FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SAN SILVESTRE TARRAGONA & SAN SILVESTRE REUS

Ir abajo

25122009

Missatge 

SAN SILVESTRE TARRAGONA & SAN SILVESTRE REUS Empty SAN SILVESTRE TARRAGONA & SAN SILVESTRE REUS




Hola a tots si algu vl anar a corer a la san silveste de tarragona que ho digui rapid, estic tramitant una reserva de 10 inscripcions, i de moment ja tinc dos corredors confirmats, se que hi ha mes gent que vol correr pero com tant sols es pot fer la inscripcion presencial, haig de saber ja qui voldra corre.

Oscar
Miquel Angel

Rcords
Bon Nadal


Editat per darrera vegada per facvac el Dg Gen 03, 2010 10:00 pm, editat 1 cop en total
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

SAN SILVESTRE TARRAGONA & SAN SILVESTRE REUS :: Comentaris

NUVOL KINTON

Missatge Ds Des 26, 2009 11:49 pm  NUVOL KINTON

jo potser tmb mi apunto ... Bueno crec que si ...a kina hora es?

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dt Des 29, 2009 10:46 am  NUVOL KINTON

Hola kuants facveros som de moment?
per cert algu pot trovar els resultats de l´any passat?

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dt Des 29, 2009 11:51 pm  porcalleocho

Nuvol els resultats de l´any passat i de l ánterior els trobares al seguent enllaç: sant silvestre tarragona
tan sols es le resultat dels 4o 5 primers classificats. no se si et servira de referencia.

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dc Des 30, 2009 10:05 am  NUVOL KINTON

només els 5 primers classificats ? , k passaque els altres no correm o k?? jejjejejejee kuants facveros anem a Tarragona?

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dc Des 30, 2009 7:47 pm  el payes en moto

Nuvol.....en principi la dolça i jo mateix ja hi estem apuntat fa temps....no se qui vindrà???

Nuvol
Dolça
El payes en moto!

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dj Des 31, 2009 3:10 pm  facvac

la montse tambe esta inscrita.
la marta glvez
oscar rubio
miguel angel
el sergi tous i la mrga potser apeareixen per alli.

feliç ny nou a tots

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dg Gen 03, 2010 9:54 pm  facvac

Resultats de la SANT SILVESTE TARRAGONA : RESULTATS no estan la totalitat dels corredors tan sols els 150 primers.

A Reus tambe varem tindre representacio del FACVAC. SAN SILVESTRE REUS : RESULTATS

els que vau participar ja fareu cinc centims per poder fer una mica de cronica per la premsa

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dt Gen 05, 2010 12:37 am  el payes en moto

Sorpresaaaa...aquesta gent de tgna estan aprenent a fer classificacions...es deurien cansar i van dir prou.....quina llàstima....

Bé respecte al meu cas...vaig sortir amb la Dolça a fer un entrenament de 4 qms...ja sabeu que als triatlons són 5 qms....doncs era una bona duistància....aleshores vam aconseguir arribar al quilòmetre 5 com a tercera noia classificada...i en aquest moment vam decidir afluixar.... SAN SILVESTRE TARRAGONA & SAN SILVESTRE REUS Kopfschuettel

En el meu cas després d'un any sense participar en cap competició (la darrera quart de marató a reus...després ja vaig fer crak!)...doncs em vaig provar...i quan la dolça va afluixar vaig dir....ale...provem una miqueta com xuta el putu genolll....doncs...bé bé....vaig arreplegar un pitote de gent fins que vaig enxampar el Marc...que estava fent un carrerón....i vam arribar juntets i agafadets de la maneta per gaudir del darrer dia de l'any!!! SAN SILVESTRE TARRAGONA & SAN SILVESTRE REUS Icon_santa

A veure si m'animo i aquest genoll em permet sortir a fer de llebre algú de vosaltres....ja que si surto a competir...em trenco!!! SAN SILVESTRE TARRAGONA & SAN SILVESTRE REUS Fresse

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dc Gen 06, 2010 4:07 pm  porcalleocho

payes celebro tornar-te a veuret a les competicions. Aquest any amb la quantitat de gent que som no et faltara gent que volgui una llebre del teu nivell.

Tornar a dalt Ir abajo

avatar

Missatge Dj Gen 07, 2010 3:53 pm  marc guasch

Ei Quim ets un crak, sort teva que em vas agafar i em vas portar l'ùltim quilometre fins a meta, sinó encara i seria.

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dv Gen 08, 2010 1:59 am  el payes en moto

Apa Marc,...no serà tant!!! que estaves futent un carrerón de cullons...a veure si m'animo i t'acompanyo a la marcel·lí Gené....ho parlem!

entrena fort que estàs corrent com un crak!

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dv Gen 08, 2010 10:27 am  NUVOL KINTON

A mi s´em va fer llarga ... Sempre passem pel mateix lloc a Tarragona es que...
Vaig complir objectiu quedar davant de la Mireia ( 1era noia ) que uns mesos enrera tenia una aposta amb el Mestre que deia que no o aconseguiria , doncs mira per on ...jejejje
El primer quilometre a 3:18 massa ràpid per les meves cames desprès vaig intentar aguantar però s´em va fer pessada , pessada ... Classificació final sobre els 30 o 35 primers em sembla !!
Felicitats als facveros que i van corre i la tornada del Quim com no!!!
Ens veiem al quart de Reus oi???

Mestre ja veus l´ultima cursa de l´any i guanyo l´aposta , jejejjejee

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum