2 CURSA 10 QM MONTBRIO CAMP 7/02/2010
Pàgina 1 de 1
29012010
2 CURSA 10 QM MONTBRIO CAMP 7/02/2010
SEGONA EDICIO D´AQUEST 10 QM DE MONTBRIO. LE PASSAT ANY AMB ALGUNS PROBLEMES A L´INICI DE LA CURSA I UN CERT RETRAS. AQUEST NY SEMBLA QUE HI HAN LAGUNS CMVIS LA RECORREGUT.
RELACIO DE ATLETES DEL FACVAC QUE PENDRAN PART FINS AL MOMENT
MARC
XAVI BORRAS
RELACIO DE ATLETES DEL FACVAC QUE PENDRAN PART FINS AL MOMENT
MARC
XAVI BORRAS
2 CURSA 10 QM MONTBRIO CAMP 7/02/2010 :: Comentaris
nUVOL, JO VAIG ESTAR L´ANY PASSAT, PERO NO VAIG CORRER. ERA UN RECORREGUT DE DUES VOLTES, CREC QUE BASTANT PLANER.. AQUEST ANY SEMBLA QUE AMB ALGUNS CAMVIS, AIXI QUE NO ET PUC DIR RES MES MES. JO HOCNFIORMARES SI VOLS QUE ET FEM L´INSCRIPCIO.
Buenas a todos! Porcalleocho, no se si nuvol te ha comentado q me apuntes a mi tbn, aunq me la tomaré como un entreno.
Hasta luego!
Hasta luego!
eiii, Slump els entrenos es fan entre setmana jejejeje els diumenges son per compatir!!!
Apa kuide´t d´aquest genoll d´una vegada .
Apa kuide´t d´aquest genoll d´una vegada .
Bona cursa per els atletes del club amb un recorregut una mica dur amb molts canvis de ritme i amb el vent encontra en el 80% del cirquit.
El Xavi Borras esta més fort del que es pensa encara que no se finalment quin temps ha fet , el Marc cada dia corre +++ i no ha fet marca personal però poc li ha faltat , estic segur que amb un cirquit una mica ràpid ja o tenim !!!
Ruben amb molesties al genoll ha fet un marcorro !!! Jopeta que fort que esta el xaval.
I jo m´he sorprès a mi mateix baixant de 37´ja que amb aquest recorregut no m´ho esperava pas...
Finalment uns bons talls de coca amb ceva i una miqueta de porro amb un vi moooollllt bo , jejjejee.
Per cert amb el rodatge de calma el Marc s´ha trobat una pilota de futbol reglamentaria ... Sempre te sort aquest Marc !!!!
El Xavi Borras esta més fort del que es pensa encara que no se finalment quin temps ha fet , el Marc cada dia corre +++ i no ha fet marca personal però poc li ha faltat , estic segur que amb un cirquit una mica ràpid ja o tenim !!!
Ruben amb molesties al genoll ha fet un marcorro !!! Jopeta que fort que esta el xaval.
I jo m´he sorprès a mi mateix baixant de 37´ja que amb aquest recorregut no m´ho esperava pas...
Finalment uns bons talls de coca amb ceva i una miqueta de porro amb un vi moooollllt bo , jejjejee.
Per cert amb el rodatge de calma el Marc s´ha trobat una pilota de futbol reglamentaria ... Sempre te sort aquest Marc !!!!
21é nuvol 36:58
50é marc 41:13
61é jordi albino 41:57
68 é xavi borras 42:45
70é DOCTOR SLUMP 42:49
RESULTATS MONTBRIO
50é marc 41:13
61é jordi albino 41:57
68 é xavi borras 42:45
70é DOCTOR SLUMP 42:49
RESULTATS MONTBRIO
Ei ja us podeu imaginar ki se trobat i se kedat la pilota!!!
bona cursa de tots i bones sensacions per seguir millorant!!
bona cursa de tots i bones sensacions per seguir millorant!!
US HEU FIXATS AMB ULLERS DE SOL, SEGURQUE TENEN ALGUNA COSA A AMAGAR
ENHORABONA NOIS!!!
PERO MARC..... HAURIES DE MIRAR DE POSAR-TE EL DORSAL UNA MICA MÉS RECTE HOME!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
PERO MARC..... HAURIES DE MIRAR DE POSAR-TE EL DORSAL UNA MICA MÉS RECTE HOME!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ostres es veritat no m´havia fixat.. aixo son les ulleres de sol. Esta clarissimseb coe escrigué:ENHORABONA NOIS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Ei això de posar el dorsal amb la samarreta posada no és tant fàcil!A veure si algú inventa algun sistema millor per posar-lo!!
Espero a la pròxima cursa està més concentrat a l'hora de posar les agulles.
Espero a la pròxima cursa està més concentrat a l'hora de posar les agulles.