FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

dinar de nadal del club facvac i els nono

+7
SCRAT
Aidil
NUVOL KINTON
MaRKuS
ritme mental
seb coe
calvin klein
11 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

dinar de nadal del club facvac i els nono - Página 2 Empty Re: dinar de nadal del club facvac i els nono

Missatge  SCRAT Dl Des 22, 2008 8:12 pm

Felicitats als organitzadors!! M'ho vaig passar molt bé, però vaig a trobar a faltar alguna cosa,.... potser unes quantes gambes???, jejejje!!!! pale pale pale
SCRAT
SCRAT

Nombre de missatges : 38
Ubicació : qui sap on
Registration date : 07/08/2008

Tornar a dalt Ir abajo

dinar de nadal del club facvac i els nono - Página 2 Empty Re: dinar de nadal del club facvac i els nono

Missatge  hola_em_dic_johnny Dt Des 23, 2008 12:50 am

mol bo el xai Wink Wink Wink i en general de puta mare va sta Very Happy

salut! cyclops cyclops cyclops
hola_em_dic_johnny
hola_em_dic_johnny

Nombre de missatges : 34
Ubicació : Masmo
Registration date : 22/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Aidil Dt Des 23, 2008 2:17 am

Molt bo Scrat!!!!!!!! jejjeje. Jo em penso que vas menjar gambes i llagostins fins passat Nadal,
Cap d'Any i Reis, jajajaja. Sort que almenys treus la closca perquè si fessis com barracuda ufff,
quin empatx!!!!!! jajajaja pale pale pale

Barracuda ens vas tornar a sorprendre tot i que el Cava + el suficient el millor del dinar, jejeje.

Apa ens veiem!!!!!!!
Aidil
Aidil

Nombre de missatges : 95
Ubicació : Carquinyolandia
Registration date : 24/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  SCRAT Dt Des 23, 2008 7:23 pm

D'acord amb tu Aidil, la demostració de Barracuda va ser impagable, a veure si ho gravem i ho enviem a la tele, es NORMAL que Barracuda es mengi els ossos dels plats dels amics? matins punt sí o punt no, jejejeje!!!! alien alien alien
SCRAT
SCRAT

Nombre de missatges : 38
Ubicació : qui sap on
Registration date : 07/08/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  facvac Dc Des 24, 2008 1:40 pm

Aqui teniu algunes fotos del sopar: SOPAR NADAL
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calvin klein Dc Des 31, 2008 2:35 pm

admin et recordo que va ser un dinar no un sopar,potser el vi i el cava va fer que la teva persepcio del temps no fos la correcte pero tranquil la de barracuda tampoc,jajajaja.
nomes volia donar les gracies a tota la gent que va assistir per el DINAR no hagues pogut ser possible sense volsaltres,sou molt grans FACVAC i NONO i tots els que esteu vinculats en aquest club ja sigui com a soci o vinculacio sentimental (com jo).
Tambe volia agrair molt profundament la gran tasca de AIDIL que va treballar sense fer gaire soroll pero sense ella segurament no hi hagues tingut lloc el DINAR.
Per acabar volia dir que no fa falta que siguin dates senyalades per montar un dinar o un sopar on estiguessim tots junts ja que persolnalment crec que aixo nomes es una excussa per passar un dinar molt ame en companyia de la gent que moltes vegades estan a la pista entrnan i maxacanse com es el meu cas.
GRACIES ATOTS I TOTES PER LA VOSTRA COL.LABORACIO.EL MARC US ESPERA L'ANY QUE VE

BON ANY A TOTES LES NOIES DEL CLUB,ALS NOIS TAMBE
calvin klein
calvin klein

Nombre de missatges : 123
Ubicació : toledo
Registration date : 09/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt