I Cursa de Muntanya Castellvell del Camp
Pàgina 1 de 1
23092008
I Cursa de Muntanya Castellvell del Camp
A veure si s'anima algú i vol fer aquesta cursa de muntanya
son 13,700km, jo m'he animat i la anire a fer, aixi fer un entreno diferent, pensant per la duatlo del 19 oct.
us passo l'enllaç.
http://www.tretzesports.es/Castellvell/castellvell_002.htm
Fins aviat!
son 13,700km, jo m'he animat i la anire a fer, aixi fer un entreno diferent, pensant per la duatlo del 19 oct.
us passo l'enllaç.
http://www.tretzesports.es/Castellvell/castellvell_002.htm
Fins aviat!
I Cursa de Muntanya Castellvell del Camp :: Comentaris
porcalle8, ets un crack, obres abans el foro q el teu correu, jeje
obre el correu i ja ho veuras, jejej!!
ens veiem!
obre el correu i ja ho veuras, jejej!!
ens veiem!
Gràcies Presi,
donaré el maxim de mi mateix per portar el nom del club al més alt possible.... no se si sera gaire amunt, pero jo m'hi esforçare, jeje
apali!
donaré el maxim de mi mateix per portar el nom del club al més alt possible.... no se si sera gaire amunt, pero jo m'hi esforçare, jeje
apali!
Si es tracta de deixar el nom el més alt possible...estic segur que a la sortida seràs un dels que el portarà més amunt...no hi ha masses paios de la teva altura fent muntanya, jejeje!!
Fora bromes, m'agrada llegir que ja tornes a competir, això és una excel·lent notícia, aquest darrer any us hem trobat a faltar per les pistes!!
Vinga, ens veiem....a la cursa no ho crec, suposo que el meu "fisio" em donarà uns dies de vacances per aquelles dates!!
Salut
Fora bromes, m'agrada llegir que ja tornes a competir, això és una excel·lent notícia, aquest darrer any us hem trobat a faltar per les pistes!!
Vinga, ens veiem....a la cursa no ho crec, suposo que el meu "fisio" em donarà uns dies de vacances per aquelles dates!!
Salut
Esperem que el nom estigui ben amunt a l'arribada, jeje, aixo ja sera mes dificil.
Gracies pels anims Tenzing, i vigila que si em motivo molt, em puc posar molt fort i ja no t'ho posare tan facil, jeje
a casa tinc tinc unes quantes escales, vigila q ara vaig a per totes..... o sigui q entrena fort....jeje
ens veiem crack!!!
Gracies pels anims Tenzing, i vigila que si em motivo molt, em puc posar molt fort i ja no t'ho posare tan facil, jeje
a casa tinc tinc unes quantes escales, vigila q ara vaig a per totes..... o sigui q entrena fort....jeje
ens veiem crack!!!
Aixo Capitan ves entrenar fort i fer curses de muntanyA, que t´has de posar fort, per l´equip de cross. Podem tindre un senyor equip, ale a entrenar