FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CAMINO DE SANTIAGO

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

12072009

Missatge 

CAMINO DE SANTIAGO Empty CAMINO DE SANTIAGO

Hola!!!!!!!!!!!!!

Només us volia saludar desde León, demà comença la meva aventura 300 kilòmetres per davant fins arribar a Santiago.

Ja us aniré explicant.Me'n vaig a dormir que demà hem fan aixecar a les 5h del matí.

Una abraçada.
ATENEA
ATENEA

Nombre de missatges : 37
Ubicació : ATENAS
Registration date : 06/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

CAMINO DE SANTIAGO :: Comentaris

facvac

Missatge Dl Jul 13, 2009 12:02 am  facvac

QUE CALLAT QUE HO TENIES AIXO.
DISFRUTA DEL CAMI, DEL SEUS PAISATJES, DE LA SEVA GENT.I APROFITA PER PENSAR DURANT LES MOLTE HORES DE CAMI.
ES UNA EXPERIENCIA ENRIQUIDORA COM A POQUES.
ESPERAREM LES TEVES CRONIQUES, SI LES POCS ENVIAR.
BON CAMI I FINS A LA TORNADA

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Jul 13, 2009 1:04 am  seb coe

DISFRUTA-HO MOLT ATENEA!!! JA ENS HO ANIRÀS EXPLICANT!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ATENEA

Missatge Dl Jul 13, 2009 9:40 pm  ATENEA

Hola a tots desde Hospital de Órbigo!

Primera etapa completada León- Hospital de Órbigo 31 km.

Moltíssima calor , i ara començen a sortir tots els mals, semblo las muñecas de famosa caminant, per veure-ho.

La primera etapa a estat molt bé pero encara no té un paissatge amb encant, hem passat gairebé tota la etapa al voltant de la carretera.

Bueno m'estàn apretant per anar a fer el sopar, així que demà o quan pugui continuo explicant.

Una abraçada de una peregrina.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Jul 13, 2009 10:23 pm  porcalleocho

Recupera forçes, lamentablement el tram que has fet amb molta carretera i amb molta calor es le pitjor pels peus, vigila les ampolles.
Dema entraras en plena maragateria,aprofita per veure una mica d´astorga. Imagino que la cruz de ferro et quedara un pelet lluny per arrivar dema. (ja t´has portat la pedra?). La parada mes logica seria Rabanal del Camino, encara que amb les anys que no l´he fet, no se com esta el tema d´albergs.
Anim peregrina
Quina enveija mes sana que em fas.

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge Dt Jul 14, 2009 11:03 am  marc guasch

Hola Atenea!!

K et vagi genial aquesta caminada, disfruta de cada passa k fagis.

Estarem atents a les teves cròniques.

Tornar a dalt Ir abajo

THE LAST HOPE

Missatge Dt Jul 14, 2009 6:44 pm  THE LAST HOPE

HOLA!

¡QUE VAYA PERFECTO EL CAMINO! VIGILA LAS AMPOLLAS Y LOS MALOS TROPEZONES.

¡TU PUEDES!

"AQUELLO QUE NO TE MATA, TE HACE MAS FUERTE"
FREDERICK NIETSZCHE

Tornar a dalt Ir abajo

ATENEA

Missatge Dt Jul 14, 2009 8:58 pm  ATENEA

Hola a tots un dia mes!

2ona etapa completada Hospital de Órbigo-Santa Catalina de Somoza 26km

Avui estic molt contenta m'ha anat molt bé, no hem fa mal res suposo que el cos es va avituant, tot s'ha de dir que he començat una mica preocupada per unes molesties a la cadera però després amb el doping i un bocata de truita de patates per esmorzar he recuperat forçes de seguida. Com bé comentava Porcalleocho hem passat per Astorga, parada per esmorzar i fer una visita a la Catedral i l'ajuntament. Molt xuli.
Ara on estic es molt petitó i relaxant, s'està molt bé i corre un airet agradable, he parlat amb un avi del poble i m'ha dit que demà hem tapi que farà fred.

Bueno m'en vaig a sopar i a descansar que demà hem toca una altra etapa.

Una abraçada. Fins la pròxima.

Tornar a dalt Ir abajo

ritme mental

Missatge Dc Jul 15, 2009 7:09 pm  ritme mental

ànims atenea! això és teu!
apalei esperant els teus informes jejeje

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dc Jul 15, 2009 8:51 pm  porcalleocho

Imagino que avui hauras arrivat a la Creu de Ferro, enrrera deixas el terreny la maragateria per endinsar-te al a comarca del bierzo. Hauras tingut una etapa dura fins arrivar al 1500m. de la Creu de Ferro. Val la pena pararse una estona, contemplar el paisatje i refelxionar una mica del que has fet fins ara i el que et queda per devant.
Si vas al poble de molinaseca, fan un embutit fressc escelent.
Continua disfrutant del camino.

Qaunt arrivis a santiago , que t´arrivaras fins a Finisterre (fi de la terra)? T´ho recomano.

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Jul 16, 2009 2:10 am  seb coe

QUE BÉ ATENEA!!! QUINA ENVEJA QUE FAS... I QUINS RECORDS QUE EM VENEN AL CAP DE LA CREU DE FERRO I MOLINASECA... JA FA MOLTS ANYS, AL 1993, PERÒ ME'N RECORDO MOLT BÉ DEL CLIMA FRESQUET DE LA ZONA QUE TANT BÉ ENS VA ANAR!!!

ÀNIMS MÀQUINA!!! ESTEM TOTS ESPERANT LES TEVES CRÒNIQUES, AIXÍ QUE TINGUE'NS INFORMATS SEMPRE QUE PUGUIS!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

KARKI

Missatge Dj Jul 16, 2009 5:29 pm  KARKI

Seb,
clima fresquet???
que no anavem junts??
jo recordo una altre cosa...
clar que jo ja soc molt gran i pot-ser la memoria em falla!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Jul 16, 2009 5:42 pm  seb coe

KARKI!!! A LA CREU DE FERRO GELAVA!!! SINO DIGA-LI A L'HECTOR QUE EL VAM TREURE DE LA VICI D'UNA SOLA PEÇA!!! JEJE... I A MOLINASECA PLOVIA I REFRESCAVA!!! NO??? EL QUE PASSA ÉS QUE AL SOPAR DE MOLINASECA VAN ABUNDAR ELS XUPITOS I POTSER ET FALLA LA MEMÒRIA... JEJEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

KARKI

Missatge Dj Jul 16, 2009 7:18 pm  KARKI

Ah!!! si, tens raó, allí feia una mica de fresqueta...lo del post-sopar de Molinaseca ja m'enrecordo, n'hi va haber un que va pujar a la bici sense baixarla de la baca del cotxe?

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Jul 16, 2009 8:13 pm  seb coe

CORRECTE!!! JAJA...

I TRANQUIL... NO EREM NI TU NI JO....!!!! JEJE...

UNA ABRAÇADA ATENEA!!! ESPERO QUE HO ESTIGUIS DISFRUTANT AL MÀXIM!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ATENEA

Missatge Dv Jul 17, 2009 6:16 pm  ATENEA

Hola a tots desde Ruteilan!

He estat uns dies sense poder escriure, algún perquè no teniem internet i els altres dies perquè els guiris no es mouen de davant de l'ordinador.

3era etapa Sta Catalina de Somoza- El Acebo 29km
4arta etapa El Acebo- Cacabelos 29'5km
5ena etapa Cacabelos- Ruteilan 26'5km

us faré un breu resum d'aquests 3 dies, estic feta una merda molt cansada, i hem fa mal tot, això que diuen que a partir del tercer dia ja està superat no es veritat, jo vaig a pitjor, el genoll fatal perquè aquests dies ha sigut molta pujada i baixada, però no hay dolor para adelante, hay que continuar el camino. ( joerrr donde me he metido....)

Ja he passat la cruz de ferro i he llançat la pedra , molt bonic el paissatge, ahir vaig estar a Ponferrada de visita pel castell, ah i abans a Molinaseca, però he passat de provar el cocido Maragato que sinó si que no faig ni un pas més.
El paissatge d'avui ha estat increible però una etapa durissima, vaig tot el dia amb ibuprofens i cremita para aqui i l'altre pel sol.....

Demà m'espera una molt dura, el Cebreiro, ja us explicaré.

Ale vaig a descansar una estoneta i després birreta a la terrassa, visita al poble, sopar i dormir, que a les 6h toca musiqueta per llevarnos.

Fins demà, a veure si tenim internet a l'alberg.

Una abraçada.

Caminante no hay camino,
se hace camino al andar.........

Tornar a dalt Ir abajo

ATENEA

Missatge Dv Jul 17, 2009 6:37 pm  ATENEA

Ei ! torno a ser jo.

Que m'he deixat de posar que els meus pares estàn super forts, hem volen matar no m'ho esperava, ja imaginava que estaven forts, però tant...

Semblem tot el dia el Correcaminos i el Coyote, es clar jo sóc el coyote i no els atrapo mai.
Portem un pique increible.

Bueno ja està , només era això i que no és el mateix córrer que caminar, és molt diferent.
Quin temps teniu per Valls? aquí fa molta fresqueta ,aquest matí molt de mal a les mans del fred.

Ah! Fins quan tinc temps per apuntarme a la cursa de l'espluga???????

Demà us dic alguna cosa segura, perquè hem pogueu apuntar.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Ds Jul 18, 2009 1:03 am  porcalleocho

Tranquila esta ja al final del cami, O´cebreiro porta d´entrada a Galizia t´endinses a l' interior de la galicia profunda. Molt recopmanable el monastir de samos.
Entrar a galicia es estar a tocar de santiago. Gaudeix del paisatjes i del pas per petites poblats.
Vigila amb le genoll.

I pel tema de l ´espluga no pateixis , ja et fem l´inscripcio.

Tornar a dalt Ir abajo

ritme mental

Missatge Ds Jul 18, 2009 6:24 am  ritme mental

Atenea! Ànims! no hay dolor sólo sufrimiento!!!!
ens escrivim amb dotze hores de diferència aprox jejejeej
metre tu dorms jo faig el camino de santiago alterinatiu, va que ja hi ets!
Porta'm una empanada gallega de tonyina jejeej que són molt bones! Wink

Apalei ens veiem a la tornada i pels altres ens veiem demà, bé ens veiem d'aquí unes horetes a la festa major del barri de la colla vella!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ATENEA

Missatge Dg Jul 19, 2009 5:06 pm  ATENEA

HOLA!

6ENA ETAPA RUITELAN- TRIACASTELA 34'5 KM
7ENA ETAPA TRIACASTELA-SARRIA 21'5 KM

La etapa fins a Triacastela ha estat molt dura, he pujat el Cebreiro ( joder con el cebreiro), el alto de San Roque y el alto Do Poio. El paissatge ha estat preciós però les pujades força dures, pero si les pujades són dures a les baixades pateixo el doble.
Ahir vam entrar ja a terres de Galícia deixant enrera León, ja hem queda menys, però no tinc pressa per aquí s'està genial. Fa un temps molt raro no sembla que estiguem a l'estiu, l'etapa d'avui ha estat dominada per la boira , a uns metres per d'avant no veiem res. A partir d'ahir ha augmentat considerablement l'afluència de gent, hem d'anar trucant d'un dia per l'altre per reservar alberg.
Ahir va estar de pèls de dormir al carrer, al final vam trobar una casa particular i ens va deixar dormir alls baixos que abans era un bar, ja no puc dir que mai he dormit a un bar anant serena.

Ei Ritme jo ja he menjat unes quantes d'empanades estàn de muerteeeee, i també la tarta de santiago, porto uns dies de menjar....sembla que això de caminar fa entrar gana.

Ale nois fins un altre, vaig a descansar una estoneta que després hem toca visita turística que sembla ser Sarria es molt gran.

Una abraçada.

Tornar a dalt Ir abajo

ATENEA

Missatge Dl Jul 20, 2009 5:27 pm  ATENEA

Hola!

8ena etapa Sarria- Portomarín 22 km

Això ja comença a ser una altra cosa, ja vaig agafant el ritme,després d'una setmana caminant sembla que les cames es comencen a acostumar.

L'etapa d'avui no ha estat gens dura, però amb la gent que hi ha comença a ser una mica agobiant. Avui una mica més i les vaques fan un sandwich amb mi, hem passat per un carrer estret i alhora passaven mogollón de vaques amb mala llet ha sigut un moment acojonante,juas juas, crec que se m'han passat les ganes de córrer a los San Fermines. Ja hem queda poquet he deixat enrera el " mojón" que indica que queden menys de 100 kilòmetres, farem 4 etapes més.

Ei Ritme avui per esmorzar he tornat a menjar empanada gallega estava molt bona.

Ale fins demà.

Tornar a dalt Ir abajo

KARKI

Missatge Dl Jul 20, 2009 6:49 pm  KARKI

Hostres ATENEA!!!!

Lo de les vaques amb llet dolenta deu ser terrible, com a negoci!!!

El paisatge de Galicia, és fantastic, ja veuras, tot verd i amb vaques, jeje, compte amb les tifes,

bon viatge!!!

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dl Jul 20, 2009 10:24 pm  facvac

Aixo ja ho tens a tocar. si ara ja et començes a trobar be. pots intentar de tornr a peu, com feien le peregrinos de veritat

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dt Jul 21, 2009 9:40 am  malaqui

Atenea!!! em sembla que et faltarà camí,aquest pique que portes amb els papis t´ha posat les piles,arribaràs fortíssima,l´Espluga serà bufar i fer ampolles!Ptooons!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Jul 21, 2009 12:31 pm  seb coe

PEREGRINA!!!

SI!!! JAJA... A L'ESPLUGA ET SEMBLARÀ CURT I PLANER!!! JEJE...

SEGUEIX DISFRUTANT DEL CAMINO AIXÍ!!! QUINA ENVEJA SANA QUE EM FAS!!! I JO QUE NECESSITO UNES VACANCETES URGENTS!!! SNIF, SNIF!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt