CAMINO DE SANTIAGO
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
12072009
CAMINO DE SANTIAGO
Hola!!!!!!!!!!!!!
Només us volia saludar desde León, demà comença la meva aventura 300 kilòmetres per davant fins arribar a Santiago.
Ja us aniré explicant.Me'n vaig a dormir que demà hem fan aixecar a les 5h del matí.
Una abraçada.
Només us volia saludar desde León, demà comença la meva aventura 300 kilòmetres per davant fins arribar a Santiago.
Ja us aniré explicant.Me'n vaig a dormir que demà hem fan aixecar a les 5h del matí.
Una abraçada.
ATENEA- Nombre de missatges : 37
Ubicació : ATENAS
Registration date : 06/12/2008
CAMINO DE SANTIAGO :: Comentaris
9 ENA ETAPA PORTOMARÍN - PONTE CAMPAÑA 31KM
Hola a tots!
Ya se que es una pàjara i de les fortes, hem va agafar ahir. Va ser una mica xungo però vaig arribar, això si parant més vegades del compte, el fallo va ser no esmorzar bocatas com aquests dies enrera, vaig voler fer 31 km amb un café amb llet i una pasta i ja tinc comprovat que sense gasolina el cos no tira.
El lloc on vam fer nit ahir va ser una pasada ,en mig de la nada. Ens van posar a tots els peregrinos un sopar boníssim i després ens va fer una keimada amb conxuro incluit, vaig anar al llit una mica de tort. Després es veu que era el cumple del de l'alberg i va sortir amb dos kolegues seus i la seva dona a tocar la gaita i el bombo, va ser molt divertit.
10 ena ETAPA PONTE CAMPAÑA - ARZÚA 24 KM
Hola!
Aquesta ha estat l'etapa d'avui, una mica més curta però igual de dura que ahir, desde que ens hem posat a caminar a les 6h del matí que no para de ploure, anem tots xops tot el dia, tinc els peus com a cigrons, tots arrugadets i fa molt de fred, porto casi bé tota la tarda al llit dins el sac.
Això estar a petar d gent , tots volen arribar a Santiago el dia 25 perquè es el dia de l'Apòstol, estan tots els albergs plens. La pròxima vegada que vingui no serà al juliol.
Ale només hem queda demà de 38 kilòmetres però depèn com estigui el cos partirem l'etapa en dos dies i farem nit a Monte do Gozo, a 5 km dde Santiago.
Això ja està casi acabat, si puc demà us explicaré i sinó ja desde Santiago.
Una abraçada.
Bruixas, coruixas
sapos e bruixas........
Hola a tots!
Ya se que es una pàjara i de les fortes, hem va agafar ahir. Va ser una mica xungo però vaig arribar, això si parant més vegades del compte, el fallo va ser no esmorzar bocatas com aquests dies enrera, vaig voler fer 31 km amb un café amb llet i una pasta i ja tinc comprovat que sense gasolina el cos no tira.
El lloc on vam fer nit ahir va ser una pasada ,en mig de la nada. Ens van posar a tots els peregrinos un sopar boníssim i després ens va fer una keimada amb conxuro incluit, vaig anar al llit una mica de tort. Després es veu que era el cumple del de l'alberg i va sortir amb dos kolegues seus i la seva dona a tocar la gaita i el bombo, va ser molt divertit.
10 ena ETAPA PONTE CAMPAÑA - ARZÚA 24 KM
Hola!
Aquesta ha estat l'etapa d'avui, una mica més curta però igual de dura que ahir, desde que ens hem posat a caminar a les 6h del matí que no para de ploure, anem tots xops tot el dia, tinc els peus com a cigrons, tots arrugadets i fa molt de fred, porto casi bé tota la tarda al llit dins el sac.
Això estar a petar d gent , tots volen arribar a Santiago el dia 25 perquè es el dia de l'Apòstol, estan tots els albergs plens. La pròxima vegada que vingui no serà al juliol.
Ale només hem queda demà de 38 kilòmetres però depèn com estigui el cos partirem l'etapa en dos dies i farem nit a Monte do Gozo, a 5 km dde Santiago.
Això ja està casi acabat, si puc demà us explicaré i sinó ja desde Santiago.
Una abraçada.
Bruixas, coruixas
sapos e bruixas........
Mouchos, coruxas, sapos e bruxas. Demos, trasnos e dianhos, espritos das nevoadas veigas. Corvos, pintigas e meigas, feitizos das mencinheiras. Pobres canhotas furadas, fogar dos vermes e alimanhas. Lume das Santas Companhas, mal de ollo, negros meigallos, cheiro dos mortos, tronos e raios. Oubeo do can, pregon da morte, foucinho do satiro e pe do coello. Pecadora lingua da mala muller casada cun home vello. Averno de Satan e Belcebu, lume dos cadavres ardentes, corpos mutilados dos indecentes, peidos dos infernales cus, muxido da mar embravescida. Barriga inutil da muller solteira, falar dos gatos que andan a xaneira, guedella porra da cabra mal parida. Con este fol levantarei as chamas deste lume que asemella ao do inferno, e fuxiran as bruxas acabalo das sas escobas, indose bañar na praia das areas gordas. ¡Oide, oide! os ruxidos que dan as que non poden deixar de queimarse no agoardente, quedando asi purificadas. E cando este brebaxe baixe polas nosas gorxas, quedaremos libres dos males da nosa ialma e de todo embruxamento. Forzas do ar, terra, mar e lume, a vos fago esta chamada: si e verdade que tendes mais poder que a humana xente, eiqui e agora, facede cos espritos dos amigos que estan fora, participen con nos desta queimada. |
Buhos, lechuzas, sapos y brujas. Demonios maléficos y diablos, espíritus de las nevadas vegas. Cuervos, salamandras y meigas, hechizos de las curanderas. Podridas cañas agujereadas, hogar de gusanos y de alimañas. Fuego de las almas en pena, mal de ojo, negros hechizos, olor de los muertos, truenos y rayos. Ladrido del perro, anuncio de la muerte; hocico del sátiro y pie del conejo. Pecadora lengua de la mala mujer casada con un hombre viejo. Infierno de Satán y Belcebú, fuego de los cadáveres en llamas, cuerpos mutilados de los indecentes, pedos de los infernales culos, mugido de la mar embravecida. Vientre inútil de la mujer soltera, maullar de los gatos en celo, pelo malo y sucio de la cabra mal parida. Con este cazo levantaré las llamas de este fuego que se asemeja al del infierno, y huirán las brujas a caballo de sus escobas, yéndose a bañar a la playa de las arenas gordas. ¡Oíd, oíd! los rugidos que dan las que no pueden dejar de quemarse en el aguardiente quedando así purificadas. Y cuando este brebaje baje por nuestras gargantas, quedaremos libres de los males de nuestra alma y de todo embrujamiento. Fuerzas del aire, tierra, mar y fuego, a vosotros hago esta llamada: si es verdad que tenéis más poder que la humana gente, aquí y ahora, haced que los espíritus de los amigos que están fuera, participen con nosotros de esta queimada. |
Fa molt bona pinta aquestes vacances k estas fent!!Ja ens ensenyaras les fotos d'aquests llocs tan xulos k estas passant!!
Ànims k això ja ho tens fet!!
Ànims k això ja ho tens fet!!
aixo ja esta fet, i lamentablement l´arrivad a Santiago es la part pitjor i mes lletja del cami. (em va semblar a mi). Entrant Santiago per la Crta Nacional, amb tot de transit. No es precisament el mes bonic. Aixo si, gent trobaras moltissima, massa hi tot. No podras gaudir del ambient de santiago , molt massifica aquells dies. Si no et ve d´aqui, arriveu fins a finisterre. alli llença al mar tots el teus mal desitjos, preocupacions, ect..
Inspira fort i carrega la energia que el mar dona al peregrins que han assolit el seu objectiu.
Recorda, el vino va bien para hacer el camino
Inspira fort i carrega la energia que el mar dona al peregrins que han assolit el seu objectiu.
Recorda, el vino va bien para hacer el camino
Hola Atenea!! Quines ganes que tinc de veure´t i que ens expliquis tot això i més en persona! fins aviat cigronet!!
11 ena etapa ARZÚA - MONTE DO GOZO 34 KM
Hola, estic a 5 km de Santiago!
Ei, això ja està casi tot fet,bufar i fer ampolles, he deixat 5 kilometrets per demà, per arribar a primera hora a Santiago sense aglomeracions.I perquè no tinc ganes de que això s'acabi,
Malaquiiiiii jo també tinc moltes ganes de veure't però aquí si està molt bé, per què no vens tu i ens quedem? Montem un albergue per els peregrinos i a viure, que et semnbla?
L'etapa d'avui 34 kilómetres m'ha faltat el pulpo d'ahir de Melide i els xupitos de orujo que estava de muerte.Avui ens ha tornat a ploure pero no hem quedat tant xops.
He patit la meva 2ona pàjara, les cames ja tremolàven i he començat a veure estrellitas, sort de les xuxes que hem quedaven a la motxilla.
Bueno demà ja us escriuré desde Santiago, yuhuuuuuu, i a passar 3 dies per allí de festa, ja pendré ribeiro i orujo a la vostra salut.
Fins la pròxima que me'n vaig a descansar.
Una abraçada.
Hola, estic a 5 km de Santiago!
Ei, això ja està casi tot fet,bufar i fer ampolles, he deixat 5 kilometrets per demà, per arribar a primera hora a Santiago sense aglomeracions.I perquè no tinc ganes de que això s'acabi,
Malaquiiiiii jo també tinc moltes ganes de veure't però aquí si està molt bé, per què no vens tu i ens quedem? Montem un albergue per els peregrinos i a viure, que et semnbla?
L'etapa d'avui 34 kilómetres m'ha faltat el pulpo d'ahir de Melide i els xupitos de orujo que estava de muerte.Avui ens ha tornat a ploure pero no hem quedat tant xops.
He patit la meva 2ona pàjara, les cames ja tremolàven i he començat a veure estrellitas, sort de les xuxes que hem quedaven a la motxilla.
Bueno demà ja us escriuré desde Santiago, yuhuuuuuu, i a passar 3 dies per allí de festa, ja pendré ribeiro i orujo a la vostra salut.
Fins la pròxima que me'n vaig a descansar.
Una abraçada.
Moolt bé Atenea!!!
Ets una crak això ja ho tens fet, ei volem cròniques també de les tres etapes de Santiago amb el ribeiro i els orujos!!!
Salut i fot-li canya!!!!
Fins aviat!!!!
Ets una crak això ja ho tens fet, ei volem cròniques també de les tres etapes de Santiago amb el ribeiro i els orujos!!!
Salut i fot-li canya!!!!
Fins aviat!!!!
ENHORABONA ATENEA!!
QUINA EXPERIÈNCIA MÉS GUAPA LA TEVA!!! I NOSALTRES ANAR SEGUINT LES TEVES SENSACIONS I PÀJARES DES DE CASA!!! GENIAL LES TEVES CRÒNIQUES ETAPA A ETAPA!!!
DISFRUTA DELS DIES A SANTIAGO PER NOSALTRES!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
QUINA EXPERIÈNCIA MÉS GUAPA LA TEVA!!! I NOSALTRES ANAR SEGUINT LES TEVES SENSACIONS I PÀJARES DES DE CASA!!! GENIAL LES TEVES CRÒNIQUES ETAPA A ETAPA!!!
DISFRUTA DELS DIES A SANTIAGO PER NOSALTRES!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
12 ENA ETAPA MONTE DEL GOZO - SANTIAGO 5 KM
EIIIII!!! La etapa anterior no eren 34 km eren 37km.
REPTE ACONSEGUITTTTTTTTTTTTT!!!!! YUHUUUUUUUUUUU!!!!!!
JA ESTIC A SANTIAGO DESDE EL DIVENDRES!
No us he dit res abans perquè no he tingut temps de res, visites al Sant, ferli una abraçada, mariscada, ribeiro, orujos............. fotos, festa i més festa, borratxos per tot arreu, gent i més gent.
Tot genial estic a casa d'una amiga peregrina que coneixen els meus pares de fa molts anys, això es una passada.
Experiència molt gratificant, pensant ja en la pròxima.
Quan arribi a casa us faré un escrit amb sensacions, anècdotes..........
Ale, ens veiem aviat.
Una abraçada.
EIIIII!!! La etapa anterior no eren 34 km eren 37km.
REPTE ACONSEGUITTTTTTTTTTTTT!!!!! YUHUUUUUUUUUUU!!!!!!
JA ESTIC A SANTIAGO DESDE EL DIVENDRES!
No us he dit res abans perquè no he tingut temps de res, visites al Sant, ferli una abraçada, mariscada, ribeiro, orujos............. fotos, festa i més festa, borratxos per tot arreu, gent i més gent.
Tot genial estic a casa d'una amiga peregrina que coneixen els meus pares de fa molts anys, això es una passada.
Experiència molt gratificant, pensant ja en la pròxima.
Quan arribi a casa us faré un escrit amb sensacions, anècdotes..........
Ale, ens veiem aviat.
Una abraçada.
Los 10 mandamientos del peregrino
Estos 10 mandamientos se resumen en 2:
- Seguir las flechas sobre todas las cosas.
- No trazar kms. en vano.
- Andar hasta en las fiestas.
- Llamarás a tu padre y a tu madre.
- No pararás.
- No utilizarás calcetines impuros
- No te quejarás.
- No exagerarás las distancias recorridas.
- No tendrás pensamientos ni deseos de irte.
- No desearás las ampollas ajenas
Estos 10 mandamientos se resumen en 2:
- Caminarás todos los días hasta cansarte.
- Cuidarás la mochila de tu prójimo como si fuera la tuya.
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum