ETERNAL RUNING EL CATLLAR 5/7/09 10H
+2
ritme mental
facvac
6 participantes
Pàgina 1 de 1
ETERNAL RUNING EL CATLLAR 5/7/09 10H
aixo mes que una cursa, es un entreteniment. Una excusa per sortir una mica de la monotonia i pasar-ho be. ALgunes del que s´han incrtisa ja ho van probar el passat amyb a Barcelona. aquest cop es al Catllar, a tocar de casa. Aquells que s´han apuntat ja ens explicaran una mica le motivacios per fer aixó.
Re: ETERNAL RUNING EL CATLLAR 5/7/09 10H
Bé,
doncs sí l'eternal runnig que s'organitza al Catllar aquest diumenge tindrà representació del Facvac.
A veure com va... som 3 els suicides aquest cop jejeje
ja us explicarem com ha anat la calor, les proves, la gent, disfresses i d'altres!
doncs sí l'eternal runnig que s'organitza al Catllar aquest diumenge tindrà representació del Facvac.
A veure com va... som 3 els suicides aquest cop jejeje
ja us explicarem com ha anat la calor, les proves, la gent, disfresses i d'altres!
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
què es allo del fang? qui la fa?
hola_em_dic_johnny- Nombre de missatges : 34
Ubicació : Masmo
Registration date : 22/11/2008
per mi vale jeje ,que s'ha de fer per apuntarse?
he vist per alli que s'ha de tenir 18 anys
hola_em_dic_johnny escrigué:per mi vale jeje ,que s'ha de fer per apuntarse?
Ja estas inscrtit.
EI FIERES!!!!
A QUINA HORA COMENÇA?? ON ÉS??
POTSER TREC EL CAP A VEURE-US PLENS DE FANG DE CAMÍ A LA PLATGETA!!! JEJE
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
A QUINA HORA COMENÇA?? ON ÉS??
POTSER TREC EL CAP A VEURE-US PLENS DE FANG DE CAMÍ A LA PLATGETA!!! JEJE
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
Pol, a les 8:00h del matí de demà diumenge a la piscina del fornàs, et passem a buscar.
Porta roba vella, bambes per tirar..., roba de recanvi, tovallola per dutxar-te, etc. i moltes moltes ganes de passar-t'ho bé!
Apalei fins demà!
Seb la cursa és al Catllar, a la torre d'en Guiu, comença a les 10h.
Apalei fins demà!
Porta roba vella, bambes per tirar..., roba de recanvi, tovallola per dutxar-te, etc. i moltes moltes ganes de passar-t'ho bé!
Apalei fins demà!
Seb la cursa és al Catllar, a la torre d'en Guiu, comença a les 10h.
Apalei fins demà!
okei perfecte
ETERNAL RUNNING EL CATLLAR
SI LLEGAS SERÁS INVENCIBLE
SI NO...HABRÁS FRACASADO
UFFFF!! Bueno si arribo mes o menys sencera ja ho explicaré, jo no sé com hem deixo enganyar, juasjuas, aquest Ritme que enreda a tothom...juasjuas
SI NO...HABRÁS FRACASADO
UFFFF!! Bueno si arribo mes o menys sencera ja ho explicaré, jo no sé com hem deixo enganyar, juasjuas, aquest Ritme que enreda a tothom...juasjuas
ATENEA- Nombre de missatges : 37
Ubicació : ATENAS
Registration date : 06/12/2008
porcalleocho m'ha donat tots els resguards, dema ja els portaré
fins demà
fins demà
Bones,
el matí s'ha aixecat bastant calorós, el 4 piltrafilles (perquè no tenim altre nom) un cop hem sentit el tret de sortida hem començat a córrer fins a arribar al primer obstacle, un pont, on havíem de reptar per poder-lo travessar, després ens hem trobat el mític camió de palla, seguit per una piscina de fang amb la seva corresponent muntanyeta, un cop superats aquests 3, ens hem vist envoltats de filferros, hem hagut de reptar altre cop per poder-los travessar, hem acabat ben macos tots plegats... un cop fets aquests 4 obstacles comença a córrer... bufff cada cop que hi penso em canso jejeje
hem hagut de superar marges, pedreres, ponts, escales amunt, escales avall... habituallament molt ben muntat, síndria, cacauets, galetes, "nubes", olives, patates, vi, etc
hem seguit corrent fins arribar a la maleïda via del tren, hem acabat fent eskipins entre fusta i fusta... córrer i córrer i marges, i més marges, senderons... arribant altre cop al passadís de filferros, passant per la muntanyeta de terra i la piscina de fang, seguit pel camió de palla, passant pel primer pont, arribant al laberint de cordes i acabant amb l'inflable, un cop a l'arribada manguerasso al canto, una bossa, un gelat, refrescos, i un entrepà i aleee cap a casa! jejeje
Tot i la calor i la meva agonia, els altres anaven sobrats... no hi ha res com ser jove o fondero jejeje
ha estat força bé! conclusions la buff era més fàcil i més curta, avui massa calor, però genial.
temps final d'avui 1h 51min.
sensacions: como te quedas? MUERTA!
PD: jo no vaig enredar a ningú, no us enganyeu que sabeu que no va anar així! Atenea no fotem...
el matí s'ha aixecat bastant calorós, el 4 piltrafilles (perquè no tenim altre nom) un cop hem sentit el tret de sortida hem començat a córrer fins a arribar al primer obstacle, un pont, on havíem de reptar per poder-lo travessar, després ens hem trobat el mític camió de palla, seguit per una piscina de fang amb la seva corresponent muntanyeta, un cop superats aquests 3, ens hem vist envoltats de filferros, hem hagut de reptar altre cop per poder-los travessar, hem acabat ben macos tots plegats... un cop fets aquests 4 obstacles comença a córrer... bufff cada cop que hi penso em canso jejeje
hem hagut de superar marges, pedreres, ponts, escales amunt, escales avall... habituallament molt ben muntat, síndria, cacauets, galetes, "nubes", olives, patates, vi, etc
hem seguit corrent fins arribar a la maleïda via del tren, hem acabat fent eskipins entre fusta i fusta... córrer i córrer i marges, i més marges, senderons... arribant altre cop al passadís de filferros, passant per la muntanyeta de terra i la piscina de fang, seguit pel camió de palla, passant pel primer pont, arribant al laberint de cordes i acabant amb l'inflable, un cop a l'arribada manguerasso al canto, una bossa, un gelat, refrescos, i un entrepà i aleee cap a casa! jejeje
Tot i la calor i la meva agonia, els altres anaven sobrats... no hi ha res com ser jove o fondero jejeje
ha estat força bé! conclusions la buff era més fàcil i més curta, avui massa calor, però genial.
temps final d'avui 1h 51min.
sensacions: como te quedas? MUERTA!
PD: jo no vaig enredar a ningú, no us enganyeu que sabeu que no va anar així! Atenea no fotem...
[/url]
</A>
</A>
JEJE... ENCARA TINC ALGUNA ALTRA FOTO DE L'ARRIBADA... A VEURE SI LA PENJO MÉS PETITA!
DONCS SI... HAVENT DORMIT UNES 4 HORETES, ENS VAM APROPAR A EL CATLAR PER VEURE ELS NOSTRES AMICS BRUTS DE FANG... I QUAN ENS PENSÀVEM QUE JA NO ARRIBAVEN MAI...VAN APARÈIXER!!! JEJE
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
DONCS SI... HAVENT DORMIT UNES 4 HORETES, ENS VAM APROPAR A EL CATLAR PER VEURE ELS NOSTRES AMICS BRUTS DE FANG... I QUAN ENS PENSÀVEM QUE JA NO ARRIBAVEN MAI...VAN APARÈIXER!!! JEJE
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Molt bones les imatges, pero tampoc feia falta exagerar tant. Estan aixi perque al avituallament de vi es van posar morats, i clar despres no corre ningú. jajaja
El mocador BANZAI esta molt be. Ens podriem posar un per fer l´heptalo
El mocador BANZAI esta molt be. Ens podriem posar un per fer l´heptalo
allo significa banzai? jaja
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum