FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Eternal Running Bellpuig 2010

26092010

Missatge 

Eternal Running Bellpuig 2010 Empty Eternal Running Bellpuig 2010

Bones !!
Avui amb l'amiga Resaca, després d'un concerts a Reus de La Pegatina i durmint unes 3 horetes...jeje Ens hem desplaçat fins a Bellpuig a l'Eternal Running !! La cursa era a les 11:00 h. i constava de 10 km. per el circuit de motocross, com ja sabeu i us podeu imaginar...fang i més fang !!! Un recorregut ple de pujades i baixades (que es convertien en tubogants de fang improvizats on més d'un ens hem deixat el cul i les malles...), obstacles i més obstacles com camions de palla, trinxeres, ries no...FORATS al terra de metres de fondaria plens d'aigua...etc...bé, ja sabeu com són aquestes curses...oi? jeje

Una cursa genial !! Ens ho hem passat molt bé. Amb molt bona companyia, fent amics durant el recorregut, disfrutant al màxim del paissatge, tot i així 13é de 240, no està malament ! Llàstima d'haver anat esperant-nos tots al començament (no per ells ehh, sinó per millorar el resultat), però al 2n km. ja he nat tirant sol. Al final crec que de temps uns 49 minuts aproximadament.

Una molt bona experiència, un bon entreno i que repetirem aquest proper dia 17 a Moyà !
Us ho recomano !! Smile

Salut !!! Smile
MaRKuS
MaRKuS

Nombre de missatges : 57
Ubicació : Valls
Registration date : 13/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

Eternal Running Bellpuig 2010 :: Comentaris

porcalleocho

Missatge Dg Set 26, 2010 10:19 pm  porcalleocho

Molt be , l´eternal de Bellpuig es el segon any que la fan , crec, segons gent de la població, ha sigut una bona cosa, doncs el circuit de motocross estava perdent una mica, imagino que per temes economics, i segur que aquestes activitats deuen deixar algo de calaix. El lloc es ideal per fer aquest tipus de proves, ample amb prous desnivells... i aquest any segurament amb una mica mes de fang del compte.
Avure si et faras un profesional del les curses Eternals, una bona forma de passar el mati... perque aixo no es correr ni res. Clar que el Just també havia guanyat alguna cosa d´aquestes, o sigui que per alguna cosa deu servir..
Resulta que tenim un munt del gent del club que ha fet curses d´aquestes...... quina poca feina que teniu.

Tornar a dalt Ir abajo

MaRKuS

Missatge Dg Set 26, 2010 10:31 pm  MaRKuS

Es tractava de fer un bon entrenu distret en un bonic diumenge Smile
Bé, si anar a 5 i poc al km. i amb fang, obstacles no és corre... Wink Però bé...Ja vec que ni duatló anterior a Reus i aquesta Eternal Running no són importants...

Ja miraré de la pròxima correr pel Club Masmolets o Independent Wink

xDD

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Set 27, 2010 12:26 pm  seb coe

DONCS JO PENSO QUE ESTÀ DE CONYA FER EL 32 AL DUATLÓ DE CAMBRILS I EL 13 A LA ETERNAL DE BELLPUIG!!! I A MÉS (I EL MÉS IMPORTANT) DISFRUTANT AL MÀXIM DE LA CURSA!!! POTSER ENS ESTEM TORNANT MOLT SÈRIOS AMB LES COMPETICIONS???!!! PERÒ VAJA... CONTINUO PENSANT QUE TOTS SEGUIM SENT UNS MATATS... AIXÍ QUE... LO MILLOR SERIA QUE TOTS SEGUÍSSIM DISFRUTANT D'AQUESTES FESTES ATLÈTIQUES, POTSER D'AQUESTA MANERA HI HAURIA MÉS GENT A LA PISTA!!!

I NEN!!! PER SER EL PRINCIPI DEL TEU RECICLATGE CAP A FONDERU, VENINT DE SER EL MILLOR VELOCISTA DE VALLS ELS ÚLTIMS DOS ANYS (COSA QUE POTSER ALGUNS NOMÉS VAN NOTAR EL DIA QUE NO VAS VENIR A LA LLIGA I NO EL DIA QUE VAS VENIR TOT I JA FER UN ANY QUE NO ESTAVES ENTRENANT), NO ESTÀ GENS MALAMENT!!! SERÀ AMOR DE GERMÀ O D'ENTRENADOR, PERÒ AQUESTA MANERA DE DISFRUTAR AMB L'ESPORT ÉS LA QUE JO CREC QUE ENS HAVIA CONTAGIAT A TOTS FA UNS ANYS I LA QUE ARA POTSER ENS FALTA UNA MICA!!!

I NO T'ENGANYIS PORCALLEOCHO, L'ETERNAL SI QUE SERVEIX D'ALGUNA COSA!!!! CORRER PEL FANG A 5' EL QUILÒMETRE SI QUE ÉS CÓRRER I DE VALENT!!! ÉS UN GRANDÍSSIM ENTRENO I UNA EXCEL·LENT MANERA DE COMENÇAR A FER CURSES DE FONS PER MOLTA GENT!!! FA TRES ANYS UN NOIET QUE ES DIU JUST VA COMENÇAR A CONÈIXER LES SEVES POSSIBILITATS A LES CURSES DE MUNTANYA DESPRÉS DE PARTICIPAR I GUANYAR DUES ETERNALS, I ARA VA TERCER A LA COPA DEL MÓN!!! TOT I QUE PER LA MUNTANYA ENCARA ES CORRE MENYS QUE A 5' EL QUILÒMETRE... I "AIXÓ NO ÉS CÓRRER NI RES"!!!!

HAURÍEM DE VIGILAR COM MOTIVEM ALS NOSTRES ATLETES PER PODER ENTENDRE ON SÓN ELS QUE JA NO HI SÓN!!!

EN FI, GRAN CURSA MARKUS!!! SEGUEIX AIXÍ!!! I CORRE AMB MASMOLETS, INDEPENDENT O AMB LA CAMISETA DEL CLUB ON ET SENTIS MÉS A GUST!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Tenzing Norgay

Missatge Dl Set 27, 2010 3:13 pm  Tenzing Norgay

Eps, bon dia nois i noies!!!
Ara feia dies que no penjava cap missatge, però això no vol dir que no els llegeixi eh, estic al
corrent de les coses que van passant per les meves ex-terres, jejeje!!
Total, que avui e llegit el meu nom per aquí al mig d'un parell d'escrits i he pensat que era bo dir-hi la meva...

En primer lloc felicitar al MARKUS pel duatló, per l'eternal però sobretot per la ilusió que puc extreure dels seus escrits, independentment de les proves que un pugui fer el més important és fer-les amb ganes, ilusió, disfrutant de cada moment i amb companyia de bons amics...la resta, almenys per mi, és del tot secundari: de què serveix fer una cursa de 10km i guanyar si alhora de pujar al podi estàs allà sol en un racó? O de què serveix anar a correr a l'altre punta de país si després no pots fer un bon dinar amb els amics tot petant la xerrada?? Aquests detallets crec que són el més important, és el que fa tres o quatre anys em va portar a correr amb tots vosaltres dia si dia també per les pistes del Fornás, és el que em porta a seguir entrenant cada dia per Terrassa, per Manresa o per on sigui...i això no és perdre el temps ni TENIR POCA FEINA, per mi això es viure!!

Així que MARKUS, la meva humil opinió és que segueixis així, anant a correr allà on tinguis ganes (home, si dorms una miqueta més el dia abans segur que rendeixes una mica més, jeje), amb els colegues i disfurtant al màxim...això et portarà a seguir tenint ganes d'entrenar i d'anar-te plantejant nous reptes....jo vaig començar, com bé dieu per aquí, fent alguna eternal també, i m'ho vaig passar de conya (de fet cada any en faig alguna, i orgullós que n'estic eh!!!), i a partir d'aquí he fet de tot (obstacles, muntanya, ruta, eternals, raquetes de neu,...) fer tot això per mi no és TENIR POCA FEINA, és disfrutar de l'esport com a mi em vé de gust; m'ho he passat de pebrots, he fet nous i excel·lents amics i encara ara segueixo amb la motivació a tope per seguir buscant nous reptes, ja siguin corrent a 3' el km pels carrers d'alguna ciutat o a 10' el km per les muntanyes de mig món, peró CORRENT!!!

Vinga doncs, ens veiem aquest hivern en alguna cursa o en algun cros, que ja s'acosten!!!

MARKUS, segueix entrenant, ara que ja ets un fondero segur que coincidim en alguna cursa, segur que disfrutarem i desprès un bon dinar eh, jeje!!

Entrenador-germà Toda, també espero que ens veiguem ben aviat eh, crec que a poc temps vista es planteja un duel entre germans que serà molt interessant, desprès del duel entre els TOUS, ara venen els TODA, jejeje!!

I a la resta una forta abraçada, entreneu fort que la temporada d'hivern ja està aquí!!

-Just-

Tornar a dalt Ir abajo

MaRKuS

Missatge Dl Set 27, 2010 4:14 pm  MaRKuS

Llegir opinions i comentaris com aquests, de persones tan importants per mi com sou vosaltres fan reflexionar i emocionen de veritat ! Smile Merci per aquest suport i consells que fan que segueixi fent encara més el que m'agrada !

A seguir entrenant i fent cosetes !!!
Una abraçada a tots i ens veiem ben aviat !!! Wink

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Set 27, 2010 9:49 pm  porcalleocho

No ho digeu a ningu, pero jo fa uns quants anys, perque soc mes gran que tots vosaltres, tambe vaig fer una d´aquestes eternals... ( a la mili tambe pero aquesta no les conto) i la veritat, es que es divertit, i força cansat, si t´ho prens una mica en serio. I el circuit de bellpuig, que el conec força be, es força durillo.

A partir d´ara haurem d´escriure amb expressions com jajajajajaja, jjejejejejejej, o be emoticons com Very Happy Smile Surprised Rolling Eyes a inici i la final de les frases, que teniu la pell molt fina. jejejeje. i dispareu amb missils al pais equivocat jejejjeje

Fins dema per la pista bounce bounce

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Set 27, 2010 10:24 pm  porcalleocho

RESULTATS ETERNAL BELLPUIG

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Set 27, 2010 10:58 pm  seb coe

POTSER ÉS PELL FINA... PERÒ DE VEGADES ALGUNS DESPRECIS CAP A ESFORÇOS D'ALTRA GENT PODEN AFECTAR I ACABAR DESANIMANT... (SOBRETOT SI VENEN D'ALGÚ DE DALT) FINS AL PUNT DE CANVIAR DE COLORS O FINS I TOT D'ESPORT.

I POTSER ÉS EL "PAÍS" EQUIVOCAT. SEGURAMENT HI HA ALTRES "PAÏSOS" PITJORS... L'ÚNIC QUE PASSA ÉS QUE AQUEST COP HA POGUT AFECTAR A UN DELS MEUS ATLETES, QUE BUSCA NOVES MOTIVACIONS I SEGUEIX PORTANT EL NOM DEL CLUB AMB ORGULL PELS LLOCS... I JA ÉS EL SEGON COP.

RES MÉS... NI MISSILS NI MALS ROTLLOS... PERÒ UNA MICA DE TACTE AMB ELS NOSTRES ATLETES ENS ANIRIA MILLOR...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt