FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ATAC AL RECORD DE LA PUJADA A MIRAMAR

Ir abajo

12082008

Missatge 

ATAC AL RECORD DE LA PUJADA A MIRAMAR Empty ATAC AL RECORD DE LA PUJADA A MIRAMAR




BONES GENT!!!!

ANUNCIO AQUÍ QUE SEB COE FARA LES TASQUES DE LLEBRE DEMÀ DIMECRES A TENZING NORWAY EN EL SEU INTENT DE BAIXAR ELS 48'50" MARCATS PEL SORPRENENT HIERRO AQUEST ANY A MIRAMAR! SE SURTIRÀ DE LA ZONA DE LA CREU ROJA A LES 19.30H I SI ALGU MÉS S'ANIMA, O SIMPLEMENT VOL DONAR FE DE L'EVENT ESTAREM ENCANTATS DE TENIR COMPANYIA!

RES MÉS....

"ESTAN BOJOS AQUESTS ROMANS" ...... (OBÈLIX)

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

ATAC AL RECORD DE LA PUJADA A MIRAMAR :: Comentaris

THE LAST HOPE

Missatge Dt Ago 12, 2008 4:00 pm  THE LAST HOPE

TIOS, DEJAR LAS BEBIDAS ALCOHÓLICAS A LA HORA DE DESAYUNAR, QUE DESPUÉS OS TIRAIS TODO EL DÍA HACIENDO LOCURAS.

TENZING, LO DE ENTRENAR EN AGOSTO, PARA MI QUE TE ESTÁ AFECTANDO...

Tornar a dalt Ir abajo

Tenzing Norgay

Missatge Dt Ago 12, 2008 4:59 pm  Tenzing Norgay

Per mantenir la motivació al màxim cal buscar petits reptes dia a dia...demà pujarem a la creu de Miramar tant ràpid com poguem...i la baixada ja veurem, jeje!!

No sè si baixarè/baixarem de 50', de l'hora o de 49'...però el que si que sè es que ens ho passarem bé apretant de valent pel GR...així que si algú s'anima ja ho sap (corrent, amb bici, amb cotxe o com sigui); de moment Sir. SEB COE ja ha confirmat la seva presència amb tasques de llebre de luxe...

Apelei doncs, ens veiem pel GR, per la pista o per aquestes festetes, jeje!!

PD: ja us vaig dir que posaria un anunci al diari "BUSCANT GENT PER SORTIR A RODAR 3 HORES PER LA MUNTANYA EN PLÈ MES D'AGOST", doncs no m'ha trucat ningú i ara he de buscar alternatives més "populars", jeje!!

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dt Ago 12, 2008 5:08 pm  NUVOL KINTON

holaaaaaaaaaa, jo m´hi apunto com no!!
jejejejjejejejjee ja veurem si anire amb bici fins el gr o alguna cosa així fare ,
apalei ens veiem a Miramar!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dc Ago 13, 2008 8:25 am  porcalleocho

Igaul us veig , avui tinc que baixar ba repartir per valls, montblanc i d´altes indrets. Ja mirare cap a la muntanya si veig fum de dos besties corrents.
Anims i vigileu de no fer-se mal.

Tornar a dalt Ir abajo

FeNt CaMi

Missatge Dc Ago 13, 2008 11:04 am  FeNt CaMi

Jo us vinc a fer de cotxe escombra i de testimoni per controlar el temps, no fos cas que fessiu trampes. Razz
Fins a la tarda!!

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dj Ago 14, 2008 12:20 am  MESTRE

ei !!! expliqueu com ha anat lo de la pujada a Miramar amb llebre (o llebres) ... no he pogut venir pro estic amb el dubte i no puc dormir jeje

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dj Ago 14, 2008 12:46 am  el payes en moto

TRANQUIL MESTRE...ELS BOMBERS ENCARA ESTAN BUSCANT ELS CADÀVERS PER MIRAMAR...NO CREC QUE RESPONGUIN....JAJAJAJAJA Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Tornar a dalt Ir abajo

FeNt CaMi

Missatge Dj Ago 14, 2008 12:48 am  FeNt CaMi

Com a jutge arbritre de l’atac al record de la pujada a Miramar, us faig cinc cèntims del que ha donat de si.

Primerament, que sapigueu, que no tenim entre nosaltres a dos companys entrenant, sinó que tenim a dos MONSTRES! Un anava a intentar batre el seu anterior registre, i evidentment, encara que ho deia en veu baixa,
a intentar baixar la marca de be your best i del Hierro. I l’altre anava simplement a fer de llebre de luxe, avisant de la seva possible retirada…

Segons m’han informat, la llebre no ha complert massa bé les seves funcions, a començat molt ràpid (estava acostumat a fer milles últimament), i a Masmolets ja s’ha despenjat… però evidentment, no s’ha rendit…

Total, que en resum (pq el transcurs de la cursa tampoc le viscut) els temps oficials, agafats per mi són:

1r. Just Sociats: 47’13’’
2n. Jordi Toda: 49’34’’

Per flipar... quines màquines... han batut tots els rècords i com qui no vol la cosa... Només puc dir que:

MOLTESFELICITATS NOIS!!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Ago 14, 2008 3:32 am  seb coe

LO DEL TENZING JA ERA DE PREVEURE SUPOSO... ÉS L'ACTUAL CAMPIO DEL MON DE SKY SPEED!!!! JEJE... A MÉS ELL VA TENIR LA IDEA D'ATACAR EL RECORD I DEBIA SER PERQUÈ ESTA COM UN TIRO I ELL HO SAP!!! AIXÍ QUE.... IMPRESSIONANT REGISTRE!!!! ETS UN CRACK!!! I ESTÀS A PUNT PER FOTRE UN BON SUSTO A ALGU A MALÀSIA!!!! SORT CRAK!!! ARA FA UN ANY ANAR A MALASIA A LA COPA DEL MÓN AMB LA SELECCIÓ CATALANA ERA UN SOMNI, I ARA ESTIC SEGUR QUE SERÀS EL PRIMER CATALA I LLUITARAS PER GUANYAR LA PROVA!!!! HA ESTAT UN PLAER COMENÇAR DE ZERO AMB TU FENT VOLTES A L'IKEA TOT JUST FA MENYS DE 2 ANYS....

JO FEIA DE LLEBRE..... I ANÀVEM MOLT I MOLT RÀPID US HO JURO!!! PERO ABANS D'ARRIBAR A MASMOLETS AQUEST ANIMAL HA DECIDIT APRETAR UNA MICA I MARXAR SOL!!!! I CLAR... LLAVORS HE PENSAT QUE SI PARAVA SENSE HAVER COMPLERT QUEDARIA FATAL, AIXÍ QUE M'HE DIT A MI MATEIX: " VA SEB, A VEURE COM ESTÀS DE FORT! PROVA-HO!!!" I JA VEIEU QUIN MARCÓN!!!!! SI JA SE QUE AL COSTAT DEL REGISTRE DEL TENZING EL MEU SEMBLA JUSTET, PERÒ CREIEU.ME QUE ÉS UN MARCON!!! BATENT EL RECORD OFICIAL DE LA PROVA QUE TENIA BE YOUR BEST!!! BE YOUR BEST, AMIC, JA TENS UN NOU RIVAL PR LA PRÒXIMA TEMPORADA!!!!

GRÀCIES A FENT CAMI PER VENIR A DONAR FE D'AIXÒ... SINO NINGÚ S'HO HAGUÉS CREUT!!! I MERCI AL MIQUEL (POLLO) QUE ENS HA ACOMPANYAT ELS ÚLTIMS TRAMS DE PUJADA!!!!

BONA NIT QUE JA FA UN PARELL D'HORES QUE HAURIA D'ESTAR DORMINT, PERÒ ÉS QUE L'EFECTE DEL VODKA QUE M'HE PRES FA UNA ESTONA LLARGA AMB THE LAST HOPE, BE YOUR BEST I RITME MENTAL TOT JUST M'ESTA BAIXANT ARA!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

THE LAST HOPE

Missatge Dj Ago 14, 2008 3:52 am  THE LAST HOPE

ENHORABONA JUST, PERO CREO QUE TE HAS GUARDADO UN POQUITO, ¿NO?. MARCA UN TANTO FLOJITA, SEGURO QUE HAS SIDO BUENO CON SIR SEB Y NO LE HAS QUERIDO MACHACAR DEMASIADO...

Y TÚ, SIR SEB, YA TENDRÍAS QUE ESTAR DURMIENDO, QUE LA ANALÍTICA DE MAÑANA TE VA A SALIR DE EXTRATERRESTRE, CON TANTOS VODKAS Y TAN POCO DORMIR...

APALEI POR LOS BARES Y LOS RECORTS.

Tornar a dalt Ir abajo

Tenzing Norgay

Missatge Dj Ago 14, 2008 8:31 am  Tenzing Norgay

Gràcies FENT CAMÍ per la teva presència, per haver donat fe de l'atac, per aver-nos esperat a la creu i per haver-nos baixat tot suats...sense tú no hauríem corregut tant (sabíem que estaves a dalt a punt per parar el crono) i ens hauríem cansat molt més (sobretot baixant corrent altre cop, jeje!!)

A SEB COE no sé si donar-li les gràcies per haver fet de llebre avui, m'ha fotut a ritme de milla i desprès ja no hi havia marxa enrera....crec que el seu mèrit és molt més que això...és haver tornat a correr desprès d'anys parat, és haver assumit perfectament el problemillo que li van trobar al cor fa uns mesos, és ser com és, és estar tivant del carro, o del "monstruo" que es diu popularment, és saber que el tenim sempre a les pistes per comentar el que sigui, per entrenar, rer riure, per passar un bon rato o per comentar-li qualsevol cosa que tinguem....senzillament segueix així, des de l'altre banda de l'obstacle crec que tots et valorem i apreciem molt més del que et penses...

I a la resta de companys i amics de les pistes doncs també gràcies per acollirme en aquesta gran familia, que més enllà de ser els del "FACVAC" sóm una colla d'amics que pugem cada dia o quasi cada dia a passar un bon rato (i de pas a correr) per les pistes....olvideu-vos de passats i d'històries i senzillament disfruteu de cada moment amb la gent del nostre entorn, això és realment el que comte, almenys a mi és el que em motiva i m'anima a seguir entrenant dia a dia...amb temps arribaran resultats i sobretot ens quedaran amistats per sempre!!

APELEI doncs, ens veiem a la pista o a la muntanya!! La setmana vinent intentaré passar crònica al foro des de l'altre punta de món, a veure si us puc informar de com van les coses...el diumenge dia 24 penseu que estarè pujant un 4000 cagant llets pel mig de la selva, entre escales, pedres, arbres i històries rares com un boig...


AMUNT, SEMPRE AMUNT!!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dj Ago 14, 2008 8:48 am  porcalleocho

Tenzing, Miramar no es com Malasia, pero esta clar que estas en molt bona forma. Asi que crec que guardare el contracte per un altre any, que ara ja començes a trindre massa nivell.
Seb, vols dir que no vas tirar per la dressera, per poder fer menys tems que Be your Best..?

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dj Ago 14, 2008 8:50 am  MESTRE

MOLTES FELICITATS sou uns monstres, no tenia dubtes de les marques pq sé q esteu molt forts pro pensava q sense ser una cursa tindrieu problemes per fer un bon temps pro ja he vist q la motivació us porta a l'èxit!!!

Molta sort Just en la teva participació a l'altre costat del món, des d'aquí et donarem energies tot i q crec q ja la tens tota l'energia necessària.

I tu Seb simplement gràcies per ser com ets.

Apalei

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dj Ago 14, 2008 9:09 am  NUVOL KINTON

Jopeta... vaya marques que eu fet cracks
sort que no vaig venir amb bici com volia fer si no estaria fet pols ara mateix ..jejejejejjee
IMPRESIONANT amb majuscules .
Just , ets una bèstia tio!! Very Happy que vaigi molt bè tot !!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dj Ago 14, 2008 2:07 pm  ramonet

13 d'agost....pujada a Miramar cagant llets....només us dic una cosa: ESTEU BOJOS Shocked Shocked Shocked jejej

Enhorabona per les marques als dos...ara si algun any faig la pujada a Miramar em tocarà apretar el cul de valent per estar en els vostres temps!

Just, que vagi molt bé per l'altra punta de món!

Tornar a dalt Ir abajo

ayers rock

Missatge Dj Ago 14, 2008 4:28 pm  ayers rock

Fellicidades chaval , ya casi me sacas una hora.

Tornar a dalt Ir abajo

KARKI

Missatge Dj Ago 14, 2008 6:14 pm  KARKI

Sou uns KRAKS!!!

aquests temps i solets!!!

Thenzing a veure si la tornes a liar a Malisia

ens apalaiem per la pista

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum