FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008 A TOPE

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

08062008

Missatge 

MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008   A TOPE - Página 3 Empty MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008 A TOPE

Ens ha arrivat la noticia que el proper dia 10 d´agost es disputara la 4 edicio de la Milla Urbana d´Alcover. En la organitzacio de la mateixa la nostra companya Nuria Roig, com sempre el FACVAC dona un cop de ma en l´organitzacio de la cursa, i de pas alguns de nosaltres tambe prem part.
De ben segur a mida que s´acosti la cursa, anirem tenim mes informacio de la mateixa. de moment apunteu-la al calendari.

Editat per darrera vegada per facvac el Dc Jun 11, 2008 10:58 am, editat 1 cop en total
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

MONTBLANQUET 9/08/2008 ----MUA4 10/08/2008 A TOPE :: Comentaris

el payes en moto

Missatge Dt Ago 12, 2008 1:14 am  el payes en moto

Em futia molta ilusio que el meu petit en veies correr...i la veritat que m'ho vaig passar de conya....

ENHORABONA NURIA PER L'ORGANITZACIÓ......PERO MÉS RESPECTE PELS VETERANS...TIRATS..JAJAJAJAJA

A VEURE SI POTS PENJAR LES FOTOS DE LES CARES D'ANGUNIA.....FORÇA I A SEGUIR ENFDAVANT!!!

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dt Ago 12, 2008 1:16 am  el payes en moto

SEB....

CREC QUE EN CONDICIONS NORMALS HAGUESSIS ESTAT DARRERA DELS MARROQUINS....JA SAPS QUE S'HA D'ESTAR AL 100% DE COCO I DE CAMES...SI NO NO FUNCIONA-......

I RESPECTA A LA CURSA DELS ABUELUS....PROMETO PASSAR-ME L'ANY VINENT A TOTS PER LA PEDRA....JA QUE ENTRENAREM TOTS JUNTS FINS A REVENTAR ELS GENOLLS...JAJAJAJ

FINS AVIAT

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Ago 12, 2008 11:10 am  seb coe

SI PAYÉS, EM VAS DEIXAR REALMENT IMPRESSIONAT! I SI AQUEST HIVERN ENTRENEM JUNTS ET FICARAS COM UNA MOTO! HO VEIG CLARÍSSIM!!! ELS ULLS ET BRILLEN AMB LA MATEIXA INTENSITAT QUE A MI QUAN CORRES!!! ÉS MOLT GUAPO TENIR AQUESTA IL·LUSIÓ PER TORNAR A COMPETIR! NOMÉS AMB AIXÒ JA ELS HI PORTEM UNA AVENTATGE A LA RESTA QUE NO VEGIS!!! JEJE....

I SI, JO NO ESTAVA EN PLENITUD DE CONDICIONS, JA HO SABEU.... QUEDA MALAMENT DIR-HO, SI..., PERÒ SE QUE EL MEU LLOC ERA DAVANT DEL SEGON MARROQUÍ! EL PRIMER ENCARA EM QUEDA LLUNY! JEJE... PERÒ SI EM DONEN UN ANYET MÉS LA TRUITA ES GIRARÀ DE BEN SEGUR! JEJE... ARA SÉ QUE PUC ACONSEGUIR ALTRE COP COSES GRANS I FER-HO DISFRUTANT! SI US PLAU.... UN ANYET MÉS!!!!

PER CERT PAYÉS, DIUMENGE SON ELS 10KM D'ARBECA! T'HI ANIMES? JO DUBTO ENTRE AQUESTA CURSA I LA MILLA DE PRADES... QUE ET SEMBLA?

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dt Ago 12, 2008 1:55 pm  el payes en moto

ostia...m'ho estas posant a guevo....pero si t'he de recomanar parlar amb the best i veuras la calor que va passar l'any que hi varem anar...jo crec que faré un break....pero seguint entrenant...ja que aquests dies tinc ganes de famili i olimpiades...em queda una setmaneta de vacances...jejeje

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dt Ago 12, 2008 1:55 pm  el payes en moto

la calor la varem passar a Arbeca....ves a Vilaplana si vols estar + fresquet i recordar vells temps!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Ago 12, 2008 1:57 pm  seb coe

VILAPLANA???

HI HA MILLA??? O T'HAS CONFÓS??? LA QUE EM VA DIR AWANASQUEIN ERA LA DE PRADES... JA M'INFORMARÉ.

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dt Ago 12, 2008 11:42 pm  el payes en moto

TENS RAO M'HE CONFOS!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt