Molta sort a tots!
Pàgina 1 de 1
06062008
Molta sort a tots!
Jo no us podré fotre un cop de mà aquest cap de setmana a la pujada a Miramar, de fet si vingués potser encara s'emportaríen els mèrits (si la cursa m'anés bé) algú a qui no l'hi pertoca...
Però com deia un antic president, "ara aixó no toca", així que sortiu, disfruteu, procureu no caminar gaire al GR i arribeu a la creu a davant de tot, així ho espero i desitjo, amb els que compartim entrenos i bons moments a la pista ja ho sabeu!!
P.D.: Vigileu que no es coli cap samarreta taronja entre vosaltres eh, que els d'Igualada van d'aquest mateix color i n'hi ha algún que us apretarà...però vosaltres esteu forts i heu d'estar a davant de tot!!
Molta sort a tots, ja m'explicareu com ha anat!!
Però com deia un antic president, "ara aixó no toca", així que sortiu, disfruteu, procureu no caminar gaire al GR i arribeu a la creu a davant de tot, així ho espero i desitjo, amb els que compartim entrenos i bons moments a la pista ja ho sabeu!!
P.D.: Vigileu que no es coli cap samarreta taronja entre vosaltres eh, que els d'Igualada van d'aquest mateix color i n'hi ha algún que us apretarà...però vosaltres esteu forts i heu d'estar a davant de tot!!
Molta sort a tots, ja m'explicareu com ha anat!!
Tenzing Norgay- Nombre de missatges : 80
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008
Molta sort a tots! :: Comentaris
Re: Molta sort a tots!
TENZING LO DEL TEMA IGULADA ME ENCARGO YO, INTENTAREMOS PONER LAS COSAS CLARAS DESDE EL PRINCIPIO...
CORRER A TOPE Y QUE GANE EL MEJOR!
Y TU, DEMUESTRA LO QUE VALES. NOSOTROS YA HACE TIEMPO QUE LO TENEMOS CLARO QUE MERECES ESTAR DONDE ESTARAS DOMINGO.
A Y SOBRETODO DISFRUTA QUE ESTO YA NO TE LO QUITA NADIE!!!
CORRER A TOPE Y QUE GANE EL MEJOR!
Y TU, DEMUESTRA LO QUE VALES. NOSOTROS YA HACE TIEMPO QUE LO TENEMOS CLARO QUE MERECES ESTAR DONDE ESTARAS DOMINGO.
A Y SOBRETODO DISFRUTA QUE ESTO YA NO TE LO QUITA NADIE!!!
Molta sort a tots en la pujada de Miramar !
I sobretot a tu Tenzing per aquest cap de setmana !
Ens hi veiem !
(Almenys a la sortida xD)
I sobretot a tu Tenzing per aquest cap de setmana !
Ens hi veiem !
(Almenys a la sortida xD)
MOLTA SORT TERZING!!!!!
JA ERA HORA QUE ET PUGUÉSSIS BATRE AMB KILIAN I AGUSTI ROC ALHORA!!!! JEJE... A VEURE SI ELS HI FOTS UN SUSTO DE PART NOSTRA!!! DE MOMENT SABEM QUE ETS UN CRACK PER LES NOSTRES MUNTANYES, ARA A DEMOSTRAR QUE A L'ESTRANGER TAMBÉ!!!
ÉS FORT PENSAR QUE TOT JUST FA UN ANY QUE VAS DESCOBRIR QUE ESTAVES FORT!!! NO ET PENSAVES PAS QUE GUANYARIES A MIRAMAR!!! I DES DE LLAVORS, NOI.... UN ANY PER EMMARCAR!!! SI LA GENT DEL FORO SAPIGUÉS QUE VAS ARIBAR A PESAR 20 KG MÉS DEL QUE PESES ARA!!! JEJEJEJE.... TINC ALGUNA FOTO QUE.... SI ALGUN DIA CAL JA LA TREUREM!!!
NOSALTRES A MIRAMAR INTENTAREM AGAFAR EL TEU RELLEU!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
JA ERA HORA QUE ET PUGUÉSSIS BATRE AMB KILIAN I AGUSTI ROC ALHORA!!!! JEJE... A VEURE SI ELS HI FOTS UN SUSTO DE PART NOSTRA!!! DE MOMENT SABEM QUE ETS UN CRACK PER LES NOSTRES MUNTANYES, ARA A DEMOSTRAR QUE A L'ESTRANGER TAMBÉ!!!
ÉS FORT PENSAR QUE TOT JUST FA UN ANY QUE VAS DESCOBRIR QUE ESTAVES FORT!!! NO ET PENSAVES PAS QUE GUANYARIES A MIRAMAR!!! I DES DE LLAVORS, NOI.... UN ANY PER EMMARCAR!!! SI LA GENT DEL FORO SAPIGUÉS QUE VAS ARIBAR A PESAR 20 KG MÉS DEL QUE PESES ARA!!! JEJEJEJE.... TINC ALGUNA FOTO QUE.... SI ALGUN DIA CAL JA LA TREUREM!!!
NOSALTRES A MIRAMAR INTENTAREM AGAFAR EL TEU RELLEU!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
molta sort i demostra que els entrenaments al fornas t éstan posant com una moto. esterem pendenta dels teus comentaris.
eieieiie fiera!!!!
Espero que per terres transalpines et surtis i donis algun susto. Disfruta molt i quan arribis el dilluns a la pista ja ens explicaràs. Ah, de les fotes que fa referència en SEB, jo en dono fe ja que n'he vist alguna. Es veu un tio baixet que sembla un barrilet de cervesa,jejejejje.
Molta sort pel te.... no se què i els companys qu feu la pujada a miramar. Vigileu pel GR que a lo millor trobeu l'ou que vaig perdre l'any passat pujant (caminant i corrent).
Espero que per terres transalpines et surtis i donis algun susto. Disfruta molt i quan arribis el dilluns a la pista ja ens explicaràs. Ah, de les fotes que fa referència en SEB, jo en dono fe ja que n'he vist alguna. Es veu un tio baixet que sembla un barrilet de cervesa,jejejejje.
Molta sort pel te.... no se què i els companys qu feu la pujada a miramar. Vigileu pel GR que a lo millor trobeu l'ou que vaig perdre l'any passat pujant (caminant i corrent).
Dma farem por
bona sort a ttom
ns viem a la sortida
avere si es pot baixa d l´hora
salut
bona sort a ttom
ns viem a la sortida
avere si es pot baixa d l´hora
salut
BENVINGUT AL FORO AWANASKEIN!!!!
DEMÀ SERÀ ESPECTACULAR!!!
I TU ESTAS COM UNA MOTO, AIXÍ QUE NO ET PASSIS MASSA AMB MI EH!!!
ENS VEIEM A MIRAMAR!!! I A LA PISTA!!!
DEMÀ SERÀ ESPECTACULAR!!!
I TU ESTAS COM UNA MOTO, AIXÍ QUE NO ET PASSIS MASSA AMB MI EH!!!
ENS VEIEM A MIRAMAR!!! I A LA PISTA!!!
Benvingut AWANAS , interesant aparicio per aqui. Esperem que a partir d´ara et deixis veure mes per la pista, i per suposat dema a baixar de l´hora , i espero que primer de la teva categoria.
Holaaa a tots!!
encara que fa dies ke lleigeixo el foro, encara no havia escrit mai. aixi que aprofito per estrenarme i desitjarvos molta sort a tots per dema!!!
i de pas dir que estic molt a gust amb tots vosaltres a la pista (encara que em treieu certa edat la majoria.. ) i que espero que aquest ambient que hi ha per la pista vagi a més!!
adeuu
encara que fa dies ke lleigeixo el foro, encara no havia escrit mai. aixi que aprofito per estrenarme i desitjarvos molta sort a tots per dema!!!
i de pas dir que estic molt a gust amb tots vosaltres a la pista (encara que em treieu certa edat la majoria.. ) i que espero que aquest ambient que hi ha per la pista vagi a més!!
adeuu
small llagost escrigué:Holaaa a tots!!
adeuu
COM QUE CERTA EDAT?
UNS XAVALS, AMB ALGUNA CANA, PERO AMB UNA ENERGIA... QUE FEM TREMOLAR.
EN TOT CAS ELS MES JOVES HAUREU D´APENDRE DE LA NOSTRA VOLUNTAT I DETERMINACIO.
BONES LLAGOST!!!!
AIXÍ M'AGRADA, QUE EL TEU PRIMER ESCRIT JA GENERI CERT PIQUE!!! JEJEJE....
A L'HEPTATLÓ AIXÒ DE LES EDATS JA ES VEURÀ!!! JEJE... NO T'EN REFIIS D'AQUESTS VELLETS!!!
BENVINGUT AL FORO!!! UN CRACK COM TU NO HI PODIA FALTAR!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
A L'HEPTATLÓ AIXÒ DE LES EDATS JA ES VEURÀ!!! JEJE... NO T'EN REFIIS D'AQUESTS VELLETS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
PER CERT ADMIN,
JA PODRIEM OBRIR APARTAT HEPTATLÓ, NO????
AIXI ANIRIEM DESPERTANT ESPECTATIVA!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
JA PODRIEM OBRIR APARTAT HEPTATLÓ, NO????
AIXI ANIRIEM DESPERTANT ESPECTATIVA!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe escrigué:BONES LLAGOST!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Seb, això espero, que els vellets peguin canya al heptatló!
ja se ke no ho fikareu facil, anireu a per totes!!