dinar de nadal del club facvac i els nono
+7
SCRAT
Aidil
NUVOL KINTON
MaRKuS
ritme mental
seb coe
calvin klein
11 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: dinar de nadal del club facvac i els nono
Felicitats als organitzadors!! M'ho vaig passar molt bé, però vaig a trobar a faltar alguna cosa,.... potser unes quantes gambes???, jejejje!!!!
SCRAT- Nombre de missatges : 38
Ubicació : qui sap on
Registration date : 07/08/2008
mol bo el xai i en general de puta mare va sta
salut!
salut!
hola_em_dic_johnny- Nombre de missatges : 34
Ubicació : Masmo
Registration date : 22/11/2008
Molt bo Scrat!!!!!!!! jejjeje. Jo em penso que vas menjar gambes i llagostins fins passat Nadal,
Cap d'Any i Reis, jajajaja. Sort que almenys treus la closca perquè si fessis com barracuda ufff,
quin empatx!!!!!! jajajaja
Barracuda ens vas tornar a sorprendre tot i que el Cava + el suficient el millor del dinar, jejeje.
Apa ens veiem!!!!!!!
Cap d'Any i Reis, jajajaja. Sort que almenys treus la closca perquè si fessis com barracuda ufff,
quin empatx!!!!!! jajajaja
Barracuda ens vas tornar a sorprendre tot i que el Cava + el suficient el millor del dinar, jejeje.
Apa ens veiem!!!!!!!
Aidil- Nombre de missatges : 95
Ubicació : Carquinyolandia
Registration date : 24/06/2008
D'acord amb tu Aidil, la demostració de Barracuda va ser impagable, a veure si ho gravem i ho enviem a la tele, es NORMAL que Barracuda es mengi els ossos dels plats dels amics? matins punt sí o punt no, jejejeje!!!!
SCRAT- Nombre de missatges : 38
Ubicació : qui sap on
Registration date : 07/08/2008
admin et recordo que va ser un dinar no un sopar,potser el vi i el cava va fer que la teva persepcio del temps no fos la correcte pero tranquil la de barracuda tampoc,jajajaja.
nomes volia donar les gracies a tota la gent que va assistir per el DINAR no hagues pogut ser possible sense volsaltres,sou molt grans FACVAC i NONO i tots els que esteu vinculats en aquest club ja sigui com a soci o vinculacio sentimental (com jo).
Tambe volia agrair molt profundament la gran tasca de AIDIL que va treballar sense fer gaire soroll pero sense ella segurament no hi hagues tingut lloc el DINAR.
Per acabar volia dir que no fa falta que siguin dates senyalades per montar un dinar o un sopar on estiguessim tots junts ja que persolnalment crec que aixo nomes es una excussa per passar un dinar molt ame en companyia de la gent que moltes vegades estan a la pista entrnan i maxacanse com es el meu cas.
GRACIES ATOTS I TOTES PER LA VOSTRA COL.LABORACIO.EL MARC US ESPERA L'ANY QUE VE
BON ANY A TOTES LES NOIES DEL CLUB,ALS NOIS TAMBE
nomes volia donar les gracies a tota la gent que va assistir per el DINAR no hagues pogut ser possible sense volsaltres,sou molt grans FACVAC i NONO i tots els que esteu vinculats en aquest club ja sigui com a soci o vinculacio sentimental (com jo).
Tambe volia agrair molt profundament la gran tasca de AIDIL que va treballar sense fer gaire soroll pero sense ella segurament no hi hagues tingut lloc el DINAR.
Per acabar volia dir que no fa falta que siguin dates senyalades per montar un dinar o un sopar on estiguessim tots junts ja que persolnalment crec que aixo nomes es una excussa per passar un dinar molt ame en companyia de la gent que moltes vegades estan a la pista entrnan i maxacanse com es el meu cas.
GRACIES ATOTS I TOTES PER LA VOSTRA COL.LABORACIO.EL MARC US ESPERA L'ANY QUE VE
BON ANY A TOTES LES NOIES DEL CLUB,ALS NOIS TAMBE
calvin klein- Nombre de missatges : 123
Ubicació : toledo
Registration date : 09/07/2008
Pàgina 2 de 2 • 1, 2