FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

hola a tots

+3
THE LAST HOPE
seb coe
pantera rosa
7 participantes

hola a tots Empty hola a tots

Missatge  pantera rosa Dc Ago 05, 2009 10:29 am

Hola! ja estic aqui! ja teniu una mova atleta! encara que no sigui del club corro quan puc i tinc ganes! Ara mateix a la pista no vinc gaire, pero d'aqui a poquet ja vindre mes sovint! Aveure qui hem passa informació per apuntar-me al club.
Moltes gràcies!!
Ahhhh! Per cert! el sopar aquest que feu pot anar-hi tothom? Com s'ha de fer per venir?
pantera rosa
pantera rosa

Nombre de missatges : 2
Ubicació : A TOT ARREU
Registration date : 04/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tots Empty Re: hola a tots

Missatge  seb coe Dc Ago 05, 2009 11:37 am

HOLA PANTERA ROSA!! I BENVINGUDA AL FORO!!

PER APUNTAR-TE AL CLUB JA T'INDICARÀ ALGUNA COSA L'ADMIN DEL FORO, TOT I QUE ARA EL TENIM UNA MICA LIAT AMB LA SEVA RECENT PATERNITAT!!! JEJE... SINO, TAMBÉ T'INFORMARAN BÉ A LA BOTIGA TROPSSPORT DE VALLS...

DEL TEMA SOPAR, AQUEST ANY JO NO EN SÉ GAIRE COSA, JA QUE EL PREPAREN ENTRE UNS POCS..., PERÒ DEL QUE SI QUE ESTIC SEGUR ÉS QUE HI POT VENIR TOTHOM. SI CAP DELS ORGANITZADORS DEL SOPAR DIU RES AVUI PER AQUÍ, JA MIRARÉ DE CONTACTAR AMB ELLS PERQUÈ ET DIGUIN ALGUNA COSA.

I PER SI T'ANIMES, A LES 10 DEL MATÍ DEL DISSABTE DEL SOPAR FEM L'HEPTATLÓ SOCIAL A LA PISTA QUE CADA ANY ÉS MOLT ENTRETINGUT!!! DURA TOT EL DIA I VAL MOLT LA PENA!! JEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tots Empty sopar de gala

Missatge  THE LAST HOPE Dc Ago 05, 2009 1:22 pm

Hola!

Para el sopar de gala te has de poner en contacto conmigo. Pero si quieres venir, ya estás apuntada: Sábado día 8 a las 22 h. en el local social de Alió. O, durante todo el día, en la pista de atletismo, heptatló social, allí se te informará también, que muchos de los que por allí andarán están en la organización del sopar.

Welcome to FACVAC.
THE LAST HOPE
THE LAST HOPE

Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dj Ago 06, 2009 12:14 am

pantera rosa escrigué:Hola! ja estic aqui! ja teniu una mova atleta! encara que no sigui del club corro quan puc i tinc ganes! Ara mateix a la pista no vinc gaire, pero d'aqui a poquet ja vindre mes sovint! Aveure qui hem passa informació per apuntar-me al club.
Moltes gràcies!!
Ahhhh! Per cert! el sopar aquest que feu pot anar-hi tothom? Com s'ha de fer per venir?

Vols dir que no coneixeres a ningu del club per que t´expliquin com t´has de fer soci. si es molt facil.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ritme mental Dj Ago 06, 2009 2:58 am

Benvinguda pantera rosa!
mola el nom jejeje
avere si ens veiem per la pista i parlem de proves, avere on et podem col·locar per la lliga Wink i de pas ens coneixem! ara que, apart d'aquest dissabte per la pista fins al setembre com a mínim no m'hi veuràs!

apalei ens veiem per la "pista", bars, etc etc
ritme mental
ritme mental

Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Aidil Dj Ago 06, 2009 10:22 pm

Hola Pantera Rosa,

Benvinguda al foro i aviat al club. Tu parla amb ritme que ésuna fiera col·locant la gent a la lliga, tho passarà genial ja veuràs, jo em jubilaré al FACVAC, jejeje.

Petonets i fins a l'heptatló si vens!!!!
Aidil
Aidil

Nombre de missatges : 95
Ubicació : Carquinyolandia
Registration date : 24/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NUVOL KINTON Dv Ago 07, 2009 12:20 pm

Hola Pantera , espero que ens poguem veure al sopar ... T´has pogut apuntar al final?
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt