2 CURSA PUIGVERD DE LLEIDA 15-02-2009
Pàgina 1 de 1
04022009
2 CURSA PUIGVERD DE LLEIDA 15-02-2009
Una nova ciursa de 10km de les comarques lleidatanes.
De moment la rellacio d´atletes del FACVAc que pendran part son:
ATENEA
MESTRE
MARGA A
MARC G
algu mes s´anima, doncs ja han pasat els 300 inscrtis i tancan en 400, aixi que espavileu.
ATENEA
MESTRE
MARGA A
MARC G
algu mes s´anima, doncs ja han pasat els 300 inscrtis i tancan en 400, aixi que espavileu.
2 CURSA PUIGVERD DE LLEIDA 15-02-2009 :: Comentaris
Al grup d´nscrits s´ha de afegir l´abdul, que al ultim moment l´hen pogut inscriure.facvac escrigué:Una nova ciursa de 10km de les comarques lleidatanes.
ATENEA
MESTRE
MARGA A
MARC G
Que vagi molt be dema per Puigverd. Tindreu un dia magnific per correr. Jo ja us explicare la meva experiencia per la Mitja de Gava.
Resultats:
15é Abdul Jalal 36:40
126é Raul Santo 43:33
165é Marga Artbos 45:16 (5 General Femenina)
Laura Bascuñana 48:48 (12é General femenina)
Felicitats a tots, la pujadesta del km 5 s´ha fet dureta oi?
resultats
15é Abdul Jalal 36:40
126é Raul Santo 43:33
165é Marga Artbos 45:16 (5 General Femenina)
Laura Bascuñana 48:48 (12é General femenina)
Felicitats a tots, la pujadesta del km 5 s´ha fet dureta oi?
resultats
Aquest matí quatre membres el FACVAC hem anat a fer la cursa de Puigvert, ambient frescot però agradable durant la cursa, s'ha sortit ràpid i l'Abdul ha ant amb el grup del davant a 3'15 el km mentres la cama li ha aguantat (km 3) a partir d'allí ha patit però tot i això arribant amb 36'40 en el lloc 15è.
Jo he sortit bastant endavant, el 1r km a 3'51 i el segon a 4, a partir d'allí dosificant per la pujada del 4 al 5 (pujada al pont de l'autopista) explosiva pq es ve per una zona plana, i dp la pujada maquíssima fins al tossal del km 5 al 6, es va pujant per la vessant amb una pujada amb forta pendent però que es pot pujar a ritme, a partir d'allí baixades, plans i una forta baixada fins l'últim km. Satisfet pels 43'33 i bones sensacions.
La Marga si em descuido m'agafa i segons deia es pensava fins i tot que seria + difícil la pujada, la Laura se li ha fet llarga la pujada però tot i això molt bon temps.
Dp he repartit a tothom propaganda de la Mitja de Valls, entrepà de pernil i samarreta de màniga llarga de regal ... i els gossos del canicros no m'han atrapat jejeje.
Jo he sortit bastant endavant, el 1r km a 3'51 i el segon a 4, a partir d'allí dosificant per la pujada del 4 al 5 (pujada al pont de l'autopista) explosiva pq es ve per una zona plana, i dp la pujada maquíssima fins al tossal del km 5 al 6, es va pujant per la vessant amb una pujada amb forta pendent però que es pot pujar a ritme, a partir d'allí baixades, plans i una forta baixada fins l'últim km. Satisfet pels 43'33 i bones sensacions.
La Marga si em descuido m'agafa i segons deia es pensava fins i tot que seria + difícil la pujada, la Laura se li ha fet llarga la pujada però tot i això molt bon temps.
Dp he repartit a tothom propaganda de la Mitja de Valls, entrepà de pernil i samarreta de màniga llarga de regal ... i els gossos del canicros no m'han atrapat jejeje.
Pujada llarga ???? que va
Joder això d'entrenar sempre per pla passa factura, Angel toma nota y pon algunas subidas por ahi.
A part de la pujada molt bé i molt bon ambient, mentre m'explicava un la seva vida i les seves experiències he aprofitat per dirli lo de la mitja de Valls i la 1a cursa del calçot, ja tenim una inscripció més segur.
Per cert a mi tampoc m'han atrapat els gossos.( però he aprofitat per donarli amb un gos el meu entrepà ,jeje)
Ens veiem
Joder això d'entrenar sempre per pla passa factura, Angel toma nota y pon algunas subidas por ahi.
A part de la pujada molt bé i molt bon ambient, mentre m'explicava un la seva vida i les seves experiències he aprofitat per dirli lo de la mitja de Valls i la 1a cursa del calçot, ja tenim una inscripció més segur.
Per cert a mi tampoc m'han atrapat els gossos.( però he aprofitat per donarli amb un gos el meu entrepà ,jeje)
Ens veiem
MERCI, EL MESTRE JA ME LES HA PASSAT PER MAIL!!!
SOU UNS CRACKS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
SOU UNS CRACKS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Aqiui trobareu alguna foto mes, hiu sortiu tots: FOTOS PUIGVERD
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum