FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08)

+8
THE LAST HOPE
ayers rock
el payes en moto
porcalleocho
vladimir
ritme mental
Be your best
seb coe
12 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty "EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08)

Missatge  seb coe Dv Maig 30, 2008 4:43 pm

HOLA AMICS.

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA"... AIXÍ ÉS COM COMENÇA L'ESCRIT DEL SETMANARI EL PATI D'AVUI.

ES CURIOS VEURE LA GENT QUE FORMA PART DE LA JUNTA DEL NOU PROJECTE DE LA AAEET. I MÉS CURIÓS ES VEURE EL MOTIU PEL QUAL PV "HA DECIDIT CANVIAR D'AIRES" JEJE (SI... QUAN ET FAN FORA AMB RAO... DES TENIR ALGUNA DISCREPANÇA, NO?"...POTSER SI... DONCS EL MOTIU DEL CANVI D'AIRES ÉS DISCREPANCES AMB CERTA GENT DE LA JUNTA DEL FACVAC... TAMBÉ DIU QUE LA MAJORIA DELS ATLETES QUE PORTAVA TAMBÉ CANVIARAN D'AIRES...

EN FI, UN ARTICLE MOLT MACO I BEN REDACTAT, UN DIA EN QUE EN EL PATI S'HAN TORNAT A PASSAR PEL FORRO TOTES LES NOSTRES NOTÍCIES...

AL VALLENC MOLT BÉ.

JA DIREU QUE US SEMBLA... GASTEUVOS UNS CALERONS QUE L'ARTICLE DEL PATI VAL LA PENA.

QUINA LLÀSTIMA QUE AQUESTA PETITA CIUTAT SEMPRE HAGI D'ESTAR DIVIDIDA... QUE FÀCIL ÉS ANIMAR A GENT A FER LA COMPETÈNCIA A ALTRES ENTITATS PEL MORRO CREIENT-SE QUALSEVOL COSA.. EN FI... AMB EL BON ROTLLO QUE HI HA AMB LA AAEET... AMB AQUESTA PERSONA PEL MIG, MALAMENT MALAMENT HO VEIG...

DIA DE DOL PER L'ATLETISME VALLENC. ALGÚ DELS SEUS ARRIBARA A SENIOR FENT ALGO DE BO EN AQUEST ESPORT DESPRÉS DE 20 ANYS??? OJALÀ QUE SI... O ELS HAUREM D'ANAR ARREPLEGANT DE MICA EN MICA COM HA FET EL FACVAC AQUEST ANY AMB TOTS ELS ATLETES RETIRATS, TRENCATS, DEPRIMITS I DESTROSSATS PER AQUESTA PERSONA????

ESPERO QUE TORNEU A PERDONAR-ME PER AQUESTES REACCIONS QUE EM SURTEN DE DINS... JA SABEU QUE EL MEU COR ES UNA MICA EXTRANY I REACCIONA COM VOL... PERÒ JO VAIG SER EL SEU PRIMER ATLETA PROTEGIT, EL MÉS MIMAT, I A LA PRIMERA DE CANVI EM VA TANCAR LES PORTES DE L'ATLETISME A VALLS FICANT-ME EN CONTRA DE TOTHOM... I NOMÉS PERQUÈ SABIA MASSES COSES.... EN FI... QUE US HE D'EXPLICAR...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty Re: "EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08)

Missatge  Be your best Dv Maig 30, 2008 4:54 pm

pues yo por mi parte lo que voy hacer es darme de baja de la subscripcion que tengo con ese diario en quanto acabe el año, para leer tonterias me compro el tbo o lo leo en el bar del pueblo...
bien para que hablar mas, desde aqui doy mi pesame a todos lo componentes del nuevo club...
Be your best
Be your best

Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty ...

Missatge  ritme mental Dv Maig 30, 2008 8:38 pm

com ja he dit abans: és indignant...
ritme mental
ritme mental

Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty La Crisi Ninja

Missatge  vladimir Dg Jun 01, 2008 7:14 pm

De vegades trobem a Internet blogs tan fantastics com el de leopoldoabadia.com
L’autor, profesor del IESE jubilat, que ens explica de manera absolutament entenedora i divertida les claus de l’actual situcaió financera internacional.
del IESE
I quina relació hi ha entre La Crisis Ninja i els moviments que s’estan produint a l’Atletisme vallenc?.
Llegiu-ne les quatre primeres pagines. Val la pena!.

Mentre les llegeixo em passa pel cap le següent reflexió:

De la lectura aprenem, si no ho sabiem, que les SUBPRIME son hipoteques amb molt de risc i que maquillades i empaquetades han anat canviant de mans (bancs) tantes vegades i tant ben disfressades que ningú pot saber, i si ho sap no ho diu, fin on arriba en aquest moment la magnitud del problema (forat). El “problema” se l’emporta l’ultim de la llista, el que es queda amb el “producte”.

Als amics de la Muralla St. Antoni el hi diria que ALERTA!, que no malbaratin l’actiu amb subprimes enganyoses, que son una entitat sèria, oberta i participativa, que vetllin per mantenir-ho.

vladimir

Nombre de missatges : 4
Ubicació : catalunya
Registration date : 01/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty Re: "EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08)

Missatge  porcalleocho Dg Jun 01, 2008 9:40 pm

Vladimir, una bona estona he estat per lleigir tot el escrit referent a la crisis. I crec que la teva reflexio no esta desencaminada del tot. Pero tiempo al tiempo......
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty Ninja

Missatge  vladimir Dg Jun 01, 2008 11:37 pm

Gràcies per llegir una mica!.
Per educació i per "caritat cristiana", com demanava Gaspar, no posso mes llenya al foc, de moment, però recordo que aquest és el mes de les fogueres....

Als amics de la Muralla St. Antoni, si us han venut que com que "al Facvac hi havia dos gallets, ja se sap!", sabeu que aquest no és el problema. FACVAC , com VOSALTRES, som una entitat de PERSONES on NOMES HI CABEN PERSONES.
Si van amb mentides els hi respondrem amb veritats!.

Per avui, ja n'hi ha prou. Bona nit Very Happy

vladimir

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dt Jun 03, 2008 3:21 am

BONES VLADIMIR, I BENVINGUT AL FORO!!!

M'ENCANTA LA TEVA MANERA D'EXPLICAR LES COSES!!! I NO ET FALTA RAÓ...

I SI NOI.... A MI TAMBÉ M'HAS FET LLEGIR LA CRISI NINJA!!! JEJE... QUINES AFICIONS MÉS RARES QUE TENS EH!!!

I SI, COM BE DIUS... "AAEET ES UNA ENTITAT SÈRIA, OBERTA I PARTICIPATIVA... QUE VETLLIN PER MANTENIR-HO..." N'HI HA QUE JA SABEM COM ANIRÀ TOT PLEGAT, NO??? HO HEM VISCUT MOLTS ANYS.... EM SAP GREU PER ELLS, DE VERITAT.

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  vladimir Dt Jun 03, 2008 12:21 pm

Moltes gràcies per llegir-ho!. Tenim molte moral.

Ultima entrega referent a La Crisis Ninja. Una mica d’imaginació!.

De la definició de NINJA (americans economicament pringats):
No Incomes (sense ingressos)
No Job (sense treball)
No Assets (sense patrimini)

en podriem fer una de nova des d’un altre punt de vista:

NINJA:
No Intel.ligent
No Jocundo (JOCUNDO =alegre, agradable, jovial, divertido, festivo, plácido ...)
No Amics

En coneixeu alguna? Twisted Evil

No baixeu la guardia que “mas sabe el diablo por viejo (y feo), que por sabio” . Els dimonis als pasturets!

Bye, bye, au revoir, arrivederci.

vladimir

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty IMAGINE

Missatge  vladimir Dc Jun 04, 2008 1:09 pm

Imaginen el següent escenari:
Una ciutat com la nostre amb una pista i mes d’una escola d’atletisme.
A nivell d’Escola, les entitats s’entenen, es respecten, col.laboren, competiexen, s’ajuden.
A nivell d’entrenadors, el mateix, es parlen, son amics, potser es troben fora de la pista, col.laboren, …
A nivell d’atletes, son amics dins i fora de la pista, son rivals i competiexen amb noblesa, es respectem, col.laboren, s’ajuden, es diverteixen, ….
L’atletisme és una escola de valors que els enriqueix, els forma, els educa.
A nivell de pares, compartiexen desplaçaments, es troben a les curses, potser viatjen plegats, parlen, es respecten, col.laboren, s’ajuden, celebren els bons resultats,..

Parlo amb xinès, NO!.

Aquest escenari que hauria de ser NORMAL, és IMPOSIBLE i IMPENSABLE amb les circunstàncies actuals, en el passat, ara mateix i en el futur. Es una llàstima. Sap molt de greu que tot el que està passant es degui unica i exclusivament a una persona. A partir d’aquest punt l’anomeno el PP, i m’explico. M’he cansat se sentir masses vegades aquestes dues paraules, “el Pobre P.”. De pobre, de victima, res de res.

Continuo amb una mica d'història: Comença el Tour:

PRIMERA ETAPA:
Durant bastants anys la sol.lució Patronat-PP. I aquest home-orquestra ho va manegar tot com tots sabem. Malgrat les males relacions, al Patronat no li anava del tot malament mantenir a PP. Sense pista i amb poc pressupost s’anava trampejant el problema any rera any. Però tots sabem història i podem explicar-ne moltes i des de molts punts de vista.

SEGONA ETAPA:
I qué ha passat aquest any?. El “problema”, que el Patronat no va saber o no va voler resoldre a temps s’ha fet mes gran. Es com una guerra inacabada o mal acabada.
Per fi tenim PISTA!, cal potenciar l’atletisme!, vindran mes atletes!, mes entrenadors!, cal una organització, una estructura, etc. PERO, el “problema” canvia de casa, del Patronat al FACVAC, i estalla.
PP, és absolutament incapaç de treballar en equip. No ho ha fet mai; no parla, no hi ha dialeg possible, no col.labora, no dirigeix. Es dedica a fer el que sap, anar pels racons, d’amagat, lluny de la gent, nomes parla amb els “seus”, DIVIDINT enlloc de FER PINYA, RESTANT enlloc de SUMAR. Frases seves son :“a mi no em mana ningú”, “aquí faig el que vull”... Defineixen al personatge amb claretat. I el desenllaç l’esperat. Expulsat!, despedit!. FORA!.

NOVA ETAPA:
De les difucultats se’n ha d’aprendre i aquesta és una bona oportunitat per mirar endavant, per “fer club”. Però cal ser llestos i no badar.
Ara el “problema” és a casa dels veïns. A la Muralla de Sant Antoni.
I què sel’s hi ha d’explicar als pares dels atletes petits que poden anar amb PP?.
D'entrada, QUE LI MIRIN LA POTA!, SI, SI,... MIREU-LI LA POTA! (del conte de les set cabretes)

(continuarà)

Ara no tinc mes temps, però ho podrem llegir ben aviat.
Corregiu-me, si vaig equivocat, si us plau. Gràcies.

Bye, bye, au revoir, arrivederci.

vladimir

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty PP

Missatge  Be your best Dc Jun 04, 2008 4:07 pm

VLADIMIR ERES UN CRACK!!!
LO DE PP ES SU MEJOR ADJETIVO (Y DA MUCHO JUEGO...), SIMEPRE LAS MISMAS CHORRADAS Y VICTIMISMOS.
A ESTE TIO LO QUE LE PASA ES QUE TIENE MUCHO TIEMPO (Y PRONTO MAS) Y POCOS AMIGOS. LO DE LA TEORIA DE LA CONSPIRACION, Y QUE MALOS QUE SON LOS DEMAS YA NO CUELA NI CON 100KG DE LUBRICANTE...
Y POR LO QUE DECIAS DEL TOUR, CREO QUE PILLO UNA PAJARA EN LA ETAPA REINA Y AUN NO LA HA SOLTADO.
HAY PP LO QUE TENIAS QUE HABER HECHO CON LA PAJARA ES OTRA COSA...Y YA NO TENDRIAS ESA CARA DE AMARGADO QUE TIENES.
Be your best
Be your best

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty si, si,..... perooooooo....

Missatge  el payes en moto Dc Jun 04, 2008 5:24 pm

Hola vladimir....mira...come ncara no se qui punyetes ets no puc parlar massa...però solament vull que entenguis una mica el tema del Patronat i el PP...
La relació patronat i PP...s'ha estblert sempre com merament laboral....l'escola funcionava amb les seves limitacions i et recordo...que des de feia 3 anys l'escola era anomenada del Patronat, pero aquest passava el "pressupost" (amb dificultats per cobrar-ho, ho entenc) al Facvac i el facvac gestionava.....aleshores el fet que el patronat no va saber solucionar-ho també passa per casa nostra, el facvac...si si....

Jo em considero com un membre fundador del Facvac, i en soc part culpable de que PP hagi actuat i actui així....per que li hem deixat fer molt de temps...i amb això molts dels que estem escribint al foro....No exhimeixo part de responsabilitat al patronat que en te....però no la única....No culpabilitzo a tots nosaltres de la situació....ja que l'unic que te la culpa és en PP:...

S'ha pres una determinació ara....i no abans!!! però realment el que importa és que s''ha pres.....i el que em de pensar és que hi haurà escola del PP i escola del Facvac, hi hauran simpatitzants del PP (que despres canviaran de bandol) i simpatitzants del Facvac....llei de vida.

Us he de confesar que vaig ser el primer en sortir com a membre actiu del Facvac cap a l'any 97-98 per desavinences amb PP...no creia amb el seu sistema i amb la forma de fer les coses....aquella època molts de vosaltres éreu molt joves i no coneixieu la realitat....Jo en certa forma ja ho veia venir.....però certament estava sol...i vaig optar per la retirada...potser vaig ésser una primera víctima??

Repetixo però....tots en tenim part de culpa.....però realment el principal i el 99% de responsabilitat recau sobre qui tots ja sabem....i ara no és qüestió de cercar culpables ...quan la solució ja està en marxa....SINÒ TEMPS AL TEMPS!!!
el payes en moto
el payes en moto

Nombre de missatges : 144
Ubicació : vilallonga
Registration date : 19/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Be your best Dj Jun 05, 2008 1:22 am

lo que si que creo que esta claro es que este señor aun trabaja para segun quien puntualmente y para el club ya no, y el passado passado esta.
Pero me reafirmo y sigo pensando que los que dirijen ciertas instituciones nunca daran la cara ni se mojaran,pq como ya dije bla bla bla y luego nada de nada.
y no va por ti payes, pq tu eres el unico que le hecha huevos y se moja...
Asi que sigo pensando que hay que respetar siempre y ante todo al patronato y contar con ellos, pero que no podemos esperar nada del que depende de un suledo de los ciudadanos, pq a de ser politicamente correcto, manda huevos!!!
Be your best
Be your best

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ayers rock Dj Jun 05, 2008 9:16 pm

Yo del tema este de la pista y los problemas o no que puedan haber no se nada. Sin embargo esto he encontrado, (parece una nota de prensa), sobre la inaguracion de la pista de atletismo.

Valls inaugurarà, el proper diumenge dia 26 de novembre, la Pista d´Atletisme del Fornàs amb una gran celebració popular i participativa oberta a tots els ciutadans, amb l´objectiu de mostrar a la població les noves instal.lacions tot aprofitant la festa per practicar esport. La celebració organitzada pel Patronat Municipal d´Esports durant el matí del dia 26, comptarà amb un gran nombre d´activitats, entre les que destaquen espectacles d´animació infantil, inflables, curses, salts i exhibició de llançaments, entre altres proves atlètiques.

L´activitat més participativa serà una gran gimcana atlètica d´inauguració que organitza el Patronat d´Esports i el Fornàs Atlètic Club de Valls i l´Alt Camp (Facvac). Tots els participants podran prendre part en diferents proves atlètiques distribuïdes a l´interior de la pista, en una gimcana sense caràcter competitiu i oberta a qualsevol persona i de qualsevol edat. Els participants coneixeran, mitjançant aquesta gimcana, les possibilitats que ofereix la pista d´atletisme i els esports que s´hi poden practicar. En els propers dies es detallarà el programa complet d´aquesta celebració, pensada amb la finalitat de popularitzar les noves instal.lacions i contribuir així a fomentar, entre la població, la pràctica de l´esport i, més en concret, de l´atletisme.

Les obres a la pista d´atletisme ja estan enllestides pràcticament en la seva totalitat. Amb una inversió d´1.027.177 euros, la ciutat de Valls es dota d´un equipament esportiu que complirà els requisits com a pista de competició i homologada d´acord amb els criteris exigits per la Federació Catalana d´Atletisme. Així, la nova pista té 400 metres de perímetre i 6 carrers (amb una recta per a proves de longitud curta) i la zona interior apte per a les proves de salt d´alçada i de llargada, de triple salt i de llançament de martell i disc.

La pista d´atletisme -junt amb la reforma de l´estadi de futbol del Vilar executada el 2005- és una de les grans inversions en equipaments esportius d´aquest mandat a la ciutat de Valls. Les característiques d´aquest projecte es va treballar conjuntament amb els clubs atlètics vallencs (Facvac, la secció d´atletisme de l´AAEET i els pares i mares de l´Escola d´Atletisme del Patronat d´Esports) que, des de feia anys, reivindicaven aquest equipament.
ayers rock
ayers rock

Nombre de missatges : 57
Ubicació : Parque Nacional Uluru-Kata Tjuta, Australia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dv Jun 06, 2008 12:56 am

HOLA AYERS,

SI, L'ESCRIT ÉS COM TOTS.... POLÍTICAMENT CORRECTE.

TOT I QUE TINC ELS MEUS DUBTES SOBRE QUI VA ESTAR ANYS DEMANAT LA PISTA I QUI NO, LA PISTA ES DE TOTS. I OJALÀ QUE TOTHOM LA CUIDI COM SI FOS SEVA, ARREGLI EL QUE TRENCA, ORGANITZI ACTIVITATS I SALVI DEL VENT LA GÀBIA DE LLENÇAMETS SOTA LA PLUJA I LA LLEVANTADA... HI HA GENT QUE A PART D'UTILITZAR LA PISTA SE L'ESTIMA MOLT...

SI TOT VA COM HAURIA D'ANAR, L'ANY VINENT UNA ALTRA ENTITAT S'ESTIMARA TANT LA PISTA COM EL FACVAC, I LA CONVIVÈNCIA SEGUIRÀ SENT TANT BONA COM ARA AMB LA SECCIÓ ATLÈTICA I LA DE MUNTANYA DE LA AAEET... JO CADA DIA COMPARTEIXO ENTREMANETS AMB GENT DE LA AAEET, I ALGUNS D'ELLS ENTRENEN AMB ENTRENADORS DEL FACVAC...

L'ÚNIC PROBLEMA, ES QUE LA PERSONA QUE MÉS MAL HA FET A L'ATLETISME VALLENC, ENCARA QUE NOMÉS ELS QUE HEM ESTAT AMB ELL UNS QUANTS ANYS HO SAPIGUEM, SEGUIRÀ FENT MALESES DE LES SEVES UN ANY MÉS... I EM SAP GREU QUE DES DE LA AAEET S'HAGI VALORAT MÉS INCREMENTAR EL NUMERO DE SOCIS QUE ESCOLTAR ELS CONSELLS D'UNA ENTITAT AMIGA QUE FA ANYS QUE ES MOU EN AQUEST MÓN.

D'AQUÍ UN PARELL D'ANYS EN TORNAREM A PARLAR.

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty VERDAD DE LA BUENA, OTRA VEZ

Missatge  THE LAST HOPE Dv Jun 06, 2008 2:44 am

PRIMERO VLADIMIR: DICES UNA DE VERDADES QUE HASTA ME DAS MIEDO. VERDAD DE LA BUENA, Y ESPERO QUE PAYES NO SE MOSQUEE, POR QUE COMO DICE BEYOUR BEST, ÉL ES EL ÚNICO QUE SE HA MOJADO. EN CUANTO A LA ESCUELA QUE VA A HACER LA AAEET BAJO LA ÉGIDA DE LA BESTIA, PUES QUE MIENTRAS SEA ÉL EL QUE LA ORGANICE, MONTE, DIRIJA Y EXPRIMA, PUES QUE ME LA PONE MORCILLONA Y ADEMÁS ME IMPORTA UN RABANO, QUE YO TRABAJO PARA EL ATLETISMO EN PRIMER LUGAR Y PARA EL FACVAC EN PRIMER LUGAR TAMBIÉN. QUE ES COMO LO DE LAS SECCIONES DE LA AAEET: SECCIÓN DENTRO DE LA SECCIÓN DE LA PROPIA SECCIÓN LLAMADA RESECCIÓN SECCIONADA...

SEGUNDO PAYÉS: NO NOS CONTEMOS MILONGAS, QUE YA ESTAMOS VIEJOS PARA FINTAS Y ESQUIVES; AL MEDIOPITO LO MANTUVIMOS ENTRE TODOS DURANTE AÑOS, PERO A LOS DOS MESES DE QE LA ESCUELA FUERA ENTERAMENTE DEL FACVAC, LO MANDAMOS A FREIR ESPARRAGOS. TE PREGUNTO AHORA ¿LO VA A CONTRATAR EL AÑO QUE VIENE EL PATRONATO PARA CIERTAS ACTIVIDADES?. NO HACE FALTA QUE CONTESTES, QUE YA SABEMOS LA RESPUESTA, Y ESTOY SEGURO QUE TE JODE, Y POR EL MISMO MOTIVO QUE A MI. ESE MOTIVO DEL QUE NO SE PUEDE HABLAR ABIERTAMENTE POR QUE NO TENEMOS PRUEBAS FÍSICAS, PERO QUE ALGÚN DÍA HARÁ QUE UN PADRE LE PEGUE DOS TIROS AL ENANITO CABEZÓN CON UNA RECORTADA. ¿O ME EQUIVOCO?.

TERCERO AYERS: NO CREAS QUE TENGO NADA CONTRA TI, AYERS, POR QUE HASTA AHORA NO SABÍA QUIÉN ERAS, PERO EMPIEZO A HACERME UNA IDEA. tAMPOCO TENGO NADA CONTRA LA AAEET. PERO LAS COSAS CLARAS, Y EL CHOCOLATE ESPESO. SI FORMAS O HAS FORMADO PARTE DE LA SECCIÓN ATLÉTICA DE LA AAEET-GAAC, SABRÁS CUAL HA SIDO SIEMPRE SU POSTURA CON RESPECTO A LA PISTA. TE DIGO COMO A PAYÉS: NO NOS CONTEMOS MILONGAS, QUE YA ESTAMOS VIEJOS PARA FINTAS Y ESQUIVES. HUBO MUCHAS REUNIONES A LO LARGO DE LOS AÑOS CON LA FEDE CATALANA DE ATLETISMO, CON EMPRESAS CONSTRUCTORAS, CON EL AYUNTAMIENTO, PATRONATO, CONSEJO COMARCAL, ETC, ETC, ETC, EN LAS QUE SIEMPRE ESTUVO PRESENTE EL FACVAC Y NO CREO EQUIVOCARME EN DECIR QUE EL PAYÉS (QUE DE PAYÉS ME TEMO QUE NO TIENE NADA). PERO LA AAEET-GAAC EN MUY POCAS ESTUVO, Y EN NINGUNA APORTO NADA APARTE DEL COMENTARIO ESCRITO EN OTRO APARTADO Y SU PRESENCIA FÍSICA. Y ESA POSTURA ES TOTALMENTE NORMAL Y LEGÍTIMA: ¿QUE NOS TENEMOS QUE METER NOSOTROS EN QUE SI PONEN O NO CÉSPED ARTIFICIAL EN EL CAMPO DE FÚTBOL?, ¿EN QUE SI LAS CANASTAS DEL PABELLÓN SON DE HIERRO O ACERO?. NO SON ÁMBITOS DE NUESTRO INTERES Y EN TODO CASO HAY ENTIDADES REALMENTE INTERESADAS EN ESOS ASUNTOS Y QUE LES TOCAN DE CERCA. LA AAEET-GAAC SE DEDICABA Y AÚN SE DEDICA A UN TIPO DE ATLETISMO POPULAR, DE RUTA Y TOTALMENTE AMATEUR, LOCUAL ES TOTALMENTE RESPETABLE Y DIGO MAS, SE DEBE RESPETAR. NUNCA HAN TENIDO DIRECTORES TÉCNICOS, NI PREPARADORES FÍSICOS, NI OTRA ESTRUCTURA QUE NO FUERA LA DE ORGANIZAR SALIDAS A CARRERAS O A ENTRENAR, AMÉN DE ALGUNA ACTIVIDAD RELACIONADA CON LA AAEET COMO ENTIDAD. SI EL PEQUEÑÍN REBOTADO NO SE VA PARA ALLÁ, DIME, AYERS, ¿COMO DIANTRES HUBIESE MONTADO LA AAEET UNA ESCUELA DE ATLETISMO? ¿CON UNA VARITA MÁGICA Y FICHANDO AL URI GELLER Y AL DAVID COPPERFIELD?.

CUARTO RECORTE DE PRENSA OPORTUNO DE AYERS. ¿LO ESCRIBIO EL MISMO QUE NO SABÍA QUE ERA UN KENIATA?, ¿O ERA EL QUE EN OTRA ENTREVISTA CONFUNDIÓ LA MEDIA MARATON CON LOS 100 KMS Y LUEGO CREYÓ QUE IBA A PREPARAR LOS 42 METROS EN RUTA? ¿QUIZÁ FUERA EL MISMO QUE ME PREGUNTO ENTUSIASMADO SI CORRERÍA EN LA OLIMPIADA DE SIDNEY LA MEDIA MARATON?. MIRA, EN ESTE PUEBLO, MANDAS UNA NOTA A LA PRENSA DICIENDO QUE VAS A ATACAR EL RECORD DEL MUNDO MUNDIAL DE 115´2 METROS CIRCULARES EN PISTA INCLINADA Y TAL CUAL TE LO PUBLICAN. Y NO ES POR QUE SEAN MALOS PERIODISTAS, O NO TENGAN CUIDADO DE SU TRABAJO, SI NO QUE NO ENTIENDEN DEL TEMA. Y EL RECORTE QUE PONES, NO ES MAS UN ESCRITO OFICIAL DE PEGAR Y CORTAR, QUE MAS O MENOS SIEMPRE PONEN LO MISMO, SI NO MIRATE EL QUE PUSIERON CUANDO CELEBRARON LOS 500 DÍAS DE PISTA...

DE TODAS MANERAS, TE DOY LAS GRACIAS, AYERS, POR PARTICIPAR EN ESTE CRUCE DE PALABRAS, POR QUE ES BUENO QUE HAYA OPINIONES DE TODO TIPO, Y QUE ALGUIÉN LAS DEFIENDA, POR QUE SI NO LA REALIDAD SE VUELVE ÚNICA Y SE DISTORSIONA. DESEO QUE SIGAS ESCRIBIENDO Y QUE EN CIERTA MANERA SEPAS ENTENDER LO QUE SIENTO. GRACIAS DE NUEVO.

Y EN EL BARCO DE CHANQUETE HAY ALEGRIA POR QUE SE SALTA, SE CORRE Y SE LANZA TODOS LOS DÍAS.
THE LAST HOPE
THE LAST HOPE

Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty El FACVAC mou fitxa

Missatge  ayers rock Dv Jun 13, 2008 5:47 pm

Algo por el estilo publicaba hoy el vallenc o el pati.
Ultimamente estais formando parte de mis tertulias. No participo en exceso, pues esta claro que este es vuestro foro. Sin embargo todos estos ultimos acontecimientos me han hecho tomar parte involuntariamente. Sin bien creo que todo empezo por la Mitja de la Calçotada. Despues vinieron escritos sobre el miniatletismo y mi presencia el dia de la liga catalana.
Yo lo que deseaba comentar era la ficha que habeis movido los del FACVAC. Y lo comentare por partes:

* creo que en su dia la AAEET se equivocó aceptando la persona en cuestion (PP le habies denominado en algun sitio). Y se de buenas fuentes que ciertas personas no estan convencidas. Por otro lado una entidad como la mencionada, con tantisimas secciones puede prescindir de hacer una escuela de atletismo.
* en el otro lado de la balanza, considero tambien erroneo que el FACVAC crea una seccion de montaña, excursionismo u otros sinónimos. Lo del triatlon, eso si lo encuentro bien, aunque no tengo ni idea del tema.

Imagino que ha sido un movimiento de rabia, en respuesta a lo que considerabais como patrimonio vuestro. (en parte lo es). Sin embargo el sol sale para todos. Solo pido que puestos a hacer cosas nuevas, se hagan con conocimiento. Valls tendra dos de todo o bien tres de todo. pero lo importante es hacerlo bien.
En el FACVAC llevais muchos años organizando cosas, carreras, cross, controles, escuela de atletismo, y miniatletismo, ect..., y espero que continueis por el mismo camino. (pues el pequeño de la casa va a ser de los vuestros), la proximo temporada.

Valls es un pueblo y preguntando a la gente, puedes hacerte una idea de quien es cada quien. Por otro lado conozco a algunos de vosotros, por diferentes motivos. Al igual que conozco muchos de la AAEET. Resumiendo me dais mucha mas confianza el FACVAC (igual la frescura de este foro tiene algo que ver), que un nuevo proyecto con alguien con 20 años de experiencia, expulsado del club que el ayudo a constituir.

Os dedico estas palabras de Juanito Oiarzabal, de cara a vuestros proximos retos en la nueva temporada:

" Llegar a la cumbre , en solitario, envuelto en una neblina que le daba un toque precioso, mirar a un lado y ver la aridez del Tibet, mirar al otro y comtemplar el verde de los Valles de Nepal fue algo reconfortante"
ayers rock
ayers rock

Nombre de missatges : 57
Ubicació : Parque Nacional Uluru-Kata Tjuta, Australia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Be your best Dv Jun 13, 2008 6:23 pm

AYERS, TE EQUIVOCAS EN DECIR "EN VUESTRO FORO" EL FORO TAMBIEN ERES TU!!! SEAS O NO SEAS DE ESTE CLUB, EL SOLO HECHO DE PARTICIPAR AQUI YA IMPLICA QUE SEAS UNO MAS DE NOSOTROS.
ME ALEGRO, LA VERDAD DE QUE TU PEQUE FORME PARTE DE NUESTRA ESCUELA EL PROXIMO AÑO. TE ASSEGURO QUE ESTAMOS CURRANDO UN MONTON PARA CREAR UNA ESCUELA QUE NO SOLO SEA ATLETISMO SINO TAMBIEN "VALORES" QUE FORMEN A LOS CHABALES PARA AFRONTAR LAS COSAS IMPORTANTES DE LA VIDA.
FINALMENTE SOLO ACLARAR LO QUE DICES SOBRE LA SECCION DE MONTAÑA.ES UNA SECCION DE ATLETAS DE MONTAÑA, UNICA Y EXCLUSUVAMENTE ATLETAS QUE QUIEREN CORRER EN CARRERAS DE MONTAÑA.TENEMOS YA BASTANTE GENTE ENTRENANDO EN LA PISTA QUE PREPARA ESTE TIPO DE CARRERAS(Y LA TENEMOS DESDE EL PRIMER DIA), TAN SOLO ES TRAMITAR LA LICENCIA DE LA FEEC PARA QUE PUEDAN DEFENDER LOS COLORES DEL CLUB EN ESTE TIPO DE CARRERAS(EN LOS CAMPEONATOS OFICIALES ES NECESSARIA ESTA LICENCIA).EL AAEET EN SU SECCION DE MONTAÑA ES MUCHO MAS QUE TODO ESO.
BIEN A VER SI TE ANIMAS Y ESCRIBES MAS A MENUDO!!!
Be your best
Be your best

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty Re: El FACVAC mou fitxa

Missatge  KARKI Dv Jun 13, 2008 6:39 pm

Hola ayers rock ,

És el primer cop que escric en aquest fil... fins ara no ho he cregut convenient, encara que raons no crec que m'en faltin, sols que crec que s'hauria d'aclarir algún tema que "marxa" del PP no deixa veure clar:

De la nova estructura de l'escola d'atletisme (i per extensió del club) se n'està parlant, els técnics i la junta, desde fa molt de temps, desde avans de la inaguració de la pista, i per tant el que ara es materialitzi no té res a veure amb cap fet que és produeixi en cap entitat que no sigui el FACVAC.

El de la secció de corredors de muntanya és sencillament aixó una secció per donar sortida a corredors que simultanialitzen les proves de ruta, el cros i les curses de muntanya, que fins ara tenian que inscriures en dues entitats per tal de pod-ho fer tot, ja que el cros i la ruta estàn sota la tutela de la federació d'atletisme i las curses de muntanya ho fan per la d'entitats excursoistes i ara sols caldrà que estiguin en una.

En caldria que quedes clar que nosaltres, encara que jo no hi porti gaire temps, tenim un projecte integral per desenvolupar l'atletisme en totes les seves vessants a Valls, l'Alt Camp i si cal a la Conca.
KARKI
KARKI

Nombre de missatges : 205
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty UN ALTRE EPISODI....

Missatge  seb coe Dv Jun 27, 2008 6:22 pm

BONES AMICS,

HE LLEGIT AL VALLENC UN PETIT BREU AMAGAT A DALT A LA DRETA D'UNA PÀGINA D'ESPORTS QUE ES TITULA:

"UN GRUP D'ATLETES INDIGNATS"

EN AQUEST PETIT ESCRIT, FIRMAT: "ATLETES I PARES ADHERITS A LA SECCIÓ D'ATLETISME DE LA AAEET" DIU QUE LES PARAULES DEL NOSTRE PRESIDENT DIENT QUE EL SENYOR P.V. VA FER GESTIONS POC ÈTIQUES PER EMPORTAR-SE ATLETES DEL FACVAC SON DEL TOT FALSES...

NO CAL POSAR MÉS FERRO AL TEMA, PERÒ... AIXÒ DEU VOLER DIR QUE ES PODEN REPARTIR PAPERS OFICIALS DE LA AAEET, AMB SEGELLS DE LA AAEET (UNA MICA PIRATEJATS POTSER, I AMB FIRMA DE PUNY DESCONEGUDA...) , DURANT LES CLASSES DEL FACVAC???? I QUE ÉS ÈTIC??? JUASJUASJUAS...

AMICS DE LA AAEET... COMPTE, US DESITJO EL MILLOR, PERÒ QUE NO US TRENQUIN LA BONA IMATGE QUE TENIU... DE FET, PERSONALMENT ENVEJO UNA MICA LA VOSTRA IMATGE, JA QUE LA NOSTRA ESTA MALMESA HISTÒRICAMENT PER AQUESTA PERSONA... I DE FET, JO NO HE TORNAT AL FACVAC FINS QUE SE'M VA DIR QUE ES PRESCINDIA D'ELL.... I NO SOC L'ÚNIC QUE TORNARÀ.

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Be your best Ds Jun 28, 2008 11:46 am

Yo ya se que soy un poquito radical con estas cosas, pero creo que tendriamos que pasarnos por la parte lumbar de los huevos como ya he dicho muchas veces, todas estas gilipolleces que salen en el diario. Todos sabemos quien esta detras de todo esto, el que siempre da la cara y va de frente, menudo cobarde estas hecho! Solo seras valiente un segundo antes de morir! Entonces si que intentaras levantarete y dar la cara para seguir hacia delante!
Y no sigo pq esto ya parece el lado oscuro, y no quiero ser malo, que luego la gente...
Be your best
Be your best

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty EL FACVAC QUE COÑO VA A TENER ALTERNATIVA

Missatge  THE LAST HOPE Ds Jun 28, 2008 8:13 pm

LE PASO LA PIEDRA POMEZ A LA TOLEDANA, ENTRE SUSPIRO Y SUSPIRO: QUE POCA COSA ES, PARA BATIRSE A MUERTE, LAS MENTIRAS Y SANDECES, DE ESE ENANO QUE SE QUEDA EN SANCHO PANZA, PESE A CREERSE DON QUIJOTE.

¿EL VALLENC, DICES...?
THE LAST HOPE
THE LAST HOPE

Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dc Jul 09, 2008 11:39 am

L'ESCOLA DE LA AAEET JA TE EL SEU TRIPTIC AL CARRER....

QUE MACO QUE QUEDA TOT ESCRIT.... JEJE... QUANTA EXPERIÈNCIA QUE ACUMULA UNA SOLA PERSONA AL DAVANT DE TOT.... JEJE... MOLTA EXPERIÈNCIA EN FER LES COSES A LA SEVA MANERA SENSE ESCOLTAR A NINGÚ! AQUI HO TENIU!!! scratch

http://www.aaeet.com/arxiu/pdf/activitats/179/inscripcio.pdf

VEUS.... ELS HI FAIG PROPAGANDA GRATUITA I TOT.... JEJEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dc Jul 09, 2008 5:08 pm

Molt bonic, tindren la Pista d´atletisme plena de canalla, practicant l´atletisme.
No se com ho veieu pero a mi no em surtem els numeros.
Potser amb les sortides a Marina d´or, ciudad de vacaciones.
Començan una setmana abans que nosaltres , quina gracia Very Happy
Els que porteu de tota la vida, pero aquesta copla ja la conec.

Molta sort per aquesta nova escola, que els Companys de l´AAEET tirem endevant. Com sempre el FACVAC, entitat oberta a tothom, els ofereix tot el recolçament i ajut que els hi calgui
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty ALTERNATIVA

Missatge  calvin klein Dc Jul 09, 2008 11:34 pm

NOMES ELS TOREROS TENEN LA "ALTERNATIVA"A VEURE SI LA GENT ES DONA COMPTE D'AIXO I NO ESCRIUEN MES TONTERIES ALS DIARIS
calvin klein
calvin klein

Nombre de missatges : 123
Ubicació : toledo
Registration date : 09/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

"EL FACVAC JA TE ALTERNATIVA" (EL PATI 30/05/08) Empty incleible

Missatge  ferran Dc Oct 01, 2008 11:27 pm

A TOT EN DIEU ESPORT
DEIXE-VOS DE TONTERIES I FEU ESPORT NO SAFAREIG

FA SOLS LLASTIMA LELGIR EL FORUM

COMPETIU QUE ÉSEL QUE TOCA

ferran
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt