I CURSA MUNTANYA RIERA DE GAIA 13/12/09
Pàgina 1 de 1
23112009
I CURSA MUNTANYA RIERA DE GAIA 13/12/09
Hola a tots i totes, ei algú s'apunta el diumenge 13 de desembre a fer la primera cursa de muntanya de la Riera de 13 km.
www.cursarieradegaia.com
Ei presi a mi ja em pots apuntar, i l'Ivet em sembla que també la volia fer.
apali ens veiem per la pista!!
Salut!!
www.cursarieradegaia.com
Ei presi a mi ja em pots apuntar, i l'Ivet em sembla que també la volia fer.
apali ens veiem per la pista!!
Salut!!
marc guasch- Nombre de missatges : 21
Ubicació : valls
Registration date : 05/04/2009
I CURSA MUNTANYA RIERA DE GAIA 13/12/09 :: Comentaris
RELACIO D´ATLETES DEL FACVAC INSCRITS A LA CURSA DE LA RIERA DE GAIA:
NUVOL K
MARC GUASCH
ABDUL
JAUME JOVE
LAURA B
NUVOL K
MARC GUASCH
ABDUL
JAUME JOVE
LAURA B
Capitan Garfio is back!!!!!!!!!!! Tremoleu!!
Mira, si fos el proxim finde mapuntava segur, pero aquest tinc curset.................brrrrrrrrrr
A veure si a laproxima mhi puc apuntar!!!!!!!!!
Salut a tots!!!!
Mira, si fos el proxim finde mapuntava segur, pero aquest tinc curset.................brrrrrrrrrr
Salut a tots!!!!
Ja era hora, que ara fa temps que ningu ens fa tremolar per res.Capitán Garfio escrigué:Capitan Garfio is back!!!!!!!!!!! Tremoleu!!
Salut a tots!!!!
sABEN ALGUNA COSA DELS HEROIS DE LA CURSA DE LA RIERA DE GAIA, SEMBLA SER QUE MULLADETA I AMB MOLT DE FANG. SEGUR QUE TINDREU ALGUNA COSA PER EXPLICAR, NO S´HO GUARDEU TOT PER VOSALTRES
Sota la pluja bona presencia del FACVAC ATLETES DE MUNTANYA
9 lloc jaume jove 48:50
16 llo abdul jalal 50:18
38 lloc ivet martinez 54:17
107 lloc marc guaasch 1: 00:33
145 lloc ruben otero 1:04:01
RESULTATS RIERA GAIA
9 lloc jaume jove 48:50
16 llo abdul jalal 50:18
38 lloc ivet martinez 54:17
107 lloc marc guaasch 1: 00:33
145 lloc ruben otero 1:04:01
RESULTATS RIERA GAIA
Si k tenim a dir d´aquesta cursa , ens vam mullar i mullar a part feia un fred bèstial , el cirquit enfangat relliscaves continuament , ple de rocs i pedres a part no estava ben marcat ... Un desastre i per premi ens van donar una samarreta de cuto en més de una tècnica !!! Aquesta gent ens ha estafat 14€ valia la bichosa cursa , ahhhh i l´entrepa fred fred com tot!!!
Jo vaig sortir a rodar juntament amb el meu germà Eloi fins el km 6 aproximadament a partir d´allí vaig començar anar una mica més ràpid i adelantar llocs a la classificació , o sigui que vaig corre uns 7 km aproximadament no esta malament per el dia que feia!!!
Ahhh a part el sortieg que van fer al finalitzar la cursa em va tocar unes Asics però no canvien el numero i son un 44´5 no son unes bambes son uns esquis jejjejejeje . Pero bueno almenys no vaig marxar amb les mans buides ...
Pel que fa els altres atletes Facveros els i va anar molt bè l´Abdul es va fer una mica de mal però res important i el Marc va debutar amb la seva primera cursa de muntanya , vaya cracks tots jejjejejejee
El Jaume a su bola , ell no savia si feia fred o plovia ... Apalei ens veiem algun dia .
Jo vaig sortir a rodar juntament amb el meu germà Eloi fins el km 6 aproximadament a partir d´allí vaig començar anar una mica més ràpid i adelantar llocs a la classificació , o sigui que vaig corre uns 7 km aproximadament no esta malament per el dia que feia!!!
Ahhh a part el sortieg que van fer al finalitzar la cursa em va tocar unes Asics però no canvien el numero i son un 44´5 no son unes bambes son uns esquis jejjejejeje . Pero bueno almenys no vaig marxar amb les mans buides ...
Pel que fa els altres atletes Facveros els i va anar molt bè l´Abdul es va fer una mica de mal però res important i el Marc va debutar amb la seva primera cursa de muntanya , vaya cracks tots jejjejejejee
El Jaume a su bola , ell no savia si feia fred o plovia ... Apalei ens veiem algun dia .
Nuvol, qui t´havia dit que havia una samarreta tecnica. Les de coto son molt bones jo tinc l´armari ple.
I le circuit havai de ser pop marcat, per fer la cursa mes epica, aixi segur que t´enrecordaras. I lo del entrepa, doncs ben fresquet som mes bons, ho dieuen tots els metges.
Cuidat i no us refredeu.
I le circuit havai de ser pop marcat, per fer la cursa mes epica, aixi segur que t´enrecordaras. I lo del entrepa, doncs ben fresquet som mes bons, ho dieuen tots els metges.
Cuidat i no us refredeu.
Nuvol , per que vegis que les teves opinions al respecte algu tambe les ha dit, aqui teniu l´enllaç de les opnions d´un blog, sobre la carrera de la Riera Gaia: OINIONS CURSA RIERA GAIA
JA VEUS NO TOTHOM PREPARA TAN BE LES CURSES COM NOSALTRES jjejejejejjejee...
Es que va ser una estafa a lo grande!!!
Es que va ser una estafa a lo grande!!!