CURSA VILANOVA DE LA BARCA
Pàgina 1 de 1
12112009
CURSA VILANOVA DE LA BARCA
Ei algú s'apunta aquest diumenge dia 15 a la cursa de 10km de Vilanova de la Barca(Lleida).
Jo presi estic apuntat? vaig deixar missatge el facebook.
Si pots diguem com i puc arribar, a mi em sembla que tinc que fer Valls-Borges-Mollerussa-Belloc-Vilanova.
OK?
Apali ja em direu alguna cosa i a veure si s'anima algú més.
Salut!
Marc Guasch.
Jo presi estic apuntat? vaig deixar missatge el facebook.
Si pots diguem com i puc arribar, a mi em sembla que tinc que fer Valls-Borges-Mollerussa-Belloc-Vilanova.
OK?
Apali ja em direu alguna cosa i a veure si s'anima algú més.
Salut!
Marc Guasch.
marc guasch- Nombre de missatges : 21
Ubicació : valls
Registration date : 05/04/2009
CURSA VILANOVA DE LA BARCA :: Comentaris
Re: CURSA VILANOVA DE LA BARCA
Si marc, ja estas inscrit a Vilanova. El recorregut es mes o menys com has dit.
Si no si anira algun mes, ja saps que el diumenge comença la temporada de cross a vilaseca.
La cursa de vilanova , si no l´han cambiat som 10km donan dos voltes. Te un estil a la de cursa de termens. amb una pujada entran al poble bastant dura.
Aixio si normalment amb forá fred. L´any passat va fer molt de fred, aixi que tapat.i bona cursa.
Si no si anira algun mes, ja saps que el diumenge comença la temporada de cross a vilaseca.
La cursa de vilanova , si no l´han cambiat som 10km donan dos voltes. Te un estil a la de cursa de termens. amb una pujada entran al poble bastant dura.
Aixio si normalment amb forá fred. L´any passat va fer molt de fred, aixi que tapat.i bona cursa.
A Vilanova de la Barc, aqeust any no ha fet gens de fred. Amb una participacio de 230 atletes el marc ha fetbel 60 amb un temps de 44:02, sobre un recorregut de uns 10km .
RESULTATS
RESULTATS
marc guasch escrigué:Ei aquina web eu tret aquesta foto tan xula?
FOTOS
i mirat les fots de la cursa estany ivars