RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO
+13
Flashover
Aidil
KARKI
MESTRE
Tenzing Norgay
Capitán Garfio
NUVOL KINTON
el payes en moto
porcalleocho
THE LAST HOPE
seb coe
Be your best
facvac
17 participantes
FACVAC :: ACTUALITAT DEL CLUB :: RESULTATS :: TRIATLO
Pàgina 2 de 4
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: RESULTATS I COMENTARIS SOBRE DUATLO I TRIATLO
EI MESTRE MOLTES FELICITATS!!
AIXÒ DE FER VACANCES VEC QUE COSTA EH! PERÒ TE LES HAS GUANYAT VEN MERESCUDES!!!!!!!
ENS VEIEM AL SETEMBRE!!!!!!!!!
AIXÒ DE FER VACANCES VEC QUE COSTA EH! PERÒ TE LES HAS GUANYAT VEN MERESCUDES!!!!!!!
ENS VEIEM AL SETEMBRE!!!!!!!!!
Aidil- Nombre de missatges : 95
Ubicació : Carquinyolandia
Registration date : 24/06/2008
RESULTATS Y COMENTARIS DUATLÓ I TRIATLÓ
MESTRE, AHORA SI TOCA DESCANSAR. A VER SI ALGUNO DE MIS PUPILOS ME HACE CASO...
EL DÍA 1 DE SEPTIEMBRE COMENZAREMOS A ENTRENAR EN UNA TEMPORADA QUE SEGURO SERÁ ESPECIAL. ASÍ QUE ESO, A DESCANSAR Y RECARGAR PILAS, CAMPEÓN. Y FELICIDADES POR LOS RESULTADOS Y LAS BUENAS SENSACIONES QUE HAS TENIDO EN LAS DOS ÚLTIMAS COMPETICIONES.
APALEI.
EL DÍA 1 DE SEPTIEMBRE COMENZAREMOS A ENTRENAR EN UNA TEMPORADA QUE SEGURO SERÁ ESPECIAL. ASÍ QUE ESO, A DESCANSAR Y RECARGAR PILAS, CAMPEÓN. Y FELICIDADES POR LOS RESULTADOS Y LAS BUENAS SENSACIONES QUE HAS TENIDO EN LAS DOS ÚLTIMAS COMPETICIONES.
APALEI.
THE LAST HOPE- Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008
Duatló de Núria-Queralbs
Ells ja us explicaran els detalls, resultats,..., jo us passo un parell de fotos que ho diuen tot!!
Cal dir que ha estat un paler veure correr aquest parell de cracks desprès de varis mesos força inactius, moltes felicitats als dos!!
Ells ja us explicaran els detalls, resultats,..., jo us passo un parell de fotos que ho diuen tot!!
Cal dir que ha estat un paler veure correr aquest parell de cracks desprès de varis mesos força inactius, moltes felicitats als dos!!
Tenzing Norgay- Nombre de missatges : 80
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008
VA GARFIO!!!!!
EXPLICA ALGO!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
EXPLICA ALGO!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
YO LO HE VISTO RODANDO HOY AL MEDIODIA Y CREO QUE NECESITA UN BUEN MASAJE!!!!
Be your best- Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008
Aquests nois s´ho tenian molt callat aixo d´aquesta cursa. Segur que ho fan per que no els hi posem pressió.
Si nosaltres no pressionen a ningú OI?
Si nosaltres no pressionen a ningú OI?
Doncs si , ahir amb en Tous mitjà vam fer la duatló d'alta muntanya de Núria.
Suposo estaré uns quants dies patint-ne les consequencies, com diu be your best, necessito no un, sino uns quants massatges....Sabeu algu q ho faci be?, jeje
La veritat q em va anar força bé, ja q sols estic entrenant regularment desde finals de juliol. Vaig rebaixar en 2 minutets la meva marca en aquest duatló de l'any 2004. Però sem va fer bastant llarg, quan portava una estona baixant el puigmal, ja no sabia de qui eren els meus super-quadriceps, jeje i tela amb el q encara em faltava. A l'avituallament de Núria una fotografa espontania em va renyar q no em podia parar, pero jo no la vaig escoltar i em vaig parar a beure un got de coca-cola i una mica de plàtan, i un gel....anava fos, i ho necessitava. (gràcies pels anims a tenzing i parella!! I com no gracies pels anims a Marta i Marga, els vostres crits em van donar ales!).
O sigui q tots els objectius de la duatló complerts, jeje
El Sergi no es va trobar al 100%, molèsties físiques, però va fer tbe una molt bona cursa.
El millor de tot, l'entrecot del dinar al restaurant els caçadors de ribes de freser!! Impresionant!
I tal i com li vaig dir a en Tenzing, esperem q aixo sols sigui el començament, i que feina, estudis i q no em trenqui, em permetin anar entrenant una miqueta, i poder rebaixar amb uns quants minunts la marca al 2009!
Per cert Tenzing, publicar 4 fotos meves al foro, et sortira una mica car...els meus drets d'imatge van molt cotitzats....
Ens veiem! a la pista!!
Resultats d'un total de 700 inscrits:
166 MENERO FERRE, ENRIC 3:44:22
261 TOUS ROVIRA, SERGI 4:03:01
[/size][/size][/size]
Suposo estaré uns quants dies patint-ne les consequencies, com diu be your best, necessito no un, sino uns quants massatges....Sabeu algu q ho faci be?, jeje
La veritat q em va anar força bé, ja q sols estic entrenant regularment desde finals de juliol. Vaig rebaixar en 2 minutets la meva marca en aquest duatló de l'any 2004. Però sem va fer bastant llarg, quan portava una estona baixant el puigmal, ja no sabia de qui eren els meus super-quadriceps, jeje i tela amb el q encara em faltava. A l'avituallament de Núria una fotografa espontania em va renyar q no em podia parar, pero jo no la vaig escoltar i em vaig parar a beure un got de coca-cola i una mica de plàtan, i un gel....anava fos, i ho necessitava. (gràcies pels anims a tenzing i parella!! I com no gracies pels anims a Marta i Marga, els vostres crits em van donar ales!).
O sigui q tots els objectius de la duatló complerts, jeje
El Sergi no es va trobar al 100%, molèsties físiques, però va fer tbe una molt bona cursa.
El millor de tot, l'entrecot del dinar al restaurant els caçadors de ribes de freser!! Impresionant!
I tal i com li vaig dir a en Tenzing, esperem q aixo sols sigui el començament, i que feina, estudis i q no em trenqui, em permetin anar entrenant una miqueta, i poder rebaixar amb uns quants minunts la marca al 2009!
Per cert Tenzing, publicar 4 fotos meves al foro, et sortira una mica car...els meus drets d'imatge van molt cotitzats....
Ens veiem! a la pista!!
Resultats d'un total de 700 inscrits:
166 MENERO FERRE, ENRIC 3:44:22
261 TOUS ROVIRA, SERGI 4:03:01
[/size][/size][/size]
Flashover- Nombre de missatges : 13
Ubicació : valls
Registration date : 21/10/2008
BONES FLASHOVER!!!!
BENVINGUT!!! TOT I QUE ETS HOME/DONA DE POQUES PARAULES!!! JEJEJE...
PER CERT, A JUTJAR PEL TEU AVATAR I ANY DE NEIXAMENT, CREUS QUE A TU TAMBÉ T'HEM DE DONAR L'ENHORABONA PER LA DUATLÓ???
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
BENVINGUT!!! TOT I QUE ETS HOME/DONA DE POQUES PARAULES!!! JEJEJE...
PER CERT, A JUTJAR PEL TEU AVATAR I ANY DE NEIXAMENT, CREUS QUE A TU TAMBÉ T'HEM DE DONAR L'ENHORABONA PER LA DUATLÓ???
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
molt bè nois!!
l´any vinent mi apunto jo .jejejjejejejeje....
l´any vinent mi apunto jo .jejejjejejejeje....
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
Ja veig que no es pot amagar res! el duatló no va anar massa bé, però l'any vinent ja tinc 2 objectius baixar el temps i guanyar...
ens veiem a la pista
ens veiem a la pista
jejejeje
jo per l'any que ve ja tinc 3 objectius:
1.disfrutar
2.baixar el meu temps
3.guanyar a ..........
apa, ens veiem.
Per cert, no ho sabeu pero a queralbs hi va haver tongo amb el sortieg de material.......flashover i cia en van sortir ben equipats......sempre estan de sort els mateixos.....
ens veiem!
jo per l'any que ve ja tinc 3 objectius:
1.disfrutar
2.baixar el meu temps
3.guanyar a ..........
apa, ens veiem.
Per cert, no ho sabeu pero a queralbs hi va haver tongo amb el sortieg de material.......flashover i cia en van sortir ben equipats......sempre estan de sort els mateixos.....
ens veiem!
jeje doncs si el duatló no va anar massa bé però un obsequi d'una bossa salamon i unes bambes salamon van compensar les penes.
Ape
salut
Ape
salut
OSTRES!!!!
DONCS PER AQUI TENIM LA TRADICIÓ DE QUE A QUI LI TOQUEN UNES BAMBES I UNA BOSSA SALOMON EN UN SORTEIG HA D'INVITAR A SOPAR A TOTS ELS MEMBRES DEL FORO AL TORICO!!!!
QUE ET SEMBLA FLASH!!!??? JEJEJE...
I PER CERT.... JEJE... QUE PICONS QUE SOU!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
DONCS PER AQUI TENIM LA TRADICIÓ DE QUE A QUI LI TOQUEN UNES BAMBES I UNA BOSSA SALOMON EN UN SORTEIG HA D'INVITAR A SOPAR A TOTS ELS MEMBRES DEL FORO AL TORICO!!!!
QUE ET SEMBLA FLASH!!!??? JEJEJE...
I PER CERT.... JEJE... QUE PICONS QUE SOU!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Nuvol, t'agafem la paraula i et farem la inscripcio per l'any vinent, jeje
I tu seb, treu la pols a la bici que tbe te la farem fer, q aixo de la bici set dona bastant be, sobretot si vas amb mi, men recordo que un cop vam tenir experiències una mica violentes, jeje
apa, ens veiem!!
I tu seb, treu la pols a la bici que tbe te la farem fer, q aixo de la bici set dona bastant be, sobretot si vas amb mi, men recordo que un cop vam tenir experiències una mica violentes, jeje
apa, ens veiem!!
SI, JEJE... QUINA EXPERIÈNCIA AQUELLA!!!! JEJEJE
CREC QUE VA SER L'ULTIM DIA QUE LA VAIG AGAFAR!!!! JEJE....
MAI MÉS!!!!
PROU FEINA TINC AMB INTENTAR CÓRRER... SI A MÉS HE D'ARRASTRAR UNA BICI I BARALLAR-ME AMB PAIOS XUNGOS TATUATS, EMPASTILLATS I AMB UN ATAC DE BAYES.... DONCS.. PASSO!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
CREC QUE VA SER L'ULTIM DIA QUE LA VAIG AGAFAR!!!! JEJE....
MAI MÉS!!!!
PROU FEINA TINC AMB INTENTAR CÓRRER... SI A MÉS HE D'ARRASTRAR UNA BICI I BARALLAR-ME AMB PAIOS XUNGOS TATUATS, EMPASTILLATS I AMB UN ATAC DE BAYES.... DONCS.. PASSO!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Ostres aixo sembla un argument d´una pelicula del Tarantino, perque no expliques mes coses i aixi sabem com acaba la pelicula.seb coe escrigué:
!
GARFIO!!!!! EXPLICA-HO TU!!!! QUE A LA FI AL CAP VAS SER EL QUE LA VAS LIAR!!!! JEJEJE...
I SI! ERA COM UNA PELI DEL TARANTINO!!!! JEJEJE
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
I SI! ERA COM UNA PELI DEL TARANTINO!!!! JEJEJE
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Us convidem a tots a veure el duatló de Núria al 33 akesta nit al temps d'aventura o si no podeu a la pàgina web d'ocisport.
Mireu bé que surt el garfi i darrera surto jo. Fixeu-vos-hi bé.
Ens veiem a la pista algun dia ja que estic enfeinat amb el tema de la cursa d'orientació possant les balisses. Je Je.
salt
Mireu bé que surt el garfi i darrera surto jo. Fixeu-vos-hi bé.
Ens veiem a la pista algun dia ja que estic enfeinat amb el tema de la cursa d'orientació possant les balisses. Je Je.
salt
Flashover escrigué:Mireu bé que surt el garfi i darrera surto jo. Fixeu-vos-hi bé.
Flashover, diumenge passat tota l'estona va ser igual.....garfio davant i tu darrera, jejejeje
de bon rotllo eh..........
ho sento, pero mho has deixat a güevo.....jeje
segur q a la proxima no m'ho posaras tant fàcil!
no es veu gaire be, pero si , al principi del video, sortim els dos.
I al minut 3:54, surt amb gran classe en garfio afrontant el descens... Fixeuvos-hi bé. Tenzing m'hauras de fer 5 cèntims de com ho he de fer l'any vinent!
I lo de la peli den Tarantino, buf, doncs un dia ja fa uns anys, quan en seb pesava uns qans kilos mes q ara, vam anar en bici, i tornant del pla, un bmw negre ens va passar a tota ostia a dos dits i de cara....l'instint em va portar a dir-li de tot i fer-li uns cuernos amb els dits... al cap de uns instants ja el teniem al nostre damunt, derrapa el cotxe davant nostre (al mig de la ctra del pla), surt desbocat del cotxe un tio xungo-quillaco de gimnàs, quadrat, tatuat de dalt a baix i sense samarreta.....em volia rebentar.... total que es va colapsar la ctra del pla, tots els cotxes parats, el tio xungo q em volia pegar i en seb intentantlo calmar.... i el cabron de camionero q teniem parat a darrera nostre no ens volia ajudar....
vam arribar a la conclusio, q el tio anava xutat-empastillat de la nit abans, i q o anava mal follat o q li van fotre les banyes la mateixa nit... tal reacció no va ser normal...
al final un cop al casc i una patada a la bici, i la sang no va arribar al riu...
Conclusió: si et foten les banyes, no condueixis....
I al minut 3:54, surt amb gran classe en garfio afrontant el descens... Fixeuvos-hi bé. Tenzing m'hauras de fer 5 cèntims de com ho he de fer l'any vinent!
I lo de la peli den Tarantino, buf, doncs un dia ja fa uns anys, quan en seb pesava uns qans kilos mes q ara, vam anar en bici, i tornant del pla, un bmw negre ens va passar a tota ostia a dos dits i de cara....l'instint em va portar a dir-li de tot i fer-li uns cuernos amb els dits... al cap de uns instants ja el teniem al nostre damunt, derrapa el cotxe davant nostre (al mig de la ctra del pla), surt desbocat del cotxe un tio xungo-quillaco de gimnàs, quadrat, tatuat de dalt a baix i sense samarreta.....em volia rebentar.... total que es va colapsar la ctra del pla, tots els cotxes parats, el tio xungo q em volia pegar i en seb intentantlo calmar.... i el cabron de camionero q teniem parat a darrera nostre no ens volia ajudar....
vam arribar a la conclusio, q el tio anava xutat-empastillat de la nit abans, i q o anava mal follat o q li van fotre les banyes la mateixa nit... tal reacció no va ser normal...
al final un cop al casc i una patada a la bici, i la sang no va arribar al riu...
Conclusió: si et foten les banyes, no condueixis....
JEJE...
GRÀCIES PER FER-ME REVIURE AQUELLS MOMENTS...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
GRÀCIES PER FER-ME REVIURE AQUELLS MOMENTS...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
DUATLO REUS 1/03/09
Aquesst cap de setmana ew realitza el Duatlo Citat de Reus. Amb unes distancies dse 5km corrent, 20km bicicleta i 2km corrent. La presencia del nostre company Eloi Borras. moltissima sort. Ja ens explicares com a anat.
Resultat de l´Eloi, al Duatlo de Reus:
71é de la General i 7é de la seva categoria, els seus parcials han sigut:
5 km corrent : 19:26
20 km bici: 43:45
2 km corrent 9:26
Be ja ens explicaras alguna cosa mes de la primera prova de la temporada.
RESULTATS DUATLO REUS
71é de la General i 7é de la seva categoria, els seus parcials han sigut:
5 km corrent : 19:26
20 km bici: 43:45
2 km corrent 9:26
Be ja ens explicaras alguna cosa mes de la primera prova de la temporada.
RESULTATS DUATLO REUS
Editat per darrera vegada per facvac el Dg Mar 01, 2009 11:31 pm, editat 1 cop en total
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4