CURSA DE LA DIADA -TERMENS
Pàgina 1 de 1
23082009
CURSA DE LA DIADA -TERMENS
La temporada , podriem dir que donar el tret de sortida, a Temens amb la cursa de la diada. Aquesta es una fixe que tinc al calendari. l´any passat van tindre al Meste, i a Nuvol participant. I despres varem fer un dinar a la Masia Cal Beneto.
Aquest any a al Quca i a mi ens agradaria repetir. Aixi que feu lloc a les vostres agendes pel divendres 11 de setembre, per un dinar a la Masia de cal beneto. El menu sera senzill, sense gaire complicacions.
Us sembla ve l´idea.
Per cert a la cursa de moment serem segur
Mestre
Porcalleocho
Aquest any a al Quca i a mi ens agradaria repetir. Aixi que feu lloc a les vostres agendes pel divendres 11 de setembre, per un dinar a la Masia de cal beneto. El menu sera senzill, sense gaire complicacions.
Us sembla ve l´idea.
Per cert a la cursa de moment serem segur
Mestre
Porcalleocho
CURSA DE LA DIADA -TERMENS :: Comentaris
Re: CURSA DE LA DIADA -TERMENS
Us torno a fer la crida pel dinar del proper dia 11 de Setembre, que farem a la masia de cal beneto. De moment crec que nigu m´ha confirmat res. Recordeu 11 de setmbre, quan acabem el dinar podeu anar a Tarrega a la Fira de teatre al carrer.
No espereu al ultim moment perque s´han d´encomanar el menjar i la beguda.
No espereu al ultim moment perque s´han d´encomanar el menjar i la beguda.
El divendres a al Cursa de Temens, fare com l any passat, sortire rodant desde Linyola fins a Termens (uns 10km arox) i despres la cursa de 10km. espero tonar en cotxe, soni no arrivare.
De moment al dinar post cursa sere mitja dotzena.
De moment al dinar post cursa sere mitja dotzena.
QUE VAGI MOLT BÉ PRESI!!!
EN PRINCIPI NO VINDRÉ AL DINAR... PERÒ, SI EM PERDÉS PER ALLÍ EL DIVENDRES JA EM FARIEU UN FORAT NO?? JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
EN PRINCIPI NO VINDRÉ AL DINAR... PERÒ, SI EM PERDÉS PER ALLÍ EL DIVENDRES JA EM FARIEU UN FORAT NO?? JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Ahir un cursa força interesant i plena de emocio fins a la linea d´arrivada. Competencia i lluita fins al ultim moment. aquesta vegada la partida versus mestre l´he guanyat jo. Em entrat amb le mateix temps pero jo per devant, despres d´un sprint de 400m fantastic, que em va deixar mig grogi.
La cursa tranquiletat, meste i jo junts el primer km, per agafar jo la devantera fins al km 5 (27´), a partir d´aqui e meste m´agafa i em passa. aixi fins al ultim km que veien la posibilitt d´agafarlo he acelerat el meu ritme. A sigut un sprint espectacular.
Esperem que en properes curses poguem ser mes corredors/es del FACVAC.
215 PORCALLEOCHO 47´28
216 MESTRE 47´28
RESULTATS CURSA DIADA TERMENS
La cursa tranquiletat, meste i jo junts el primer km, per agafar jo la devantera fins al km 5 (27´), a partir d´aqui e meste m´agafa i em passa. aixi fins al ultim km que veien la posibilitt d´agafarlo he acelerat el meu ritme. A sigut un sprint espectacular.
Esperem que en properes curses poguem ser mes corredors/es del FACVAC.
215 PORCALLEOCHO 47´28
216 MESTRE 47´28
RESULTATS CURSA DIADA TERMENS
Ja tormen a ser, ja ha passat un any ia vila de Termens ens espera. Aquest any sembla ser que serè l´unic representat del FACVAC, doncs el Mestre esta en proces de recuperacio. La data el dissabte 11, cursa emblematica com poques i amb una organitzacio fantastica
La cursa de la diada de Termens , superada, temps 45´52¨ mes rapit que l´any passat. Es que soc un maquina, tembe he tingut a Nuvol de llebre els primer 4km i aixo s´ha notat. El nuvol ha fet 40´...
despres ja us explicare mes coses.
despres ja us explicare mes coses.
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum