CURSA DE BRAFIM
+2
Be your best
facvac
6 participantes
Pàgina 1 de 1
CURSA DE BRAFIM
AQUEST CAP E SETMANA LA CURSA DE BRAFIM
TINDREM UNA BONA REPRESENTACIO D´ ATLETES, O SIGUI QUE ESPEREM UNS BONS RESULTATS, MILLORS CRONIQUES I FOTOS ESPECTACULARS.
DE MOMENT ELS INSCRITS:
SEB COE
ABDUL
ELOI
BARRACUDA
SERGI T
ALGU MES?
TINDREM UNA BONA REPRESENTACIO D´ ATLETES, O SIGUI QUE ESPEREM UNS BONS RESULTATS, MILLORS CRONIQUES I FOTOS ESPECTACULARS.
DE MOMENT ELS INSCRITS:
SEB COE
ABDUL
ELOI
BARRACUDA
SERGI T
ALGU MES?
Re: CURSA DE BRAFIM
BE YOUR BEST
Be your best- Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008
UFFFF!!!!
TOTA LA CARN A LA GRAELLA!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
TOTA LA CARN A LA GRAELLA!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
Sembvlar ser que va haver-hi una devacle i cap dels nostres va arrivar a meta, doncs ningu ha comentat res. Us paso els resultats , a veure si aixi us refesco la memoria:
RESULTATS BRAFIM
RESULTATS BRAFIM
bueno va... ja faig jo la súper crònica....
el jordi va guanyar amb moltes facilitats al xavi (segons el xavi es va deixar guanyar, segons el toda no) l'abdul anava mort (segons ell), jo el vaig veure molt fort, i va arribar molt sencer a la pujada, que déu n'hi do la pujadeta. Em va comentar que a les baixades es ressentia de l'isquio.
El jaume, bé el jaume carismàtic com sempre, no se li van dormir els peus, (diu k si fa curses llargues se li dormen els peus...) i segons ell força bé, a la baixada va anar tranquil ja que no les tenia totes.
L'Eloi molt i molt bé, la canalla apreta fort, ja us podeu espavilar els altres.
El Sergi doncs no ho sé, bastant tocadet a la pujada, però crec que prou bé.
També hi havia el Beamon, (s'escrivia així?) va fer la caminada i feliç com sempre, igualment l'albino caminant i bé també.
No sé si em deixo algú, espero que no, comentaris dels atletes els donuts eren molt bons, les magdalenes de xocolata també.
Molta gent es va perdre, ja que una cruïlla no estava ben senyalitzada i molta gent va anar a parar al poble altre cop, petites anecdotes.
resumint la totalitat del diumenge la paraula seria: Genial!
Apalei ens veiem a la pista!
espero que algú es digni a fer una crònica millor que la meva!
el jordi va guanyar amb moltes facilitats al xavi (segons el xavi es va deixar guanyar, segons el toda no) l'abdul anava mort (segons ell), jo el vaig veure molt fort, i va arribar molt sencer a la pujada, que déu n'hi do la pujadeta. Em va comentar que a les baixades es ressentia de l'isquio.
El jaume, bé el jaume carismàtic com sempre, no se li van dormir els peus, (diu k si fa curses llargues se li dormen els peus...) i segons ell força bé, a la baixada va anar tranquil ja que no les tenia totes.
L'Eloi molt i molt bé, la canalla apreta fort, ja us podeu espavilar els altres.
El Sergi doncs no ho sé, bastant tocadet a la pujada, però crec que prou bé.
També hi havia el Beamon, (s'escrivia així?) va fer la caminada i feliç com sempre, igualment l'albino caminant i bé també.
No sé si em deixo algú, espero que no, comentaris dels atletes els donuts eren molt bons, les magdalenes de xocolata també.
Molta gent es va perdre, ja que una cruïlla no estava ben senyalitzada i molta gent va anar a parar al poble altre cop, petites anecdotes.
resumint la totalitat del diumenge la paraula seria: Genial!
Apalei ens veiem a la pista!
espero que algú es digni a fer una crònica millor que la meva!
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
Bones gent!!
despres de mooolt de temps retorno pel foro, ( esque m´he tornat un facebookadicte XD )
pos vai a per la meva cronica de la cursa.
Em vaig llevar amb molta son, i feia una miqueta de fresca al carre, cuan vaig arrivar a Brafim tenia bastan de fred, pero les cames plenes d´energia!!
Em vaig trobar amb el Baemon i l´Oscar, i despres de recolli el xip me'n vaig anar a escalfar amb l'Oscar i l'Oriol.
Nomes donar el tret de sortida el Xavi va fer una espectacular escapada jeje. Devia estira les cames...
Jo em vaig col·locar al final del 1er grup, pero no em coneixa el circuit i em vai posar a la reserva...
El fallo va veni al km5 on vaig començar a notar que m´estava CAGAN..i aquets ultims dies no he anat massa be d ventre,
pos el que em va tocar fe es corre fins a la meta apretan el cul.!!
Les sensacions molt bones, sobretot de cara a l´any que be.
Sobre els atres no puc opinar , ja que des del principi els vaig perdre de vista...
A per cert, algu sap on es troben les fotos, d´aquella cuantitat de cameres dispersades pel circuit??
ens veiem a la pistaa!!
despres de mooolt de temps retorno pel foro, ( esque m´he tornat un facebookadicte XD )
pos vai a per la meva cronica de la cursa.
Em vaig llevar amb molta son, i feia una miqueta de fresca al carre, cuan vaig arrivar a Brafim tenia bastan de fred, pero les cames plenes d´energia!!
Em vaig trobar amb el Baemon i l´Oscar, i despres de recolli el xip me'n vaig anar a escalfar amb l'Oscar i l'Oriol.
Nomes donar el tret de sortida el Xavi va fer una espectacular escapada jeje. Devia estira les cames...
Jo em vaig col·locar al final del 1er grup, pero no em coneixa el circuit i em vai posar a la reserva...
El fallo va veni al km5 on vaig començar a notar que m´estava CAGAN..i aquets ultims dies no he anat massa be d ventre,
pos el que em va tocar fe es corre fins a la meta apretan el cul.!!
Les sensacions molt bones, sobretot de cara a l´any que be.
Sobre els atres no puc opinar , ja que des del principi els vaig perdre de vista...
A per cert, algu sap on es troben les fotos, d´aquella cuantitat de cameres dispersades pel circuit??
ens veiem a la pistaa!!
awanaskein- Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008
fotos brafim
c mes fotos brafim
Ale ja tens fots per cansar-te , en alguna surts tu.
c mes fotos brafim
Ale ja tens fots per cansar-te , en alguna surts tu.