FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

28042008

Missatge 

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Empty DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008

He començat a preguntar alguna cosa de la Desertica de Belchite a la gent de Aragon aragonia , un blog sobre curses i marxes d´Arago, per si sabien alguna cosa al respecte d´aqeusta magnifica cursa.

Aquesta ha estat la seva repsosta., pero no patiu que estem al damunt del tema.

Hola !Todavía no se ha informado de nada. Se sabe que será similar al año pasado y que la prueba de la primera jornada será menos dura. En cuanto se sepa algo informaré. De todas formas, reenvío este correo a los organizadores. Hace unos días recibí otro correo similar al tuyo y se lo hice llegar.
Un saludo.
C. García

Editat per darrera vegada per facvac el Dc Maig 21, 2008 12:28 am, editat 1 cop en total
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 :: Comentaris

ayers rock

Missatge Dv Maig 23, 2008 6:08 pm  ayers rock

Mi abuelo es nacido en Valmadrid, pero de pequeño se fue a Zaragoza. Asi que conozco un poco aquellas tierras. Tienen algo de misterioso, sobretodo por la noche. Ahora con las obras de un macro poligono a pocos kilometros, se nota mas claridad por la noche Pero recuedo de joven las noches cerradas en que no se veia absolutamente nada.
Por cierto en el mes de Julio pega una calor de cojones, hasta las moscas sudan.
Que no os pase nada valientes.

Tornar a dalt Ir abajo

Be your best

Missatge Ds Maig 24, 2008 12:57 am  Be your best

NO TE CREAS TAMBIEN LO PASAMOS GUAY!!!
Y SUDAR SI SE SUDA...PERO QUE MEJOR QUE HACER LOCURAS PARA SENTIRTE MAS VIVO...Y TE ASEGURO QUE LO SIENTES!!!
A VER SI TE VEMOS LA CARA POR EL FORNAS, AYERS, QUE ME TIENES INTRIGADO...
A Y MI ABUELO DE CASTELSERAS, AUPA LOS MAÑICOS!!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Jun 15, 2008 11:30 pm  porcalleocho

A falts demenys d´un mes per la Desrtica Extrema de belchite, la gent que te intencio de vindre ( a correr o no) no esta definida. Per tant començeu a rumiar,
Soritda divendres a la tarda
i tornada el diumenge despres de dinar a Blchite.

No trobareu curses com aquestes.

Tornar a dalt Ir abajo

Tenzing Norgay

Missatge Dg Jun 15, 2008 11:39 pm  Tenzing Norgay

Jo vindria encantat, però aquell dia tinc compromís una cursa de muntanya de la copa d'espanya, així que ja em disculpareu!! Pels que hi aneu espero que deixeu el llistó ben alt eh!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dj Jun 19, 2008 11:23 pm  porcalleocho

Be a faltar de mes gent, la propera setmana començo a moure les inscripcions.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dv Jun 20, 2008 4:46 pm  porcalleocho

Be primer entreno amb calor de cara a la preparacio de Belchite. Temoeratura a les 15:00 31ºC, distancia 10km, 57¨. Temperatura a la arrivada 31;5. molta calor, de tyant en qua un lleugera brisa que refrescava, pero casi res.
Les properes setmanes mes

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dv Jun 27, 2008 12:12 pm  facvac

BE LES INSCRIPCIONS DE

PORCALLEOCHO
BE YOUR BEST

JA ESTAN FETES I PAGADES.

BE HE ESTAN MIRANT LES PREVISIONS DE TEMPS A BELCHITE, DE MOMENT NOMES FINS DIJOUS 3, PERO NO ESTA FENT GAIRE CALOR, ENCARA SI FORÇA FENT. PREVISIO METEOROLOGICA

Tornar a dalt Ir abajo

ayers rock

Missatge Dl Jun 30, 2008 10:39 pm  ayers rock

Buena suerte chavales, parece que las calores extremas del Campo de Belchite os van a respetar. Mucha suerte y a disfrutar. Llevaos la gorra, pues el tiempo es bastante traidor, espero que no os entre el aire fuerte, pues lo pasareis mal en el camino de las fabricas de yeso.
Ya nos explicareis como os ha ido.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Jun 30, 2008 11:47 pm  porcalleocho

Gracies Ayers, espero que la previsio dels temps es compleixi. Perque els ultims dos anys ha fotut una calor de mil dimonis.
Be your best, finalment serem mes gent o no?

Tornar a dalt Ir abajo

Be your best

Missatge Dc Jul 02, 2008 5:24 pm  Be your best

Falta comfirmar Marceli hoy hablo con el, pero me da que estos cabroncetes nos dejan solos!
Pobre Maite... a volver aguantar un par de borrachetes el viernes noche, hablando sobre la teoria del castillo no iglesia del pueblo...
Bueno me llevo el mp3 como siempre, pq debes roncar como siempre no? este año tambien dormiremos los tres juntos, ufff con la calor que hace!!!

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dj Jul 03, 2008 8:33 pm  NUVOL KINTON

desde Madrid molta sort a tots !!!
k vaigi bè cracks

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dj Jul 03, 2008 11:19 pm  ramonet

Que sea leve! jeje
Razz

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dv Jul 04, 2008 12:49 am  seb coe

MOLTA SORT!!!! I MOLTA HIDRATACIÓ!!!!!

VOLEM CRÒNICA DIVENDRES, DISSABTE I DIUMENGE!!!! JEJE... AIXÍ QUE A VEURE SI EL SUPER MOBIL DE LA QUCA TREU FUM AQUEST CAP DE SETMANA!!!!

ALGUNA FOTO TAMPOC ESTARIA MALAMENT!!! JEJE!!!

QUE VAGI BÉ CRACKS!!!!! ESTEU SONATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dv Jul 04, 2008 11:43 am  malaqui

Cuideu-vos molt valents!! Tinc la tranquilitat que us acompanya la Quca,ella us sabrá donar el que necessiteu en cada moment i també frenar-vos quan aixequeu massa el colze al bar del poble.Molta sort nois!!! Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dv Jul 04, 2008 1:16 pm  MESTRE

Joan Carles i Xavi molta sort per Belchite, hidrateu-vos bé, apreteu dissabte i remateu diumenge jeje. Pensaré en vosaltres, tot just fa un any vaig passar tot el desert dels Monegroa amb un matí ( en BTT) sou uns valents !!! farao

Tornar a dalt Ir abajo

Tenzing Norgay

Missatge Dv Jul 04, 2008 3:56 pm  Tenzing Norgay

Espero que us vagi molt bé demà i diumenge pel desert dels Monegros...jo també passarè per allà, vull dir que hi passarè amb l'AVE direcció a Madrid demà al matí per toranar diumenge àl vespre, a veure si us hi veig, jeje!!

Ara seriosamet, dissabte apreteu però guardeu una mica de "gasolina" per diumenge, i diumenge doncs a tope, a deixar-ho tot sobre la sorra del desert!!

Esperem crònica diumenge tarda-nit, a disfrutar-ho!!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dv Jul 04, 2008 4:00 pm  porcalleocho

Be ja tinc tot preparat, d´aqui un parell d´hores marxem cap a Castelseras. de momment fa calor pero soportable, amb una lleugera brisa, dema en aquestes hores serem cami de la primera de les jornades. Recorregut de uns 10km a les 17:30 si les previsions som com l´any passat sortirem amb mes de 32 graus.

Be ja us anirem explican algua cosa amb el mega movil de la Quca, potser quan sortin aquesta nit del bar del poble, que tindren la llengua facil, i potsert parlarem mes del compte.

Avui he començat l´hidratacio amb una botelleta de cava rosat,, bo bo bo

Tornar a dalt Ir abajo

tximitxurry

Missatge Dv Jul 04, 2008 4:22 pm  tximitxurry

Apa nois que no us passi res. perque cau una que no vegis.
Vigileu amb l´aigua que massa no es bona,... una mica de vi tambe va be.
Quan vosaltres torneu jo estare cami de los San Fermines 1 de enero , 2 de febrero....... 6 junio ,, i san Fermin

No que es broma que a mi el tema de los cuernos no em va, a mes les besties s´espantan quan en veuen.

Lo ditxo, kuidain kon la klor.

Tornar a dalt Ir abajo

QUCA

Missatge Ds Jul 05, 2008 6:10 pm  QUCA

Hola
Els nois estan comencant a bullir
Ahir es van potar be
Sols van beure una botelleta de vi pero de menjar fins les orelles
En 30 minuts surten i estem a uns 38 graus a la sombra
Uff quin valor que tenen a mes a mes diuen q marchen a calentar
I jo dic poseu se al sol i ja estareu calents pero no ells a calentar
I si tens rao malaqui els tinc consentidissim pero es lo que hi ha

Tornar a dalt Ir abajo

QUCA

Missatge Ds Jul 05, 2008 8:53 pm  QUCA

Hola be your best i porcalleocho emos sobrevivido a la primera etapa yo de momento estoy tercero a tiro del segundo sorprendentemente me cepillado a gente q no habia ganado nunca juanca esta sobre el 75 i va a mas manana a por ellos nos vemos

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dg Jul 06, 2008 1:30 am  seb coe

ANIMS MÀQUINES!!!!!

ESTAREM ESPERANT EL DESENLLAÇ!!!!!!

US DESITJO MOLTA, MOLTA, MOLTA HIDRATACIÓ!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Jul 06, 2008 9:00 pm  porcalleocho

Be nois jornades molt intenses aquest cap de setmana.. Aixo que farem un petit resum per no cansar a la penya.

Sortida de Lleida divendres a les 18h. Cotxe carregat, molta calor, i un GPS en plena forma, que es coneix totes les carreteres i combinacions. Carretera en bones condicions, l´embassament de Mequinenssa ple fins dalt, quina quantitat d´aigua. Propera parada Mercadona d´Alcanyis per comprar una mica de menjar per aquest dies. Poca cosa: pasta, pa, pan de leche, mermelades, fruita, enciam, tomaquets, panis, formatges ,10l aigua, acuarius, sucs, iogurts,... be segur que falta alguna cosa. A les 21 hores ja som a Castelseras, descarregem bosses, escogim habitacio (aquest any Be yoir best no vol fer un menage a trois, diu que ronco).

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4314

Despres de pendre una mica la fresca. marxem cap a sopar. Començem a enfilar els carrer costaruts d´aquest poble. estampa tipica de poble amb la gent amb la cadira fora de casa, prenen la fresca, omes be intentan.

El sopar molt be,tot de racions diverses (sepia, braves picantissimes, rabas calamar, torrades amb salmo, 2 madejas, champinyons,....) 1 ampolla de vi, 15 graus, fesquet entar que es un primor. al a segona copa ja anaven una mica torradets. Postres pastis de xocolata, braç de gitano,,,i un servidor un orujo de herbes. Tots ben contents enfilem a passejar ple poble un altre cop, ara de baixada
DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4315

Passejada pel poble, saludar alguns familliars, passeig pel costat de riu, i cap a casa. Com que la cursa no es fginsla tarda no posem despertador i cadasqun es llevi quan volgui. Pel mati ja decidirem si sortim a rodar 20 minuts o no. I començen la sessio d´hidratacio, de divendre a diumenge 5l d aigua per cap, mes altres liquits.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::CONTINUARA:::::::::::::::::::

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dg Jul 06, 2008 10:08 pm  seb coe

HOME!!!!!

PERO VOLEM SABER COM HA ANAT LA CURSA!!!!

VA QUE ENS TENIU INTRIGATS!!! JEJEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Jul 06, 2008 10:17 pm  porcalleocho

Dissabte matia les 9 ja estem aixecats menys Quca, gram amiga del llit. Esmorzar molt complert, mota hidratacio. finalment optem per no sortir a rodar. Molta calor, i ja correrem prou per la tarda. Fem una pasejada pel poble fins a la farmacia,, i ens pesem (informació confidencial). Pasejada de 45 minuts pel camins del poble, per esrirr les cames. Pots abans de les 13h estem a 32ª, certament le pitjor estar per vindre.
A les 13h dinem, menu especial senyor plat de macarrons bonissims. Fruita i aigua logicament. La primera de les garrefes d´aigua ja esta a punt de acabarse. Ens dona tems de fer mig horeta de siesta, jo aprafito per donarme una dutxa amb aigua freda ( el termo estava apagat). A les 14:30 sortim cap a Valmadrid. El GPS ens portar per una nova ruta, nosaltres el deixem fer, doncs anem be de temps. Poc abans de les 16h rores arrivem a Valmadrid, la caretera en part esta arreglada ies fa mes via. Esten a 36º, la temperatura no pujara gaire mes , pero tampoc baixara en 4 hores.
DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4410

Recollida de pitralls, aquest any han instal.lats unes carpes que donan unma mica d´ombra. Pitrall, samarreta conmemorativa molt llampant, i mitjons. POc abans de l´inici ens comuinicant que han hagut alguna camvis al recorregut (cada any igual), d´entrda farem mes quilometres, i un altre trampa que ens trobarem a l´alçada de km 6. Recorregut per pistes en un 70%..
La cursa dona la sortida amb 5 minuts de retard. La temperatura no ha baixa , pero tampoc ha pujat 36 graus. Pero els nuvol han volgut posar-ser uma miica i de tamt en tant, el tapa una mica, no gaire cosa, pero amb aquestes condicions cualsvol cosa es bona. En total 139 participants i força nivell, Be your best haura de lluitar.

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4316

Inicio de la cursa, enfilem un 600 metres asfaltats, per entrar en una cami amb tendencia a pujar. Es fa un recorregut circular d´uns 5 qulometres per tornar cap al poble. Con el primer tram es circualr el que em pujat ho tornem a baixar. En aquestes condiicons m´adapto força be, vaig a una bona marxeta. Avançat corredors. Quan tornem cap al poble, pasem per sota d´esglesia i punt d´arrivada. La animacio es fenomenal. Quca com a director de orquestra, mana animar a un o un altre corredor ( que agrarit que es aixo)+

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4317

Avituallament, aquest any l´aigua no estava calenta... no estava freda ni natural.. pero es podia beure una mica.
Gir a esquerra, per enfilar un altre cop cami cap amunt, ens acostem a la sorpresa o trampa, un camp pòtser no seriem mes de 400 metres, pero t´enfoses fins la tomells., ple de pedres, sorra .... En aquest tram deixo marxa al companys que porto, haig de mirar molt be o n trepitjo, i opto per deixar metres per veu´re-ho be. El circuit deixa pistes amlpes per enfilar camis mes estrrets i menys definits, i amb mes camvis de desnvell, snse ser excesivament durs, van castigant les cames. Km 9, al fons es comença a entreveure les teulades de les piscines, ja poc quedar gaire. una pujada i ja trobem un altre cop l´avituallament i l´inici del carrers de valmadrid. Tenim un tram de pujada , i gr a dreta amb força pendent. D´aqui a meta sols 400 metres, pero ens queda la pujada fina la´esglesia. 50 metres de gran inclinacio. Un altre vegada el crtis de Quca amb comany. ultim esforç i avanço a dos corredors que m´havien avançat a l´entrada del poble.
Temperatura 36º, la beguda calenta o mes aviat no freda. algu no ha endollat lers neveres.
Primera impresions post cursa Be your Best contentissim, s´ha trovbat molt comode, i el circuit li anava de conya. Ha entrat el 3 amb 34:22.
Jo tembe estic força content he regulat molt be , i no m´he agobait. He anat passant corredors. el meu temps 49:52 entran el 88. La distancia segoms el meu GARMIN 9.600 metres.
Com la cosa ha anat tant be, obtem per una retirada cap a casa, i evitem fer us de la piscina amb un aigua mes freda. dema tenim un altre cursa i BYB te opcions .

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4411

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4412

Arrivada a Casatelsertas, una dutxa, sessio de massatges i sopar. Amanida completissima i pasta. Força aigua, i a preparar l´estrategia del dia seguent. Despres de sopar una altre volteta, ins dalt al Castell/Esglesia en un lloc molt romantic, fosquet i molt fresquet. Lloc ideni per parejes, pero anevem tres. A les 11:30-12 a dormir el diumenge amunt a les 7:15.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::CONTINUARA::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Jul 06, 2008 11:05 pm  porcalleocho

DIUMENGE, O SEA AVUI
A les 7 esteva amunt dutxat i preparat el cafe i l´esmorzar. La Quca una mica mes i es dorm.
A les 8:15 agafem el cotxe, recoollim tot el de la casa, bosses,i demes i camp a la Puelba de Alborton.
Temperatura 22º i es nota fresquet, ja veurem a les 10:30 que comença la cursa. Abans de les 9:30 som a la puebla, la temperatura quasi no ha poujat i entra el "cierzo" força fresquet. Busquem lloc amb sol, perque a a sombra amb aquest airet fa fresca. Prop de 300 participants pendran la sortida a la jornada de diumenge. Els favorits tots. Despres del escalfament i estirament pertinent, ens comuniquen un altre camvi del recorregut. sembla ser que hi ha una concentracio d ámics del ´herba (maria) musica i alcohol acampats a la foz de....., i per la nostra seguretat no ens faran pasar per alla. O sigi que es farq el mateix recorregut de l ány passat. Uns 19 km.
DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4413

Sortida puntual, enfilant cami direcio Valmadrid , per girar a dreta per anar a trobar per darrera la miuntanya que hi ha darrera de La Puebla. BYB s´atreveix fins hi tot er la muntanya i els ha apretant una mica la marxa, i fins hi tot enfila la part mes tecnica per la carena i la baixada fins a la Puebla en primer lloc. Jo prudenmet guardo forçes, i vaig pujant tranquilament, Ja trindre temps per correr mes quant tornem cap a Belchite. El terreny tampoc et permet correr massa i mes tenim tanta gent devant i per darrera, i molt pendent de les pedres del terra.
al avituallament de la Puebla BYB, passa primer.

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4415

A partir d´aqui tenim 6 qm amb tendencia abaixar tot el rato, per cami de terra en bon estat. apreto tot el que put, tot h ino estatr gaire agobiat em sortem alguns partcials a 4:30, i fins al km 15 estic per sota de 5´/km. Em faig un fard de passar gent, fins hi tot un del CA Manresa. La tempratura ha pujat, pero no arriva a ser lo demoledora d´altres edicions. L´aigua dels avitullaments necesari en casqun d´ells. El pas pel del km 15, el cos ha dit que prou, i he baixat força el meu rendiment, alguns m´han passat, pero es que no podia anar mes rapit.
L´ultim kilomtres ja entran als carers de Belchite he apretat una mica, per intentar millorar el meu temps, Finlament he entrat el 131 de l´etapa amb 1h35:50. Siguien el 69 de la combinada.
BYB ha entrat el 4, la uyltim km li han tret el trecer lloc, per ha pogut mantidre el tercer lloc del a combinada.
El sue temps avui a sigutr de 1:08:11. La distancia segons el GARMIN 18:250 metres.

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4416

DESERTICA EXTREMA BELCHITE 2008 - Página 2 Dscn4417

Despres dinar a Belchite, i camp a lleida. aquest cop el GPS ens a tornat a portar per una lloc diferent. I ja saben 4 formes diferets per anar a belchite.
Estem una mica tomatitos, jo gamba, i aunt d´anhar a sopar i dormir.
La propera imagino que l´espluga francoli.

MIRANT EL RESULTAT DE L¨ANY PASAT ; QUE ES VA FER LA MATEIXA ETAPA DEL DIUMENGE , HE MILLORAT PROP DE 5 MINUTS.

Editat per darrera vegada per porcalleocho el Dg Jul 06, 2008 11:54 pm, editat 1 cop en total

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt