FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

XXVII PUJADA A MIRAMAR 8/06/2008

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

23052008

Missatge 

XXVII PUJADA A MIRAMAR 8/06/2008 Empty XXVII PUJADA A MIRAMAR 8/06/2008




L´AAEET organitza aquesta cursa, tan emblematica com es la pujada a miramar. Jo sols l´ha fet un any, i potser aquest m ´animo a fer-la. A mes sera un bona oportunitat per veure si " el lado oscuro" comença a col.laborar en els actes del seu nou club. A per cert les inscripcions es podem fer a la botiga TROPS SPORT, la majoria ja sabeu quina es.
Algu s´anima a acompanyar-me.... dels lentorros
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

XXVII PUJADA A MIRAMAR 8/06/2008 :: Comentaris

THE LAST HOPE

Missatge Dv Maig 23, 2008 11:53 pm  THE LAST HOPE

YO ES MUY POSIBLE QUE LA CORRA. NO ESTARÁS SÓLO PORCALLEOCHO.

Y SEGURO QUE ALGUNO MAS CORRE, NI QUE SEA POR VER SI TORPEDIN NODOYUNA PARA POR AQUELLOS LARES...

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Ds Maig 24, 2008 12:30 am  seb coe

COMPTEU AMB MI!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Be your best

Missatge Ds Maig 24, 2008 1:09 am  Be your best

PUES OTRO QUE SE APUNTA.
HAY QUE DAR UN POCO DE ESPECTACULO DEL BUENO!

Tornar a dalt Ir abajo

Dick Beamon

Missatge Dg Maig 25, 2008 3:37 pm  Dick Beamon

Jo també hi aniré...a veure com va...! Smile

Fins aviat!

Dick&Beamon!

Tornar a dalt Ir abajo

MaRKuS

Missatge Dg Maig 25, 2008 10:43 pm  MaRKuS

Jo també m'hi apunto !

P.D: Als 'abituallaments' també donen bombones d'oxigen ? xD

Ens veiem aviat !

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dg Maig 25, 2008 11:43 pm  seb coe

MARKUS I BEAMON!!!!

A VEURE SI TRAMITEU RÀPID LO DEL CLUB, MAGRADARIA VEURE-US AMB L'EQUIPACIÓ OFICIAL DEL CLUB A LA PUJADA!!!! QUE TOTS JUNTETS FAREM MOLT DE GOIG!!!

PER CERT BEAMON.... VAS SALTAR 1.60 EN ALÇADA??? ... JA VEIG QUE L'ANY VINENT M'EN LLIURO DE L'ALÇADA!!!! lol!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Dick Beamon

Missatge Dl Maig 26, 2008 2:13 pm  Dick Beamon

Jejeje! Laughing Varem fer dos salts, però el llistó era el d'elàstic...que fa un pam de panxa al mig...! Així que no és vàlid!

Quan posem el llistó que toca ja te diré...tinc de referència els teus 1,63m! pale

Dick&Beamon!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Maig 26, 2008 3:33 pm  seb coe

OK BEAMON!!!

FAREM UN DUEL A LA PISTA!!! JEJE

MILLOR AVIAT, QUE QUAN COMENCIS A AGAFAR LA TÈCNICA.... JA NO SERE TANT VALENT!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Maig 26, 2008 11:14 pm  porcalleocho

LListat de posibles

PORCALLEOCHO
THE LAST HOPE
BE YOUR BEST
SEB COE
MARKUS
DICK BEAMON
......
Y SEGUR QUE ALGU MES.

OBJETIU COPAR LES PRIMERS PLACES DE LA GENERAL

Tornar a dalt Ir abajo

Capitán Garfio

Missatge Dt Maig 27, 2008 12:12 am  Capitán Garfio

Aqui n'hi ha un que està acabant de perfilar els entrenos d'amagat... segons els resultats es pendran decisions respecte a la possible inscripció...
També q encara q no sigui encara del club ( a veure si per la temporada vinent em torno a engrescar...veure's disfrutar d'aquesta manera a tots plegats, a qualsevol li agafen ganes, us ho ben asseguro!!!, Enveja molt sana!!!i llavors ja formalitzarem el fitxatge, tranquil porcalleocho que he tingut una temporada fluixa i la clàusula de rescició es molt baixeta! I la fitxa tan sols és de pocs centenars de milers d'euros, segur q ens entendrem, jeej)
Doncs aixo, ja no se per on anava....
Doncs, q encara q passi de la hora i encara q en seb aquest any està inabastable degut al meu lamentable estat de forma ( i encara q estigués be, continuaria estant inabastable pq esta molt fort!) , segurament participaré tbé a la pujada, i q encara q no sigui del club, hi han varis aspectes q mhi fan sentir una mica! A veure si al agost-setembre ens hi tornem a veure per la pista!
Apa, no menrollo mes!
dew!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Maig 27, 2008 1:12 am  seb coe

GARFIO, COM EM TORNIS A PASSAR AL GR ET PELO!!!!

TU MAI ESTAS FORT I DESPRES TE'NS PASSES A TOTS PER LA PEDRA!!! QUIN PAIO!!! DE MOMENT EM GUANYES 2-0!!! I A VEURE SI T'ANIMES AL SETEMBRE QUE L'ANY VINENT PROMET!!! (POTS COMENÇAR A L'AGOST AMB L'HEPTATLÓ SOCIAL)


RESPECTE AL LLISTAT DE POSSIBLES:

PORCALLEOCHO
THE LAST HOPE
BE YOUR BEST
SEB COE
MARKUS
DICK BEAMON
GARFIO
PAYES EN MOTO I ELS SEUS DEIXEBLES
ABDUL
IVET
ABDE
HECTOR
ELOI
MATEU
JAUME
TOUS 1
TOUS 2
ANTONIO COBO
MIQUEL MONTES
MANEL CALVO
(HIERRO) PRIMERA APARICIÓ A LA PISTA PREVISTA PEL DIMECRES AL 3000.
...
I PERQUÈ TERZING ESTARÀ A ITÀLIA!!!!

EN FI, ENCARA QUE HI HA GENT QUE NO ES DEL CLUB, TOTS AQUESTS POSSIBLES PARTICIPANTS FORMEN PART DEL "PEAZO" GRUP D'ENTRENAMENT QUE ES MOU PER LA PISTA!!!!!

......
Y SEGUR QUE ALGU MES.

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Editat per darrera vegada per seb coe el Dc Maig 28, 2008 2:12 am, editat 1 cop en total

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dt Maig 27, 2008 9:17 am  NUVOL KINTON

JO TAMBÈ M´HI APUNTO!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Tenzing Norgay

Missatge Dt Maig 27, 2008 1:22 pm  Tenzing Norgay

Bon dia a tothom!!

Desprès d'uns dies (o setmanes) de no aparèixer pel forum he decidit reempendre la meva activitat social...

En primer lloc m'he hagut d'agafar un parell d'hores per anar llegint tots els temes oberts en les darreres setmanes, hi ha molts temes i comentaris que valen molt la pena (menció especial a l'escrit de MALAQUI...no afegiré més comentaris, comparteixo tot el què s'ha dit al respecte!)

Espero que ben aviat hi hagi alguna nova activitat, com la de la masia o el que sigui, a la que pugui venir, a les últimes (lliga, dinars, sopars i masia) he tingut curses i compromisos als que no podia renunciar, però creieu-me quan us dic que us he trobat a faltar, que jo, tot i no ser del FACVAC (almenys de moment, jeje) em sento un més de tots vosaltres, i espero que tots vosaltres també em veigueu així!

Per altra banda vull FELICITAR a tots els que esteu aconseguint que la PISTA tingui vida més enllà dels entrenaments diàris; veure com heu organitzat les jornades de lliga, competicions de categories inferiors, el mini atletisme, el control d'aquest proper dimecres..., tot plegat diu molt de tots vosaltres i del FACVAC com a club; la imatge de la PISTA amb les ganes i el neguit de la COMPETICIÓ és la "cirereta" del pastís a una temporada que recordareu/recordarem tots plegats com la temporada on es va començar un gran projecte, des de la meva posició aixó ho veig vaja!!

En l'aspecte purament esportiu...alguns ja esteu molt forts (he vist molt bones marques al 800, al martell femení...), d'altres estic segur que sortiran ben aviat els resultats (vull veure un bon 5000 en les properes setmanes...)...però deixant els persnonalismes a banda, tots plegats intentarem aconseguir els nostres objectius,
realment el que compte és el camí que fem per arribar-hi, camí que tots ja estem recorren i disfrutant!!

Volia fer una menció especial a SEB COE...ens has ensenyat com afrontar una situació molt delicada d'una manera exemplar: no t'has rendit, has lluitat, t'has informat i has sapigut portar molt bé tot el procés pel que has passat...segueix així, tú has marcat i segueixes marcant un camí exemplar per tots plegats, estic segur que tots n'haurem tret moltes i molt bones conclusions...

Res més, nomès espero que seguim així, amb aquest bon ambient, amb aquestes ganes de fer coses...la resta ja va venint per inèrcia!! Ah, i a MIRAMAR us vull veure a tots pujant pel GR corrent eh, que sapigueu que la pendent no és tant forta com per caminar, us ho puc assegurar desprès de fer-lo moltes vegades en els darrers mesos...a veure qui serà el primer en arribar a la CREU. Jo no hi podrè ser (tot hi que m'agradaria eh), però aquell dia vaig a correr amb la selecció...ja m'explicareu que tal ha anat, qui ha caminat al GR i qui ha esmorzt més al poble desprès de l'esforç (vigileu que suposo que vindrà a correr un tal HIERRO que us puc assegurar que puja molt bé, de joves corriem junts a Manresa i ara està tornant a correr, cuidado!!)

Vinga doncs, ens veiem a la pista.


AMUNT, SEMPRE AMUNT!!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dt Jun 03, 2008 1:01 am  porcalleocho

a fi de confirmar les inscripcions, confirmeu els que voleu correr de forma legal a la pujada a Miramar. Per fer les inscrpicions.

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Jun 03, 2008 3:01 am  seb coe

PORCALLEOCHO,

DEMÀ QUAN ENS VEIEM FAREM LA LLISTA D'ATLETES, QUE JA LA TENIM A PUNT I FA GOIG!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dj Jun 05, 2008 1:39 am  porcalleocho

Inscripcios fetes i pagades, en total serem 11 atletes del FACVAC. Objectiu com sempre guanyar- ho tot, despres quan arrivem ja veurem el que em aconseguit.

Tornar a dalt Ir abajo

MaRKuS

Missatge Dj Jun 05, 2008 1:42 am  MaRKuS

Moltes gràcies porcalleocho !
Ens hi veiem ! Wink

P.D: L'esmorzar segur que ens el guanyarem ! jeje (si arribo esclar...)

afro

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Jun 05, 2008 2:08 am  seb coe

EQUIPÀS!!!!!!!

I AMB DUES INCORPORACIONS QUE ESTRENARAN EQUIPACIÓ!!!!

BENVINGUTS AL GRUP, MARKUS I JORDI TOUS!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Be your best

Missatge Dj Jun 05, 2008 5:05 pm  Be your best

COMO YA DIJE, HAY QUE DEMOSTRAR UN POQUITO QUIEN ES QUIEN PARA QUE NO HAIGA CONFUSIONES.ASI QUE ESTE AÑO TODOS A LA SUBIDA MIRAMAR!!! MIENTRAS UNOS BOICOTEAN LAS ACTIVIDADES DEL FACVAC (NO DEJANDO PARTICIPAR A SUS ATLETAS, A NO PERDON QUE SON ELLOS LOS QUE NO QUIEREN PARTICIPAR, PREVIA COMIDA DE CABEZA...CLARO), EL FACVAC SIGUE DEMOSTRANDO Y AHORA MAS, QUE HAY QUE PARTICIPAR EN LAS ACTIVIDADES ATLETICAS ORGANIZADAS EN LA CIUDAD, ORGANICE QUIEN LAS ORGANICE.
A VER SI AL FINAL RESULTA QUE ES TODO EL MUNDO EL QUE VA EN OTRA DIRECCION...
JODER, Y SI ESTAMOS TODOS EQUIVOCADOS Y ESTE TIO ES UN PROFETA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

tximitxurry

Missatge Dv Jun 06, 2008 8:38 am  tximitxurry

LA MAREA NARANJA ,
LA NARANJA MECANICA, (AUNQUE DE MECANICA ALGUNOS NO TIENEN NADA)
EL NARANJITO, O ES EL CRUSAITO...

VENCEREMOS OE... VENCEREMOS OE...

I DESPUES ESMORZAR..... QUE GUENO...NYAM NYAM I ELS QUE NO CORREM, ..... PERO SI CAMINEM QUE?

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Ds Jun 07, 2008 12:09 pm  porcalleocho

jo faig uns quants anys que no faig la pujada. i tan sols la he fet una vegada. recordo que van anar amb la marta figueras. no tinc gasire ckar ek tema del recorregut, pero recordo una pujada ,que deu ser la del gr, que vaig haver de caminar. el esmorzar molt compler. esperem que ocupem les primeres posicion, a les diferents categories. Jo estare controlat la cursa pel mig , o sigui que viguileu que n ous agafi, senyal de que aneu molt malament.

ostres quantes faltes estic escribint amb un portatil i n oencerto casp lletre. me estic fen gran

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Ds Jun 07, 2008 12:15 pm  porcalleocho

hora d inici a les 8´30. baixare algunes samarrtetes pels nous fitxatjes, encara que el tema de talles esta una mica justet. avui quan arriolt a casa ho mirare. Perque ara soc a BCN, ahir vaig tindre un sopar familiar, Ara mateix tothom esta dormint segurament amb una mica de resaca. .

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Ds Jun 07, 2008 10:41 pm  seb coe

MOLT BÉ PORCALLEOCHO!!!

NOSALTRES JA HEM FET EL NOSTRE GELAT DE RIGOR!!!! TARRINA GRAN DE XOCOLATA!!!! PERFECTE PER CREMAR DEMÀ!!! PERÒ AVUI HEM RETIRAT TOTS D'HORA PER DESCANSAR PER DEMÀ... QUINA POR EH!!!! AIXO ENCARA NO HO HAVIEM FET CAP DIA... LA MALAQUI ENCARA NO HO DEU ENTENDRE AIXÒ DE QUE A LES 9 JA ESTIGUEM A CASA.... JEJE AMB LES GANES DE JUERGA QUE CREC QUE TENIA!!!! UN ALTRE DIA SERÀ MALAQUI!!! JA HAS VIST QUE ARA TINDREM UN NOU MITJÀ DE TRANSPORT ESPECTACULAR!!!! JEJEJE.... NUVOL I SUSI: IMPRESSIONANT AUTOCARABANA!!!!! QUINA ENVEJA!!!!!

ENS VEIEM A MIRAMAR!!!! I A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Ds Jun 07, 2008 10:47 pm  facvac

Ostres el tema de les samarretes, esta una mica justet de talles, crec que la gent s´haura d´aprimar. O tornar a demanar de talles mes grans.

Porra per dema 6 atletes entre els 10 primers. (ostres que positiu)
1 general
1 cat junior
1 cat veterans

ultim del club porcalleocho (aquest casi segur)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum