Eternal Running Moià 2010
2 participantes
FACVAC :: ACTUALITAT DEL CLUB :: RESULTATS :: RUTA
Pàgina 1 de 1
Eternal Running Moià 2010
Bones !!
Una Eternal Running més 'a la saca' !! jeje
Aquesta vegada a Moià, el circuit verd de motocross. Un molt bon paissatge, bona participació, públic nombrós i entregat . Aquesta ha estat d'uns 10 km però amb un recorregut moooolt més tècnic i dur, on el 80 % era de pujades i baixades amb molt de desnivell, on la zona realment d'obstacles seguits estava en l'arribada ! El fang també hi ha estat molt present entre moltes altres novetats.
Tot i aquesta última setmana en baixa forma i amb antibiotics...ha anat prou bé ! Durant tota la cursa amb el grup capdavanter, on en les pujades continuades i el cansament em feia perdre el ritme. Al final 12é de la general d'uns 600 participants aprox. amb un temps de 46' 54'' i a 5'12'' al Km. 5é de la meva categoria. Ha guanyat el de sempre i aquest cop m'ha tret ''només'' 5 minutets !!! jeje
Un altre bon entrenament !
Una Eternal Running més 'a la saca' !! jeje
Aquesta vegada a Moià, el circuit verd de motocross. Un molt bon paissatge, bona participació, públic nombrós i entregat . Aquesta ha estat d'uns 10 km però amb un recorregut moooolt més tècnic i dur, on el 80 % era de pujades i baixades amb molt de desnivell, on la zona realment d'obstacles seguits estava en l'arribada ! El fang també hi ha estat molt present entre moltes altres novetats.
Tot i aquesta última setmana en baixa forma i amb antibiotics...ha anat prou bé ! Durant tota la cursa amb el grup capdavanter, on en les pujades continuades i el cansament em feia perdre el ritme. Al final 12é de la general d'uns 600 participants aprox. amb un temps de 46' 54'' i a 5'12'' al Km. 5é de la meva categoria. Ha guanyat el de sempre i aquest cop m'ha tret ''només'' 5 minutets !!! jeje
Un altre bon entrenament !
MaRKuS- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Valls
Registration date : 13/05/2008
Re: Eternal Running Moià 2010
Eps molt bon resultat i aixo que anavas tocat.. ara cuidat i fes cas al teu mister.
I la propera per quan?
I la propera per quan?
Re: Eternal Running Moià 2010
Si si, ara descans de cursa aquesta setmaneta i 'prepararé una mica' la del dia 31 d'aquest mes. Una crono pujada al Puig d'en Cama a la Selva del Camp, de 3950 km. amb desnivell de 500. Provarem d'anar pujant fins que les cames diguin prou !! jeje
MaRKuS- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Valls
Registration date : 13/05/2008