TEMPORADA CROSS 2009-2010
+7
KARKI
malaqui
awanaskein
ritme mental
porcalleocho
MESTRE
facvac
11 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
TEMPORADA CROSS 2009-2010
Ja tenim el calendari per la nova temporada de cross. Per devant uns quants mesos de proves, de nervis i d´aspiracions. Tecnics i directiva tenim molta fe en tot el grup d´atletes que aquests any formaran els diferents equips de cross.
CALENDARI CROSS 2009-2010
CALENDARI CROSS 2009-2010
Re: TEMPORADA CROSS 2009-2010
gener
31 CNAT.CATALUNYA INDIVIDUAL i CLUBS Veterans a Sabadell
(49è Cros de Sant Sebastià)
com està l'equip de veterans... sinó l'hauré de fer individual ?
ARveure
31 CNAT.CATALUNYA INDIVIDUAL i CLUBS Veterans a Sabadell
(49è Cros de Sant Sebastià)
com està l'equip de veterans... sinó l'hauré de fer individual ?
ARveure
Aquest any hauriem de fer un equip de croos masculi, un de femini i un de veteranos..Seria genial, jo m´apunto als veteranus
Molta sort avui a Vilseca, inici del atemporada de cross. Esperem bones sensacions per a properes curses, i esperem molt bones croniques explicant les sensacions .
Bones!
Dia molt calorós per ser novembre (i va en serio) avui per Vila-seca.
Bona participació d'altetes de l'escola d'atletisme, tots molt motivats i amb unes energies espectaculars, sempre estan actius aquests nens! no ho entenc, a sobre sorpresa inclosa que alguns/es han tingut l'oportunitat de conèixer i poder parlar una miqueta amb la Natàlia Rodríguez, s'ho han passat bomba!
La Gemma ha debutat com a monitora en competició i molt bé! Aquest any no ha estat tan caòtic com el passat! Ens hem organitzat prou bé i amb l'ajuda de tots ens n'em ensortit!
Molt contenta amb els/les atletes de l'escola que han participat! Cal destacar la 2a posició del Ferran Pallàs en la categoria d'aleví masc.
Aquest any hem muntat un "xiringuito" per poder posar bosses i tenir un punt de trobada per tots, però quan ens hem despistat ens hem vist invaits pels atletes de l'ATE, com que anaven taronges han quedat com a dissimulats jejejeje
Els grans ja s'encarregaran de fer una crònica més formal, la meva és informativo-lúdica jejeje
Apalei ens veiem per la pista!
Dia molt calorós per ser novembre (i va en serio) avui per Vila-seca.
Bona participació d'altetes de l'escola d'atletisme, tots molt motivats i amb unes energies espectaculars, sempre estan actius aquests nens! no ho entenc, a sobre sorpresa inclosa que alguns/es han tingut l'oportunitat de conèixer i poder parlar una miqueta amb la Natàlia Rodríguez, s'ho han passat bomba!
La Gemma ha debutat com a monitora en competició i molt bé! Aquest any no ha estat tan caòtic com el passat! Ens hem organitzat prou bé i amb l'ajuda de tots ens n'em ensortit!
Molt contenta amb els/les atletes de l'escola que han participat! Cal destacar la 2a posició del Ferran Pallàs en la categoria d'aleví masc.
Aquest any hem muntat un "xiringuito" per poder posar bosses i tenir un punt de trobada per tots, però quan ens hem despistat ens hem vist invaits pels atletes de l'ATE, com que anaven taronges han quedat com a dissimulats jejejeje
Els grans ja s'encarregaran de fer una crònica més formal, la meva és informativo-lúdica jejeje
Apalei ens veiem per la pista!
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
Bones familia !!!!!
Veig que comenta poca gent per aqui....
avere si podem salvar el foro!!!
Jo que tinc a dir del cross,,,,
tot i que m´han fet la pua fen-me corre a les 10... cuan m´he axecat pel mati, i he posat els peus a terra ia he previst que podia ser un bon dia.
Escalfant em veia molt lleuger, i no m´ha fet por sortir al davant de la carrera, m´ha sorpres que ens quedessim sols els dos d tgn i jo tan aviat...
S´ha despenjat el del tarragona, i despres m´ha marxat el del runners,, pero com que em veia be amb el ritme m´he quedat presionan una miqueta.
Finalment a meta, amb 18'17... i content amb el resultat.
De la resta de carreres, he vist els nens disfrutan molt, i els seniors sofrint XD
Les noies les he vist molt be també!!! felicitats al grupet!!
El dia ha acompanyat i crec que s´ha pogut veure el taronja del FACVAC per l´hipodrom
res mes a dir!!
ens veiem a la pista
saluut
PD: El repte amb el Xavi ia el fare mes endevant que estaré més be de forma jejej
Jordi, m´has de dir cuan fareu les de 1000 !!!
Veig que comenta poca gent per aqui....
avere si podem salvar el foro!!!
Jo que tinc a dir del cross,,,,
tot i que m´han fet la pua fen-me corre a les 10... cuan m´he axecat pel mati, i he posat els peus a terra ia he previst que podia ser un bon dia.
Escalfant em veia molt lleuger, i no m´ha fet por sortir al davant de la carrera, m´ha sorpres que ens quedessim sols els dos d tgn i jo tan aviat...
S´ha despenjat el del tarragona, i despres m´ha marxat el del runners,, pero com que em veia be amb el ritme m´he quedat presionan una miqueta.
Finalment a meta, amb 18'17... i content amb el resultat.
De la resta de carreres, he vist els nens disfrutan molt, i els seniors sofrint XD
Les noies les he vist molt be també!!! felicitats al grupet!!
El dia ha acompanyat i crec que s´ha pogut veure el taronja del FACVAC per l´hipodrom
res mes a dir!!
ens veiem a la pista
saluut
PD: El repte amb el Xavi ia el fare mes endevant que estaré més be de forma jejej
Jordi, m´has de dir cuan fareu les de 1000 !!!
awanaskein- Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008
Felicitats a tots.
Awanaskein m´han arrivat veus de que has fet un carreron, potser sera el primer any que estas entrenant en serio i molt motivat.
La resta en general be, segons sembla em segut el segon club amb mes participacio general. Molt bona senyal, tot que hem tingut algunes ausencies. Falta molta mes informacio sobre la cursa, pero de ben segur la gent anirem comentant les seves sensacions.
Awanaskein m´han arrivat veus de que has fet un carreron, potser sera el primer any que estas entrenant en serio i molt motivat.
La resta en general be, segons sembla em segut el segon club amb mes participacio general. Molt bona senyal, tot que hem tingut algunes ausencies. Falta molta mes informacio sobre la cursa, pero de ben segur la gent anirem comentant les seves sensacions.
Crosss!!!! se´m posa la pell de gallina,em cauen gotes de suor,tinc sed,vull una cadira,un rellotge,una mascareta...se´m posa la pell de gallina només de sentir el tret de sortida,ancara no arrenco i ja veig pols entre les que surten davant meu i la meva petjada,al cap de pocs metres ja em cau la primera gota de suor,la boca és com un bloc de ciment,tinc la sensació que si la tanco ja no se m´obra en tota la cursa,al final de la primera pujada si hi hagués hagut una cadira m´hi assec tan ample,un rellotge...per parar el temps i jo poder avançar una mica,quan encara em quedava una bona estona per arribar a meta, per megafonia sento que ja donen la benvinguda a les primeres atletes.Quan els que marxen amb el cotxe es pensen que les corredores ja han passat totes llavors arrenquen aixecant un gran núvol de pols,amb la mà intento aturar alguns cotxes per fer una mica més lleu el meu pas per aquell punt,amb l´altra mà em tapo la boca,però m´adono que no puc respirar,llavors de lluny veig el gran flotador vermell que anuncia l´arribada,però no és l´arribada,és la sortida i els seniors estàn impacients per sentir el tret de sortida,n´hi ha algún que em mira i jo interpreto que pensa...-però d´on surt aquesta ara...
A l´arribada...una gran alegria,una inmensa alegria per haver superat tots aquells entrebancs que fan que et sentis orgullosa d´haver-te deixat enrredar.Totes ho vam lluitar,va ser especialment dur per les poques noies que corriem,tant la Marga com la Marta Galvez com jo vàrem córrer completament soles tot el cross.La Sarai va ser la més matinera,ho va fer molt bé.La Marta Galimany tot i que va estar poxeta durant tota la setmana va disputar una molt bona cursa amb podi.Les sensacions que ens les expliqui ella mateixa...Els nois també ens haurien d´explicar alguna coseta,no?
Moltes gràcies per tothom que ens va animar al llarg del recorregut,als pares,també als peques que es van situar al tram més dur i al passar per allí es feia més agradable.Va ser el meu primer cross i espero que no sigui l´últim,tot i que ara encara els hi tindré més respecte.
Ens veiem a la pista, la cara més amable de l´atletisme.
A l´arribada...una gran alegria,una inmensa alegria per haver superat tots aquells entrebancs que fan que et sentis orgullosa d´haver-te deixat enrredar.Totes ho vam lluitar,va ser especialment dur per les poques noies que corriem,tant la Marga com la Marta Galvez com jo vàrem córrer completament soles tot el cross.La Sarai va ser la més matinera,ho va fer molt bé.La Marta Galimany tot i que va estar poxeta durant tota la setmana va disputar una molt bona cursa amb podi.Les sensacions que ens les expliqui ella mateixa...Els nois també ens haurien d´explicar alguna coseta,no?
Moltes gràcies per tothom que ens va animar al llarg del recorregut,als pares,també als peques que es van situar al tram més dur i al passar per allí es feia més agradable.Va ser el meu primer cross i espero que no sigui l´últim,tot i que ara encara els hi tindré més respecte.
Ens veiem a la pista, la cara més amable de l´atletisme.
Malaqui, gran cronica, el cross es molt dur, pero despres s´agraeix.
Resultats Cross Vilaseca CROSS VILASECA.
JUNIOR FEMENI (3000M)
4/ SARAI ROMERO 12:27
JUNIO MASCULI (5000M)
1/ ELOI BORRAS 18:17
3/ JOAN MATEU 21:08
VETERA MASCULI (5000M)
10/ HECTOR CALVO 20:13
20/ RAUL SANTO 23:29
SENIOR FEMENI ( 5000M)
2/ MARTA GALIMANY 21:05
6/ MARGA ARBOS 23:56
7/MARTA GALVEZ 26:12
8/ MONTSE PADRO 28:10
SENIOR MASCULI (8500M)
8/ XAVI GARCIA 29:51
10/ JORDI TODA 30:30
13/ JAUME JOVE 31:29
Resultats Cross Vilaseca CROSS VILASECA.
JUNIOR FEMENI (3000M)
4/ SARAI ROMERO 12:27
JUNIO MASCULI (5000M)
1/ ELOI BORRAS 18:17
3/ JOAN MATEU 21:08
VETERA MASCULI (5000M)
10/ HECTOR CALVO 20:13
20/ RAUL SANTO 23:29
SENIOR FEMENI ( 5000M)
2/ MARTA GALIMANY 21:05
6/ MARGA ARBOS 23:56
7/MARTA GALVEZ 26:12
8/ MONTSE PADRO 28:10
SENIOR MASCULI (8500M)
8/ XAVI GARCIA 29:51
10/ JORDI TODA 30:30
13/ JAUME JOVE 31:29
Unes fotos del cros de Vila-seca: AQUI
KARKI- Nombre de missatges : 205
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA
Registration date : 27/01/2008
Els resultats dels nens de l'escola del Cros de Vilaseca
Cadet
7 Guillem Pallàs
Aleví masculí
2 Ferràn Pallàs
13 Oriol Cardiel
16 Bernat Dalmau
25 Genís Fernandez
27 Eugenio Gil
Aleví femení
19 Maria Martin
21 Marina Marti
24 Ivet Jimenez
26 Aina Marti
27 Xenia Molne
Benjami masculí
14 Enric Paris
15 Raul Martin
20 Sergi Jimenez
Benjamí femení
20 Delia Jimenez
21 Iliane Borras
26 Nuria Molne
Prebenjami masculí
14 Jordi Rosello
Prebenjami femení
22 Xenia Cardiel
29 Marta Molne
36 Clara Santó
Minis
20 Elia Santó
23 Júlia Santó
Cadet
7 Guillem Pallàs
Aleví masculí
2 Ferràn Pallàs
13 Oriol Cardiel
16 Bernat Dalmau
25 Genís Fernandez
27 Eugenio Gil
Aleví femení
19 Maria Martin
21 Marina Marti
24 Ivet Jimenez
26 Aina Marti
27 Xenia Molne
Benjami masculí
14 Enric Paris
15 Raul Martin
20 Sergi Jimenez
Benjamí femení
20 Delia Jimenez
21 Iliane Borras
26 Nuria Molne
Prebenjami masculí
14 Jordi Rosello
Prebenjami femení
22 Xenia Cardiel
29 Marta Molne
36 Clara Santó
Minis
20 Elia Santó
23 Júlia Santó
Fraguel Rock- Nombre de missatges : 293
Ubicació : La Cova dels Fraguel
Malaqui molt bona la crònica! ara a seguir que aquest és tot just el primer...vec que els equips de cros comencen a funcionar
Aquí hi ha alguns dies que fa moltíssim fred i ja estic jugant amb la neu , però segueixo acumulant bastant bé....
fins aviat
Aquí hi ha alguns dies que fa moltíssim fred i ja estic jugant amb la neu , però segueixo acumulant bastant bé....
fins aviat
ramonet- Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008
RAMONET!!! FA DIES QUE NO ENS EXPLIQUES COM ET VA AMB LES RUSSES!!!
UNA ABRAÇADA!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
UNA ABRAÇADA!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
TENIM CAP FOTO DE GRUP DEL CROS???
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Sergi Tous em sembla que en té alguna...ja li envio un e-mail i li demano!!
NECESSITO JA FOTOS DE LA CANALLA!!!!
PASSO LA NOTÍCIA AMB FOTOS DELS GRANS NOMÉS. SI ALGÚ EN TÉ QUE LES ENVII!!
PRESI... LES QUE HAS PENJAT MÉS AMUNT DE CANALLA D'ON LES HAS TRET??? LES TENS PER SEPARAT??
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
PASSO LA NOTÍCIA AMB FOTOS DELS GRANS NOMÉS. SI ALGÚ EN TÉ QUE LES ENVII!!
PRESI... LES QUE HAS PENJAT MÉS AMUNT DE CANALLA D'ON LES HAS TRET??? LES TENS PER SEPARAT??
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
MERCI PORCALLEOCHO I FRAGUEL!!!
JA LES TINC I ESTAN ENVIADES... ARA A VEURE QUE PUBLIQUEN, JEJE...
PORTARÉ A LA PISTA UN CARTELL DIN A3 DEL FACVAC A VILA-SECA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
JA LES TINC I ESTAN ENVIADES... ARA A VEURE QUE PUBLIQUEN, JEJE...
PORTARÉ A LA PISTA UN CARTELL DIN A3 DEL FACVAC A VILA-SECA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Hey, Seb, en la pagina de mi club, suele haber fotos de todos, ya sabes que estais invitados, a mirar, bajar, lo que querais, estan a disposicion de todo el mundo, un saludo, posdata, en la proxima ya me pillas, tendre que comer mas espinacas.
periko- Nombre de missatges : 3
Ubicació : bonavista
Registration date : 15/07/2009
JEJE... GRÀCIES PERIKO... LES VOSTRES FOTOS ESTAN MOLT BÉ!!!
I LO DE QUE A LA PRÒXIMA JA ET PILLO... JEJE... AVIAT FARÀ UN ANY QUE NO ET GUANYO FORA DE LA PISTA!!! JO SI QUE HE DE MENJAR MÉS ESPINACS!!!
UNA ABRAÇADA CRACK!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!! (O AL CROSS DE VALLS?? JEJE... )
I LO DE QUE A LA PRÒXIMA JA ET PILLO... JEJE... AVIAT FARÀ UN ANY QUE NO ET GUANYO FORA DE LA PISTA!!! JO SI QUE HE DE MENJAR MÉS ESPINACS!!!
UNA ABRAÇADA CRACK!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!! (O AL CROSS DE VALLS?? JEJE... )
La Natalia Rodriguez amb algunes nenes de l'escola d'atletisme del FACVAC, al Cros de Vilaseca
Foto gentilesa de Jaume Marti, pare de l'Aina
Fraguel Rock- Nombre de missatges : 293
Ubicació : La Cova dels Fraguel
GENIAL LA FOTO!!!
I QUIN GRAN EXEMPLE D'ATLETA I MILLOR PERSONA QUE ÉS LA NATÀLIA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
I QUIN GRAN EXEMPLE D'ATLETA I MILLOR PERSONA QUE ÉS LA NATÀLIA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Molt bona la foto, A la canalla, li va fer molta il.lusio veure a la Natalia per alli, i ni diguem fer-se una foto amb ella.
AL VALLENC NO HAN POSAT LES FOTOS DELS NENS!!
NO ENTENC PERQUÈ MAI LES POSEN... AQUEST COP ELS HI VAM PASSAR MÉS TARD, PERÒ NO CREC QUE COSTI GAIRE AFEGIR ALGUNA FOTO!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
NO ENTENC PERQUÈ MAI LES POSEN... AQUEST COP ELS HI VAM PASSAR MÉS TARD, PERÒ NO CREC QUE COSTI GAIRE AFEGIR ALGUNA FOTO!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
despres de Vilaseca i Valls, la temporada de cross ens espera a Cambrils i a Granollers.
La gent sap cap a on fara cap?
La gent sap cap a on fara cap?
Jo cap a Granollers!!!
a que hem fotin una bona clatellada i m´esvavilin de cop.
ens veiem per la pista
saluut
a que hem fotin una bona clatellada i m´esvavilin de cop.
ens veiem per la pista
saluut
awanaskein- Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008
Pàgina 1 de 2 • 1, 2