FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

+19
malaqui
ATENEA
Be your best
ritme mental
Aidil
KARKI
MESTRE
Dick Beamon
el payes en moto
awanaskein
FeNt CaMi
Capitán Garfio
Fraguel Rock
Tenzing Norgay
ramonet
NUVOL KINTON
seb coe
porcalleocho
facvac
23 participantes

Pàgina 10 de 11 Previ  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Següent

Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty MITJA MARATO I 10 QM REUS, 24/10/2010

Missatge  porcalleocho Dg Oct 24, 2010 10:38 pm

Avui a tocat correr a Reus, despres de la milla del dissabte, no tenia gaire clar l´estat en que em trobaria. a mes l´hora e sortida obligava a matinar. La mita presentava nou circuit, al costat del Pavello Olimpic de Reus, on tenen tots les corredors tots les serveis que una cursa requereix, a mes la novetat d´arrivar dintre del mateix pavello, forçá espectacular. El nou recorregut ha generat certa controversia, mes planer i en teoria mes rapit, pero fora del centre, per tant amb poca animacio, pero perfectament controlat. Els corredors havian de donar dues voltes ( les de la mitja) els del 10 km tan sol una.
Sorpresa per la participacio del Jaume Jove, ara no se els temp, ni la posicio inicial, pero ha estat tota la estona amb le grup capdavanter.
Presencia del Jordi Tous, que crec que ha fet sobre 41´, n la seva linea, tot i ser la primera de les seves curses, i amb l´objectiu de la mitja de tarragona
I jo doncs força content, amb uns qm inicials força correctes, 4.10-4,15 per anar perdent ritme als seguents 5 kilometres, a partir del 7 he anat recuperant ritme i posicions, per finlaitzar amb 45´clavats. Ara estarem pendents de la publicacio dels resultats.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  MESTRE Dl Oct 25, 2010 1:13 am

Felicitats per les 2 curses presi, dp de molts dies sense entrar m'he decidit a fer-ho dp de veure q no pares de còrrer i t'aprofites de la meva inactivitat (quina enveja sana q em feu... pro ja tornaré ja) felicitats al Jaume i al Jordi Tous tb per la cursa de Reus, no sé els resultats pro segur q molt bé.
Aquest migdia mirant les classificacions dels 10 km de Manresa he vist que el Just ha fet 4t de la general i la Marta Galimany 99 de la general i 6a fèmina, excel·lent resultat pel nivell que he vist, José Rios ha baixat del 30 minuts!

ARveure
MESTRE
MESTRE

Nombre de missatges : 143
Age : 51
Ubicació : La Solana
Registration date : 16/06/2008

http://blocs.xtec.cat/santo

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty 10 QM REUS

Missatge  facvac Dl Oct 25, 2010 9:21 am

RESULTATS

5/ JAUME JOVE 34´25¨
28/ JORDI TOUS 40´46¨
67 JOAN C PURCALLA 44´54¨

TOTLA PARTICIPACIO 248
A LA MITJA MARATO 323, AMN VICTORIA PEL PEDRO ORTEGA (CA TARRAGONA) AMB 1H11´
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dl Oct 25, 2010 7:33 pm


UEI, 34 MINUTETS EL JAUME!! ENCARA FAREM ALGO DE BO AQUEST ANY AL CROSS TAMBÉ... JEJEJE... I EL TOUS COMENÇA A FINAR EH! SERAN LES PESES DEL MATEU AIXÒ? JEJE... PRESI, TU TAMBÉ BÉ! JEJEJE...

I A MANRESA DONCS ESPECTACULAR CURSA DE LA MARTONA, QUE HAVENT FET NOMÉS UN PARELL D'ENTRENOS A RITMES DE SUB 4' I AMB UN REFREDAT DELS GRANS ES VA FOTRE UNA MARQUETA DE 38'03"! A 3'49" EL MIL EN UN CIRCUIT, SI MÉS NO, EXIGENT!! I 6A DE CATALUNYA DE 10KM EN RUTA!!! I A MIG MINUTET DEL PODI. LA CURSA LA VA GUANYAR FÀCILMENT LA ROSA MORATO (33') SEGUIDA PER LA TXELL CALDUCH (35') I L'ANNA BOVÉ (37'). EN NOIS PRIMER EL RIOS, SEGON EL POL I TERCER L'ADRIÀ GARCIA! AMB UNA IMPRESSIONANT CURSA DEL JUST QUE ES VA QUEDAR A TANT SOLS 8 SEGONS DEL PODI AMB 31'20"!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  BARRACUDA Dl Oct 25, 2010 7:53 pm

ieiieiep,

Aquesta temporada intentaré a cada cursa que faci escriure una crònica. Aquí va la primera,

Després d'inscriurem a últim moment i no anar molt mentalitzat per còrrer vam fer una expedició cap a reus 3 debutants en la distància, la montse ( la meva xica), el gerard, un noi que fa un anyet que roda i que ahir va fer la seva primera cursa i jo mateix. En un circuit lletgot però força ràpid vaig sortir en el grup capdavanter i vaig passar el primer mil en 3¨17" i el 2mil en 6´40". LLavors aquí ja em vaig quedar sol i fins arrivar a meta. Anava controlant per tal d´assolir el meu objectiu que era baixar de 35' i amb la mirada veia el grup de davant però em va ser impossible apropar-m hi. Al final 5é a la cursa de 10 km amb 34'45" ( a les classificacions està malament pk em donen 20 " menys) i amb ganes de tornar a fer un altre 10mil en ruta i intentar baixar de 34'. La montse va quedar força contenta ja que va acabar amb força i va poder apretar l'últim km. Al final 47' 10" i 9 posició i també amb ganes de fer un altre 10km i fer a mitja de tarragona. Laltre component de l'expedició, el gerard va sortir amb la montse i al final va controlar per assolir l'objectiu de baixar dels 50' que va aconseguir.

Au,me'n vaig a entrenar

BARRACUDA

Nombre de missatges : 48
Age : 43
Ubicació : On hi hagi menjar i beure
Registration date : 29/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty PUJADA SANT CRIST DE BALAGUER

Missatge  porcalleocho Dg Nov 07, 2010 1:24 am

DEBUT AMB LES COLOR DEL FACVA DEL JORDI ROMEU EN AQUESTA BONICA I DURA CURSA DE 10QM QUE S´HA DISPUTAT AQUESTA TARDA DE DISABTE. EL SEU TEMPS 40´4¨ENTRANT AL LLOC 41.
FELICTATS PEL DEBUT AMB EL FACVAC, I UNA ALTRE AL GRUP DEL QUE CORREN MES QUE JO.


RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Imgp0110
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty CURSA VILANOVA DE LA BARCA 14/12/2010 10QM

Missatge  porcalleocho Dg Nov 14, 2010 11:01 pm

Avui m´he tornat a retrobar en aqeusta cursa, que feia un parell d´edicions que no anava a correr. Com sempre fantastica, a vegades els organitzadors ens equivoquem al voler complicar les curses. Oganitzacio molt bona, tot el necesaria per al corredor.
el recoregut el matix de les ultimes edicions, 10qm n un circuit que s´havia de donar un parell de voltes. El recorregut basicament per camins de terra, exceptuan algun petit tram per dintre el poble.
Be la meva cursa força conservadora, exceptuant els primers qms algo mes rapits, despres he anat mantenint un ritme de 4´30¨ +/-. He sortit a la part del mig del grup i he anat mantenint aquesta posicio. He rodat força be, sense gaires agobios i sense preocuparme massa pel temps final. La falt d´entrenaments fa que no pugui a aspeirar a ritmes mes rapits i la flata de xispa tambe es evident. Per contra l´experiencia de moltes curses en permet regular molt be aquest ritmes. El meu temps final 45´50¨.
Despres de la cursa he optat per fer la inscripcio a la mitja de Tarragona, a veure com respn devant d´una mes gran distancia i a veure i puc encadenar durant dues setmanes una mica de continuitat amb els entrenaments.RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 77177_10
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty CURSA JEAN BOEIN

Missatge  facvac Dc Nov 17, 2010 5:50 pm

AQUEST CAP DE SETMANA, TENIM LA CURSA MES ANTIGA DEL CALENDARI NACIONAL DE CURSES. + INFO
PRESENCIA DE:

ANGELA AGUILAR
JULIA OLLE
XAVI GARCIA
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty MITJA MARATO VALENCIA 2010

Missatge  porcalleocho Dg Nov 21, 2010 11:59 pm

JUST SOCIATS 9 CLASSIFICAT AMB UNA MARCA DE 1H07´43¨, SEGON ATLETA NACIONAL DESPRES D´UN EXERCIT D´AFRICATS. FELICITATS I A CONTINUAR.
RSULTATS MITJA MARATO VALENCIA 2010
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  xavinsa Dl Nov 22, 2010 12:53 pm

BUENO, HOY Q TENGO UN POQUITO DE TIEMPO Y NO ME DA PALO, HARE CRONICA DE LA CARRERA DE AYER...ESO SI PRIMERO DE TODO FELICITAR AL JUST POR SU MEDIA EN VALENCIA, GRAN MARCA PARA ESTAR A PRINCIPIOS DE TEMPORADA!!!
BIEN, LA CARRERA PODRIAMOS DECIR QUE PARA MI FUE UN POCO RARA, UN INICIO RAPIDO DONDE ROGER ROCA SE FUE RAPIDAMENTE, CREO QUE ESE FUE EL PRIMER ERROR QUE COMETI, PQ NADIE HIZO INTENCION DE SEGURI Y DESPUES NOS DORMIMOS UN POCO. PARA MI HUBIERA SIDO MEJOR PASAR UN POCO MAS RAPIDO EL PRIMER 5 MIL, ESO HUBIERA CASTIGADO MAS A LA GENTE...LA CARRERA SIGUIO TRANQUILA EN EL KM 5-6 Y 6-7, MUCHAS MIRADAS Y POCO CORRER, LA VERDAD CREO QUE TODO EL MUNDO ESTABA A LA EXPECTATIVA DE LOS 3 ULTIMOS KM EN SUBIDA.
ME HABIAN COMENTADO QUE SI TENIA FUERZAS EN EL 7 HABIA QUE CAMBIAR, PERO AL LLEGAR EL MOMENTO DUDE UN POQUITO, PQ LA VERDAD ENTRABA MUCHO AIRE DE CARA Y LA RAMPA CADA VEZ TENIA UN PORCENTAJE UN POQUITO MAS ACENTUADO!
ESE FUE MI SEGUNDO ERROR: ESPERAR AL 7,5 PARA CAMBIAR, EL PROBLEMA ES QUE ME DI CUENTA RAPIDAMENTE, ME PUSE A TIRAR Y LA GENTE EMPEZO CEDER...PERO LA VERDAD ERA TARDE PARA DESCOLGAR A TODOS, TENIA LA SENSACION QUE ME FALTARIAN METROS Y ASI FUE! POR UN MOMENTO CREIA QUE LOS SOLTABA A TODOS, PERO YA ESTABAMOS DEMASIADO CERCA DE META Y ME RELAJE UN POQUITO PARA COJER AIRE Y INTENTAR DE RESPONDER AL CAMBIO DE RITMO QUE SE ME VENIA ENCIMA!!!
AL LLEGAR A LA ULTIMA RAMPA (DETRAS DE LA FUENTE LUMINOSA) GUILLEM Y E OTRO CHICO DE VALENCIA ESTABAN ALLI Y ME CAMBIARON FUERTE Y YO SIMPLEMENTE NO PODIA CORRER MAS RAPIDO!!! LA CARRERA ESTABA FINIQUITADA...
LA PROXIMA, ESPERO QUE SALGA MEJOR!!!
xavinsa
xavinsa

Nombre de missatges : 43
Age : 45
Ubicació : No tengo ni idea
Registration date : 24/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  BARRACUDA Dg Des 12, 2010 9:24 pm

Avui s'ha disputat la mitja marató de Salou i hem anat cap allí però per còrrer la primera edició d'una cursa de 5km. Un matí fred que tímidament millorava amb la sortida del sol. Una bona inscripció d'uns 800 participants i bona organització per part de l'ajuntament de Salou. Sortiem junts els de la cursa de 5km i els de la mitja. M'he posat en el grup capdavanter i còmodament he anat fent els kms. El primer mil he passat en 3,11", després ja he marcat un 6,22" i el 3mil en 9,35". Per mi era un bon ritme i anava aguantant amb els corredors de la mitja. Passat el km 4 els corredors de la mitja es desviaven per seguir el seu recorregut i ja hem quedat els de la cursa de 5km. Anava segon i faltaven uns 800 metres. Al final molt bon últim mig km k m ha permés recuperar uns 10" al primer però no suficient per atrapar-lo. Al final segona posició a un segon del primer i un temps final de 16,01" en un recorregut, crec, uns metres més llarg. La meva xicota, la montse, ha fet la mateixa distància amb no molt bones sensacions. Crec que li ha faltat la xispa necessària per aquestes distàncies i ha fet un temps final de 22,15", k és més o menys el seu pas en les curses de 10km. I llavors l'altre membre de l'expedició era el gerard, un noi k era la tercera cursa k feia mai i k ha disputat la mitja. Una decisió força valenta però k ha acabat amb menys de 2 hores i amb una enorme satisfacció personal. La pròxima participació del trident serà la Sant silvestre de TGN. D'altres atletes k he vist per allí el jordi Albino ha fet la cursa de 5km i ha realitzat un temps de 21,15" i ha kedat força content, la carme salvat ha fet la mitja amb hora cuaranta i piko. Dels guanyadors masculins dir k ha guanyat un atleta magrabí amb un temps espectacular i record de la prova de 1h 05'20", l ha seguit un compatriota seu i tercer ja el roger roca amb 1h08" . El company de grup del xavi (el k va venir a fer el 3mil a valls) ha fet 1h 09".

Felicitar a la parella Toda-Galimany k han guanyat la cursa de Farell

BARRACUDA

Nombre de missatges : 48
Age : 43
Ubicació : On hi hagi menjar i beure
Registration date : 29/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty CURSA MUNTANYA DEL FARELL

Missatge  porcalleocho Dg Des 12, 2010 11:53 pm

Victoria del jordi Toda i e la Marta Galimanty. L´Eloi fa primer de la seva categoria-

1/ jordi toda (FACVAC) 47´26¨
9/ Eloi borras (FACVAC) 49´57¨ (1 CATEGORIA)
36/ marta galimany (ISS HOSPI) 54´21¨ (1 CATEGORIA)
77/ jordi barenys (FACVAC) 56´59¨

El Marc tambe prenia part a la cursa, pero sebla que h tingut alguns problemes fisics i no se si ha acabat.
Ja ns passareu una cronica mes acurada de la cursa.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dl Des 13, 2010 3:01 am

DONCS AQUEST MATÍ HEM ANAT CAP A CALDES A FER LA CURSA DEL FARELL. JA FA UNS ANYS QUE LA FEM I ENS AGRADA FORÇA JA QUE HI PRENEN PART UN MILER DE PERSONES, LA ORGANITZACIÓ ÉS MOLT BONA I EL CIRCUIT PERFECTE PER FER UN BON ENTRENO DE TUBOGANTS!!!

EL MARC HA SORTIT JA AMB MOLÈSTIES AL TENDÓ D'AQUIL·LES, I HA OPTAT PER PARAR-SE ALS ÚLTIMS KILÒMETRES DE CURSA, ABANS DE COMENÇAR LA BAIXADA FINAL PER PREVENCIÓ. EL JORDI BARENYS HA FET UNA GRAN CURSA EN EL SEU DEBUT AL FARELL ENTRANT EL 77È AMB UN CRONO DE 56'59", I AMB MOLTES GANES DE SEGUIR FENT AQUEST TIPUS DE CURSES... DE BEN SEGUR QUE L'ANIREM VEIENT SOVINT PER CURSES MILLORANT RESULTATS!!! L'ELOI HA CORREGUT MOLT BÉ! NO S'HA RESSENTIT DEL BESSÓ QUE L'HA TINGUT A MIG GAS UN PARELL DE SETMANES I HA FET UN GRAN TEMPS DE 49'57" (NO MASSA PER SOBRE QUE EL TEMPS QUE VAIG FER JO L'ANY PASSAT... I MILLORANT EN MIG MINUTET EL TEMPS DEL JAUME DE L'ANY PASSAT, JEJEJEJEJE....) HA ENTRAT EN 9A POSICIÓ DE LA GENERAL I AMB SENSACIONS DE PODER CÓRRER ENCARA MÉS! LLÀSTIMA QUE PER MOTIUS DE FORMACIÓ LABORAL NO PODRÀ COMPETIR NI AL GENER NI AL FEBRER NI AL MARÇ, JA QUE AL CROS HAGUÉS ESTAT UNA PEÇA IMPORTANT DE L'EQUIP!! LA MARTONA HA MILLORAT UN MINUTET I VINT SEGONS EL TEMPS DE L'ANY PASSAT, I LO MILLOR ÉS QUE HA CORREGUT MOLT MÉS FÀCIL I SENSE PASSAR DE LES 170 PULSACONS!!! HA GUANYAT FÀCILMENT LA CATEGORIA FEMENINA. I JO, TOT I QUE A LA PUJADA M'HE FOS I M'HE QUEDAT MOLT DESPENJAT DELS PRIMERS I HE CORONAT EN SISENA POSICIÓ EL PAS PER LA ZONA MÉS ALTA DEL CIRCUIT, DESPRÉS M'HE REFET I HE COMENÇAT A PASSAR A TOTHOM FINS A GUANYAR LA CURSA!!! M'HE TROBAT MOLT FORT QUAN HE DECIDIT ANAR A PER ELLS, SORPRENENT-ME A MI MATEIX DEL CARRERON QUE HE FET DES DEL KM 6 AL 13!!! A MÉS HE BAIXAT MÉS DE DOS MINUTS LA MARCA QUE VAIG FER L'ANY PASSAT A LA MATEIXA CURSA!!! MOLT BONES SENSACIONS DE CARA ALS PRÒXIMS REPTES EN RUTA!!! SEMBLA QUE ENCARA EM QUEDA ALGO DE CORDA!!! JEJEJE...

HA ESTAT UN MATÍ GENIAL AMB MOLT BON AMBIENT!!! HEM FET UN GRAN DINAR DIGNE DE LA NOSTRA ACTUACIÓ I HEM TINGUT TEMPS PER PASSAR PER LA PISTA COBERTA DE SABADELL PER PODER COMPROVAR QUE ÉS UNA AUTÈNTICA PASSADA!!!! TANT LA PISTA COM EL PAVELLÓ ON ES TROBA!!! ESPECTACULAR!!!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dl Des 13, 2010 3:13 am

ARRIBADA DE L'ELOI:

[img]RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Jordiieloi [/img]

ARRIBADA DE LA MARTONA:

[img]RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Martat [/img]

ARRIBADA MEVA:

[img]RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Jordifarell [/img]

ARRIBADA JORDI BARENYS:

[img]RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Barenys [/img]

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  MESTRE Dl Des 13, 2010 10:55 am

Moltes felicitats a tots; Jaume, Jordi, Eloi i Marta pels vostres resultats i sobretot pq les vostres explicacions desprenen lo bé que us ho passeu competint, continueu així pq realment és lo q val la pena.

ARveure
MESTRE
MESTRE

Nombre de missatges : 143
Age : 51
Ubicació : La Solana
Registration date : 16/06/2008

http://blocs.xtec.cat/santo

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dl Des 20, 2010 1:14 am

Intens cap de particiapcio dels atletes del FACVAC, tant dissabte com diumenge:
MILLA URBANA TARRAGONA
Categoria femenina victoria de la Marta Galimany (ISS HOSPITALET)
Categoria masculina 2 lloc pel Jaume Jove (FACVAC), que de ben poc no es fa amb le primer lloc. I es el segon lloc que repeteix en pocs dies.
1r Dani Alonso (Cajacanarias)4:42
2n Jaume Llové (FACVAC)4:43
3r. Pedro Ortega (CA Tarragona)4:45
Absolut Femení
1a Marta Galimany (ISS Hospit.)5:16
2a Laura Garcia (Independent)5:21
3a Marta Camps (At. Altafulla)5:24



PUJADA A LA SEU VELLA, LLEIDA (695 arrivats) Guanyador Abderahim El Jaafari 32´15¨

Jordi Romeu (FACVAC) 67º amb un temps de 40´10¨. La ultima pujada pels carrers cavallers amb un temps de 4´04¨

LA SANSI, LLORET DE MAR. HOMES (1008 arrivats) Gauanyador Mohamed Behmbarka 14´29¨

Xavi Garcia (AA PRATENC) 9º amb un temps de 15´16¨
Jordi Toda (FACVAC) 21º amb un temps de 15´58¨
Malick Mbengue (FACVAC) 96º temps de 18´00¨

LA SANSI LLORET DE MAR, DONES (409 arrivades) Guanyadora Eunice Jepkorir 16´34¨

8º Marta Galimany (ISS HOSPITALET) 18´06¨
21º Júlia Olle (FACVAC) 20´35¨

porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dl Des 20, 2010 1:52 am

JORDI TODARESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Sansi_10MALICK MBENGUERESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Sansi_11
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  ritme mental Dl Des 20, 2010 5:59 pm

Aquest diumenge ha tingut lloc la Buff Epic Run 2010, la cursa d'obstacles pels voltants del Castell de Montjuïc que ha celebrat la seva tercera edició amb un excel.lent balanç de participació. Al voltant de 2.200 corredors s'han animat a fer front als vuit quilòmetres de recorregut, un rècord absolut en nombre de inscrits que confirmen la Buff Epic Run com una de les cites lúdicoesportives imprescindible per tancar la temporada amb el millor somriure. La Buff Epic Run ha tornat a esdevenir una autèntica exhibició d'imaginació i ganes de divertir-se. I és que la gran majoria dels corredors han afrontat la prova disfressats, acompanyats per familiars, amics o companys de feina, que ha permès gaudir d'un ambient distès i molt alegre.
Els participants s'han trobat amb tot tipus d'obstacles i dificultats al llarg del recorregut, que els han obligat a sortejar pneumàtics, superar murs, reptar pel terra i fins i tot no s'han lliurat d'una remullada. La jornada ha comptat amb temperatures moderadament baixes i un cel ennuvolat que ha deixat pas al sol durant la cerimònia final de premis. La festa ha comptat amb música i una butifarrada popular que ha tancat aquesta cita.
En la vessant esportiva, la participació dels membres de la Selecció Catalana de Curses de Muntanya ha estat clau definir els guanyadors. Just Sociats en categoria masculina i Laia Andreu a la classe femenina han encapçalat la taula de temps de la cursa.

Els 6 components més els 2 motxileros i fotògrafs, ens ho hem passat genial i podem dir, que hem consolidat la participació d'aquesta cursa any rere any, i que, per poc que podem l'any que ve tornarem a repetir Smile

PD: per variar aquí al foro no puc penjar cap foto, no em deix. (sort del admi, que sino no tenim foto)

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Dsc00510

ritme mental
ritme mental

Nombre de missatges : 261
Age : 38
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty QUART D MARATO DE REUS

Missatge  facvac Dg Gen 16, 2011 11:23 pm

RESULTATS

PARTICIPACIO AL VOLTANT DELS 400 CORREDORDS
VICTORIA DEL PEDRO ORTEGA (CAT) 34´10¨I EN FEMINES CATI TOSCANO (ESPORTIU PENEDES) 43´38¨. AQUEST DOS ATLETES TENEN L´INSCRIPCIO GRATUITA PER LA MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA.

ELS ATLETES DEL FACVAC QUE PRENIAN PART, AMB FEN BONES MARQUES
51º JORDI TOUS 38´52¨(10QM) TEMPS FINLA 40´48¨
94º MARC GUASCH 40´56¨ (10QM) TEMPS FINAL 42´48"

facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty MITJA MARATO DE TERRASSA . CTO CATALUNYA MITJA MARATO 16/01/2011

Missatge  porcalleocho Dl Gen 17, 2011 12:30 am

Aquest diumenge inici del 2011 en curses. Comencem algo pitjor que l´any passat, pero imagino que poc a poc anire agafan el punt de forma adequat, per que no em passi com avui a Terrassa.
Avui temperatura perfcte per correr, una mica fresca, pero no m tingut cañlor en cpa moment. Circuit totalment urba, amb les consequents problemes que a vegades comporta. De entrada una sortida mot ampla, que al cap de 500 m s´estretava i a donat a mes d´un un ensurt. Unaltre tema molt perillos son les retalladors,aquest circuit permetia molts d. aquest, i en una parell d´ocasions he hagut d´espentar a algun corredors per tallar le meu recorregut , doncs surten de les voreres sense mirar.
El circuit de Terrassa es molt distret, força irregular, on pujades i baixades es compesan, pero on has d´anar fer de forçes perque les pujades et passan factura.
PARCIALS:
km1: 4´34¨
km2: 4´36¨
km3: 4´22¨
km4: 4´15¨
km5: 4´04¨ 21´42¨
Una primera part , on has d´anar esquivant corrdors, i on mai agafe un ritme contant. M´he trobat en bonessensacions , potser massa bones i tot

PARCIALS:
KM6: 4´29¨
KM7: 5´08¨
KM8: 5´29¨
KM9:4´47¨
KM10:4´27¨ 46´02¨
Segon parcial desastros, no anava cap forma ,em trobava buit de cames. M´han passat un copmpany de Lleida i m´ha intentar animar, pero en aquell moment he estat a punt de pararme i marxar cap a casa.(cosa que encara no he fet mai, mai m´he retirat de cap cursa)

PARCIALS:
KM11: 4´42¨
KM12: 4´33¨
KM13: 4´19¨
KM14: 4´13¨
KM15: 4´23¨ 1H 08´12¨

Un cop passat la fase de crisis he anat recupereant millors sensacions, tambe el recorregut mes comode a ajudat. Ara el plantejament es diferent ja he passat la meitat de curssa, i s´ha de veure el cos com respon. Em trobo a faltar entrenament, pero ja son situacions en les que que m´hetrobat sovint i se com afrontar le tram finla d´una mitja. Per devant tornem a tindre un tram conflicat mab la pujada de la Rambla Egara:

PARCIALS:
KM16: 4´11¨
KM17: 4´55¨
KM18: 5´09¨
KM19: 4´52¨
KM20: 4´20¨ 1H31´40¨
KM21: 4´55¨
ARRIVADA 1H37´07¨

El tram de pujada pde la Rambla es fa força pessat, pero quan arrivaes dalt,que ja estas a l´avinguda de meta. L pendent continua. No disminueix massa tampoc i sempre va tirar cap amunt. Passem per la linea de sortida, aqui si torna a baixa una mica, per enfilar els ultims qk n altre cop mirant amunt.
Força cntent e com a anat la cursa, i donada l´orografia dels terrenys, he fet uns 30¨mes que a la mitja de Tarragona. Aixi que la cosa va força be, encara que no m´acostare a les marques de l´any passat.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty 10QM MONTBRIO

Missatge  porcalleocho Dl Feb 07, 2011 11:45 pm

Aquest cap de setmana victoria del Xavi Garcia als 10qm de montbrio, amb prop dç un minut respecte al segon classificat le Pedro Ortega.RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Dsc_0010

RESULTATS MOTNBRIO 2011
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty MITJA MARATO DE BALAGUER 20/02/2011

Missatge  porcalleocho Dg Feb 20, 2011 3:40 pm

Resultat de Balaguer, 1h35´56¨. En la linea de temps de les ultimes curses,pero millorant poc a poc.
Ja amb mes temps us fare una petita cronica de la cursa.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dl Feb 21, 2011 12:45 am

Ahir anava domir amb la sensacio que que el diumenge pel mati tindria un dia fantastic per correr. I ha sigut en part. El diumenge s´aixecat tapat, gris. no feia fred, pero si fresqueta, pero crec que no a afecta en res a la cursa. I tambe per sort no hem tingut l´aire que de vegades entre sobretot el tram de tornada.
Primera sorpresa al anar a recollir le dorsal, no surto a les llistes, i he estat un bon rato per trobar algun responsable que m´ho soluciones. al final m´han fet una nova inscripcio, amb un nou dorsal de paper, que no ha arrivat senser ni al qm 10 de cursa. Escalfament previ molt sua, doncs he estat amb unes petites molesties al peu., una bona embadurnada de radio salil al tendo i per devant 21qm. Aquest any camvi de la sortida que es fa la costa mateix del pavell i camp de futbol on esta situada l´arivada. Sobre 800 corredors entres les dies curses,(mitja i 10qm).
He sortit força endevant , per tant no he tingut problemes de massa gent las quilometres inicials. Els primers quilometres m´he ajuntat a un grup de corredors.cat que anava a a fer sobre 1h30. Era concient de que aquell no era le meu grup, pero he mantingut el tipo les primes 2 quilometres. a partir de deixar aquest grupet ha sigut un he agafat le ritm de cursa que m´anava be, sobre 4´30¨km, tan sols trencat per lagunes de les pujades del recorregut.
qm 1: 4´11¨
qm 2: 4´14¨
qm 3: 4´30¨
qm 4: 4´39¨
qm 5: 4´54¨ 22´27¨

Entre el qm 5-6, al pas per Gerb, els corredors dels 10km donat la volta per tornr per la mateixa carretera fins a Balaguer. Aquest fet es nota amb una dsiminuacio del nombre de corredors. Aquest tam de cursa, es força favorable, tan sol te un petit pujada, al pasar per sobre del a via de tren. Han sigut un tram fns a sant llorenç de regular, ens anavem fet grupetos de 2-3 corredors que s´anaven fent i desfen a mida que pasavan les quilometres.

qm 6: 4´28¨
qm 7: 4´34¨
qm 8: 4´35¨
qm 9: 4´27¨
qm 10: 4´40¨ 45´10¨

Passat le qm 10 estava la volta, no s´arrivava la carrers de sant llorenç com abans. Gir l mig de la carretera i tornen. El seguent parcial tambe força correcte. En notav lescames lago carregades, pero he anart mantenint molt be el ritme, de tant en qunt vigilava un copany de lleida, que arriven molt junts habitualment i que le tenia bastant aprop. Es el tram ue millor em trobo, i sempre tinc al cap el qm 15 on en moltes curses tinc una mica de baixada. Aquesta vegada anav molt be, i he recuperant forçes posicions

qm 11: 4´47¨
qm 12: 4´33¨
qm 13: 4´27¨
qm 14: 4´30¨
qm 15: 4´27¨ 1h07´55¨

Tornem a passar per Gerb, ara la carretera es mesdura del que sembla, i han dos tres pujades, que et trencan forá el ritme, l´entrada a Gerb, u segona pujada i la final entre el qm19-20. En aquesta part de cursa, ja ha sigut mantidre una cert regularitat, m´ he quedat en aquell punt on els de devant no l´agafo tot i que l´he retallat i de darrera no m´agafan. Anava mirant le crono, fent claculs de sobre quin temps finl faria. He intentt correr mes rapit,pero no puc, les cames no es mouen.

qm 16: 4´37¨
qm 17: 4´53¨
qm 18: 4´26¨
qm 19: 4´38¨
qm 20: 4´42¨ 1h31´10¨
qm 21: 4´31¨

mitja marato : 1h35´56¨
A les classificacons en donan cre que 10 segons mes.
Com en les anteriors mitjes d´aquest any, corre no corro gens, pero almenys he anat millorant regsitres desde la mitja de terrassa 1h37:07
,mitja gava 1h36´45¨ i mitja balaguer 1h35´56¨

Ara paren uns dies de mitjes maratons i si no vaig errat no tornare a fer cap fins al 20 de Març A calella. Ara a fer curse mes curtetes que tambe en fan molta ilusio fer., cursa de puigverd de lleida.

porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty CURSA DE PUIGVERD DE LLEIDA 27/02/2011

Missatge  porcalleocho Dg Feb 27, 2011 11:41 pm

Quan s´agraeixix una cursa com la Puigverd, curses gens massificades, on es facil correr i on la paraula rono i temps deixa lloc a paisatje. Era el primer cop que hi prenia part, pero alguns que ja l´havian fet, com el Raul i l´Abdul m´havian parlat molt be. Aquest any l´organitzacio ha estat molt bona i entregada llastima que aquest any la participacio no ha sigut la dels darrers any, ihan tingut un descens a la participacio. La cursa sobre una dsitancia de 10 qm, en la seva major part per camins de terra, excepetuan els primers 2 qm que es fan en part pels carrers del poble i la resta per un tram de cami asfaltat. El fred gelid de la passada edicio s´ha convertit en un dia espalendit de sol, tan sols condicionat una mica pel fort vent que ha entrat en alguns trams del recorregut. Tambe es un fet important doncs son curses per gaudir i correr per sensacions.
Els primers quilometres tot i voler sortir amb calma sortem un ple me rapit, pero ja un cop al camins he anat al mes ritme, m´han passat força corredors pero aquella no era la meva guerra. Tampoc havi escalfat gaire, aixi que anava fent. concient de la pujada que ens trobarioem mes endevant i que pasara factura sortis mes rapid o menys. A partir del qm 4,5 el terreny començat a mirar cap amunt. Aixecan le cap podies veure la filera de corredor i lap ujada que hauriem de afrontar. La pujada realment forta no es fins la qm 5, aqui tenim un quilometro demolidor, aqui es tracta d´anar fent, i arrivar a dalt. Un cop a dalt qm 6, per devant, una baixada casi continua fins a meta. La segona part, m´ha anat molt be, es cert que amb tendencia a baixar i aixo sempre ajuda, pero he remontat un munt de posicions. Em trobava mot be de cames i he anat tirant i posant una mica mes de velocitat la meu ritme.. Els parcials aixi ho diuem.
El temps final bo, iuna mitja de ritme similar al fet les ultimes curses, bona senyal.. i gens ni mica cansat. Les curses de 10qm i en camins de terra em fan molt menys mal, aixi que d´aquesta recuperare aviat.
Cursa molt i molt recomanable

qm 1: 4´12¨
qm 2 : 4´28¨
qm 3 : 4´42¨
qm 4: 4´57¨
qm 5 :5´05¨
qm 6: 6´17¨
qm 7: 4´28¨
qm 8: 3´51¨
qm 9: 4´07¨
qm 10: 4´13¨
TOTAL: 46´18¨
RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 54875610
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty CURSA DE ESPARREGUERA 2011

Missatge  facvac Dg Mar 13, 2011 10:55 pm

En una matinal magnifica, amb mesc de 500 corredors, i sobre una dsitancia de 10qm. Victoria del Xavi Garcia (AAPRATENC) 32´42¨. lloc 43º pel Jordi Romeu (FACVAC) 38´38¨, i 147º per la Júlia olle (FACVAC) i tercera classificada de la categoria femenina 43´11¨-
Enorabona als tres pels resultat

RESULTATS ESPARRAGUERA
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA - Página 10 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 10 de 11 Previ  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum