entre el fred, les molesties, i poca motivacio,aixi que podia soritr qualsevol cosa d´ aquesta cursa.
Vaig arrivar 20 minuts abans de la sortida, encara que tampoc ha sigut cpa problema. tan sols que he sortit molt endarrerit. M´ha pasat els dos primers kilometes bastant limitat de espai per correr.
El recorregut el de sempre,molt pla, la temperatura fresca per correr, pero sense fred. Objectiu era intentar seguir la llebre de 1h35, pro ha sigut imposible, doncs mai l´he arrivat a veure.
La cursa be, els tres primers parcials 5-10-15, la part final, sobretot quan tornar a enfilar direccio Gava, s´ha fet molt pesada, i m han pasat un s quant corredors (els ultims 4 km).
Imagino que la falta de continuitat en els entrenos ha fet que em trobes sense gaires forçes als instants finals.
Content doncs he fet millor marca que fa dos anys on vaig fer 1:38. Durant la cursa els tendons no m´han molestats gaire, encara que ara em costat bastant caminar. Esperem que aqeusta mitja sigui un peunt e partida en ls entrenos (tinc que buscar el meu repte motivador) . el meu temps finla de 1:37:39 . entrean el lloc 786.
A la cursa tambe a pres part el Josep Mª Batalla Juvany, qeu ha fet una gran marca de 1:34:37
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dl Feb 16, 2009 11:56 pm

[img]RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Imgp9468zu0.th[/img]
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty CAMPIONAT D'ESPANYA DE 10000 EN RUTA

Missatge  KARKI Dc Mar 04, 2009 6:07 pm

Felicitats a Be your best... crec que ja té la mínima pel campionat d'Espanya de 10000 en ruta: Very Happy Very Happy Very Happy

CIRCULAR RFEA
KARKI
KARKI

Nombre de missatges : 205
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dc Mar 04, 2009 6:29 pm

CERT!!!

ENHORABONA CRACK!!!

LA MARCA DE LA MITJA JA ET VAL PEL CAMPIONAT!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty MITJA MARATO DE LA ANOIA, IGUALADA

Missatge  porcalleocho Dl Mar 23, 2009 12:41 am

Aquest diumenge he pres part en aqeusta mitja marato, el primer cop, sempre havia fet la de 10 qm. No sortia en cap idea fixe, simplement sortir a rodar i tindre bones sensacions. El rsultat no el dono per dolent, amb una primera part batant regular, tembe el terreny ajudava mes Km 10 a 44:56, i una segona part força dura, sobretot del 11 al 13. Aqui he patit una mica mes i m´han passat alguns corredors, pero tampoc he apretan mes del compte. Bones sensacions, he arrivat forá sencer, i durant tota la cursa, le tendons no m´ han fet mal. (una alte cosa es com estic ara)
El meu temps finla 1h39:
Crec que de moment en penso oblidar de mitjes maratons, o potser si trobo una algo diferent m´ho repensi..
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  facvac Dg Abr 05, 2009 10:28 pm

Resultats Cursa de Bombers Barcelona:

Raul 41:45
Sergi T 39:23

Ja explicareu les sensacions de correr entre 17500 persones.
facvac
facvac
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  MESTRE Dl Abr 06, 2009 12:16 am

La cursa dels bombers d'aquest any estava millor organitzada q altres anys amb els calaixos de sortida per temps, bé això i és cada any però aquest any han estat rigorosos en no deixar entrar a ningú al calaix q no li correspon... tot i això es inevitable la saturació a la sortida amb 17500 persones, almenys sortia de Sub 42 (bastant endavant), matí caloròs i molta humitat ambiental.

he fet la cursa amb 41'45 a 4'11 el km, bastant bé tot i que al cap tenia els 40 minuts... a les cames encara no hi són jeje ( a les bambes si) els meus parcials:
km 2'5 a 10'17
km 5 a 20'56
km 7'5 a 31'23

trist a l'acabar per no haver aconseguit baixar més el temps però no podia còrrer més Crying or Very sad . Ara però mirant els temps dels dos últims anys estic content de la millora en un any.
2007 46'21
2008 45'13
2009 41'45

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Dsc07974

foto per Be your Best
RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Dsc07977w
MESTRE
MESTRE

Nombre de missatges : 143
Ubicació : La Solana
Registration date : 16/06/2008

http://blocs.xtec.cat/santo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Be your best Dl Abr 06, 2009 11:08 am

SOLO ESPERO Y ESTOY SEGURO QUE ESAS ZAPAS SERAN LAS PRIMERAS SUB 40´...MUCHO MAS PRONTO DE LO QUE PIENSAS, PQ LO TIENES EN LA CABEZA Y EN LAS PIERNAS (LO DIGO POR LAS ZAPATILLAS, JEJEJE...)
KM DE ASFALTO Y MAS KM POR DEBORAR !!! HAY QUE JODERSE!!!
Be your best
Be your best

Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty QUART MARATO I MITJA MARATI TARREGA

Missatge  porcalleocho Dg Maig 10, 2009 9:18 pm

Nova sortida dels atletes del FACVAC a una de les classiques. Aquest any la cursa presentava algunes modificacions al circuit, degut a les obres que estan fent a Tarrega. Aquest any la participacio del facvac ha estat de l´abdul (quart classificat), porcalleocho (121é) i atenea (175é). He sortit a rodar una mica , acompanyant a Atenea fins al km 8, en que he forçat una mica mes el ritme.El temps finla 51´, com tampoc he sortit amb cap objectiu , ja ho dono per bo.
RESULTATS

Les fots ja us les pasare quan pogui, gracies al nostre fotograf sorpresa. No mésperava la teva presencia
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty CURSA DE PINEDA DE MAR

Missatge  facvac Dg Jun 14, 2009 3:48 pm

aVUI el Mestre, feia una crusa mes de la lliga champion chip, aquest cop a Pineda del Mar, le resultat millor que a vilanova de Bellpuig. Lloc 395 temps de 43:47, sobre una distancia de 10 km. La participacio de mes de 1000 corredors.
RESULTATS PINEDA
facvac
facvac
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  MESTRE Dl Jun 15, 2009 12:47 am

Doncs si, mentres alguns tiraven muntanya amunt jo estava a Pineda de Mar fent una altre cursa de la Championchip... primer que tot felicitar a tots/es els de la pujada a Miramar pel resultat i sobretot per l'esforç amb la calor!!!

Una mica de crònica per qui la vulgui llegir jeje:
Sortida a les 5:30 del matí cap a Pineda de mar amb un parell d'atletes d'Andorra, arribada a Pineda i recollida de dorsals, molt bona organització dins un camp de futbol de gespa artificial... escalfament i molta calor dsd el principi.
A les 9 sortida, aquest cop he optat per sortir + lent q la setmana passada i els parcials han estat:
4'00 km1
4'14 km2
4'22 km3
4'20 km4
4'28 km5 pas pel km 5 de 21'26
4'29 km6
4'28 km7
4'29 km8
4'24 km9
4'19 km10 temps final 43'37

no coneixia el circuit però jo no l'he trobat tant ràpid com deien, desconec si està canviat aquest any, gairebé tot el circuit urbà i tot amb asfalt, feia molta calor i a partir del km5 que es va paral·lel a la via del tren la calor era asfixiant... molt content però del resultat i sobretot de les sensacions de la cursa d'avui.
Dp al camp de futbol recollida de beguda, entrepa de llangonissa a la brasa, i bossa amb samarreta tècnica i tres parells de mitjons.

Ah! i 142 puntets + cap a la classificació de la lliga i diumenge TEMPLERS a Lleida.
MESTRE
MESTRE

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty CTO MIGFONS ANDORRA 10 KM

Missatge  facvac Dl Jul 13, 2009 12:20 am

AQUEST MATI A ANDORRA PARTICIPACIO DEL MESTRE ALS 10 KM D´ANDORRA,
EL SEU TEMPS 46:12 ENTRAN LA LLOC 138., I ACONSEGUINT UN GRAPAT DE PUNTS PE LA LLIGA CHAMPIONCHIP.
facvac
facvac
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  MESTRE Dl Jul 13, 2009 12:38 am

Ostres Administrador, has escrit el resultat quan començava a escriure la crònica... ets un màquina jeje

doncs si, he anat a fer el Campionat d'Andorra de 10 km, el nivell al·lucinant, Laban Korir 29:47 i Clement Koech 31:19 (Kenia) darrera Marcos Sanza, Toni Bernadó ...
Cursa amb forces desnivells i calor però no tanta com les darreres curses del juny, se surt de l'estadi, cap a Escaldes, cap a Sant Julià i tornar cap a Andorra la Vella, en resum no hi ha 1 km pla.

Temps final 46:12 l'any passat 46:03
Parcials:
km1 3.53
km2 4.34
km3 4.40
km4 4.45
km5 4.34 pas pel km5 22.28
km6 4.33
km7 4.40
km8 4.47
km9 4.57
km10 4.44

he fet la cursa a un ritme tranquilet però entrenant poc i a l'alçada de temporada q estic ja no puc massa + , ara a descansar fins l'Espluga. Crec q a la lliga ja passo dels 1100 punts Very Happy
MESTRE
MESTRE

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dv Set 04, 2009 1:13 am

Les preimeres atletes en pendre part en una cursa aquesta nova temporada seran les feminas:
montse p
marga a
laura b
sera a la 2 edicio de la cursa de l´arrabasada sobre un recorregut de 5 km.
molta sort noies i esperem un molt bona cronica i fotos de la cursa. Very Happy
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  ATENEA Dv Set 04, 2009 6:12 am

Gràcies porcalle!!!

Ja ho veus com comencem les noies " a tope", amb la nostra primera presa de contacte amb l'asfalt,tranki que ja posarem alguna crònica ben xula, però això de les fotos crec que no podrà ser.

Ens veiem.
ATENEA
ATENEA

Nombre de missatges : 37
Ubicació : ATENAS
Registration date : 06/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty CURSA ARRABASSADA

Missatge  facvac Dg Set 06, 2009 11:56 pm

Es sap alguna cosa de la cursa de l' arrabasada? Ja direu encara no he trobat informacio al respecte.
facvac
facvac
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Empty II CURSA ARRABASSADA

Missatge  ATENEA Dl Set 07, 2009 1:48 am

HOLA!

Aquesta tarda la Marga,el Sergi, la Montse i jo hem anat a fer la 1era cursa de la temporada , la 2ona cursa de l'Arrabassada de 5km que per començar ja està prou bé, bueno parlo per mi que se m'han fet eterns i això que el sol no apretava, les meves sensacions eren com si portés mínim un any sense fotre res. El temps final ni idea pèrò bastant dolent uns 24 min i pico el pico no el sé i les classificacions encara no estàn penjades, La Montse jo la he vist prou bé i el temps més o menys igual, i la Marga que està super forta a fet 3eraaaaa classificada amb un temps de 21 minut i pico que el pico no el sé, llàstima de no portar la càmera de fotos i fer la foto dalt del pòdium.El Sergi ha fet la de 10 km crec que l'hi ha anat força bé però el temps no en tinc ni idea.

Ale crònica feta, ens veiem.
ATENEA
ATENEA

Nombre de missatges : 37
Ubicació : ATENAS
Registration date : 06/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  facvac Dl Set 07, 2009 8:51 am

ATENEA escrigué:HOLA!

Aquesta tarda la Marga,el Sergi, la Montse i jo hem anat a fer la 1era cursa de la temporada , la 2ona cursa de l'Arrabassada de 5km que per començar ja està prou bé, bueno parlo per mi que se m'han fet eterns i això que el sol no apretava, les meves sensacions eren com si portés mínim un any sense fotre res. El temps final ni idea pèrò bastant dolent uns 24 min i pico el pico no el sé i les classificacions encara no estàn penjades, La Montse jo la he vist prou bé i el temps més o menys igual, i la Marga que està super forta a fet 3eraaaaa classificada amb un temps de 21 minut i pico que el pico no el sé, llàstima de no portar la càmera de fotos i fer la foto dalt del pòdium.El Sergi ha fet la de 10 km crec que l'hi ha anat força bé però el temps no en tinc ni idea.

Ale crònica feta, ens veiem.

Rsultats definitius 2 cursa de la Arrassada, sobre 5 km

20à Marga arbos 21:26
37à Laura Bascuñana 24:30
39á montse Padro 24:43

Felicitats a les tres pel debut, ara a entrenar fort que aixo ha sigut l´aperitiu.
facvac
facvac
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  malaqui Dt Set 08, 2009 5:29 pm

Fa molts dies que no se´m il.lumina la cara de color taronja pel reflexe de la pantalla!!! He entrat al foro per veure si algú havia penjat els resultats de diumenge i aquí els tenim!! merci presi! Bona cursa la de diumenge i encara més bona la companyia RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 5 Icon_wink
malaqui
malaqui

Nombre de missatges : 114
Ubicació : allà on hi hagi bon rotllo
Registration date : 21/04/2008

http://www.masdelandreu.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dj Set 10, 2009 5:47 pm

BONES!!!

AVUI FENT CAMÍ I JO PARTICIPAREM A LA MILLA DE TARRAGONA... FA UNA SETMANA QUE ENTRENEM, PERÒ FAREM EL QUE PUGUEM! JEJE... JA US HO EXPLICAREM!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  facvac Dj Set 10, 2009 6:28 pm

seb coe escrigué:BONES!!!

AVUI FENT CAMÍ I JO PARTICIPAREM A LA MILLA DE TARRAGONA... FA UNA SETMANA QUE ENTRENEM, PERÒ FAREM EL QUE PUGUEM! JEJE... JA US HO EXPLICAREM!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
aQUESTA ES LA QUE FAN PER LA TELE?
MOLTA SORT, I NO PATIU GAIRE CORRENT. PREGUNTA SI T´HO DEIXAN FER AMB KAYAC. JJEEJEJ

MOLTA SORT.
facvac
facvac
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 11 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt