FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

III CURSA DE LA GUINEU. VILANOVA DE BELLPUIG

03062009

Missatge 

III CURSA DE LA GUINEU. VILANOVA DE BELLPUIG Empty III CURSA DE LA GUINEU. VILANOVA DE BELLPUIG

aQUEST DIUMENGE TERCERA EDICIO DE LA CURSA DE LA GUINEU, A VILANOVA DE BELLPUIG. CREC QUE CAP DE NOSALTRES LA HA FET.
TINDREM UNA LLUITA MOLT INTERESANT EN EL GRUP: " SOLO PASARMELO BIEN ME MOTIVA MAS QUE GANAR".
A MES PUNTUA PER LA LLIGA CHAMPIONCHIP

MESTRE
PORCALLEOCHO
MARC
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

III CURSA DE LA GUINEU. VILANOVA DE BELLPUIG :: Comentaris

NUVOL KINTON

Missatge Dc Jun 03, 2009 9:32 am  NUVOL KINTON

Encara mi apuntare!!
Així em provo una mica que ja em toca.
Et dic algo.

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dg Jun 07, 2009 3:07 pm  facvac

BE A FALTA DELS RESULTATS DEFINITIUS:

101 MESTRE 45:35
103 MARC 45:38
136 PORCALLEOCHO 48:35

JA S´EXPLICAREM MES COSES DESPRES

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Jun 07, 2009 10:38 pm  porcalleocho

Aquesta cursa de vilanova de belpuig m ´ha recordat les primeres curses que fa uns quants anys jo corria. Foça cassolanes i amb poca participacio. Encara que a la cursa de 10km hem arrivat 222 corredors, despres havia la cursa de 5km, les curses del petits i la caminata.

Durant l´escalfament el mestre,marc i un servidor feien una mica de broma sobre el ritme a portar que si a 4'15... a 5' a 4'30... que si a tope la primera volta etc...etc.. La realitat crec que ha sigut diferent de com a anat realment.
Al tret de sortida el mestre a sortit am el grup capdevanter i s´ha mantigut en posicions cpadevanteres durannt tota la primer volta. Passant el primr pas per meta al lloc 83 amb un temps de 22:01, un minut despres passava el marc que al km inicila ja m ´havia passat, fent la rimera volta en 23:15 i passant al lloc 116. Bantat força enrera passava jo. Desde el s km inicilas ja veia que no anava be, mal de panxa i males sensacions, aixi que a regular i fer un entreno mes. La primravlta passava al lloc 147 amb un temps de 24:09.
La segona volta ha sigut un altre historia, el mestre a anant perdent pistonada i posicions din entre al lloc 102 amb un temps de 45:33, fent una segona volta 1 minut i mig mes lent que la primera. Tot le contrari del que feia el marc que sembla que esta recuprent-se be dels seus problems fisics . Va relaitza una segona vlta bonissima entren segons despres dle Raul El seu lloc el 103 amb un temps de 45:35, cas iun minut mes rapit que la primrta volta.
I jo clavant le parcial de la segona volta., `potser algunn segon mes rapit pero poca cosa. aixo si recuperant algunes posicios rspecte del primera volta. El temps final el 136é lloc amb un crono de 48:05.

Despres les petites de l'expedicio (Julai.Elia. Clara) tambe han participat a les curses de la canalla

Felicitar la Marc per la seva gran cursa. Sens dubte l´imatrge del dia es per ell, just despre d´arrivar a meta amb aquesta abraçada la mestre.

III CURSA DE LA GUINEU. VILANOVA DE BELLPUIG %3Ca%20href=III CURSA DE LA GUINEU. VILANOVA DE BELLPUIG Dsc7325.th

III CURSA DE LA GUINEU. VILANOVA DE BELLPUIG Butansn Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!"

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Jun 07, 2009 11:21 pm  porcalleocho

A la galeria dle FACVAC ja teniu penjades les fotos de la Guineu.

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dg Jun 07, 2009 11:31 pm  MESTRE

No explicaré massa cosa pq Porcalleocho ho ha explicat molt bé... ell no estava fi al sortir i això li ha passat factura, el Marc molt bé, de menys a més i si em despisto em passa a l'arribada jeje "Felicitats"
A mi la cursa se m'ha fet pesada, llarga i he notat el fet d'haver parat de correr durant tres setmanes :-( he sortit molt bé amb bones sensacions, el primer km amb el grup de davant a 3'33 i fins el km 5 a bon ritme, a partir d'allí a patir per anar tirant i que no em passes massa gent i la segona volta 1 minut més lent que la primera...

resultat dolent però tot i això continuo liderant la classificació del FACVAC a la lliga championchip, objectiu d'avui arribar als 600 punts complert i objectiu d'acostar-me als 1000 punts al juliol jeje Very Happy

ah! el Marc ja ha puntuat tb a la lliga i s'estrena qui serà el següent... dimarts penjo el calendari de curses.

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge Dl Jun 08, 2009 9:43 pm  marc guasch

La veritat és que va està força bé, i mica en mica vaig tenin més bones sensacions, però el millor de tot és que és un plaer corre el costat vostre.

Ole Facvac ole!!!

Ei mestre a la pròxima a veure si et puc fer la pell. je je je!!! Basketball

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Jun 09, 2009 7:12 pm  seb coe

M'ENCANTEN AQUESTS PIQUES "SANS" INTERNS!!! JEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt