18 JULIOL...TREMOLEU....
+6
seb coe
malaqui
NUVOL KINTON
ritme mental
facvac
QUCA
10 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
18 JULIOL...TREMOLEU....
hole
les nenes (les mes guapes del mon senser) i tal com es va prometre als nens (normalillos com casi tots) els pagem un sopar en un lloc idilic.
la data es la que es i qui no pugi assistir-hi, doncs sap greu pero som les nenes que triem.
tenim que fer llista d'asistens i els que no estiguin al foro, pues per vindre a sopar, es tindran que apuntar tenim que fer foro, je je je
esperem respostes dasistencia
deu
les nenes (les mes guapes del mon senser) i tal com es va prometre als nens (normalillos com casi tots) els pagem un sopar en un lloc idilic.
la data es la que es i qui no pugi assistir-hi, doncs sap greu pero som les nenes que triem.
tenim que fer llista d'asistens i els que no estiguin al foro, pues per vindre a sopar, es tindran que apuntar tenim que fer foro, je je je
esperem respostes dasistencia
deu
QUCA- Nombre de missatges : 20
Ubicació : linyola
Registration date : 23/04/2008
Re: 18 JULIOL...TREMOLEU....
Magnifica iniciativa de les noies, quina por fan les dones quan es posan d´acord. I aquest lloc tant idil.lici bocolic on serà? Perque d´aquest no quedan gaires.
soparet que l'any que ve, no pagarem! sinó que pagareu
És un lloc molt hippie happy! no us decepcionarà!
Avere llistat de gent que en teoria creiem que venen al sopar, a poder ser confirme-ho!
Angel Jaume Maite
Xavi Montse Montse (ipsis)
Toda Just Sílvia
Núria Gemma
Albino (xavi) Eloi
Héctor Emili
Gemma Jordi Miró
Marcel Sergi Miró
Abde Marta
Salva Maria
Ramon Berta
Ivet Albino (david) + dona ¿? (em sembla k no poden)
Susi Sarai
Joan Carles
Mandarina els de Cambrils us animeu? Sí és k sí, heu de dir quants sereu!!!!!
Nuse si ens deixem algú o no, si us plau confirmeu, més k res pel tema organització!
apalei ja anirem informant!
@réuuuuuuuuuuuuuuu
Avere llistat de gent que en teoria creiem que venen al sopar, a poder ser confirme-ho!
Angel Jaume Maite
Xavi Montse Montse (ipsis)
Toda Just Sílvia
Núria Gemma
Albino (xavi) Eloi
Héctor Emili
Gemma Jordi Miró
Marcel Sergi Miró
Abde Marta
Salva Maria
Ramon Berta
Ivet Albino (david) + dona ¿? (em sembla k no poden)
Susi Sarai
Joan Carles
Mandarina els de Cambrils us animeu? Sí és k sí, heu de dir quants sereu!!!!!
Nuse si ens deixem algú o no, si us plau confirmeu, més k res pel tema organització!
apalei ja anirem informant!
@réuuuuuuuuuuuuuuu
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
...
o sigui porto més de 20 min fent la llista amb espais tota ben posada i ho publico i em surt això...
bé espero que s'entengui
apalei diwwww
bé espero que s'entengui
apalei diwwww
holaaaaaaaaaaaaa a tots ,
la Susu +1/4 i jo no podrem venir doncs fem el sopar de germano a la festa major dels castells , un altre dia serà!!!
que vaigi molt bè!!!
la Susu +1/4 i jo no podrem venir doncs fem el sopar de germano a la festa major dels castells , un altre dia serà!!!
que vaigi molt bè!!!
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
soparet lliga
Jua..jua...jua...!!!Ritme Mental!!! aquesta llista que t´has currat és mentalment imposible de desxifrar,però bé ,faré un esforç, em concentraré i intentaré fer un recompte.A veure si ens veiem a la pista alguna estoneta i ho aclarim...fins ara!! Per cert, jo m´hi apunto!
lloc i hora soparet lliga
Hola!!!!
No s´ha quedat encara en cap lloc ni hora pel soparet de la lliga.Proposo que la hora sigui a les 21:30 i el lloc davant la piscina del Fornàs.
Espero que us vagi bé,ja que s´hauria d´intentar marxar tots junts per les característiques del lloc on anem.De ben segur que alguns de vosaltres hi haureu passat molt apropet corrents,de fet algú ja m´ho ha fet saber...Estaria bé que portessiu alguna coseta per abrigar-vos...per altra banda també us aconsello que porteu el tratjo de bany i tovallola que mai se sap on pots acabar remullat...dic remullat i no remullada ja que la gran victòria a la lliga va ser dels nois i no de les noies,ells tenen més a celebrar que nosaltres!! de totes maneres també ens hi podem apuntar.
Per qualsevol dubte o sugerència vosaltres mateixos...
Ens veiem a la pista!!
No s´ha quedat encara en cap lloc ni hora pel soparet de la lliga.Proposo que la hora sigui a les 21:30 i el lloc davant la piscina del Fornàs.
Espero que us vagi bé,ja que s´hauria d´intentar marxar tots junts per les característiques del lloc on anem.De ben segur que alguns de vosaltres hi haureu passat molt apropet corrents,de fet algú ja m´ho ha fet saber...Estaria bé que portessiu alguna coseta per abrigar-vos...per altra banda també us aconsello que porteu el tratjo de bany i tovallola que mai se sap on pots acabar remullat...dic remullat i no remullada ja que la gran victòria a la lliga va ser dels nois i no de les noies,ells tenen més a celebrar que nosaltres!! de totes maneres també ens hi podem apuntar.
Per qualsevol dubte o sugerència vosaltres mateixos...
Ens veiem a la pista!!
HOLA MALAQUI!!!
ALGU DE NOSALTRES ANEM A CORRER A BARCELONA DIVENDRES.... AIXÍ QUE ARRIBAREM PER ALLÀ A LES 10. SI ET SEMBLA, JO CREC QUE SABRÉ ARRIBAR I PUC FER DE GUIA A LA RESTA! DE MOMENT CREC QUE ABDE, JAUME, MARTA I JO....SOM ELS QUE ESTAREM PER BARNA.
PER CERT!!! EM VE MOOOOOOOOOOLT DE GUST AQUEST SOPAR!!!!!!!!! SOU GENIALS NOIES!!!!! SOM L'ENVEJA DE QUALSEVOL ALTRE CLUB!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
ALGU DE NOSALTRES ANEM A CORRER A BARCELONA DIVENDRES.... AIXÍ QUE ARRIBAREM PER ALLÀ A LES 10. SI ET SEMBLA, JO CREC QUE SABRÉ ARRIBAR I PUC FER DE GUIA A LA RESTA! DE MOMENT CREC QUE ABDE, JAUME, MARTA I JO....SOM ELS QUE ESTAREM PER BARNA.
PER CERT!!! EM VE MOOOOOOOOOOLT DE GUST AQUEST SOPAR!!!!!!!!! SOU GENIALS NOIES!!!!! SOM L'ENVEJA DE QUALSEVOL ALTRE CLUB!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
Ok Seb!! us esperarem amb els braços oberts i una copeta a la ma per celebrar les vostres marques de Barna!!
M´alegra que et vingui de gust aquest soparet!! T´asseguro que les nenes frisem per que arribi el dia,ja que tots els soparets i festetes i tot el que compartim junts sempre son genials!!
M´alegra que et vingui de gust aquest soparet!! T´asseguro que les nenes frisem per que arribi el dia,ja que tots els soparets i festetes i tot el que compartim junts sempre son genials!!
No se pq algo me dice que va a molar mucho esta cena.
Tenemos unas chicas que no nos las merecemos, seguro que se lo curran un monton, ya vereis...
Por cierto q passa q a mi ya no me cuentas para correr o q?
La verdad tengo un bendaje en el pie y la cosa no pinta muy bien, pero hoy...hay que probar q tal va, forzare un poquito entrenado si puedo...
Me va a joder bastante si tengo q parar totalmente a falta solo de tres semanas para acabar la temporada, pero es lo que hay!!!
Tenemos unas chicas que no nos las merecemos, seguro que se lo curran un monton, ya vereis...
Por cierto q passa q a mi ya no me cuentas para correr o q?
La verdad tengo un bendaje en el pie y la cosa no pinta muy bien, pero hoy...hay que probar q tal va, forzare un poquito entrenado si puedo...
Me va a joder bastante si tengo q parar totalmente a falta solo de tres semanas para acabar la temporada, pero es lo que hay!!!
Be your best- Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008
JEJE....
MIRA QUE OBLIDAR EL MEU DUEL!!!!
ÉS QUE QUAN FAIG LA LLISTA MENTAL DE MIGFONDISTES VALLENCS ENCARA NO M'HI SURTS!!! EM COSTA RELACIONAR 1500 Y BE YOUR BEST! JEJEJE... TOT I QUE ENCARA TINC A LA MENT AQUELLA ULTIMA RECTA DE VALLS ON NO ET VAS DEIXAR PASSAR!!!!! JEJEJE
PER CERT BE, AHIR EL RAMONET VA PUJAR A FER SERIES AMB TU, POTSER NO US VAU ENTENDRE! I LES VA FER SOL... AVUI CREC QUE NO PUJA! GUARDA'T UNA MICA DE PEU PER DIVENDRES EH!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
MIRA QUE OBLIDAR EL MEU DUEL!!!!
ÉS QUE QUAN FAIG LA LLISTA MENTAL DE MIGFONDISTES VALLENCS ENCARA NO M'HI SURTS!!! EM COSTA RELACIONAR 1500 Y BE YOUR BEST! JEJEJE... TOT I QUE ENCARA TINC A LA MENT AQUELLA ULTIMA RECTA DE VALLS ON NO ET VAS DEIXAR PASSAR!!!!! JEJEJE
PER CERT BE, AHIR EL RAMONET VA PUJAR A FER SERIES AMB TU, POTSER NO US VAU ENTENDRE! I LES VA FER SOL... AVUI CREC QUE NO PUJA! GUARDA'T UNA MICA DE PEU PER DIVENDRES EH!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
18 DE JULIOL, O LA MARAVILLA DEL FIN DEL MUNDO
YA ME ENCARGARÉ YO DE GUIAR A LA GENTE A LAS 21:30 H., ASÍ SIR SEB Y SIR BE YOUR BEST Y LOS OTROS QUE VAN A BARNA PODRÁN IR DIRECTOS AL PARAISO.LO HABLAMOS HOY EN LA PISTA. EN CUANTO AL SOPARET, PUES QUE SÓLO POR LA COMPAÑIA DE LAS CHICAS DEL GRUPO VALE LA PENA ESTAR PRESENTE, QUE SOIS TAN MAJAS QUE ESTE FINDE POSIBLEMENTE NO DUERMA, PERO NO IMPORTA.
Y SI ME MUERO, QUE IMPORTA, "SI CAIGO, ¿QUE ES LA VIDA?, POR PERDIDA YA LA DÍ, CUANDO POR LOS CAMINOS DE LA VIDA CON VOSOTRAS COINCIDÍ". SI REALMENTE NO LO CUENTO (Y NO VA DE COÑA), NO PUEDO IMAGINAR MEJOR FORMA DE CAER QUE EN VUESTROS BRAZOS Y... EN LA PISCINA ESA QUE PARECE UN TROZO DE SHANGRILA EN EL ALT CAMP.
Y SIEMPRE ESTARÁ EL IPSIS...
Y SI ME MUERO, QUE IMPORTA, "SI CAIGO, ¿QUE ES LA VIDA?, POR PERDIDA YA LA DÍ, CUANDO POR LOS CAMINOS DE LA VIDA CON VOSOTRAS COINCIDÍ". SI REALMENTE NO LO CUENTO (Y NO VA DE COÑA), NO PUEDO IMAGINAR MEJOR FORMA DE CAER QUE EN VUESTROS BRAZOS Y... EN LA PISCINA ESA QUE PARECE UN TROZO DE SHANGRILA EN EL ALT CAMP.
Y SIEMPRE ESTARÁ EL IPSIS...
THE LAST HOPE- Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008
hole
tinc unes ganes que siguem divendres que fa por.
es important que tots els nois que vingeu al sopar porteu un mocador, pero te que ser de roba no val de paper
ok
si no el porteu potser que no pugeu sopar
seguirem informant
deu
tinc unes ganes que siguem divendres que fa por.
es important que tots els nois que vingeu al sopar porteu un mocador, pero te que ser de roba no val de paper
ok
si no el porteu potser que no pugeu sopar
seguirem informant
deu
QUINA POR......
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Nois, doncs de moment ja heu de portar mocador,banyador,tovallola...i mooooltes ganes de passar-ho bé!!Per cert, si teniu musiqueta xula d´aquelles que animen a ballar porteu-la també, es que ens ha fallat DJ Lagostino...us anirem informant...no, si al final haureu de portar fins i tot el sopar!!!
THE LAST HOPE!!! que la gente se nos va a ir al Paraiso pero de Bonavista!!!!Joool que nos van a robar hasta los clavos... vaya guia,tú haz de entrenador y lo de guia déjalo para el GPS de tu Seat Toledo.Tranquilo The Last,la chicas te acunaremos hasta que bien dormidito estés y por supuesto Ipsis no te abandonará nunca jamás.I esto de shangrila..Qué es? yo conozco la Sangria pero lo demás..
BE YOUR BEST!!con gente tan molona tiene que molar...o tiene que molar!! Cuida´t el peu i aquesta setmana...nada de clavos!!!! Ens veiem a la pista, a l´obsticle o a l´obstetra.Escolta, deixem-ho que pendrem mal a l´obstacle que és com li diu la majoria de gent.
QUCA tu segueix acollonint al personal!!no n´hi ha per menys...
Ens veiem a la pista!!!ens veiem a la pista!!! ens vaiem a la pista!!! m´encanta.Si ara hagués d´escollir la frase del 2008 escolliria aquesta.POOOOS...ENS VEIEM A LA PISTA!!
THE LAST HOPE!!! que la gente se nos va a ir al Paraiso pero de Bonavista!!!!Joool que nos van a robar hasta los clavos... vaya guia,tú haz de entrenador y lo de guia déjalo para el GPS de tu Seat Toledo.Tranquilo The Last,la chicas te acunaremos hasta que bien dormidito estés y por supuesto Ipsis no te abandonará nunca jamás.I esto de shangrila..Qué es? yo conozco la Sangria pero lo demás..
BE YOUR BEST!!con gente tan molona tiene que molar...o tiene que molar!! Cuida´t el peu i aquesta setmana...nada de clavos!!!! Ens veiem a la pista, a l´obsticle o a l´obstetra.Escolta, deixem-ho que pendrem mal a l´obstacle que és com li diu la majoria de gent.
QUCA tu segueix acollonint al personal!!no n´hi ha per menys...
Ens veiem a la pista!!!ens veiem a la pista!!! ens vaiem a la pista!!! m´encanta.Si ara hagués d´escollir la frase del 2008 escolliria aquesta.POOOOS...ENS VEIEM A LA PISTA!!
diferents opcions per saber per que volem le mocador les nenes:
Lo del mocador es per fer una cata de vins, per diferenciar si es IPSIS o no.
Per tocar culs i encertar de qui es
Per fer una sessio d´espiritisme
per jugar a agafar el mocador
per mocarse si algu te alergia
perque no ficaran tovallons al sopar
per assecar els plats
per taparse el nas i la boca per la pudor
.....
i moltes mes.. pero millor no dir-ho
Lo del mocador es per fer una cata de vins, per diferenciar si es IPSIS o no.
Per tocar culs i encertar de qui es
Per fer una sessio d´espiritisme
per jugar a agafar el mocador
per mocarse si algu te alergia
perque no ficaran tovallons al sopar
per assecar els plats
per taparse el nas i la boca per la pudor
.....
i moltes mes.. pero millor no dir-ho
cuyons quina enveja
ja em futeu dentetes ja...cagun denaaaa m'enxampeu massa liat!!
el payes en moto- Nombre de missatges : 144
Ubicació : vilallonga
Registration date : 19/04/2008
soparet nenes
Payes agafa la moto i escapa't!
tan sols és un soparet!
va home!!! no tinguis por!
una altra cosa no, però riure ho asseguro!
apalei ens veiem a la pista, o més provablement a les festes majors! jeje
@réuuuuu
tan sols és un soparet!
va home!!! no tinguis por!
una altra cosa no, però riure ho asseguro!
apalei ens veiem a la pista, o més provablement a les festes majors! jeje
@réuuuuu
tremoleu,però no de fred!
Hola a tots i totes!! Com ja us vaig dir en alguna ocasió,recordeu portar una prenda d´abric al soparet de la lliga.
En aquesta nit tan especial deixeu-vos embriagar per l´esplendor de la Lluna Plena...
Fins ara companys!!
En aquesta nit tan especial deixeu-vos embriagar per l´esplendor de la Lluna Plena...
Fins ara companys!!
Ja ho sé que sóc una mica pesadeta,però com també us vaig anunciar, ens ha fallat DJ Lagostino i us demanem que els que tingueu musiqueta animada la porteu.Us agraïria que per fer-nos una idea del cas que feu a la meva crida envieu una resposta en aquest apartat del foro per comfirmar si portareu musiqueta o no.Si no, algú de vosaltres haurà d´agafar el micro.Seria una llàstima, ja que em sembla que la nit es preveu molt serena i sense un nuvolet que ens amagui la esplendurosa Lluna Plena que ens vigilarà.
Fins ara!!!
Fins ara!!!
Soparet
Que sí!!!
Jo portaré música, ja t'ho vaig dir, però ho torno a confirmar
Estaria bé, que en portessiu, ja que la meva música possiblement me la fotreu pel cap!
jejeje
Apalei fins aketa nit!
Jo portaré música, ja t'ho vaig dir, però ho torno a confirmar
Estaria bé, que en portessiu, ja que la meva música possiblement me la fotreu pel cap!
jejeje
Apalei fins aketa nit!
la musica es important
pero el mocador tambe, penseu-hi
adeu
pero el mocador tambe, penseu-hi
adeu
eo!!! on sou???
O avui tothom està acollonit o passen de les nenes olímpicament o van estressats de feina o encara no han descobert aquest apartat del foro; no hi ha cap mascle que respongui als nostres comentaris.Com no porteu un mocador una mica de musiqueta i una prenda d´abric anireu a sopar a l´Esplanada,que per cert,tot s´ha de dir que l´altre dia la Silvieta ens va servir unes braves i uns bunyolets de bacallà que cantàven els àngels i servits amb la seva finura que la caracteritza...bueno...es que se´t desfeien a la boca...mmmmmmm!!!
Els que vegeu el missatge feu córrer la veu si us plau!!! no per anar a ´l´Esplanada,sino per anar al sopar de la lliga amb tot el necessari...ara, que el mes important serà el bon rotllet que es respirarà,amb DJ Lagostino o com a cantant l´Albino la marea taronja tintarà aquesta nit la lluna plena!!
Els que vegeu el missatge feu córrer la veu si us plau!!! no per anar a ´l´Esplanada,sino per anar al sopar de la lliga amb tot el necessari...ara, que el mes important serà el bon rotllet que es respirarà,amb DJ Lagostino o com a cantant l´Albino la marea taronja tintarà aquesta nit la lluna plena!!
Be poques coses s´han dit del sopar de la lliga.
Ambientacio perfecte, menjar perfecte ( massa com sempre), equip de music i seleccio musical ( es pot millorar), beguda (com de menjar massa), aixi em vaig posar de cava., montatge video ( aixó no pot pasar el dia del sopar de gala), companyia res a dir, els millors que es poden trobar.
Felicitats a les nenes per la seva feina i dedicacio. L´any que be ho tindran que tornar a fer JE JE JE
Ambientacio perfecte, menjar perfecte ( massa com sempre), equip de music i seleccio musical ( es pot millorar), beguda (com de menjar massa), aixi em vaig posar de cava., montatge video ( aixó no pot pasar el dia del sopar de gala), companyia res a dir, els millors que es poden trobar.
Felicitats a les nenes per la seva feina i dedicacio. L´any que be ho tindran que tornar a fer JE JE JE
SI!!!!
MOLTES GRÀCIES NOIES!!!! AMB UN EQUIP FEMENÍ TANT ESPLÈNDIT COM VOSALTRES ÉS FÀCIL SEGUIR AMPLIANT L'EQUIP MASCULÍ!!!! JEJEJE.... I DE PAS ASSEGURAR UNA NOVA VICTÒRIA!!! JEJEE...
TOT VA SER GENIAL! SOPAR, PISCINETA NOCTURNA, PISCINETA DIURNA, FESTETA, DORMIR AL MAS, ESMORZAR AL MAS, DINAL AL MAS, COMPARTIR MOMENTS MÀGICS TOREJANT L'ALBINO, ROSSES ESPONPONTÀNIES, GAVINES DEL PP, HECTOR TRAVOLTA I FIEBRE DEL SABADO NOCHE, KOs TÈCNICS, .... EN FI... DE TOT I TOT MOLT BÉ!!!
PER CERT... ALGU HA VIST SI THE LAST HOPE S'HA LLEVAT, JA???? CREC QUE DEVIA POSAR-SE AL LLIT DISSABTE AL MIGDIA I POTSER ENCARA HI ÉS!!!! JEJEJE.... QUIN CRAK!!!
APALEI, (OSTRES M'HA AGRADAT AIXÒ!!! JJEJE)
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
MOLTES GRÀCIES NOIES!!!! AMB UN EQUIP FEMENÍ TANT ESPLÈNDIT COM VOSALTRES ÉS FÀCIL SEGUIR AMPLIANT L'EQUIP MASCULÍ!!!! JEJEJE.... I DE PAS ASSEGURAR UNA NOVA VICTÒRIA!!! JEJEE...
TOT VA SER GENIAL! SOPAR, PISCINETA NOCTURNA, PISCINETA DIURNA, FESTETA, DORMIR AL MAS, ESMORZAR AL MAS, DINAL AL MAS, COMPARTIR MOMENTS MÀGICS TOREJANT L'ALBINO, ROSSES ESPONPONTÀNIES, GAVINES DEL PP, HECTOR TRAVOLTA I FIEBRE DEL SABADO NOCHE, KOs TÈCNICS, .... EN FI... DE TOT I TOT MOLT BÉ!!!
PER CERT... ALGU HA VIST SI THE LAST HOPE S'HA LLEVAT, JA???? CREC QUE DEVIA POSAR-SE AL LLIT DISSABTE AL MIGDIA I POTSER ENCARA HI ÉS!!!! JEJEJE.... QUIN CRAK!!!
APALEI, (OSTRES M'HA AGRADAT AIXÒ!!! JJEJE)
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Pàgina 1 de 2 • 1, 2