FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

+13
Flashover
Aidil
KARKI
MESTRE
Tenzing Norgay
Capitán Garfio
NUVOL KINTON
el payes en moto
porcalleocho
THE LAST HOPE
seb coe
Be your best
facvac
17 participantes

Pàgina 2 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Aidil Dl Ago 18, 2008 9:24 am

EI MESTRE MOLTES FELICITATS!!

AIXÒ DE FER VACANCES VEC QUE COSTA EH! PERÒ TE LES HAS GUANYAT VEN MERESCUDES!!!!!!!


ENS VEIEM AL SETEMBRE!!!!!!!!! Razz
Aidil
Aidil

Nombre de missatges : 95
Age : 38
Ubicació : Carquinyolandia
Registration date : 24/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty RESULTATS Y COMENTARIS DUATLÓ I TRIATLÓ

Missatge  THE LAST HOPE Dl Ago 18, 2008 11:05 am

MESTRE, AHORA SI TOCA DESCANSAR. A VER SI ALGUNO DE MIS PUPILOS ME HACE CASO...
EL DÍA 1 DE SEPTIEMBRE COMENZAREMOS A ENTRENAR EN UNA TEMPORADA QUE SEGURO SERÁ ESPECIAL. ASÍ QUE ESO, A DESCANSAR Y RECARGAR PILAS, CAMPEÓN. Y FELICIDADES POR LOS RESULTADOS Y LAS BUENAS SENSACIONES QUE HAS TENIDO EN LAS DOS ÚLTIMAS COMPETICIONES.

APALEI.
THE LAST HOPE
THE LAST HOPE

Nombre de missatges : 212
Age : 54
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Duatló de Núria-Queralbs

Missatge  Tenzing Norgay Dg Oct 19, 2008 10:28 pm

[img]RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Menero13RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Tous11



Ells ja us explicaran els detalls, resultats,..., jo us passo un parell de fotos que ho diuen tot!!

Cal dir que ha estat un paler veure correr aquest parell de cracks desprès de varis mesos força inactius, moltes felicitats als dos!!
Tenzing Norgay
Tenzing Norgay

Nombre de missatges : 80
Age : 46
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  seb coe Dl Oct 20, 2008 3:19 pm

VA GARFIO!!!!!

EXPLICA ALGO!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Be your best Dl Oct 20, 2008 4:52 pm

YO LO HE VISTO RODANDO HOY AL MEDIODIA Y CREO QUE NECESITA UN BUEN MASAJE!!!!
Be your best
Be your best

Nombre de missatges : 232
Age : 45
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  porcalleocho Dl Oct 20, 2008 11:33 pm

Aquests nois s´ho tenian molt callat aixo d´aquesta cursa. Segur que ho fan per que no els hi posem pressió.
Si nosaltres no pressionen a ningú OI?
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Capitán Garfio Dt Oct 21, 2008 12:23 am

Doncs si , ahir amb en Tous mitjà vam fer la duatló d'alta muntanya de Núria.
Suposo estaré uns quants dies patint-ne les consequencies, com diu be your best, necessito no un, sino uns quants massatges....Sabeu algu q ho faci be?, jeje
La veritat q em va anar força bé, ja q sols estic entrenant regularment desde finals de juliol. Vaig rebaixar en 2 minutets la meva marca en aquest duatló de l'any 2004. Però sem va fer bastant llarg, quan portava una estona baixant el puigmal, ja no sabia de qui eren els meus super-quadriceps, jeje i tela amb el q encara em faltava. A l'avituallament de Núria una fotografa espontania em va renyar q no em podia parar, pero jo no la vaig escoltar i em vaig parar a beure un got de coca-cola i una mica de plàtan, i un gel....anava fos, i ho necessitava. (gràcies pels anims a tenzing i parella!! I com no gracies pels anims a Marta i Marga, els vostres crits em van donar ales!).
O sigui q tots els objectius de la duatló complerts, jeje
El Sergi no es va trobar al 100%, molèsties físiques, però va fer tbe una molt bona cursa.
El millor de tot, l'entrecot del dinar al restaurant els caçadors de ribes de freser!! Impresionant!

I tal i com li vaig dir a en Tenzing, esperem q aixo sols sigui el començament, i que feina, estudis i q no em trenqui, em permetin anar entrenant una miqueta, i poder rebaixar amb uns quants minunts la marca al 2009!
Per cert Tenzing, publicar 4 fotos meves al foro, et sortira una mica car...els meus drets d'imatge van molt cotitzats....

Ens veiem! a la pista!!

Resultats d'un total de 700 inscrits:
166 MENERO FERRE, ENRIC 3:44:22
261 TOUS ROVIRA, SERGI 4:03:01

[/size][/size][/size]
Capitán Garfio
Capitán Garfio

Nombre de missatges : 56
Age : 47
Ubicació : SetValls
Registration date : 07/02/2008

http://www.7valls.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Flashover Dt Oct 21, 2008 5:08 pm

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Enorabona
Flashover
Flashover

Nombre de missatges : 13
Age : 44
Ubicació : valls
Registration date : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  seb coe Dt Oct 21, 2008 5:15 pm

BONES FLASHOVER!!!!

BENVINGUT!!! TOT I QUE ETS HOME/DONA DE POQUES PARAULES!!! JEJEJE...

PER CERT, A JUTJAR PEL TEU AVATAR I ANY DE NEIXAMENT, CREUS QUE A TU TAMBÉ T'HEM DE DONAR L'ENHORABONA PER LA DUATLÓ???

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  NUVOL KINTON Dt Oct 21, 2008 5:17 pm

molt bè nois!!
l´any vinent mi apunto jo .jejejjejejejeje....
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Nombre de missatges : 314
Age : 47
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Flashover Dt Oct 21, 2008 11:02 pm

Ja veig que no es pot amagar res! el duatló no va anar massa bé, però l'any vinent ja tinc 2 objectius baixar el temps i guanyar...
ens veiem a la pista
Flashover
Flashover

Nombre de missatges : 13
Age : 44
Ubicació : valls
Registration date : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Capitán Garfio Dc Oct 22, 2008 2:32 pm

jejejeje
jo per l'any que ve ja tinc 3 objectius:

1.disfrutar
2.baixar el meu temps
3.guanyar a .......... cheers cheers cheers cheers

apa, ens veiem.
Per cert, no ho sabeu pero a queralbs hi va haver tongo amb el sortieg de material.......flashover i cia en van sortir ben equipats......sempre estan de sort els mateixos.....

ens veiem!
Capitán Garfio
Capitán Garfio

Nombre de missatges : 56
Age : 47
Ubicació : SetValls
Registration date : 07/02/2008

http://www.7valls.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Flashover Dc Oct 22, 2008 3:23 pm

jeje doncs si el duatló no va anar massa bé però un obsequi d'una bossa salamon i unes bambes salamon van compensar les penes.


Ape
salut
Flashover
Flashover

Nombre de missatges : 13
Age : 44
Ubicació : valls
Registration date : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  seb coe Dc Oct 22, 2008 3:45 pm

OSTRES!!!!

DONCS PER AQUI TENIM LA TRADICIÓ DE QUE A QUI LI TOQUEN UNES BAMBES I UNA BOSSA SALOMON EN UN SORTEIG HA D'INVITAR A SOPAR A TOTS ELS MEMBRES DEL FORO AL TORICO!!!!

QUE ET SEMBLA FLASH!!!??? JEJEJE...

I PER CERT.... JEJE... QUE PICONS QUE SOU!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Capitán Garfio Dj Oct 23, 2008 12:25 am

Nuvol, t'agafem la paraula i et farem la inscripcio per l'any vinent, jeje
I tu seb, treu la pols a la bici que tbe te la farem fer, q aixo de la bici set dona bastant be, sobretot si vas amb mi, men recordo que un cop vam tenir experiències una mica violentes, jeje

apa, ens veiem!!
Capitán Garfio
Capitán Garfio

Nombre de missatges : 56
Age : 47
Ubicació : SetValls
Registration date : 07/02/2008

http://www.7valls.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  seb coe Dj Oct 23, 2008 12:38 am

SI, JEJE... QUINA EXPERIÈNCIA AQUELLA!!!! JEJEJE

CREC QUE VA SER L'ULTIM DIA QUE LA VAIG AGAFAR!!!! JEJE....

MAI MÉS!!!!

PROU FEINA TINC AMB INTENTAR CÓRRER... SI A MÉS HE D'ARRASTRAR UNA BICI I BARALLAR-ME AMB PAIOS XUNGOS TATUATS, EMPASTILLATS I AMB UN ATAC DE BAYES.... DONCS.. PASSO!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  porcalleocho Dj Oct 23, 2008 8:42 am

seb coe escrigué:

PROU FEINA TINC AMB INTENTAR CÓRRER... SI A MÉS HE D'ARRASTRAR UNA BICI I BARALLAR-ME AMB PAIOS XUNGOS TATUATS, EMPASTILLATS I AMB UN ATAC DE BAYES.... DONCS.. PASSO!!!!

!
Ostres aixo sembla un argument d´una pelicula del Tarantino, perque no expliques mes coses i aixi sabem com acaba la pelicula.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  seb coe Dj Oct 23, 2008 1:04 pm

GARFIO!!!!! EXPLICA-HO TU!!!! QUE A LA FI AL CAP VAS SER EL QUE LA VAS LIAR!!!! JEJEJE...

I SI! ERA COM UNA PELI DEL TARANTINO!!!! JEJEJE

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Flashover Dj Oct 23, 2008 3:43 pm

Us convidem a tots a veure el duatló de Núria al 33 akesta nit al temps d'aventura o si no podeu a la pàgina web d'ocisport.

Mireu bé que surt el garfi i darrera surto jo. Fixeu-vos-hi bé.

Ens veiem a la pista algun dia ja que estic enfeinat amb el tema de la cursa d'orientació possant les balisses. Je Je.

salt
Flashover
Flashover

Nombre de missatges : 13
Age : 44
Ubicació : valls
Registration date : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  porcalleocho Dj Oct 23, 2008 11:38 pm



AQUI TENUI EL VIDEO DE QUE PARLAM.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Capitán Garfio Dv Oct 24, 2008 12:44 am

Flashover escrigué:Mireu bé que surt el garfi i darrera surto jo. Fixeu-vos-hi bé.



Flashover, diumenge passat tota l'estona va ser igual.....garfio davant i tu darrera, jejejeje
de bon rotllo eh..........

ho sento, pero mho has deixat a güevo.....jeje
segur q a la proxima no m'ho posaras tant fàcil!
Capitán Garfio
Capitán Garfio

Nombre de missatges : 56
Age : 47
Ubicació : SetValls
Registration date : 07/02/2008

http://www.7valls.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Capitán Garfio Dv Oct 24, 2008 12:57 am

no es veu gaire be, pero si , al principi del video, sortim els dos.
I al minut 3:54, surt amb gran classe en garfio afrontant el descens... Fixeuvos-hi bé. Tenzing m'hauras de fer 5 cèntims de com ho he de fer l'any vinent!

I lo de la peli den Tarantino, buf, doncs un dia ja fa uns anys, quan en seb pesava uns qans kilos mes q ara, vam anar en bici, i tornant del pla, un bmw negre ens va passar a tota ostia a dos dits i de cara....l'instint em va portar a dir-li de tot i fer-li uns cuernos amb els dits... al cap de uns instants ja el teniem al nostre damunt, derrapa el cotxe davant nostre (al mig de la ctra del pla), surt desbocat del cotxe un tio xungo-quillaco de gimnàs, quadrat, tatuat de dalt a baix i sense samarreta.....em volia rebentar.... total que es va colapsar la ctra del pla, tots els cotxes parats, el tio xungo q em volia pegar i en seb intentantlo calmar.... i el cabron de camionero q teniem parat a darrera nostre no ens volia ajudar....
vam arribar a la conclusio, q el tio anava xutat-empastillat de la nit abans, i q o anava mal follat o q li van fotre les banyes la mateixa nit... tal reacció no va ser normal...
al final un cop al casc i una patada a la bici, i la sang no va arribar al riu...
Conclusió: si et foten les banyes, no condueixis....
Capitán Garfio
Capitán Garfio

Nombre de missatges : 56
Age : 47
Ubicació : SetValls
Registration date : 07/02/2008

http://www.7valls.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  seb coe Dv Oct 24, 2008 10:54 am

JEJE...

GRÀCIES PER FER-ME REVIURE AQUELLS MOMENTS...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty DUATLO REUS 1/03/09

Missatge  porcalleocho Ds Feb 28, 2009 1:08 am

Aquesst cap de setmana ew realitza el Duatlo Citat de Reus. Amb unes distancies dse 5km corrent, 20km bicicleta i 2km corrent. La presencia del nostre company Eloi Borras. moltissima sort. Ja ens explicares com a anat.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  facvac Dg Mar 01, 2009 3:30 pm

Resultat de l´Eloi, al Duatlo de Reus:

71é de la General i 7é de la seva categoria, els seus parcials han sigut:
5 km corrent : 19:26
20 km bici: 43:45
2 km corrent 9:26

Be ja ens explicaras alguna cosa mes de la primera prova de la temporada.

RESULTATS DUATLO REUS


Editat per darrera vegada per facvac el Dg Mar 01, 2009 11:31 pm, editat 1 cop en total
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO - Página 2 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum