FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

+19
malaqui
ATENEA
Be your best
ritme mental
Aidil
KARKI
MESTRE
Dick Beamon
el payes en moto
awanaskein
FeNt CaMi
Capitán Garfio
Fraguel Rock
Tenzing Norgay
ramonet
NUVOL KINTON
seb coe
porcalleocho
facvac
23 participantes

Pàgina 1 de 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Següent

Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  facvac Dg Gen 27, 2008 12:31 am

La segona edició de la cursa del Pont de Vilomara i Rocafort, es va veure retrasada, per la mort del seu alcalde.
Finalment el va disputar el dia 23/12/2007. La cursa es molt maca, combina part de recorregut per dintre de la poblacio, per despres transcorrer un parell de kilometres pel costat del riu, fins enfilar per un parell de kilimetres d´una pujada força exigent. Despres tornem a planellar fins arrivar al poble, per totnar a fer pujades, i atravesar un carrers molt estrets, per acabar a la plaça del ajunytament també en pujada.
El guanyador de la prova va ser el Benito Ojedo, jo vaig acavar una mica mes endarrera. Si be fins al km 4 vaig anar molt be. A partir d´aquest punt unes molesties bastant fortes a la planta del peu, em van impedir intertar mantindre el ritme, i vaig tindre que afluixar per força.
Finalment un temps de 48:38, entrant en el lloc 234, de 400 arrivats.

(Avui encara vaig coix de les molesties a laplanta del peu, encara que sembla que van dsiminuint)
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  facvac Dg Gen 27, 2008 12:32 am

Molt bona actuació dels nostres aquests diumenge, tant a Sitges on es feia la Mitja Marato com a Barcelona amb la disputa dels 10km St Antoni.
A Sitges

69é lloc Ivet Martinez 1:19:38 (que has corregut sense dorsal?)

287é lloc Xavi Flix 1:27:01

A Barcelona

10é lloc Xavi Garcia 31:45

esperem les vostres opinions al respecte
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  facvac Dg Gen 27, 2008 12:33 am

Ja que aquest any a Sitges no han ficat dreçeres per poder fer la mitja, alguns s'ho han inventat per arribar d'hora. I tampoc calia dorsal.
Ara a fer-ne una de sencera, que hi ha calitat per repetir el temps. A Lisboa?
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  facvac Dg Gen 27, 2008 12:33 am

us explico el que va passar , jo vaig anar a Sitges de finde i vaig anar a rodar de bon mati , quant em trobo montada la mitja així que com que no tenia de fer una tirada tant llarga com pot ser una mitja m´espero que passesin pel quilometre 8 una centena de atletes i em posso a corre amb ells , ( millor acompanyat que sol oi?) , lo bo d´aquesta historia es que portava el xip a les "bambes" que encara no l´havia tret de Sant silvestre a Madrid aixì que a l´arrivada va marcar i em van donar el temps com si haves corregut tota la cursa , a més a més em van donar una samarreta tècnica, guants , gorro ... i em volien fer masatges i tot , encara que corrent 13 quilometres seria abusar oi? , jajjajajaja , bueno doncs ja saveu el que va passar vaig fer el millor temps en només 13 quilometrets poca gent o pot dir .... , el que esta clar es que a Lisboa rapetire el temps com a mínim encara que aquesta vegada la fare tota sencera !!!

Així doncs a entrenar s´ha dit!!!

Ivet
_________________
¿QUIEN SE AVECINA?
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  facvac Dg Gen 27, 2008 12:34 am

Ja ho podies haver fet millor: baixar de l'hora quinze i no dir res a ningú de com havia anat....l'ANGEL a hores d'ara encara estaria "flipant" !!!!
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  facvac Dg Gen 27, 2008 12:34 am

Vaya cachondeo que tenim amb la mitja de Sitges oi? , la veritat es que l´Angel si faig 1h 15´no s´ho creu ni de broma ja pot dir el que vulgui la classificació , però ves estat bè un dia que puc baixar d´hora 15´jajajjajaja, Bueno Just ja ens en pensarem alguna de bona per Lisboa encara que aquesta penso anar a tope i no caldra fer coses rares....
I espero que estigui mès controlat .

Ivet
_________________
¿QUIEN SE AVECINA?
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  facvac Dg Gen 27, 2008 3:53 pm

Ple d´atletes del FACVAC aquet mati a Reus,al I Quart de Marato Ciutat de Reus. Premi Marcel.li Gene i bons resultats per tots ells. Fem una repasada

20é IVET MARTINEZ ISERN (FACVAC) 39:24

119é JESUS ROVIRA 46:00
121é XAVI BORRAS (FACVAC) 46:05
127é XAVI FLIX (FACVAC) 46:29
128é CARME SALVAT (FACVAC) 46:29 4 femina
241é MARIBEL YEPES (FACVAC) 53:02 14 femina
260é MANUELA CALDERAY (FACVAC) 54:24 20 femina

A la Cursa del Oli de Borges Blanques record de participacio. I moltissima boira. Els corredors avui han patit fred de veritat.

24é ABDERRAHIM JALAL (FACVAC) 38:12
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dg Feb 17, 2008 2:04 pm

Primeres noticies, encara per confirmar resultats oficials, del a mitja Marato de Gava.
Bona cursa del duo Ivet Martinez- Angel Valderrama.
Abans de tot felicitats a l´Angel pel seu retorn a la competició.
La cursa de l´Ivet amb una llebre de luxe, 1:22. Com ha comentat 2 minuts menys que l´any passat, i patint la meitat.

Xavals quina enveixa que em feu. Aviat jo tambe estaré per aqui.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  facvac Dg Feb 17, 2008 3:22 pm

Resultats oficials Mitja Marato de Gava

122é IVET MARTINEZ ISERN 1:22:21
123é ANGEL VALDERRAMA GALEOTE 1:22:21

FELICITATS A TOTS DOS, ESTEUEN PLENA FORMA PER LISBOA
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dg Feb 17, 2008 8:07 pm

ENHORABONA CRAKS!!!!!!

A LISBOA SUB 1H20!!!!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty No veas la llebre!!

Missatge  NUVOL KINTON Dl Feb 18, 2008 10:33 am

La mitja de Gavà per mi no va ser una cursa més i ja esta, vaig fer 2 minuts i mitg menys que l´any passat i sense passar-ho tant malament als ultims quilometres, aixó d´anar amb una bona llebre es impresionant l´Angel em va portar a ritme tota la cursa es genial només et tens de preocupar de no deixar de mirar-li el cul i que no marxi gaires metres , així es més fàcil tot !! , aixó es una llebre i no les de st. Silvestre a Madrid que ni havia cada una que no veas... jajajajajaja , la marca esta força bè encara que segurament apretarem més el cul a Lisboa lo millor sense cap dubte i es per aixó que sera dificil oblidar aquesta cursa LA LLEBRE , moltes gràcies mister!!!
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Nombre de missatges : 314
Age : 47
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  facvac Dt Mar 18, 2008 2:15 am

A la cursa celebrada a Vilanova i la Geltru, sobre un recorregut de 10 qm, bon paper de l Abdul. Que va finalitzar el 11é amb un temps de 37:56.

Felicitats
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  facvac Dg Abr 06, 2008 6:38 pm

Cursa del Bombers a Barcelona, molta gent , molt d´ambient. Pero per damunt de tot el debut de la nostra companya Montse Padró. Si e no estava en plena forma i arrasta unes molesties, segurament per l´entrenament, ha tingut un bon debut. No es tractava de buscar cap marca sino de divertir-se i agafar ritme de cara a properes competicions (qui sap si de pista).

106020 Montse Padró FACVAC 1:00:38

L´altre atleta que prenia part era el Xavi Borras, que pel que sembla ha tingut una magnifica actuació. La marca obtingudfa aixi ho diu. En tot cas esperarem els seus comentaris.
1957 Xavi Borras FACVAC 43:25

Felicitats a tots dos, esperem els vostres comentaris
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty MITJA MARATO LLEIDA 27/04/2008

Missatge  porcalleocho Ds Abr 26, 2008 12:54 pm

Acabo de rodar 40 minuts, i puc garantir que dema fara un calor de coll Shocked ns.
D´entrada no em marca cap objectu remarcable, tant sols millorar el temps que vaig fer a Lisboa. Esperem que tinguem el circuit ben mesurat. Dema per la tarda ja s´ho explicare.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty MITJA MARATO DE LLEIDA

Missatge  porcalleocho Dg Abr 27, 2008 10:52 pm

Despres de la mitja marato de Lisboa, no havia fet res, sols rodar i agafar una mica de fondo. El resultat el puc considerar com molt positiu. D´entrada he millorat el temps que vaig fer a Lisboa en 7 minuts, al final m´han donat un temps de 1:42:16., entra el 133 de la general i el 46 de la categoria
La cursa te una particapacio escasa , uns 240 atletes, i facilment et quedas sol desde els inicis de la cursa. Recorregut surtia del Barri de Balafia, per fer un km inicials per lleida, pasant per la centrica Rambla ferran per girar pel costat del riu fins a la Mitjana. D´aqui es tornava a Balafia, per encara la pujada fins al Seca de Sant pere, i d´aqui per camis asfaltat entre fruiters fins a torrefarrera on es feia un recorregut urba , per tornar ple mateix lloc . En reorregut bastant trencador.
Cursa on vaig sortir darrera i he estat la major part avançant gent, crec que no m´han passat mes de 10 corredors. Aquesta vegada la cursa ben mesurada, ben posats els punts quilometrics, i un numera suficient d´avituallaments.
A nivell de recomanacio a l´organització, serie interesant reduir el tram per dintre de torrefarrera, i fer algun tram mes llarg per dintre de lleida. Crec que es guanyaria espectacularitat. El tram fins a torrefarrera m´agrada molt, trencador pero soportable.
La temperatura ha sigut alta, pero soportable.
El meus parcials 4:48, 4:24, 4:47, 4:48, 4:35, 4:45, 4:45, 5,11 ( una bona pujadeta), 4:41,4:45 fins al km 10
A partir d´aqui he sigut conervador i he intentat afluixasr per totrnar a apretar a partir del 15. 5:02, 5:17, 5:17,5:00, 4:48, 4:45, 4:53, 4:50, 5:16, 4:42, 4:20 .
Bones sensacions, ara ja no quedan gaires mitjes per anar comprobar com va l ´evolucio. de moment tint els tendons que no puc caminar gaire, espero que dema em trobi mes be.

[Moment de l´arrivadaRESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Dscn4010[/img]
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  ramonet Dl Abr 28, 2008 12:18 am

Avui he corregut a la 1a Cursa barça-L'illa, al voltant de la ciutat esportiva del FCB a St. Joan Despí. Circuit en pujada en els primers kms (es nota la mà de V.Egido a l'hora de decidir el circuit Shocked) i trams en baixada i plans de tornada per cubrir 6,6km. Bastanta participicipació per ser la 1a edició i bon clima amb bastanta calor...
La sortida ha estat a un ritme exigent i des del principi es forma un grupet amb un marroquí del Domingo Catalán, N.Cáceres, R.Palomeque, P.Guillen i jo mateix. Els trams de pujada i el ritme que marcava l'atleta del Domingo Catalán ha fet que a l´última pujada que em quedés del grupet. Avui no tenia les cames "súper", portu dues semanes bastant dures d'entrenos i el circuit m'ha acabat de rematar. Així que veient que el 6è estava més o menys lluny m'he pres la tornada cap a l'arribada amb relativa calma per arribar el més fresc possible, que encara em queda una altra setmana bastant dura abans de l'universitari a Fuenlabrada el dia 11 i ja hi haurà dies on un ha d'anar contra el crono.
Així al final he quedat 5è...no sé temps ni res perquè encara no han penjat classificacions.
Els guanyadors han estat Ruben Palomeque (FCB) i en noies Judit Pla (FCB) i Jacquelin Martin (FCB) han arribat de la mà.

Ens veiem!
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Age : 38
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  Tenzing Norgay Dl Abr 28, 2008 12:45 am

Felicitats a tots dos doncs:

Presi: si a cada mitja baixes 7 minuts respecte l'anterior amb quatre dies ens fots canya a tots eh!! jeje Ara toca seguir fent kms, ja sigui entrenant o competint...tot encarat a New York, nomès de pensar que a finals d'any vas a fer-la que em venen ganes de ficar-me ulleres i una perruca i venir en el lloc de la Maite, jeje!!

Ramon: m'agrada veure com et fots "òsties" amb aquesta gent que menciones en el teu mail, aquests ja són de "lo milloret" de catalunya eh...amb quatre dies els hi passaràs la mà per la cara, t'estàs fotent molt fort, enhorabona i a seguir entrenant!!

Per part meva doncs anar fent...segueixo amb la fascitis al peu....però no m'impedeix corre (tot hi que ara mateix estic al sofà amb gel al peu i caminant mig coix per casa...) tot plegat perquè aquest matí em tocava una tirada llarga de dos hores o algo més per muntanya, però a última hora he decidit passar d'aquest entreno i anar a SANTA COLOMA DE QUERALT a fer la cursa de muntanya; he fet un bon escalfament, la cursa de 14 km i un ratet més al final per compensar....total, que no hi havia massa nivell i he arribar el PRIMER a la lína d'arribada, ja en tinc una altre!! jeje La cursa, molt ben organitzada, no tenia massa nivell, però que hi farem. L'ABDUL no ha corregut perquè arrosega una grip que l'ha deixat uns dies al llit.

Ara ja toca pensar en la següent...

Vinga, ens veiem per la pista!!
Tenzing Norgay
Tenzing Norgay

Nombre de missatges : 80
Age : 46
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dl Abr 28, 2008 1:38 am

ENHORABONA ALS DOS!!!

I DE L'ABDUL EN SABEM ALGUNA COSA??? CORRIA A SANTA COLOMA NO??

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dl Abr 28, 2008 11:49 am

OK TERZING

NO SE COM, PERÒ NO HAVIA VIST EL TEU MISSATGE!!

ENHORABONA A TU TAMBÉ I CUIDA'T UNA MICA EL PEU HOME!!! JA VEIG QUE L'ABDUL NO VA SORTIR A LA CURSA...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  Fraguel Rock Dv Maig 02, 2008 5:04 pm

Ahir 1 de maig
Milla Urbana de Santa Eulàlia

6 Marta Galimany 5'21''
Fraguel Rock
Fraguel Rock

Nombre de missatges : 293
Age : 110
Ubicació : La Cova dels Fraguel
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dl Maig 05, 2008 1:35 am

HOLA CRACKS!!!

JA TORNO A ESTAR PER TERRES CATALANES!!

ME N'ALEGRO DELS RESULTATS DE LA GENT A MONTBLANC I HOSPITALET!! VOLEU DIR QUE A AQUESTA NOIA LA MARTA NO L'HAURIEM DE FITXAR????!!!

COM SABREU, DESPRÉS DE LA VISITA A UN PRESTIGIÓS CARDIÒLEG DE LA TERRA, SE M'OBRE UNA PETITA OPCIÓ DE PODER SEGUIR COMPETINT EN EL QUE A MI M'AGRADA, AL MENYS DURANT UNS MESOS... DE MOMENT TINC VIA LLIURE FINS AL DIA 19 DE MAIG QUAN EM FARAN UNA PROVA D'ESFORÇ PER EVALUAR SI SE'M POT TRAMITAR LA FITXA O NO... (DE CURTA DURACIÓ I AMB MÉS O MENYS LIMITACIONS, PERÒ MOLT MÉS DEL QUE PODIA DESITJAR FINS ARA!!!)

DE MOMENT HE DECIDIT APROFITAR AQUESTS 19 DIES DE CARTA LLIURE (PER SI UN CAS!) I APROFITANT QUE AQUEST PONT JO ESTAVA PER VENÈCIA, I CLAR, HAVIA DE FER ALGO..., A PART D'ANAR A CORRER PER LA PLAÇA DE "SAN MARCOS" A LES 7 DEL MATÍ, AVUI HE PARTICIPAT EN UNA CURSA DE 10KM QUE CASUALMENT FEIEN A LA CIUTAT ITALIANA... I SORPRESA!!!! M'ESTARÉ TORNANT FONDERO DE TANT RODAR???? SE M'HA FET TANT CURTA QUE, VES PER ON, ENS HEM PLANTAT 3 PAIOS JUNTS A 100 METRES DE META!!! I CLAR... SERÉ FONDERO I ANAVA DISFRAÇAT DE "BOLERO" AMB MALLES I CAMISETA QUETXUA, PERÒ A MI AL FINAL NO EM GUANYA NINGÚ!!! JEJE... AIXÍ QUE JA PODEU APUNTAR AL MEU PALMARÈS UNA VICTÒRIA INTERNACIONAL!!!! I A MÉS.... HE DISFRUTAT COM UN NEN AMB BAMBES NOVES!!!

EL PREMI?? DONCS A PART D'UNA SAFATA DE VIDRE..., INSCRIPCIÓ GRATUITA A LA MARATÓ NOCTURNA DE VENÈCIA DEL PRÒXIM 7 DE JUNY... COM QUE NO CREC QUE LA FACI... LA POSO A LA VOSTRA DISPOSICIÓ!!! SI ALGÚ LA VOL APROFITAR JA M'HO DIRÀ!!!!

DEMÀ TOCA TRALLA A LA PISTA!!! JA HO VAIG MIG EMPARAULAR AMB EL JAUME ABANS DE MARXAR... AIXI QUE:

ENS VEIEM A LA PISTA!!!! (DEMÀ AMB ELS CLAUS!!!)
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  porcalleocho Dl Maig 05, 2008 8:25 am

Magnifica noticia, ara no volguis cremar les naus la primera setmana


Esteu malalts ja ni de mini vacances deixeu de competir. Els italians aquest no sabiam a qui tenien de rival. pobrets mí magina la cara tortellini que els haura quedat.


Si hagues sigut la setmana de despres de SAnt Joan encara m´hagues animat, que tinc vacances. Pero vols dir que no es una marato de copes, perr aixó de la nit, es una mica estrany.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dl Maig 05, 2008 3:49 pm

JA T'ENSENYARÉ EL TRIPTIC... MARATÓ, MITJA MARATO I MINI MARATO NOCTURNES... A LES 21H DEL VESPRE COMENÇA... I DESPRÉS SI QUE HI HA FESTIVAL AMB CONCERTS I COSES FINS LES 8 DE LA MATINADA!!! POTSER AQUEST ANY ENS CAU MASSA JUST, PERÒ CREC QUE SERIA UNA COMPETICIÓ MOLT ADIENT PER NOSALTRES... JEJEJE... MARATÓ + FESTIVAL!!! SEMBLA QUE HO HAGIN PENSAT PER NOSALTRES NO TROBEU???

www.nightmaraton.it

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  seb coe Dl Maig 05, 2008 3:50 pm

PERDÓ:

WWW.NIGHTMARATHON.IT

SENSE LA H NO FUNCIONA... JEJEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  Capitán Garfio Dt Maig 06, 2008 12:33 am

Feia dies que no entrava al foro....
Pero aquesta noticia, s'ho val i molt!!!!
Nomes tu saps lo que has passat aquests dies, i segur que nomes tu hauras gaudit i haver tingut unes sensacions increibles al creuar la linia d'arribada en primer lloc. Si ens ho diuen abans, no ens ho creiem!!
Enhorabona Seb!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I com than dit per aqui dalt, no cremem les naus amb una setmana eh! Que ja ens coneixem, jeje
Apa, una abraçada i córrer!!!!
Ens veiem ja saps on, pq a la pista, jeje
Capitán Garfio
Capitán Garfio

Nombre de missatges : 56
Age : 47
Ubicació : SetValls
Registration date : 07/02/2008

http://www.7valls.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS PROVES EN RUTA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum