FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

+22
despertaferro
Aidil
ATENEA
SCRAT
xavinsa
KARKI
MESTRE
Fraguel Rock
ritme mental
awanaskein
calvin klein
FeNt CaMi
malaqui
QUCA
THE LAST HOPE
Tenzing Norgay
Be your best
NUVOL KINTON
seb coe
tximitxurry
porcalleocho
facvac
26 participantes

Pàgina 6 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  BARRACUDA Dc Des 31, 2008 1:07 am

Ei nois i noies. ja he llegit les vostres cròniques i veig k ho esteu passant genial. me'n alegro i seguiu en aquest bon ambient. Per aquí, desprès de pràcticament tot un dia treballant he passat per la pista i només he trobat al emili i al miquel àngel i ahir no vaig anar-hi però sé k hi havia més gent. No res, espero k us vagi molt bé la cursa vallecana i a tots el que correu escampats per la geografia també. AH, I BON ANY A TOTHOM.

BARRACUDA

Nombre de missatges : 48
Age : 43
Ubicació : On hi hagi menjar i beure
Registration date : 29/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  el payes en moto Dc Des 31, 2008 11:50 am

CAGUN DENA SEB....JA ET DEIA JO QUE A LES TERRES MADRILENYES AGAFARIES ALGUNA COSA....I MIRA...MIRA...ARA TOCARÀ RECUPERAR-TE...JEJEJEJEJ No

BÉ A TOTA LA COLLA QUE ESTEU A MADRIZ...MOLTA SORT I QUE US HO PASSEU DE CONYA.....I EN EL FONS, ...EN EL FONS ÉS EL QUE COMPTA!!!!

TENZING.....MOLTA SORT A BCNA I ESPANTA UNA MICA AL PERSONAL QUE AMB LES LLEBRES QUE TENS ENTRENANT...SOBRETOT JO!!! affraid ..ESTÀS FET UN MÀQUINA!!!

I BÉ.....ELS QUE ANEM A TGNA JA US DIREM COM HA ANAT AQUESTA PATXANGUETA!!!PPER QUE AL COSTAT DE MADRIZ I BCNA SOLAMENT ES PORT DIR AIXÒ!!!

MOLT BONA REVETLLA I UNA EXCEL·LENT ENTRADA DE 2009...I QUE EL 2009 ENS PORTI UN COR MÉS GRAN A TOTS...SOBRETOT A UN! I love you !!, OI SEB?

FINS AVIAT!

EL CAP DE L'EXPEDICIÓ A LA SANSIL DE TGNA...JEJEJEJ cheers
el payes en moto
el payes en moto

Nombre de missatges : 144
Age : 55
Ubicació : vilallonga
Registration date : 19/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  ramonet Dc Des 31, 2008 12:59 pm

Sembla que teniu una bona montada per madrid...refredats...ruta de bars...jejeje Que vagi molt bé a la Sant Silvestre us miraré per Telemadrid, a veure si surten bones marques...aneu en compte al principi que diuen que les rampes del final són de les de Shocked Shocked Shocked Shocked
Bueno i els que correu a barcelona i tarragona molta sort també! Jo ahir ja vaig fer l'últim entreno fort de l'any i el dia 2 a les 10h ja tinc el primer a la pista affraid affraid affraid affraid jeje

Bueno bon any nou a tothom i passeu-ho tots molt bé aquesta nit!

Fins al 2009!
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Age : 38
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  seb coe Dc Des 31, 2008 5:52 pm

LES ÚLTIMES HORES ABANS DE CORRER... ESTEM DESCANSANT ALS APARTAMENTS DESPRÉS D'UNA DURA JORNADA DE COMPRES... UFFF...

AHIR VAM OBRIR UN REGALET DE LA MARIA PER TOTS QUE ENS VA AGRADAR MOLT... BUENO... AL SALVA NO SÉ... pig pig pig , JEJE....

MOLTA SORT A TOTS A LES SANSILVESTRES I:

MOLT BON 2009 DE PART DE TOTA L'EXPEDICIÓ MADRILENYA!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  KARKI Dc Des 31, 2008 9:39 pm

BONA CURSA I BONA ENTRADA D'ANY ALS MADRILENYS DE VALLS
KARKI
KARKI

Nombre de missatges : 205
Age : 62
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  el payes en moto Dj Gen 01, 2009 2:53 am

ENHORABONA ALS CRAKS DE MADRIZZ!!!!

A TARRAGONA MOOOOOOOLLTTT BBEEE ELS FACVACS!!!

HA GUANYAT EL SENEN....I EN NOIES LA MARTA GOMEZ...(LA JUDIT R RETIRADA)

ELS NOIS...LELOI BORRAS ENTRE EL LLOC 12-15 DE LA GENERAL AMB UN TEMPS DE 31'30'' APROX...EL PAYES...JEJEJEJ..CARRERON...FINS QUILÒMETRE 4 AMB ELOI....I AQUI ARRIBA EL TORRAT...JAJAJA 32'56'' ELS 9 QMS....ANEM RECUPERANT-ME GRÀCIES A FENT CAMÍ QUE M'ESTIRA LA ORELLA ALS ENTRENAMENTS!!!.....

L DOLCAT ENTRE LES MILLORS NOIES AMB 37' ELS 10 QMS...CARRERON...

SERGI TOUS CARRERON NO SE EL TEMPS PERÒ NO ANAVA MASSA LLUNY DE MI!! A 1'??? APROX

LA RESTA ANIREM ACTUALITZANT...NO EN SE MASSA COSA!!


PETONS I ESPERO QUE QUAN LLEGIU ESTIGUEU AMB UNA RESSACA D'AQUI T'ESPERO!!!

COMPTE AMB LA TORNADA I FINS AVIAT
el payes en moto
el payes en moto

Nombre de missatges : 144
Age : 55
Ubicació : vilallonga
Registration date : 19/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty san silvestre vallecana

Missatge  ATENEA Dj Gen 01, 2009 9:03 am

ehhh!!

FELIÇ ANY NOU A TOTS!!!!!!!!

NO SÉ SI PREGUNTAR PER LA SAN SILVESTRE O PER LA FESTA QUE US DEVIEU MONTAR.

SUPOSO QUE GENIAL COM SEMPRE, PER AQUÍ FORÇA BÉ. UNA GENTADA PER TARRAGONA QUE NI VAIG TROBAR A L'EXPEDICIÓ DE VALLS.

ENS VEIEM AVIAT.
ATENEA
ATENEA

Nombre de missatges : 37
Age : 46
Ubicació : ATENAS
Registration date : 06/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Felicitats pels resultats de les "SANSIS"

Missatge  MESTRE Dv Gen 02, 2009 12:30 am

Ei MOLTES FELICITATS A TOTS/ES ELS/LES ATLETES perque és un plaer veure els resultats de la Sant Silvestre de Madrid, Barcelona i Tarragona amb gent del club tant ben classificada, tot una font d'energia i d'ilusió per als que anem més endarrera.

He flipat Rolling Eyes literalment amb els resultats de Xavi Garcia, Jordi Toda, Marta Galimany i Just Sociats...

ARveure
MESTRE
MESTRE

Nombre de missatges : 143
Age : 51
Ubicació : La Solana
Registration date : 16/06/2008

http://blocs.xtec.cat/santo

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  seb coe Dv Gen 02, 2009 1:11 am

ENHORABONA ALS SAN SILVESTRES TARRAGONINS!!!!

PER MADRID... IMPRESSIONANT!!!!! LA CURSA MÉS ESPECTACULAR QUE MAI HE VISCUT!!!! TOT MADRID VOLCAT AMB LA CURSA... DES DEL KM 5 FINS A META LA CURSA SEMBLAVA EL FINAL D'UNA ETAPA DE MUNTANYA DEL TOUR DE FRRANÇA!!! LA GENT DEIXAVA NOMÉS L'ESPAI SUFICIENT PERQUE POGUÉSSIN PASSAR EÑLS ATLETES I ELS CRITS D'ÀNIMS EREN ENSORDIDORS!!!! ET DONAVEN ALES!!! ÉS DE BEN SEGUR L'EXPERIÈNCIA ATLÈTICA EN RUTA MÉS ESPECTACULAR DE LA MEVA VIDA!!!! NO US PODEU MORIR SENSE CORRER-LA UN ANY!!!

PERSONALMENT CREIA QUE EL REFREDAT DE CAVALL QUE ARROSSEGAVA DES DE FEIA TRES DIES I QUE NO M'0HAVIA DEIXAT ENTRENAR A MADRID EM PERJUDICARIA MOLT A LA CURSA, PERÒ POTSER PER LES ALES QUE ET DONAVEN ELS ÀNIMS DE LA GENT O PERQUÈ SÓC UN HIPERMOTIVAT VAIG PASSAR ELS 5KM AMB UN TEMPS PER SOTA DELS 16'!!! FINS AL KM 7 MÉS O MENYS VAIG AGUANTAR EL RITME PER SOTA DE 3'20 EL KM, PERÒ ELS ÚLTIMS 3 KM D'AQUEST ANY, QUE HAVIEN CANVIAT EL CIRCUIT, EREN ESPECIALMENT DURS!!!! TRES KM DE PUJADA AL FINAL DE CURSA... SI NO FÓS PELS ÀNIMS DE LA GENT HAGUÉS PERDUT MOLT MÉS TEMPS!!! A 500 METRES DE META EM VA PASSAR COM UNA BALA LA MARTA DOMÍNGUEZ!!! COM CORREN LES DONES!!! JEJE... I VAIG ACABAR LA CURSA AMB 33'09" DEL MEU CRONO I 33'12" DEL OFICIAL. 59È DE LA GENERAL. UNA MITJA DE 3'19 EL KM!!! ESTIC PROU CONTENT!!!

ELS XAVI VA ENTRAR BASTANT ENDAVANT, PERÒ LA DURESA DELS DARRERS KM DEL NOU CIRCUIT VA IMPEDIR QUE BAIXÉS LA MARCA DE L'ANY PASSAT. CREC QUE DE TEMPS OFICIAL LI VAN DONAR 32'24". LA MARTONA ESPECTACULAR!!! 38'29" I 16A DE LA GENERAL!!! I LA JÚLIA TAMBÉ, MILLORANT 2 MINUTS LA SEVA MARACA A CADA CURSA QUE FA!!! (AMETLLA MEROLA 47.30 / SABADELL 45.30 / MADRID 43.30!!!) EL SALVA TAMBÉ BRUTAL AMB 37'02" I EL PRESI AMB 43' I SENSE XIP NO SURT A LA CLASSIFICACIÓ...

ENHORABONA PER L'IMPRESSIONANT CURSA DEL JUST A BARCELONA!!! 31'00"!!! ESPECTACULAR...

LA NIT DE CAP D'ANY.... TAN ESPECTACULAR COM LA CURSA!!! JEJE... QUIN NIVELLÀS!!! LLÀSTIMA D'ALGUNES BAIXES D'ULTIMA HORA QUE PER MOTIUS VARIS NO VAN PODER SORTIR.. PERÒ L'EXPEDICIÓ CAFRE QUE VA SORTIR DELS APARTAMENTS FINS A TORRE EUROPA PER FOTRE'S UN FESTIVAL MEMORABLE VA DEIXAR EL PAVELLÓ VALLENC MOLT AMUNT!!! EL SALVA SEGUEIX SENT EL MEU ÍDOL!!!! JEJE... NO OBLIDARÉ MAI AQUEST CAP D'ANY!!!

UNA ABRAÇADA A TOTS, GRÀCIES PER UNS DIES INOBLIDABLES!!!

APUNTEU-ME JA PER L'EXPEDICIÓ DE L'ANY VINENT!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  NUVOL KINTON Dv Gen 02, 2009 10:25 am

Primer de tot bona entrada d´any 2009 i que aquest sigui una mica millor que l´anterior!!
Felicitats a tots pels carrerons a Madriz , Barcelona , Tarragona i més ..., pel que fa a mi el final em vaig animar i vaig anar a Tgn a ultima hora i amb el mòbil apropet per si em trucava el Pol ... Vaig intentar provar com anava lo meu des de la mitja de Tarragona doncs encara no havia fet cap més cursa ni cros des de allí ...bueno fins el km 4 molt bè a partir d´aqui punxada una altra vegada i aixó em va fer baixar el ritme encara que de cames anava genial desprès aguantar fins la meta amb un mal bastant fort , que i farem per reis demanarem un nou pulmo avera si me portat bè i m´en regalen un de ben xulo , jejejjejeje... vaig entrar a meta a menys de 34´ fent el que vaig poder ...
Avera si aquest any estic millor i puc tornar a disfrutar corrent com o feia abans almenys les ganes no me les treura ningu!!
apalei ens veiem a la pista si no neix el Pol ... jejejejjejejee
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Nombre de missatges : 314
Age : 47
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  porcalleocho Dv Gen 02, 2009 1:44 pm

Tornats a casa, amb les rentadores funcionant a tope, es el moment de fer una valoracio de l´expedicio dle FACVAC a la San Silvestre Vallecana 2008.
Fantastica expedició, tot i que alguns arrivarem amb problemes fisics i de salut, no ha sigut cap impediment per que siguin tres dies inolvidables. Esta clar que l´exit de les dos expediicons anteriors 2007 i 2008 ens ha de fer replantejar per a properes edicions, donc a mes gent mes problemes d´espai. (aquest any ja hem anat molt justets).
[img]SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Dscn5129iu7.th[/img]

El viatje amb AVE ha sigut un gran encert, comoditat, rapit, i molt descansat. Destacar al viatge de tornada, un avituallament especial de PA AMB NOCILLA,
La cas tot i els problems de espai, força ben solucionats, estava a escasos 5 minuts de la entrada del metro (Linea 1), linea que et porta al centre de la ciutat. A poc mes de 10 minuts, la Plaça Castilla, on s´agafava el metro per anar a la Casa de Campo.
El dia d´arrivar mentres una part feia tasques d´intendencia (comprar menjar, i fer-lo), l´altre anava a fer el primer entreno per Madrid, en aquest cas va ser el Parque del Retiro. Molta gent pel parc, ja sigues passejant amb la familia, o be corrent. El nostre grupet vam anar junts fins les primers 15 minuts, per despres cadasqun agafant el seu ritme. Jo finalment vaig fer un 45 minuts, poc mes de 8 km. La tornada pel metro fa ser tota una sessio de pujada d´escales, com una sessio mes, i per rematarlo un sprint final de mes de 200 metres fins a casa, com si no haguessim tingut prou.
Despre de la dutxa, primer dinar de grup, aqui va caure la primera ampolla de vi, IPSIS per soposat.Menu sopa i pit de pollastre a la planxa i empanat,pa en tomaquet, fruita i iogurt i cafe. Despres del dinar gent va optr em massa per fer una siesta. Jo com sempre mal dormidor que soc, prefereixo fer una voltata pel barri.
A la tarda sortida colectiva excepetua Julia estudiant alguna cosa rara i la Quca que descansava. Passeig per Gran Via, c/ Preciados, Puerto del Sol, per comprar loteria de niño, plaça major i voltants. Ple de gent fins dalt, per moment no es podia caminar. Fent una parada per pendre alguna cosa, que es va convetir en un spopar improvisat de montaditos, i es va rematar amb un bocata de calamars. Despres passeig fins al palu Real, La Almudena, tornada cap a Sol, per internar fer una xocolata a la Xocolateria del Valor, pero no va ser posible doncs estavan tancats, pero la van fer en un altre lloc. Despres metro i cap a casa.
En arrivar van fer el preparatius pel dia seguent, pel mati sortiriem a la Casa de Campo a rodar,i a les 14, a dinar.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  porcalleocho Dv Gen 02, 2009 3:10 pm

Segon dia, despres de esmorzar sortida cap a la Casa de Campo, aquest cop amb la baixa del J.toda i l´imcorporacio del a Montse. La resta es quedan a casa, i anairem a recollir les inscripcios de la cursa.
La Casa de Campo, es un inmes espai verd, on correr per infinitats de camins, amb tot tipus de recorreguts, plans, amb pujades, baixades, trams d´asfalt.. tot el que volguis. aqui cadasquin va agafar d´entrada el seu ritme de entreno, Xavi per una banda, Julia,Marta i Salva per un altre i la Montse i un servidor per un altre. Es una maravella per roda, el terra estava tou i la temperatura perfecta. Despres d´uns prmers 20´amb la Montse, vaig agafar le meu ritme i vaig anar a explorar una mica els camins pel quals havia corrregut feia molts anys, feia mes d´onze anys. A un ritme tranquil i sense gaires molesties vaig completar l´entreno de 45´sobre uns 8 km. Latronada en el metro fins a casa va ser força ms tranquila, pujant per les escales mecaniques i sense curses innecesaries. Despres de la dutxa, quedem amb el grup que han anat a buscar les inscripcions, a la parada de metro on em quedat amb el Jose i l´ana. (METRO EL CARMEN).
Un cop tots a la parada de metro, juntament amb el Jose anem cap al Restaurant Cazorla, on havien encarregat la taula. Ja ho tenim tot preparat, farem un entrents variats per anar picant i despres cadasqun triar el segon plat. Sens dubte el rei va se l´entrecot, pero els plats de peix tambe van fe estragos, jo vaig optar pel cabrit. A la beguda van acabar 4 ampolles de Rioja,i alguna cervessa. Postres i unes petties ampolletes amb orujo d´herbes i patxaran. Tot els licors van volar, no va quedar res.
La majoria de gent va optar per marxar a descansar, i van quedar 4 valent com a representacio, el presi, Angel, Albino i silvia amb le Jose i Anna. objectiu donar commptar dels cubetes que ens havian preparat i tancar el restaurant. Objectiu complert a les 19h sortiem del restaurant tots amb una gran alegria i emotivitat, quantes abraçades. J
Ja for dle resturant i amb una temperatura exrerior molt bona, van optar per caminar una mica, i a fer que ho van aconseguir, prop de 2h. Caminda que ens a permetre decubrir el masculi de la sirena= neptuno, veure la bandera d´ espanya mes gran, dona voltes a una font, enviar la candidatura de madrid a la m.., algu es va portar una colleja., adivinar on esta el BAnc d´espanya (no la parada del metro), i molt mes assumptes que van parlar pero que no recordo massa clar. L questio es que van acabar a la parada de Sol, reventats i amb ampolles als peus.
Aquella mateixa tarda alguns altre despres de la siesta van optar per anar a comprar alguna coseta de roba o be donar una volta.
Tornada cap a casa, aquell dia van sopar pizza, crec que hi havia 5 de diferents, i cap del Tele pizza. No va quedar res de res. Despres del sopar i les postres va ser el moment d´obrir l´obsequi de la Maria. (aixo mereix un espai apart)
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  porcalleocho Dv Gen 02, 2009 3:21 pm

IMATGES DE LA SAN SILVESTRE 2008
alguna imatge mes de l´expedició
FOTOS EXPEDICIO.

Si algu de vosaltre te mes fotos si me les fa arrivar les posarem al web, amb la resta.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  porcalleocho Dj Maig 28, 2009 2:45 pm

Hola a tots , potser us preguntareu que fot aquest tiu posnt coses per aqui en aqeustes dates, pero desgraciadament aquestes coses s´han d´organitzar amb una mica de temps.
L´any passat van tindre alguna baixes com la Susi i l´IVet, pero tambe van tindre noves incorporacions. Ara be hen de començar a plantejar-nos que volem fer.
Tornen a anar a Madrid? SI
Vindra la Susi, Ivet i Pol? SI o potsewr NO
Vindra la Marina i les seus pares? NO SE SAPS, EN PRINCIPI SI
Qui mes vindrà? aquesta es la gran pregunta. Hauriem de começar a tindre una idea dels que teniu ganes de anar, perque cada cop trobar lloc per mes gent es complicat.
Ja he començar a mirar coses, pero si som mes de 12 persones + nens la cosa es complica una mica..
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  seb coe Dj Maig 28, 2009 3:11 pm

JO VULL VENIR!!!

CÓRRER LA INTERNACIONAL L'ANY PASSAT VA SER UNA EXPERIÈNCIA AL·LUCINANT!!! NO M'HAVIA IMAGINAT MAI RES AIXÍ, CORRENT AMB LA PELL DE GALLINA DURANT 10 KM!!!

I JO NO TINC PREVIST TENIR CANALLA D'AQUÍ A CAP D'ANY... AIXÍ QUE OCUPO POC... I SI S'HA DE COMPARTIR LLIT, DONCS ES COMPARTEIX... JEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  xavinsa Dj Maig 28, 2009 6:29 pm

YO ME APUNTO COMO NO!!!!
ESO SI LOS QUE VENGAN CON NIÑOS QUE SE PILLEN UN PISITO A PARTE, JEJEJE...
ESTE AÑO EL DIA 1 ES VIERNES, OSEASE QUE VOLVEMOS EL SABADO O DOMINGO, NO?
NO TENER QUE VOLVER EL DIA UNO MOLARIA...TODA LA MAÑANITA EN LA CAMA TRANQUILAMENTE, CON TODO EL FINDE POR DELANTE. A MI ME MOLA UN MONTON LA IDEA!!!
NOS VAMOS EL 30 Y VOLVEMOS EL 2 O 3 DE ENERO...

SAN SILVESTRE VALLECANA!!!! HAY ALGO MEJOR????
xavinsa
xavinsa

Nombre de missatges : 43
Age : 45
Ubicació : No tengo ni idea
Registration date : 24/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  tximitxurry Dv Jun 05, 2009 5:30 pm

Eso si de fiesta la que querias. Para eso sois una genios. Largaos mas dias que la pista os lo agradecerá.
tximitxurry
tximitxurry

Nombre de missatges : 54
Age : 74
Registration date : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  facvac Ds Jun 06, 2009 12:12 am

tximitxurry escrigué:Eso si de fiesta la que querias. Para eso sois una genios. Largaos mas dias que la pista os lo agradecerá.
Envidioso.
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  xavinsa Ds Jun 06, 2009 12:20 pm

Puedes apuntarte Tximi...y si vienes tranquilo que no dormiras en la calle!!!
Nosotros vamos a la Sansi a correr a tope y lugo de fiesta, no se qual es el problema yo lo veo de lo mas normal, tu no??
Ya se que vosotros estais por otros temas...Campeonatos del mundo, olimpiadas y todo eso, vamos a lo grande!!!
Pero te digo una cosa, correr la San silvestre Vallecana es una experiencia que no olbidaras en tu vida...ESPECTACULAR!!!
Por cierto seremos unos genios para ir de fiesta...pero he de decirte una cosa, eso si sin querer irritar mas de la quenta, en la pista yo estaba quando tu aun no sabias ni lo que eran unas zapatillas de correr, y por otra parte no estarias pisandola si entre otros, gente como mi padre no se hubiera dejado los huevos y peleado con medio Ayuntamiento durante un monton de años, asi que no me toques los cojones mas de la cuenta, vale???
Y ahora, me parece muy bien que seas un super profesional de esto, pero dedicate a lo tuyo si no te importa...
Yo por mi parte Tximi es la ultima vez que pierdo el tiempo escribiendote algo...Y recomiendo que los demas hagan lo mismo.
Suerte y que seas muy feliz, te lo dice de todo corazon uno que solo aspira a ser un buen atleta!!!
xavinsa
xavinsa

Nombre de missatges : 43
Age : 45
Ubicació : No tengo ni idea
Registration date : 24/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  porcalleocho Dt Jul 21, 2009 8:28 am

torno a insistir, qui de vosaltres te intencio de vindre a fer la San Silvestre 2009. Ja tinc vistes algunes cases perro haig de saber la gent que podem ser, per fer les diferents combinacions.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  porcalleocho Ds Oct 24, 2009 12:12 am

Els primers moviment sobre la gent que seren Madrid ja es començan a produir, aquest any amb unes novetats que no esperavan, Les inscripcions s´obren a parir del 10 de novembre, per tant la gent que volgui correr s´ha d decidir ja, perque aqui s´acaban les inscripcions a tota pastilla.
De moment tenim una serie de gent amb participacio i marca per la ssinternacional

xavinsa
seb coe
fent cami

a la sspopular

mestre
porcalleocho

la buscada de casa ja ha començat les posibles dates de estancia a madrid son 31/12 a 4/01 o be 30/12-3/01

La gent interesada ja poc començar a dir le que, sobretot els dubtosos.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  porcalleocho Dt Oct 27, 2009 1:13 am

ostres la cosa esta molt xunga, no trobo res a preus raonables, alguna gent si li va l´olla, recarrec del 100% per se aquelles dates. Per ara sols tinc alguna cosa, en diferentes apartaments propers pero en diferents carrers, pero les hauria de dir alguna cosa ben aviat.
Altres opcio son aparthotels a les afores, cap la zona deIFEMA i de Barajas, en aquest tindrem menyts problemes.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  porcalleocho Dt Oct 27, 2009 5:11 pm

Arreglat, he localitzat i reservat, aprop d´on van estar l´any passat.
Ara a vigilar per quan obrin les inscripcions no ens quedem sense.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  seb coe Dt Oct 27, 2009 6:14 pm

PERFECTE PRESI!!

BONA ZONA... APROP DE LA CURSA I DEL "TEQUILA" QUE JA SABEM QUE ÉS CAR PERÒ ES POT RECUPERAR LA INVERSIÓ A LA BARRA LLIURE!!! JEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  porcalleocho Ds Oct 31, 2009 12:00 pm

aqui teniu l´enllaç d´on son els apartaments: APARTAMENTS MADRID.

SI tot va be farem dos torns de sortida cap a madrid, degut a que els pitrlas s´han de recollir el dia 30, i per facilitat la feian a la gent que treballa el 30 (perque altres fem vacances jejeje).

1 torn, sortida pel mati
mestre&famili
porcalleocho&famili
qui mes?...
deures a fer : preparar apartaments, anar a comprar menjar, anar a buscar pitralls, menjar xurros,... i algun cosa mes


2 torn, sortida per la tarda
seb coe
fent cami
qui mes..?

deures a fer: que coll.. ja s´ho trobaran tot fet. A si el que tenen xip propi l´han de entregar als del primer torn., així com uns dinerests per pagar l´apartament.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO - Página 6 Empty Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum