FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

+19
malaqui
ATENEA
Be your best
ritme mental
Aidil
KARKI
MESTRE
Dick Beamon
el payes en moto
awanaskein
FeNt CaMi
Capitán Garfio
Fraguel Rock
Tenzing Norgay
ramonet
NUVOL KINTON
seb coe
porcalleocho
facvac
23 participantes

Pàgina 3 de 11 Previ  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Següent

Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  NUVOL KINTON Dj Ago 21, 2008 6:29 pm

així m´agrada sempre positiu !!! jejejjejee.
apa kuide´t molt crack Very Happy
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Nombre de missatges : 314
Age : 47
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  FeNt CaMi Dl Ago 25, 2008 2:18 pm

Aquest dissabte, Seb i jo vam anar a parar a la milla de Benicarló.
És una milla molt maca, pq es fa en un passeig no gaire gran i estava molt ple de gent, durant tot el recorregut hi havia gent animant!! l'inconvenient és que al ser un passeig petit, s'havien de fer 5 voltes...

En noies, no erem gaires, i l'única que va marxar des de bon principi va ser la marroquina que ja va guanyar a Alcover. Jo em vai quedar darrera la segona un bon rato fins que vaig veure clar que podia tirar més jo que l'altre, vaig apretar una micona i vaig posar-me segona, bastant separada tant de la primera com de la tercera. I així fins al final. No em vaig complicar gaire la cursa! jeje

La cursa masculina ja va ser una mica diferent... més participants i més marroquins. Van sortir tots agrupats per obligació de l'organització. El Seb estava al grupet fins que es va anar despenjant una miqueta. Al final 9è! Però amb la sensació que potser hauria pogut unir-se als de davant.

I després... jo me'n vaig anar de festeta per Benicarló!!!!! jejeje Ja que era festa major s'haiva d'aprofitar n? Deunidó la festa que hi ha per aquelles terres, us ho recomano! Wink

Apali doncs! ens veiem!
FeNt CaMi
FeNt CaMi

Nombre de missatges : 57
Age : 38
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dl Ago 25, 2008 3:55 pm

SI, HA QUEDAT CLAR QUE HI HA NIVELLS I nivells.... :

UNS VAN A LA MILLA AMB VIATGE PAGAT PER LA ORGANITZACIÓ + HOTEL + FESTA, EH, FENT CAMÍ!!!! QUEDEN SEGONS, I GUANYEN UNA PASTA A SOBRE!!!! I ES FOTEN UNA JEURGA AMB UNA COLLA DE DESCEREBRATS AMICS DEL RAMONET PER BENICARLÓ QUE DEBIA FER POR!!!!

ELS ALTRES ANEM PEL NOSTRE COMPTE A BENICARLÓ, PERQUÈ SOM UNS FRIKIS DE L'ATLETISME, PAGANT DE LA BUTXACA EL VIATGET, PATIM FENT LA GOMA DEL GRUP DELS BONS, FINS I TOT ESPRINTEM AL FINAL PER INTENTAR PESCAR-NE ALGUN SENSE ACONSEGUIR-HO, ENTRANT DESTROSSAT PER ARREPLEGAR L'ÚLTIMA ESCALA DE PREMIS EN METÀLIC QUE HI HAVIA (25€! UAU!!!... JEJE..) I TORNEM CAP A CASA ALTRE COP HAVENT DE MENJAR ALGUNA COSA PEL CAMÍ I ARRIBANT A LES TANTES!!!! I SABEU UNA COSA????? HO TORNARIA A REPETIR ENCANTAT!!!! ARA JA SE QUE ELS TINC A TIRU!!! I L'ANY VINENT NO PENSO DONAR-LOS TANTA VIDILLA!!! JEJEJ.... ENRECORDEU-VOS DEL MEU NOM AMICS DEL RAMONET: SEB COE!!! ENS VEIEM LES CARES L'ANY VINENT (SI NINGÚ AMB BATA BLANCA M'HO IMPEDEIX)!!! JEJE... I PENSEU QUE NO VINDRÉ SOL!!!! OMPLIRÉ EL COTXE AMB UNS QUANTS CRAKS MILLERUS QUE ES MOUEN PER AQUI, QUE SI SEGUIM ENTRENANT AIXÍ L'ANY QUE VE FAREM POR DE VERITAT! QUE BARRACUDA, T'ANIMARÀS??? ALGU DELS DE LA FESTA PAGADA (QUE PER CERT VA ENTRAR DARRERA MEU, JEJE...) VA PREGUNTAR PER TU... EL TENS JA UNA MICA ACOLLONIT CREC, JEJE... DIU QUE COM POTS CORRER TANT ESTANT TANT GORDO!!! JEJE... ARA SI QUE T'ANIMES A VENIR L'ANY VINENT NO??? JEJE...

I TU FENT CAMI! ETS IMPRESSIONAT! JA T'HO VAIG DIR.... FAS POR DE VEURE!! ESTÀS TANT FORTA QUE M'ESPANTO I TOT!!! ENHORABONA PEL CARRERON!!!! JA VEIG QUE HAURÉ D'ENTRENAR MOLT PER ESTAR A LA TEVA ALÇADA!! EM TREC EL BARRET AMB LA TEVA PROGRESSIÓ, LA TEVA VALENTIA, I EL TEU POTENCIAL!!! SEGUEIX AIXÍ, EL FUTUR ÉS TEU!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty 8 CURSA ATLETICA DE CERVERA

Missatge  porcalleocho Ds Set 06, 2008 11:15 pm

La capital de la Segarra, a reunit prop de 300 corredors, per fer front a un recorregut complicat de 10 km. La temperatura perfecte, pel mati havia plogut una mica i casi tota la cursa el cel ha estat mig tapadot. Avui m´ha tocat fer de llebre d´un vei i corredors de Linyola ( aquest no es el bo). Ell tenia l´objectiu de fer menys de 45´, a mi m´era igual. pero com ja em conec el recorregut se que has de sortir rapid, perque en la pujada del final, pots perdre part del guanyat. Si be fer de llebre m ´emprenya una mica tampoc tenia res a perdre, el noi va una mica "pardillo" en aixo de les curses, ritmes, i on situarse, i jo ja tibc l cul pelat.

Sortida rapideta pels carrers del centre, el primer km pasen a 3´54 , entren en carrers estrets i en baixada, realaxem una mica, doncs la finla de la baixada, es fa un gir de a dreta, i et ptrbes una pujada de What a Face aupa What a Face , son uns 250m pero fan mal de veritat, i mes venin de unes baixades pronuciades. El pas de segon km a 4´30. El terreny es suavitza i fem un recorregut pels carrers de Cervera, es el moment de recuperar forçes. Pas del 3 km a 4´20. Inicienm la baixada, per devant dos km de baixada sense parar, 4 km 3´56 i 5km a 3´50. Fins aqui objectiu complert, meitat de cursa a 20´30. Li faig el comentari al company, a no ser que vagi molt malement ja esta fet el baixar de 45´. El finla de la baixada ens porta a un km de pujada sostinguda 6 km a 4´29. Tornen a entrar per camins, aqui ja veien que ell va mes o menys be, li deixo que em passi i jo freno una mica la marxa, ja entrem en les ultims trams que ens portan a la pujada final. 7 km a 4´34, 8 km a 4´56. La pujada final es demoledora, esta demostrat que pujo fatal. El 9 km a 5´50. Un petit descans per encar una nova pujada, aquesta es mes suau, i ja estem a l´ultim kilometre, aixi que trec forçes. L´ultim km a 4´46. Al finla he entrat amb 44´50, al lloc 120. El company de cursa finlament he fet 43´ i pico,i mes content que estava, que s´oblidt de donar-me lles gracies.
Ah el bo de Linyola,(que no soc jo) a entrat el 9é.

Be ara a descansar, i dema mes. I el 11 la cursa de la diada a Termens.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  NUVOL KINTON Dl Set 08, 2008 9:15 am

Porcalleocho ets una máquina !!
jejejjjeeeee...
a l´Ikea i trobaras de tot Very Happy
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Nombre de missatges : 314
Age : 47
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dl Set 08, 2008 11:34 pm

UNA MAQUINA AMB TOTES LES JUNTURES ROVELLADES. POTSER HAURE D ANAR A L´IKEA A VEURE SI TROBO ALGUNA COSA PER CORRER MES I CORRER SENSE DOLOR..
NUVOL JA HO VEURAS A TERMENS. BE JO EL DIA DE TERMENS SORTIRE DE LINYOLA RODANT FINS A TERMENS (12KM) I FARA LA CURSA (10 KKM), I LA TORNADA EN COTXE..
SEMBLA SER QUE HI HA UN PETIT APAT... Rolling Eyes Rolling Eyes bounce bounce

APALEI, ENA VEIEM DEMA A LA PISTA
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  NUVOL KINTON Dt Set 09, 2008 9:19 am

ja em portaras 12 km de més!!
com es la cursa ???
apalei doncs ens veiem a Termens
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Nombre de missatges : 314
Age : 47
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  MESTRE Dt Set 09, 2008 9:29 am

Poecalleocho, explica'ns com és la cursa tu que ja l'has fet en altres ocasions... explica els detalls de la cursa perque així ja em començo a posar en situació jeje.

apalei ens veiem a Termens Very Happy
MESTRE
MESTRE

Nombre de missatges : 143
Age : 51
Ubicació : La Solana
Registration date : 16/06/2008

http://blocs.xtec.cat/santo

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dt Set 09, 2008 3:01 pm

Aqui tens l´enllaç amb el perfil de la cursa de Termens, PERFIL TERMENS en quan tingui una mica de temps us faig cinc centims.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dj Set 11, 2008 10:29 pm

Ben tornats a casa, despres d´una jornada molt intensa, en molts aspectes.
D´entreda per anar escalfant una tirada de 12 km de Linyola fins a Termens
Fer un kilometres de nou per escalfar una mica mes amb l´Ivet, un parell de km mes
10km de cursa, estrany. El primers 2 kilometres força be, pe devant meu a pocs metres anava el MESTRE. Pero veia que allo no podia continuar gaire mes i haviad afluijar una mica. Sopbre la marxa camvio´l´estategia i em centro en mantindre un ritme comode per sota de 5´. Ho he pogurt mantindre relativament be,i fins hi tot a la llarga recta final, he donat caça al companys de Linyola (que li vaig fer de llebre a Cervera), i com es diu a l´argot l´he deixat allà plantat. Al final he 46:06
Felicitar al MESTRE per la gran cursa feta, si contiuna aixi, d´aqui no res el veiem rondant els 40´al 10000m, sino, temps al temps. Tems final 45:48

Nuvol, encara que no ha fet una gran cursa, ha patit les exigencies d´un circuit complicat amb alguna pujada força traidora. Temps final 41:08

RESULTATS D´EDCIONS ANTERIORS

2004---45:54
2005---46:32
2006---50:33
2007---45:17
2008---46:06

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Dsc_1510
RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Dsc_1511
RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Dsc_1410
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  MESTRE Dg Set 14, 2008 6:10 pm

felicitats SEB per la 9a posició del cros de l'Ametlla de Merola i tb per la Júlia 11 en fèmina.

Seb explica com ha anat la cursa, estàs q et surts !!!
MESTRE
MESTRE

Nombre de missatges : 143
Age : 51
Ubicació : La Solana
Registration date : 16/06/2008

http://blocs.xtec.cat/santo

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dg Set 14, 2008 10:47 pm

BONES!!!!

SI, SI.... BASTANT BÉ A L'AMETLLA....

HEM MARXAT AQUEST MATI CAP A L'AMETLLA AMB LA SENSACIÓ QUE TANT D'ENTRENAR A PRADES ENS PASSARIA FACTURA... JEJE... I LA VERITAT ÉS QUE SI QUE S'HA NOTAT UNA MICA... LA JULIA HA SORTIT AMB "AGULLETES" ALS QUADRICEPS... JEJJE... ABANS DE CORRER LI COSTAVA PUJAR ESCALES... JEJEJE...

LA MEVA CURSA: HE SORTIT VALENT AMB ELS 8 DE DAVANT... HEM PASSAT EL PRIMER KM A 3'02"!!! I A PARTIR DEL KM 2 HE DECIDIT QUE MILLOR NO SEGUIR ALLÀ SI VOLIA ACABAR LA CURSA... JEJE M'HE QUEDAT TOTA LA CURSA SOL EN LA 9 ENA POSICIÓ... LA VERITAT ÉS QUE MOLT COMODE DE RITME... ALS ULTIMS KM HE VIST COM EL MARICHICA CLAVAVA UNA MICA I HE PROVAT DANAR A PER ELL... PERÒ MASSA TARD, QUAN EL TENIA A TIRU JA ESTAVEM A 200 METRE DE LA CURSA I NO S'HA DEIXAT CAÇAR.... M'HA TRET 4 SEGONS... EL HIERRO IMPRESSIONANT... HA ENTRAT 6E AMB 33'! JO HE FET 34'18" QUE ÉS A 3.26 EL KM... SEGONS EL POL (QUE HA GUANYAT AMB 32'02) SI LI RESTO DOS MINUTS A LA MARCA SE EL QUE PUC FER EN UN 10000 ARA MATEIX, AIXÍ QUE: 32'18"!!! JEJE NO ESTA MALAMENT!

LA JULIA MOLT BÉ... HA SORTIT CONSERVADORA LA PRIMERA VOLTA, HA FET ELS PRIMERS 5 KM A 25' (5MIN/KM) I DESPRÉS HA APRETAT LA SEGONA VOLTA FENT EL SEGON PARCIAL EN 22'30" (4'30"MIN/KM)... ACABANT EN 47'30"!!! QUE ESTA MOLT I MOLT BE EN EL SEU DEBUT EN CURSA D'AQUESTES CARACTERÍSTIQUES... HA ENTRAT LA 19ENA DE LA GENERAL (8ENA SENIOR CREC...)... A VEURE SI ELLA S'ANIMA I FA LA CRÒNICA QUE ENCARA NO HEM TINGUT EL GUST DE VEURE-LA PEL FORO...

DEMA US HO ACABO D'EXPLICAR!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  Aidil Dg Set 14, 2008 11:58 pm

EIS SEB!!!!!!!!

Molt bé, últimament (des de fa dies..... abans de vacances i tot....) estàs fent uns espectacles a totes les curses que fas. M'agraden les teves cròniques ens fas viure com t'has sentit i com les has gaudit. Felicitats per aquesta novena posició!!!!!!!!
Aidil
Aidil

Nombre de missatges : 95
Age : 38
Ubicació : Carquinyolandia
Registration date : 24/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  ramonet Dj Set 18, 2008 10:19 am

Sembla que si que anava ràpid... Wink Wink Wink Wink Wink
RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Imgp5011

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Imgp5111
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Age : 38
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dj Set 18, 2008 2:57 pm

JEJE...

QUE BONES RAMONET!!!!! ESTAN A LA WEB OFICIAL???

LA VERITAT ES QUE NO EM VEIG GAIRE RÀPID... JEJEJE.... PERÒ PUC CÓRRER MÉS!!! JA VEUREU!!!!

AVUI HE TINGUT VISITA MÈDICA... I HE SORTIT MÉS ANIMAT DEL QUE HE ENTRAT... JA US EXPLICARÉ QUAN TINGUEM MÉS INTIMITAT! JEJE... SEMBLA SER QUE ELS METGES CADA DIA SON UNA MICA MÉS VALENTS!!! A L'OCTUBRE "ITV" I A VEURE QUE PASSA!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  ramonet Dj Set 18, 2008 3:10 pm

Les vaig veure a la galeria d'un que venia a entrenar a Barcelona al grup d'entreno. Aquest és l'enllaç.

http://picasaweb.google.com/AlbumChute/CrosDeLAmetllaDeMerola

Ja explicaràs les bones notícies! Razz Razz Razz
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Age : 38
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dj Set 18, 2008 3:38 pm

OK! JA HE VIST LA GALERIA SENCERA!!!

I NO SON BONES NOTÍCIES ENCARA.... AIXÒ HO MARCARAN LES PRÒXIMES ECOS.... PERÒ SI QUE S'OBRE ALGUNA PORTA A L'OPTISMISME... A L'OCTUBRE LA PROXIMA ECO, I SI SURT BÉ 6 MESOS MÉS....

ÉS BO SABER QUE HI HA GENT QUE PORTA ANYS SENSE EMPITJORAR... I ÉS BO SABER COM HAN ACONSEGUIT EL QUE HAN ACONSEGUIT... JA US EXPLIACRÉ.

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dv Set 19, 2008 12:40 am

Ei Seb ,si corries sol. on estava al resta de gent.? Estas segur que era a l´A. de Merola, doncs aixo sembla un cami del costat de Valls JEJJEJE.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  FeNt CaMi Dt Set 23, 2008 12:31 am

Bones gent!!

Us informo que ahir diumenge, com que feia ja gairebé un mes que no competia, em vaig escapar cap a Vandellós que hi feien una milla!! (ho trobava a faltar... jejeje)

La cursa va anar com havia d'anar suposo. Només sortir, la marroquina que va anar a la milla d'Alcover i també a la de Benicarló, juntament amb Marisa Casanueva, van marxar molt ràpid i van agafar bastanta distància des de bon principi, vaig intentar seguir però no va poder ser... Així que vaig fer sola tota la cursa. Vaig entrar per tant tercera, amb un temps de 5'37''. El més possitiu és que he millorat en uns 20segons el temps de l'any passat!!!

Ara dissabte que ve si no hi ha res de nou me n'aniré a fer la milla d'Almacelles i segurament ja donaré per tancada la meva època de millera d'aquesta temporada!

Apa, ens veiem a la pista!!
FeNt CaMi
FeNt CaMi

Nombre de missatges : 57
Age : 38
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dt Set 23, 2008 12:48 am

Ostres no t´estas de res.
La milla d´Almacelles es mati o tarda? Si el pel mati encara m´acostare a veuret. si es per la tarda no podra ser que estare a barbastro fent la Mitja Marato.
Ara ja oblidarse de les milles i a preparar amb foçes la temporada de cros, que aquest any , trionfaràs
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  FeNt CaMi Dt Set 23, 2008 4:37 pm

La milla d'almacelles és dissabte al matí-migdia:
-12h 55m. ELIT Femení (Sènior/Junior)
-13h 10m. ELIT Masculí (Sènior/Junior)

I si, ara ja a preparar el cros!! Que també en tinc moltes ganes.
Si no ens veiem, que vagi molt bé la mitja de Barbastro!! Ja ens explicaràs.

Salut!
FeNt CaMi
FeNt CaMi

Nombre de missatges : 57
Age : 38
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty MARATO DE BERLIN

Missatge  KARKI Dg Set 28, 2008 2:39 pm

Sembla ser que un desconegut jovencell...un tal Gebresselasie, ha fet el record del mon de marató aquest matí 2,03,58

crecque no ha fet servir la táctica de carrera comentada a l'altre fil

salutacions
KARKI
KARKI

Nombre de missatges : 205
Age : 62
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  FeNt CaMi Dg Set 28, 2008 9:47 pm

Uff.. com corren alguns, no??

Jo a Almacelles també vaig poder comprovar que hi ha gent que corre molt! jejeje Per mi va ser tot un honor poder correr al costat de gent com la Rosa Morató, la Eva Arias, la Jacqueline Martin, etc. A més, vam anar totes agrupades durant bona part de la cursa, a l'última volta van apretar una mica i de seguida es va estirar la cursa. Al final vaig entrar 7a. A veure si competir amb aquesta gent deix de ser un fet aillat i cada vegada les puc anar veient de més aprop...

I una sorpreseta, la presencia de porcalleocho i be your best entre el públic! Em pensava que no vindrieu pas! Moltes gràcies per estar allà i per animar!!! S'agraeix un munt!!! Very Happy

Ens veiem a la pista!
FeNt CaMi
FeNt CaMi

Nombre de missatges : 57
Age : 38
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dg Set 28, 2008 10:22 pm

Ahir dissabte a Barbastro, vaig fer el meu test definitiu de cara a NY, Comprobar si els entrenos fets estavan anant pe bon cami. i senyors el resultat no podia haver sigut millor.
1:32:48, realment el temps siguent important, si que volia valorar les sensacions. Tota la cursa mantenint un ritme constant 4:20- 4:30. Sols he patit realment als ultims dos kilometres i especialment al ultims 600 dintre de Barbastro. Quant em trobo amb be your best, que em dona els ultims crits d´anim. M´han anat molt be, tot hi que he arrivat mort a meta. Es la segona vagada que baixo de 1:35 en el ultims 4 anys. L´anterior vasr a la Mitja de Tarragona al 2007 (poc despres en va sortir la fascitis, i van sortir molt mes problemes fisics)
Content i animant, per les ultimes tres setmanes de carrega forta, perque les dos anteriors faig un descens de kilometres, per estar prou fesc per NY.
Els problemes al tendons i calcari, em portan pel cami del dolor, pero amb motivacio, fisio, i molt de patiment ho estic soportant força be.
Ahir durant la cursa m´enrecordava de los COJOS de Tximitxurry, encara que comentari poc acertat pero en va servir de motivació. Gracies Tximi.
L´altre fiera que tindre el plaer de estrenar la temporada de Mitja maratons va ser Be your best, inscripcio a ultimisima hora, divendres per la nit i dissabte pel mati van aconseguir una plaça in-extremis. Ja us explicar ell la seva cronica, pero d´entrada, per anar fent boca 1:12, entrant el 5 de la general,i sense foça mes del compte.
Felicitats.

[img]RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Dsc_1910[/img]. 1:12 i sonrient

[img]RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Dsc_1911[/img] 1:32 i patint com un c...


Editat per darrera vegada per porcalleocho el Dg Set 28, 2008 11:13 pm, editat 1 cop en total
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dg Set 28, 2008 11:06 pm

Milla d´Almacelles, que es pot dir. A nivell d´atletes d´elit, impresionant tots els que hi havia. A la resta de categories, una molt mes casolana com a Alcover li dona mil voltes.
Marxen cap a Almacelles a fer unes quantes fotos i aninmar a Fent cami, en la seva despedida de les milles. Bona cursa sempre resguarda pel grup, fins que van decidir correr mes. Ella va tindre una lluta final amb la Mireia Sosa que li venia pe darrera apretant.

[img]RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Dsc_1811[/img]
[img]RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Dsc_1710[/img]
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 11 Previ  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum