FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA

+13
adderley
ramonet
FeNt CaMi
malaqui
MESTRE
Aidil
Capitán Garfio
Tenzing Norgay
awanaskein
seb coe
NUVOL KINTON
porcalleocho
facvac
17 participantes

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA

Missatge  porcalleocho Dg Maig 30, 2010 11:26 pm

Aquest cap de setmana cursa del pont del diable, organitzat per RWT, participacio del Ruben Otero, bona cursa entrant la lloc 37 amb un temps de 44:36. Molta calor la que han patit avui els corredors.

Al Campionat de cursa de muntanya, la puyada oturia al osca 14 loc pel just sociats amb un yems de 3h32´31¨
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA

Missatge  porcalleocho Dg Jun 13, 2010 10:51 pm

Aquest passat dissabte le Roger gomis a pres part a la cursa de muntanya, que es celebra dins de les difereent proves de que const aquest combinada de proves, de la cursa de llop.
sortida a les 14:30 desde tortosa, per fer un recorregut de 32k no excesivament tecnic, pero amb unes vsites espectaculars, amb la mediterranea de fons. La prova esta dintre del circuit de curses de mnutanya de les terres de l´ebre.
Resultat del Roger, el 22º lloc amb un temps de 2h57´19¨
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty PUJADA ERMITA SANT JOAN 2010 MONTBLANC

Missatge  porcalleocho Dg Jun 27, 2010 10:49 pm

EL PASSAT DIA 24, BONA ACTUACIO DE L´ABDUL ,COM ENS TE ACOSTUMAT A FER SEMPRE A LA PUJADA A ST JOAN. AQUEST COP EL REPRESENTAT DEL PACVAC ATLETES DE MUNTANYA VA FINLAITZAR EN 5 LLOC AMB UN TEPS DE 41´44¨.
RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Abdul_13RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Abdul_14
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA MUNTANYA DE SIURANA

Missatge  porcalleocho Ds Jul 10, 2010 2:43 pm

Aquest cap de setmana, presencia del FACVAC ATLETES MUNTANYA al a cursa de Siurana. La represetacio sera del Jordi Toda i del Roger Gomis. Sort , vigileu amb la calor i ja ens explicareu con a sigut aixo.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA

Missatge  facvac Dt Jul 13, 2010 12:00 am

Resultats de la cursa de siurana, sobre una distancia de 22 km aprox. Recorregut amb trmas realmet molt tecnics, tant per pujar com per baixar.
6º jordi toda 2h24´48
23º roger gomis 2h42´07¨
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA

Missatge  seb coe Dl Jul 19, 2010 1:30 am

AVUI A OSSERA (ALT URGELL) HE FET UN CARRERON!!! JEJE... PODI PEL FACVAC ATLETES DE MUNTANYA!!! HE QUADAT SEGON DESPRÉS D'UNA GRAN REMUNTADA BAIXANT!!! TAN SOLS DARRERA DEL XAVI ESPINYA, INTEGRANT DE LA SELECCIÓ CATALANA DE CURSES DE MUNTANYA! LA CURSA TENIA 10 KM DEL QUE ELS PRIMERS 4.5 PUJAVEN I ELS 5.5 RESTANTS BAIXAVEN FINS AL POBLE... LA PUJADA ERA DURÍSSIMA, CAMINANT TOTS I ESBUFEGANT FINS EL CIM ON HE PASSAT EL 5 O 6È... A PARTIR D'AQUÍ COMENÇAVA UNA TREPIDANT BAIXADA ON DE MICA EN MICA HE ANAT ATRAPANT RIVALS FINS A SITUAR-ME SEGON A LA LÍNIA DE META AMB 44'03"... MICA EN MICA LI VAIG TROBANT EL GUSTET A LES CURSES DE MUNTANYA!!!

LA MARTONA TAMBÉ HA CORREGUT I HA GUANYAT FÀCIL! A MÉS CREC QUE HA FET LA MILLOR MARCA FEMENINA DE TOTES LES ALTRES EDICIONS (LA CURSA ES FA DES DEL 2000!) I ES MANTÉ INVICTA EN CURSES DE MUNTANYA!!! JEJE... A VEURE SI ENS ESTAREM EQUIVOCANT FENT PISTA!!! JEJE... AIXÍ QUE GRAN JORNADA LA VISCUDA AVUI!!!

LA CURSA ÉS 100% RECOMANABLE, LA ORGANTZACIÓ EXEMPLAR, EL RECORREGUT EXIGENT PERÒ ESPECTACULAR, TOT ENTRE ELS 1200 I ELS 1700 METRES D'ALÇADA, EN UN ENTORN PRIVILEGIAT I UN AMBIENT ESPECTACULAR!!! LA GENT DEL POBLE ENS DEIA QUE LA CURSA PER ELLS ÉS MÉS IMPORTANT QUE LA FESTA MAJOR!! JEJE... REALMENT, TOT UN POBLE VOLCAT AMB ELS ATLETES!!!

ENS VEIEM A AL PISTA!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty ALGUNES FOTOS D'OSSERA

Missatge  seb coe Dt Jul 20, 2010 2:27 pm

[img:787e]https://facvac.foroes.org/RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Martagalimanyossera[/img][img:787e]https://facvac.foroes.org/RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Martaosserapodi[/img][img:787e]https://facvac.foroes.org/RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Jordiosserapodi[/img][img:787e]https://facvac.foroes.org/RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Martagalimanyossera2[/img][img:787e]https://facvac.foroes.org/RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Jordiossera[/img]

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA TRANSLLENA

Missatge  facvac Dl Ago 23, 2010 9:07 am

UNA NOVA EDICIO D´AQUESTA CURSA DE MUNTANYA , SOBRE UNA DISTANCIA DE 13 KM.
PRESENCIA DE L´ABDUL, QUE VA FINALITZAR EN 4 LLOC, AMB UN TEMPS DE 1H08´31.
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA

Missatge  facvac Dg Set 12, 2010 12:21 pm

Per terres andaluces, CARRREA MONTANYA COLLADA SAGRA fantistic resultat del Just sociats, 3 classificat: RESULTATS
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA DE LA PORTELLA L´HOSPITALET DE L´INFANT

Missatge  facvac Dt Mar 08, 2011 1:26 am

Cursa de muntanya de la Portella, Hospitlaet de l´infant. Distancia 18 qm.
7 lloc pel Jordi Toda (FACVAC) encara que amb altres colors, entran darrera del Biel secall (Borges Trail) Amb mes representacio de atletes vallencs.
RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Dsc_0011RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Dsc_0012
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CT CATALUNYA MUNTANYA. PUJADA ALS ANGELS (GIRONA)

Missatge  porcalleocho Dl Mar 21, 2011 10:27 am

COPIA DEL PUBLICAT AL FORO DE CORREDORS.CAT PER JORDI TODA::::::

avui ha estat un dia complex! a les 6 del matí marxàvem cap a Girona per disputar el campionat de Catalunya de Muntanya que organitza la Federació Catalana d'Atletisme cada any.

hi hem anat la Martona i jo... tot i que la pobre martona havia matxacat de valent en els entrenos aquesta setmana i no estaria recuperada del treball de força de divendres (que dolent que és el seu entrenador! jeje) i que tenia rivals dures inscrites a la cursa, vam decidir aprofitar el seu estat de forma per provar de pujar en un altre podi en campionat de Catalunya absolut oficial. La cursa femenina ha començat forta des de les primeres rampes, on la internacional Mònica Ardid ha tirat de valent per endurir la prova, seguida d'aprop per l'atleta local Maria Gracia Coll i una mica més lluny seguia la Martona. ja des de les primeres rampes aquestes dues atletes se li han escapat una mica i la martona ha mantingut la tercera posició fins al final, fet que ha permès cumplir l'objectiu que ens haviem marcat!

i aquí ve la sorpresa... la cursa masculina, amb una absència de favorits clars a la victòria, s'ha disputat com una cursa tàctica, on un grupet d'uns 6 o 7 corredors hem anat junts fins a mitja cursa... llavors he vist que anava extremadament bé i que a les pujades més fortes podia escapar-me una mica... (jo no havia fet l'entreno de força de divendres, jejejeje...) ho he provar amb fermesa, primer m'he espatat amb un parell d'atletes i mica en mica he anat escapant-me sol, fins arribar al cim de Els Àngels en solitari i proclament-me com a nou campió de Catalunya de muntanya de la federació catalana d'atletisme!!! que fort... com deiem un dia d'aquests, les oportunitats estan per aprofitar-les!!! jejejeje... i aquesta cursa era tota de pujada! no tenia excuses de que a les baixades tècniques se m'escapés tothom!!

Així que hem marxat d'allà amb dues medalles i molt contents!!!

a l'hora de dinar ens hem ajuntat amb el Just (i els nostres amics) per fer un bon dinar!!! i hem aprofitat per fer alguna foto amb la pancarta que teniem a la Furgo! El Just ha corregut a la mitja de Calella, on el ventet que feia ha impedit que es fecin grans marques, però on el Just ha aconseguit quedar en tercera posició darrera de dos atletes marroquins amb un temps gens dolent de 1h08m03"...

si a tot això li ajuntem la medalla de plata al campionat de Catalunya de 10000 metres del Xavi Garcia amb un temps de 31'36", i els grans resultats de Bràfim... QUIN GRAN CAP DE SETMANA!!!!

a seguir així cracks!!! que estem que ens surtim!!! ja fareu les vostres cròniques, i així sabrem com li ha anat a tothom!!!

ens veiem!!!!!
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA

Missatge  Fraguel Rock Dv Mar 25, 2011 1:50 am

Entrevista de vilaweb al Jordi Toda

http://www.vilaweb.cat/noticia/3864074/20110322/jordi-toda-quan-estic-gaudint-latletisme.html
Fraguel Rock
Fraguel Rock

Nombre de missatges : 293
Age : 110
Ubicació : La Cova dels Fraguel
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA PONT DEL DIABLE

Missatge  porcalleocho Dg Abr 17, 2011 10:08 pm

FACVAC MUNTANYA present a la Cursa del Pont del Diable, amb 418 arrivats. 43º Ruben Otero 46´46¨, 125º Jaume Marti 52´08¨. Molta presencia d´atletes vallencs
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA

Missatge  porcalleocho Dt Abr 19, 2011 5:46 pm

A la cursa de Almoster, Almostrek 2011. (14600m) tambe presencia del FACVAC i de força corredors vallencs.
9º Jordi Barenys (FACVAC) 1h12´47¨
67º Francisco Sierra Ochoa 1h26´04¨

Per alguns comentaris de la gent, la cursa amb algunes mancances de senyalització que va fer que alguns corredors es perdessim durant le recorregut. Son d´aquestes errades que no pot haver mai en una cursa.
RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Jordi_10
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty NET 1 CURSA DEL SABO, MONTGAI 24/04/2011

Missatge  porcalleocho Dl Abr 25, 2011 11:34 pm

Quan fa tant d temps que corres, i has fet tant tipus de curses, distancies i llocs. Fer una curs en poc mes de 70 participants ,em recorda quan jo començava a fer curses. Aquest diumenge ha sigut una cosa així, pero amb algunes diferencies com son cronometratje amb xip, inscripcions per internet, galerias de fotos, ect. Pero tot ta sofisticat ha fet que com havia oblidat el meu chip groc , no he sortit a les classifcacions. Aixo tampoc era cap problema. Aviu era una cursa per tornar a agafar el ritme de les curses, i gaudnt al maxim del paisatje, corrent molt per sensacions.
Dire que he he tingut una cursa molt tranquila, ja surto bastant endarrerit, alla menstres esparavem per sortir comentavan la jugada i le recorregut amb altres corredors. Sortida, i a gaudir del recorregut. Rapidament enllaço amb dos coneguts de lleida, i fent els primers doas quilometres plegats, anen xarrant, mentres enfilants les primeres pujades. Son pujades llarges, snse gaire pendent, els camins tot i estat tous de les plujes on tenen gaire fang, o sigui, que es podia correr força be. La teperatura molt agradable, el cel una mica tapat, pero el sol es deixava veure .
A partirt del qm 2, començo a perdre metres respectes del meus companys inicials i fins hi tot em sobrepassa algun de darrera. jo a la meva, els quilometres van pasat i jo cada cop vaig millor. A mes se que la tendencia de la segona part es de baixada. Arrivem als km 5-6, estem als peus de Bellmunt d´Urgell. Poc a poc he anat recuperent millors sensacions i començo a recuperar posicions... un dos, tres ,quatres, fins a 10 llocs vaig recuperant. sobrepaso als companys de lleida, i continuo a la caça d´algun corredor mes. En aqueta fase les sensacions son força bones.. lastima de portar massa temps sense entrenar, doncs el ritmes rapits no els puc mantindre. Els ultim qulimetre intento lluitar-lo amb un altre corredor, pero estic realment molt lent. Al finla un temps de 48´06¨, entra al lloc 35-36 aproximadament.. La marca no es gaire bona, pero he disfrutat molt. El tercer lloc ha estat per l´Andreu Padreny, d´Alcover, força vegades esta entrenant per Fornas, i tambe ha fet una molt bona cursa el Ramon Sole (Atletic Esplugui) un fixe a les curses que es fan a Lleida.
A mes al sorteig de regal sorpresa, he tingut premi.. Despres una volta per la Fira del sabo amb multitut de parades, i capa casa. Anire fent curses d´aquest tipus, ara ja comença a apretar la calor, i le cert que le cos no em demana correr gaire.
REalment val la pena vindre a pasar una estona en aquest indret, el paisatje es espactacular. Us h adjnta algunes imatges.RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 56536310RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 56542010RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 56536910RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 56536610RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 56542210
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA DE VILAPLANA -LA MUSSARA

Missatge  facvac Dg Maig 15, 2011 10:21 pm

Avui cursa de muntanya Vilaplana - la mussara- vilaplana amb una destacada actuacio dels corredors del FACVAC, Eloi Borras i Jordi Toda. A la muntanya l´Eloi s´ha imposat al seu trainer, que tot sigui dit veeia el dia abans de fer la jornada de pista de la lliga de clubs, i que les baixede no son precisament el seu fort. Els resultats finals encara no els saben,Demoment os posen laguna imatge, on son de gaire qualitat pero de moment es el que hi ha.
RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 22785010RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 23100710
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA MUNTANYA SANTA COLOMA DE QUERALT 22/5/11

Missatge  porcalleocho Dl Maig 23, 2011 9:58 pm

Aquest any he tornat a correr a Sant Coloma de Queralt. Crec que he pres part en dues ocasions i sempre m´agradat. A part que aquest poble en porta molt bons records,, amb la cursa de relleus que es feia.
Be aquest cop, camvi de recorregut, deixavan un a banda del poble, per anar en direccio contraria i la sorpresa es una cursa de muntanya amb una mica de tot. Camins, pistes amples, camins de cabra, i algun tram que l´organitzacio havia aduequat espresament. Pujades , baixes, algun petit tram una mica tecnic..i alguna que d´altra pedra amagada sota l´herba.
Molta calor la que varem partir, tot i que en algun trams entrava una mica d´aire, que ens donava una mica de fresca. L´olor de farigola en va acompanya durant molts de trmas del recorregut, sobetot els de dintre del bosc..
La cursa, crec que ve. Havia escalfat molt be, sense cap molestia, sortia ja força suat com m´agrada. Sortida a les 10, a la part devantera del grup, encara que aquest no sria pas le meu lloc al llarg de la cursa. El primers metres per dintre del poble, pero rapidament ens posan a una cami, estret, i amb molta pedra amagada per l´herba. Ens obliga a anar en filera,, intentant deixar uns metres amb el de devant per veure on poso el peu. Un primera mala trepitjada i primere sentida la tormell. Despres del primers quilometres per camins al costat dels capm d´ordi, començen a enfilar a la primera de les muntanyetes, de molent per una pista. Aqui ja començo a partir la meva falta de força a l´hora de fer front a les pujades. començo be al meu ritme, pero acabo per deixar-me vençer pel meu cap, que diu que no pot mes. Aixi sera durant casi tota la cursa, quan la cosa comença a tirar cap amunt.. em bloquejo. Al trams de baixada per les pistes i despres per dintre el bosc, tot i la meva prudencia, els faig força be, inclus paso algun corredors algo mes poruc que jo. A les pujades es un altres historia i en van passant, corredors mes de muntanya, o simplement en millor estat de forma.
A partir del km 6 aproximadamet comencen a avançar a que feian la caminad, i qu havian sortit un hora abans. Aixo em motiva una mica mes, i fins hi tot faig uns quilometres força bons. Estic disfrutat de la cursa, i les quilometres van pasan. De tant en quan miro el crono, per veure el temps que crec que farè. ara veig que lluny del que jo preveiua que podia fer, sobre uns 10 minut mes. Els ultims dos quilometres ens tenen preparats un parell de rampetes de les que fa mal. En una d´elles, paso al pare de la Silvia, que m´anima.. Ultima pujada,i ultim quilometre per entrrar novament a Santa Coloma. A punt d´entrar al a Plaça començo a sentir els crtis de la Maite,i els aplaudiment de la Marina. que menys que parar per donar un peto a la Marina, ella ben contenta de veure al seu ¨pape" corrent.
Arrivada a meta, amb moltissima sed, es que la calor i la pols dels camins es feia notar. L´avitaullament i serveis de la cursa a la arrivada perfectes. Cursa perfecte, esta clar qeu no soc cap figura de la muntanya, pero he fet un entreno diferent.
Al final el meu temps, cre que 1h26´55¨entrant la lloc 140. En millor forma podia star uns 10 minuts menys,, pero aixo comportar entrenar i ara mateix no puc estar per aquesta feina.
RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Dscn5810
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty TRAIL SANT ESTEVE PALAUTORDERA

Missatge  facvac Dl Maig 30, 2011 5:24 pm

Primera de les proves del circuit Asiscs Trail. Distancia de la cursa 27 qm, amb la victoria del Just Sociats 2h06´26¨i le 7 lloc pel Jordi Toda (FACVAC) amb 2h24´03¨. Bon papers dels dos corredors que es tornaran trobar dintre de dos setmanes al Cto Espanya Curses de Muntanya.
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA DE MUNTANYA DEL BERGADA, 20 QM

Missatge  facvac Dl Jun 06, 2011 12:16 am

FACVAC MUNTANYA: A la cursa de muntanya del Bergada ,sobre 20km i 1500 m desnivell, 4 lloc per l´Eloi Borras Fort, 1h59´15¨. i subcampio al Cto de Catalunya SUB-23. Felicitats,
FOTOS CURSA ALTA MUNTANY DEL BERGADA
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA NOCTURNA DE BORGES DEL CAMP

Missatge  facvac Dg Jul 03, 2011 11:31 pm

A la segona edicio de la cursa nocturna de Borges, bona cursa pels corredors del FACVAC. La cursa esta inclosa al circuit de curses de muntanya del baix Camp. La victoria per la Sergi Casas (c atletic montblanc), 2 lloc pel Jordi Toda (FACVAC) 1h04´22", 3º lloc per l´Eloi Borras (Borges Trail) 1h05´57¨, i el 46º loc pel Francisco Sierra Ochoa (FACVAC) 1h26´25¨, i primer classificat de la seva categoria.
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA DE CAPÇANES 3/07/2011

Missatge  facvac Dt Jul 05, 2011 1:41 am

A LA CURSA DE CPAÇANES, PRESENCIA DE LA ANGELA AGUILAR, (FACVAC) OCUPAN E LLLOC 52º AMB N TEMPS DE 1H14´33¨

https://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.xn--cursacapanes-rdb.com%2Fdocumentacio%2Fclassificacions_corredors_2011.pdf&h=kAQAHssO7
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty TRAIL ANDORRA 35 QM

Missatge  facvac Dt Jul 19, 2011 6:28 pm

Participacio de l´Ivet, que no ens te acostumat a aquests tipus de curses. Tot i la seva poca experiencia en aqquest tipus de curses i distancies, fa fer una magnifica prova entran el lloc 48º amb un temps de 6h43´27¨ el total de arrivat van ser de 239 corredors.
Bravo Ivet...

IVET: "Estem vius!!! Un desniell de 2.900m, mes de 35km corrent amunt i avall x pissarra, roques i neu..Amb rampes fins i tot sota les orelles em vist gent plorant x no poder continuar corrent gent k la muntanya els a guanyat!! Una experiencia impressionat i unica ara toca descansar i gaudir de tota l aventura"
.Recorrido de sueño con magníficos paisajes, pasando por el punto más alto, el Pico del Comapedrosa a 2.942 m. Os encantará y podréis apreciar nuestros Valls del Nord (valles del Norte).
35 km con 2.500 m de desnivel positivo y 3.300 m de desnivel negativo (*)
Salida del coll de la Botella (estación de Pal) el sábado 16/07/11 a las 9 horas para llegar al centro del pueblo de Ordino
Pendiente más fuerte: 23% (675 m de desnivel en 3 km) del Refugio del Comapedrosa hasta el Pico del Comapedrosa
Subida más larga:3,5 km (427 m de desnivel, es decir 12% de pendiente) del coll de la Botella al Port Negre
Altitud media: 2.096 m
Bastones autorizados
2 avituallamientos
(*) Medido con GPS Garmin Forerunner 310 XT
Posibilidad de no subir al Pico del Comapedrosa: diploma Trail de Muntanya, 28,5 km, 1.800 m D+
Barreras horarias:
sábado a las 11.00 h (2 horas de carrera): Refugi del Comapedrosa (**)
sábado a las 15.00 h (6 horas de carrera): Refugi Joan Canut - Pla de l'Estany
(**) Los corredores no pueden pujar al Pic del Comapedrosa però poden seguir
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA DE LA CORDERA ALBESA

Missatge  facvac Dt Ago 16, 2011 7:06 pm

Presencia del FACVAC a la Cursa de la Cordera a Albesa, recorregut de 10,500m, força trencador i amb molta calor. majoritariamet per camins de terra, amb una paisatje del mes variat.Pero molt recomanable per a properes edicions. Joan Carles Purcalla Pérez, lloc 79º temps 59´16¨
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA TRANSLLENA, POBLA DE CERVOLES

Missatge  facvac Dl Ago 22, 2011 8:54 am

CURSA DE MUNTANYA, DISTANCIA 13QM, CORREDORS ARRIVATS 190

5º CLASSIFICAT ELOI BORRAS (BORGES)TRAIL 1H12´24¨,
92º DOLÇA OLLE (FACVAC) 1H34´20¨
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty CURSA MUNTANYA DE LA VEREMA, PUID DE TUILA, CUBELLES

Missatge  porcalleocho Dt Set 13, 2011 12:48 am

JOAN CARLES PURCALLA (FACVAC), 1H19´58¨, LLOC 150.

porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA - Página 4 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS CURSES DE MUNTANYA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum