FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CURSA DE LA DIADA -TERMENS

23082009

Missatge 

CURSA DE LA DIADA -TERMENS Empty CURSA DE LA DIADA -TERMENS

La temporada , podriem dir que donar el tret de sortida, a Temens amb la cursa de la diada. Aquesta es una fixe que tinc al calendari. l´any passat van tindre al Meste, i a Nuvol participant. I despres varem fer un dinar a la Masia Cal Beneto.
Aquest any a al Quca i a mi ens agradaria repetir. Aixi que feu lloc a les vostres agendes pel divendres 11 de setembre, per un dinar a la Masia de cal beneto. El menu sera senzill, sense gaire complicacions.
Us sembla ve l´idea.

Per cert a la cursa de moment serem segur
Mestre
Porcalleocho
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

CURSA DE LA DIADA -TERMENS :: Comentaris

porcalleocho

Missatge Dv Set 04, 2009 1:08 am  porcalleocho

Us torno a fer la crida pel dinar del proper dia 11 de Setembre, que farem a la masia de cal beneto. De moment crec que nigu m´ha confirmat res. Recordeu 11 de setmbre, quan acabem el dinar podeu anar a Tarrega a la Fira de teatre al carrer.
No espereu al ultim moment perque s´han d´encomanar el menjar i la beguda.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dt Set 08, 2009 12:34 am  porcalleocho

El divendres a al Cursa de Temens, fare com l any passat, sortire rodant desde Linyola fins a Termens (uns 10km arox) i despres la cursa de 10km. espero tonar en cotxe, soni no arrivare.

De moment al dinar post cursa sere mitja dotzena.

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Set 08, 2009 12:28 pm  seb coe

QUE VAGI MOLT BÉ PRESI!!!

EN PRINCIPI NO VINDRÉ AL DINAR... PERÒ, SI EM PERDÉS PER ALLÍ EL DIVENDRES JA EM FARIEU UN FORAT NO?? JEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Ds Set 12, 2009 7:13 pm  porcalleocho

Ahir un cursa força interesant i plena de emocio fins a la linea d´arrivada. Competencia i lluita fins al ultim moment. aquesta vegada la partida versus mestre l´he guanyat jo. Em entrat amb le mateix temps pero jo per devant, despres d´un sprint de 400m fantastic, que em va deixar mig grogi.
La cursa tranquiletat, meste i jo junts el primer km, per agafar jo la devantera fins al km 5 (27´), a partir d´aqui e meste m´agafa i em passa. aixi fins al ultim km que veien la posibilitt d´agafarlo he acelerat el meu ritme. A sigut un sprint espectacular.
Esperem que en properes curses poguem ser mes corredors/es del FACVAC.

215 PORCALLEOCHO 47´28
216 MESTRE 47´28

RESULTATS CURSA DIADA TERMENS

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Set 14, 2009 12:58 am  porcalleocho

CURSA DE LA DIADA -TERMENS Varies12

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dj Set 09, 2010 8:57 am  porcalleocho

Ja tormen a ser, ja ha passat un any ia vila de Termens ens espera. Aquest any sembla ser que serè l´unic representat del FACVAC, doncs el Mestre esta en proces de recuperacio. La data el dissabte 11, cursa emblematica com poques i amb una organitzacio fantastica

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Ds Set 11, 2010 2:26 pm  porcalleocho

La cursa de la diada de Termens , superada, temps 45´52¨ mes rapit que l´any passat. Es que soc un maquina, tembe he tingut a Nuvol de llebre els primer 4km i aixo s´ha notat. El nuvol ha fet 40´...
despres ja us explicare mes coses.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Ds Set 11, 2010 10:53 pm  porcalleocho

CURSA DE LA DIADA -TERMENS Ivet_t10CURSA DE LA DIADA -TERMENS Jcp_te10

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt