3 CURSA SOLIDARIA PAIS DEL CAVA
Pàgina 1 de 1
21102009
3 CURSA SOLIDARIA PAIS DEL CAVA
Ja s'ha concretat la data i el recorregut de la cursa més solidària de l'Alt Penedès. Serà el dia 25 d'Octubre a les 11h quan es donarà el tret de sortida a la Rambla Nostra Senyora de Vilafranca del Penedès d' aquesta nova edició de la Cursa del País del Cava. Aquest any el recorregut serà de 13km sobre asfalt i l'arribada s'ubicarà a la Rambla Generalitat de Sant Sadurní d'Anoia.
Al llarg d'aquest recorregut hi hauran diferents actes festius, 2
avituallaments i els guanyadors de les categories absolutes (masculina
i femenina)rebran el seu pes en cava. També hi hauran premis per als 3
primers classificats de cada categoria.
Aquesta cursa té un caràcter principalment popular i solidari. L'import
total que resulti de totes les inscripcions (5€ la inscripció però es
pot aportar una major quantitat a mode de donatiu)anirà a parar al fons
de la Marató de TV3 d'aquest any.
La inscripció està oberta a
tothom (el recorregut es pot fer caminant). En breu us informarem quan
s'obrirà la inscripció que s'haurà de formalitzar a través de la pàgina
de Caixa Penedès.
Organització de la 3ª Cursa Solidària del País del Cava
LA REPRESENTACIO DEL FACVAC SERA DE MOMENT: XAVINSA, MESTRE, PORCALLEOCHO.
Al llarg d'aquest recorregut hi hauran diferents actes festius, 2
avituallaments i els guanyadors de les categories absolutes (masculina
i femenina)rebran el seu pes en cava. També hi hauran premis per als 3
primers classificats de cada categoria.
Aquesta cursa té un caràcter principalment popular i solidari. L'import
total que resulti de totes les inscripcions (5€ la inscripció però es
pot aportar una major quantitat a mode de donatiu)anirà a parar al fons
de la Marató de TV3 d'aquest any.
La inscripció està oberta a
tothom (el recorregut es pot fer caminant). En breu us informarem quan
s'obrirà la inscripció que s'haurà de formalitzar a través de la pàgina
de Caixa Penedès.
Organització de la 3ª Cursa Solidària del País del Cava
LA REPRESENTACIO DEL FACVAC SERA DE MOMENT: XAVINSA, MESTRE, PORCALLEOCHO.
3 CURSA SOLIDARIA PAIS DEL CAVA :: Comentaris
LA FOTO MOLT MACA PERO...QUE CÒM VA ANAR!!!!! O JA ENS HO EXPLICAREU A LA PISTA!!
Ei us faig cinc cèntims de la cursa, aquest vespre ja penjaré els meus parcials...
la cursa força bé, la sortida a les 11 potser un pél tard però bona temperatura, calor fins i tot. Sortida de Vilafranca direcció La Granada, planejant amb alguna pujadeta i baixadeta molt suau fins al km 7-8 practicament, a partir del 8-9 tres pujades de categoria, la primera per posar-te a to, la segona per cansar-te i la tercera per a rebentar-te, a partir del km 10 fins a Sant Sadurní desnivell suau i baixades, al km 12 entrada a Sant Sadurní i als 200 últims metres forta pujada i forta baixada fins a meta.
Xavi Garcia 3r de la general amb 45'
Raül Santó 117 amb 58'55
Joan Carles Purcalla 127 amb 59'26
entrega de premis amb un retard considerable (les 2 del migdia) i amb un caos total de copes classificacions per categories...
Cursa molt recomanable de cara a la preparació de la mitja per part meva, crec q vaig passar el km 5 a 21'50, el km 10 a 44'
el Xavi i Joan Carles ja explicaran en tot cas les seves impresions
la cursa força bé, la sortida a les 11 potser un pél tard però bona temperatura, calor fins i tot. Sortida de Vilafranca direcció La Granada, planejant amb alguna pujadeta i baixadeta molt suau fins al km 7-8 practicament, a partir del 8-9 tres pujades de categoria, la primera per posar-te a to, la segona per cansar-te i la tercera per a rebentar-te, a partir del km 10 fins a Sant Sadurní desnivell suau i baixades, al km 12 entrada a Sant Sadurní i als 200 últims metres forta pujada i forta baixada fins a meta.
Xavi Garcia 3r de la general amb 45'
Raül Santó 117 amb 58'55
Joan Carles Purcalla 127 amb 59'26
entrega de premis amb un retard considerable (les 2 del migdia) i amb un caos total de copes classificacions per categories...
Cursa molt recomanable de cara a la preparació de la mitja per part meva, crec q vaig passar el km 5 a 21'50, el km 10 a 44'
el Xavi i Joan Carles ja explicaran en tot cas les seves impresions
Ostre Raul, que optimista, pujada suaus, i una m.. Quina putada de recorregut. ara pujo ara baixo. em cap moment agafes un ritme adequat. Ara pasa un, ara em torna a passar.i continuem.. puja , baixa, la propera pujada es pitjor, diu el company del costat. PORQUE NO TE CALLAS, penses. prou patiment tinc jo. Arrivan les pujades intento buscar aire per tot arreu, les cames van, pero els pulmons no tiran (el refredat tambe a tingut a veure). A la seguent pujada en passa una corredora, amb un culet ben maco, la seguire una estona.. NI AIXI..NI CUL..NI RES. Les pujades poden mes que l´espectaCULar anatomia d´aquella corredora..
Km 9 o 10, identifico l´esquena del Raul, penso ja el tinc, aquest punxa i el paso com a Termens... ILUSO..
No l´agafo ni en pintura i el pitjor de tot, es que crec que aquest any a la mitja de Tarragona, en fara la pell.
VOLEU FER APOSTES.? I per acabar de rematar no tenen un ltre idea que fotre una pujada de un parell de coll.. just arrivant a meta. que els costava fer la cursa de 12.500m, i estalviarnos la pujada.
I per colmo, a St sadurni, ni una triste ampolla de cava de regal, on s´ha vist aixo.
PARCIALS
4:03
4:42
4:38
4:46
4:36
4:15
4:12
4:06
4:59
4:56
4:54
4:49
El millor de tot les postres:
Km 9 o 10, identifico l´esquena del Raul, penso ja el tinc, aquest punxa i el paso com a Termens... ILUSO..
No l´agafo ni en pintura i el pitjor de tot, es que crec que aquest any a la mitja de Tarragona, en fara la pell.
VOLEU FER APOSTES.? I per acabar de rematar no tenen un ltre idea que fotre una pujada de un parell de coll.. just arrivant a meta. que els costava fer la cursa de 12.500m, i estalviarnos la pujada.
I per colmo, a St sadurni, ni una triste ampolla de cava de regal, on s´ha vist aixo.
PARCIALS
4:03
4:42
4:38
4:46
4:36
4:15
4:12
4:59
4:56
4:54
4:49
El millor de tot les postres:
Ostres Porcalleocho quin fart de riure amb el teu comentari de la cursa... la veritat es q la part final és dura però fins al km 8 vaig rodar per sota 4'20 i força còmode, això si la pujada final penso que sobrava eh?
De cara a la mitja no me'n refio pq tu ets un diesel que amb el pas dels km et vas trobant fi i a mi els finals de cursa perdo el ritme... caldrà entrenar més!!! la mitja aquest any canvia de recorregut i no té la pujada final però té pujada del km 4 al 6 crec recordar.
Ah i la lliga Championchip ja està sentenciada no? tot i que el Xavi va fer 100 punts diumenge, ara ja estic el 55 de la categoria veterans.
ens veiem a la pista
De cara a la mitja no me'n refio pq tu ets un diesel que amb el pas dels km et vas trobant fi i a mi els finals de cursa perdo el ritme... caldrà entrenar més!!! la mitja aquest any canvia de recorregut i no té la pujada final però té pujada del km 4 al 6 crec recordar.
Ah i la lliga Championchip ja està sentenciada no? tot i que el Xavi va fer 100 punts diumenge, ara ja estic el 55 de la categoria veterans.
ens veiem a la pista
boníssima la crònica Porcalleocho! sembla que la mitja de tarragona pinta bé...
jo estic buscant alguna cursa per aquí, però només trobo mitges i maratons!
jo estic buscant alguna cursa per aquí, però només trobo mitges i maratons!
FELICITATS PER LA CRÒNICA PORCALLEOCHO... CREC QUE LA PASSAREM FIL PER RANDA ALS MITJANS!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum