FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008 A TOPE

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

08062008

Missatge 

MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008   A TOPE Empty MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008 A TOPE




Ens ha arrivat la noticia que el proper dia 10 d´agost es disputara la 4 edicio de la Milla Urbana d´Alcover. En la organitzacio de la mateixa la nostra companya Nuria Roig, com sempre el FACVAC dona un cop de ma en l´organitzacio de la cursa, i de pas alguns de nosaltres tambe prem part.
De ben segur a mida que s´acosti la cursa, anirem tenim mes informacio de la mateixa. de moment apunteu-la al calendari.


Editat per darrera vegada per facvac el Dc Jun 11, 2008 10:58 am, editat 1 cop en total
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008 A TOPE :: Comentaris

seb coe

Missatge Dg Jun 08, 2008 9:36 pm  seb coe

EI ADMIN!!!!

SAPS SI ÉS PEL MATÍ O PER LA TARDA???? JEJE... EL DIA 9 ÉS LA FESTA MAJOR DE MONTBLANQUET... AMB BARRA LLIURE, SAPS??? PERÒ EN FI... HAVENT DORMIT O NO, HI SEREM!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Be your best

Missatge Dg Jun 08, 2008 9:57 pm  Be your best

POR LA TARDE, SUPONGO QUE SERA ASI COMO CADA AÑO.PERO SI HAY QUE CORRER SE CORRE CON UN PAR.
ES MAS IREMOS SUPER DOPADOS Y DE SUBIDON!!!

Tornar a dalt Ir abajo

awanaskein

Missatge Dg Jun 08, 2008 10:58 pm  awanaskein

POS SI

A MI APUNTEUMI JA Wink

A DONAR ESPECTACLE Smile

NO LE FETA MAI I SEMPRE I HE VOLGUT ANAR
PERO SEM PASSA LA DATA

AQUET ANY IA LA SE


NS VEIEM A LA PISA

SALUT

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dt Jun 10, 2008 11:08 am  malaqui

Ei, que jo també vindré!! No se en quines condicions, ja que si és després de Montblanquet... per cert aprofito per demanar disculpes a tots els habitants i persones relacionades en aquest poble, ja que no sabía que existia i a més em resistia a creure-m´ho quan m´ho explicaven.No m´ho tingueu en compte,ja us ho compensaré d´alguna forma( amb vi pot ser) no és que amb el vi ho vulgui curar tot, però és el millor que us puc oferir.Ja m´imagino una marmita gegant al mig de la plaça del poble i amb un cullarot anar servint gots de vi a manta!!!
bounce bounce bounce

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Jun 10, 2008 4:39 pm  seb coe

[img]MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008   A TOPE Montbl10[/img][img]MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008   A TOPE Posta_10[/img]

MONTBLANQUET EXISTEIX!!!!!!!!

I FEM LA FESTA MAJOR EL DIA 9 D'AGOST!!!

I DES DE CASA ES VEUEN LES MILLORS POSTES DE SOL DEL MÓN!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

MaRKuS

Missatge Dt Jun 10, 2008 4:48 pm  MaRKuS

Eiiiiiiii !!
Aquesta foto és robada !
La foto de l'aposta de sol és feta per mi !!

Hauràs de pagar-me drets d'autor !

Ens hi veiem doncs ! ;P

Tornar a dalt Ir abajo

THE LAST HOPE

Missatge Dc Jun 11, 2008 8:07 am  THE LAST HOPE

NO LES HAGAS CASO, MALAQUI, QUE TE QUIEREN ENGAÑAR!!!

LAS FOTOS ESTAN TRUCADAS Y SON DE UN PUEBLO DE CUENCA, QUE SE DICCE OBISPALIA DE LA HUERTA, O HUERTA DE LA SANDIA, O LA SANDIA Y EL HIGOCHUMBO...

MONTBLANQUET ES COMO TERUEL, QUE NO PARAN DE DECIR QUE EXISTE, PERO ¿HABEIS IDO ALGUNO ALLÍ?, SI NO HAY NI CARRETERAS PARA LLEGAR!!

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dc Jun 11, 2008 9:58 am  malaqui

THE LAST HOPE, me parece que ahora me han convencido, i després de veure aquesta magnífica posta de Sol captada per Markus... no m´ho penso perdre.Sembla un poble molt cuidat i acollidor.Ho comprobarem doncs!!
Una vegada més mil disculpes!!
Ens veiem a la pista!

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dc Jun 11, 2008 10:25 am  facvac

US RECORDO QUE DESPRES DE LA MAGINIFICA JORNADA QUIE PASAREM A MONTBLANQUET, EL DIA 10 ANIREM A CORRER LA MILLA URBANA D´ALCOVER. O SIGUI QUE AQUELL DIA NO VULL VEURE CARES ADORMIDES I ESCUXES PER NO CORRE LA MILLA.

Tornar a dalt Ir abajo

Tenzing Norgay

Missatge Dc Jun 11, 2008 10:38 am  Tenzing Norgay

Desprès de consultar el calendari, crec que a Montblanquet no fallarem... últimament estem faltant a la majoria de trobades, i aixó no pot ser! A més, si puntua per la Sant Silvestre he de venir, he de començar a fer punts si no em vull quedar fora!!

Per cert, reconeixeu els dos atletes "infladets" de la foto? Vaia tela!!

Ens veiem!

MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008   A TOPE Dscn0212MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008   A TOPE Dscn0213

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dc Jun 11, 2008 10:54 am  facvac

INTERESANT APORTACIO,
UNA IMATGE VAL MES QUE 1000 O 10000 PARAULES.

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dc Jun 11, 2008 11:59 am  malaqui

Molt bona!!!!

Quina cara a nenets!!! Val a dir que us heu posat en forma molt aviat!! La foto està feta a Montblanquet?
Vaya parell de craks.Segurament aquella nit vau acabar ben tobets..

És ben cert Tenzing,tenim que fer punts per anar a la San Silvestre.Jo,després de la meva incredulitat sobre Montblanquet, segurament estic amb números vermells!!!

Una abraçada! cheers

Tornar a dalt Ir abajo

FeNt CaMi

Missatge Dc Jun 11, 2008 1:46 pm  FeNt CaMi

jajaja, ja veus quines cares! sobretot la del Just!!

Això de Montblanquet també pinta bé... i l'endemà la milla! Va, també m'hi apunto!
Quina agenda més plena que tindrem.

Tornar a dalt Ir abajo

Capitán Garfio

Missatge Dc Jun 11, 2008 2:53 pm  Capitán Garfio

Os3 os3 os3, això no té preu.........
Impressionant foto.......impressionants quilos.........

UNA PREGUNTA, EL ISOSTAR Q BEVEU ERA DE LLIMONA O DE TARONJA!!!
Quins cracks!!
Ens veiem!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dc Jun 11, 2008 4:45 pm  seb coe

SI ÉS QUE JA US HO DEIA JO, QUE ERA UNA BOLA AQUEST TERZING!!!! JUASJUASJUAS!!!!

SI, LA FOTO ÉS DE MONTBLANQUET... EL DIA DE LA FESTA MAJOR NO TINDREM TANTA INTIMITAT, PERÒ DE CARA AL SETEMBRE COMENÇAREM A MUNTAR CONCENTRACIONS LUDICO-ATLÈTIQUES... JEJE...

L'ISOSTAR DEL JUST NORMALMENT ÉS DE LLIMONA AMB ABSOLUT. I EL MEU PER AQUELLES ÈPOQUES DEBIA SER DE JB AMB PINYA! JEJE...

PER CERT,,, A PART DE LA CARA DEL TERZING... US HEU FIXAT EN LA SEVA PANXA??? VEIEU COM TIBA EL JERSEI???? JEJEJE... IMPRESSIONANT!!!!

ME N'ALEGRO QUE LA DATA VAGI BÉ, PERÒ ÉS IMPRESCINDIBLE CORRER LA MILLA D'ALCOVER TOTHOM QUI VINGUI A MONTBLANQUET!!!! NO SI VAL A DIR : "ÉS QUE AVUI TINC UNA MICA DE MAL DE CAP I TOT EM RESSONA...." Wink

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Be your best

Missatge Dc Jun 11, 2008 5:40 pm  Be your best

ESTOY CON THE LAST HOPE, ESE PUEBLO ES DE CUENCA!!!
YO ME PASE POR ALLI, ESTE VERANO DE VUELTA DE UNA FIESTA MAYOR, ALBINO CONDUCIA, POR CIERTO LOS DOS DE LA FOTO CREO QUE TAMBIEN SON DEL MISMO PUEBLO CONQUENSE...CREO QUE LOS VIMOS EN EL BAR DEL PUEBLO MIENTRAS DESAYUNAVAMOS.
PARA QUE LUEGO DIGAN QUE EL ATLETISMO NO PERJUDICA SERIAMENTE LA SALUD.
PERO BUENO SI HAY QUE IR A CUENCA SE VA...

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dj Jun 12, 2008 12:08 am  porcalleocho

que cabrones.......... que haciais desayunado en ese pueblecito de Cuenca. Porque son tan brutos como en montblanquet. Ya ves 3 casas y una que se cae, y quierem montar una fiesta que te c:| gas. ESTAN LOCOS ESTOS ROMANOS

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Jun 12, 2008 1:53 am  seb coe

EIEI!!!!

UN RESPECTE PER MONTBLANQUET!!!!! QUE FLIPAREU AMB LA FESTA MAJOR!!!! Wink

I JUGAREM A L'"OSO YOGUI"!!!! JEJEJE.... QUINA POR, NO???

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

THE LAST HOPE

Missatge Dj Jun 12, 2008 11:00 am  THE LAST HOPE

QUE SEPAIS QUE ME HE PEDIDO UNA CHOZA A PIE DEL HIMALAYA PARA IR A PURGAR MIS PENAS. NO PODRÉ IR A OBISPALIA DE LA SANDÍA, CON LA BUENA PINTA QUE TENÍA EN LA FOTO ESA BOTELLA DE ZUMO QUE TENZING CON TANTO AMOR ACUNA. TRABAJO COMO UN GILIPOLLAS.

PERO A LA MUA SI QUE IRÉ, CON CARA DE TRISTEZA DESPUÉS DE HABERME PERDIDO TAN MARAVILLOSO EVENTO EN UN LUGAR TAN AL LÍMITE DE LA REALIDAD COMO ES ESE PUEBLO ENTRE SORIA Y TEXAS, PASANDO POR BADAJOZ. NO QUEPO EN MI DE DOLOR Y FRUSTRACIÓN...

EN CUANTO A LA FOTO, AHORA YA CREO EN DIOS. Y SEGURO QUE VIVE EN ESA BOTELLA... ABSOLUTAMENTE SEGURO.

Tornar a dalt Ir abajo

Be your best

Missatge Dj Jun 12, 2008 11:33 am  Be your best

NO SE YO DESPUES DE LEER LO DE JUGAR A L´OSO YOGUI, TENGO MIS DUDAS...
A VER SI EL OSO VA A PERDER ACEITE????????? Y SI SE PONE CARIÑOSOS EN EXCESO, JODER QUE MAL ROLLO!!!

Tornar a dalt Ir abajo

awanaskein

Missatge Dj Jun 12, 2008 4:41 pm  awanaskein

seb

FELICITATS TIUUU!!

IA FA MES ANYS K POTS NA DE DISCOTECA Wink JEJE

UENO GENT

ENS VEIEM

SALUT

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dj Jun 12, 2008 4:46 pm  malaqui

EI XAVALS!!!!! EXPLIQUEU LO DEL OSO YOGUI!!! ELS OSITOS I ELS PALLASSOS SEMPRE TENEN DUES CARES, PODEN ARRIBAR A SER MOLT DOLENTS,JO NO JUGO!!! No No

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Jun 12, 2008 5:02 pm  seb coe

GRÀCIES AWANASKEIN!!!!

EL QUE PASSA ARA QUAN VAIG A LA DISCOTECA ÉS SEMBLO EL PARE DE TOTS!!! JEJE

I MALAQUI, TRANQUIL·LA QUE L'ÓS YOGUI ÉS MOLT SIMPÀTIC I DIVERTIT, I AMB UNES COPES D'IPSIS MOLT MILLOR!!! AIXÒ SI.... DELS PALLASSOS NO TE'N REFIIS MAI!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dj Jun 12, 2008 7:52 pm  NUVOL KINTON

eeeeeeiiiiii, faltava jo per dir la meva !! , lo del poble de Montblanquet jo estic segur d´haver-hi anat avans si no recordo malament era entra la Jonquera i la Bisbal exactament amb el kilometre 225,6 que l´Albino que conduia amb la seva passimonia va parar a fer un riuet i va veure el llatrero del Poble , exactament el que surt a la foto !! ens i vam acostar i estava tot calmat no hi havein ni els dos borratxos de la foto , no hi havia ningu semblava un poblet fantasma , només una nevera com a la peli de indiana que vam anar a veure l´altre dia , ens vam possar dins d´ella i ens vam despartar a la Jonquera nord que es on voliem anar , tot genial el problema era de tornada que no teniem cotxe ni nevera ja que ara estava buida de obsolut de llimona , k i farem l´historia de tornada ja se l´explicare un altre dia...
Pel que fa a l´ossito estigueu tranquils jo en conec a tres que son amics seus concretament es van fer unes fotos amb ell al cine quen vam anar a veure la peli que us he dit avans , espero que ens expliquin com el van coneixer i demés ja que jo em vaig quedar de pedra quant van començar a parlar amb ell.
La foto te historia , Just ets un crack!! no ho dubtava però ara encara menys els kilos que tenies els i vas donar a l´ossito o k en vas fer?
I per acavar ... La foto de la posta de sol esta manipulada es veu clarament com es un factor de xirimoyafotografic per cert amb uns acavats realment força bons , però amb el campanar l´heu cagada perquè us o dic amb serio no hi havia res al poble només una nevera!! i ara ni aixó.

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum