el nou club.ELS NONO
+6
facvac
seb coe
hola_em_dic_johnny
ritme mental
NUVOL KINTON
calvin klein
10 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
hola_em_dic_johnny- Nombre de missatges : 34
Ubicació : Masmo
Registration date : 22/11/2008
Re: el nou club.ELS NONO
Així que la vocal O, no? Com Maria de la O ... vaia, vaia... ara només queda buscar les altres vocals!!
I Calvin Klein, què es això dels sopars gratis??¿?¿ Si vols tenir més socis i vocals, no facis aquesta propaganda home!!!!!!
I Calvin Klein, què es això dels sopars gratis??¿?¿ Si vols tenir més socis i vocals, no facis aquesta propaganda home!!!!!!
adderley- Nombre de missatges : 47
Ubicació : valls
Registration date : 20/05/2008
bona tarda anderley o com s'escrigui.Es important que tu com a vocal facis correr la veu que hi un nou club a valls
que es el club mes guai de tota la provincia,que dic de la la provincia,del mon amb aquestes dos vocals tan maques que tenim.
Ja sabeu,si voleu forma part del club amb mes bellessa (treien els dos presidents) del planeta veniu ara al NONO!!!!!!
Aixi millor anderleay
que es el club mes guai de tota la provincia,que dic de la la provincia,del mon amb aquestes dos vocals tan maques que tenim.
Ja sabeu,si voleu forma part del club amb mes bellessa (treien els dos presidents) del planeta veniu ara al NONO!!!!!!
Aixi millor anderleay
calvin klein- Nombre de missatges : 123
Ubicació : toledo
Registration date : 09/07/2008
calvin no em facis boikot eh!!
pensa que el principis son molt durs ... ara lo que ens paguin el sopars tot es parlar-ho jejejejjejeje...
per cert quent fem el primer?
l´ignaguració dels NONO!! que passa amb les vocals que no es possen les piles?
pensa que el principis son molt durs ... ara lo que ens paguin el sopars tot es parlar-ho jejejejjejeje...
per cert quent fem el primer?
l´ignaguració dels NONO!! que passa amb les vocals que no es possen les piles?
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
PER MI JA EL PODRIEM FER AVUI,A VEURE SI LES VOCALS BUSQUEN UN LLOC I JA ESTA
EI A PART DE TINDRE 5 VOCALS PODRIEM TINDRE EL CAP DEL GRUP H COM A TRESOSER,QUE ET SEMBLA?
ARA JA SE COM S'ESCRIU ADDERLEY,NO?
OSTIA SI N'APRENC DE COSES I AIXO QUE FA UNA SETMANA NO SABIA NI LLEGIR,JAJAJAJAJAJA
EI A PART DE TINDRE 5 VOCALS PODRIEM TINDRE EL CAP DEL GRUP H COM A TRESOSER,QUE ET SEMBLA?
ARA JA SE COM S'ESCRIU ADDERLEY,NO?
OSTIA SI N'APRENC DE COSES I AIXO QUE FA UNA SETMANA NO SABIA NI LLEGIR,JAJAJAJAJAJA
EI QUE PASSA AMB LES VOCALS???? AMB LES QUE HI SON MOLT GUAPES I GRANS PERSONES,PERO NECESITEM MES PER FER UN CLUB MES FORT DEL MON.ESPERO QUE HI HAGUI MES VOCALS A PARTIR D'AVUI
ENS VEIEM A LA PISTA,
ENS VEIEM A LA PISTA,
Iep, retorn de la vocal AAAAAAA!!!!!!!!jejeje
Infomo que tenim una altra vocal coberta aquesta és la I: Sílvia Batalla
Com ja sabeu molts esperàvem la seva retornada tot i que algun membre del club digués que no hi estava inclosa, doncs informo que ja tenim aquí la relacions públiques del club.
Així que us anirem informant sobre la situació del club, recordeu que encara queden dos vocals que tenen vacant lliure!!!!!!
També m'agradaria dir que esperem l'arribada del Pol amb molt entusiasme i alegria (tot i que alguns ja em vist la seva cara dibuixada per Sílvia en un globus)!!!!!!!!!
Molts records i ens veiem a la pista,
Lídia
Infomo que tenim una altra vocal coberta aquesta és la I: Sílvia Batalla
Com ja sabeu molts esperàvem la seva retornada tot i que algun membre del club digués que no hi estava inclosa, doncs informo que ja tenim aquí la relacions públiques del club.
Així que us anirem informant sobre la situació del club, recordeu que encara queden dos vocals que tenen vacant lliure!!!!!!
També m'agradaria dir que esperem l'arribada del Pol amb molt entusiasme i alegria (tot i que alguns ja em vist la seva cara dibuixada per Sílvia en un globus)!!!!!!!!!
Molts records i ens veiem a la pista,
Lídia
Aidil- Nombre de missatges : 95
Ubicació : Carquinyolandia
Registration date : 24/06/2008
jejjejejejeeeee...
avera si munteu alguna cosa pk la gent conegui les nostres propostes , vam dir fer unes jornades tècniques per nadal diem el dia i que la gent s´apuntu k us sembla vocals?
Per cert el president del club sr. Clavin no el molesteu aquesta setmana doncs anat al Cairo a fitxar una jove promesa , esta doncs de viatge de negocis esperem que quant pugui ens expliqui el viatge i si aconseguit l´objectiu.
apalei doncs ens veiem per NADAL!!
avera si munteu alguna cosa pk la gent conegui les nostres propostes , vam dir fer unes jornades tècniques per nadal diem el dia i que la gent s´apuntu k us sembla vocals?
Per cert el president del club sr. Clavin no el molesteu aquesta setmana doncs anat al Cairo a fitxar una jove promesa , esta doncs de viatge de negocis esperem que quant pugui ens expliqui el viatge i si aconseguit l´objectiu.
apalei doncs ens veiem per NADAL!!
fixatge del caire
ESTIC BE,DESDE AIR ESTIC TENIN CONTACTES AMB EL MANAGER DEL FUTUR FIXATGE ESTRELLA DEL CLUB.
DE MOMENT NO PUC DONAR MES INFORMACIO,SI QUE LA PUC DONAR PERO NO EM DONA LA GANA DE ESCRIURE RES MES,TINC QUE BUSCAR UNA SECRETARIA.QUI VOL SER LA MEVA SECRETARIA?SOU UNS 3000 O 4000 MIL EUROS AL MES,MES INCENTIUS
SI VOLEU A LA VOCAL I NO EM NEGARE PERO VULL COMPROVAR LA SEVA CAPACITAT AMB AIXO DE LES RELACIONS PUBLIQUES
TORNARE DEL MEU VIATGE EL DIA 32 DE DESEMBRE AMB UNA MICA DE PATERA O AMB UN TROS DE PNEUMATIC DE BICI
ENS VEIEM A LA PISTA AVUI HI HAURA XOU
DE MOMENT NO PUC DONAR MES INFORMACIO,SI QUE LA PUC DONAR PERO NO EM DONA LA GANA DE ESCRIURE RES MES,TINC QUE BUSCAR UNA SECRETARIA.QUI VOL SER LA MEVA SECRETARIA?SOU UNS 3000 O 4000 MIL EUROS AL MES,MES INCENTIUS
SI VOLEU A LA VOCAL I NO EM NEGARE PERO VULL COMPROVAR LA SEVA CAPACITAT AMB AIXO DE LES RELACIONS PUBLIQUES
TORNARE DEL MEU VIATGE EL DIA 32 DE DESEMBRE AMB UNA MICA DE PATERA O AMB UN TROS DE PNEUMATIC DE BICI
ENS VEIEM A LA PISTA AVUI HI HAURA XOU
xou???
explica explica !!!
explica explica !!!
A VEURE SI ÉS VERITAT CALVIN!!!!
PRESIDENT DELS NONO...
ALCALDE DE VALLS...
SUPOSO QUE LA CELEBRACIÓ SERÀ ESPECTACULAR, NO???
FELICITATS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!
PRESIDENT DELS NONO...
ALCALDE DE VALLS...
SUPOSO QUE LA CELEBRACIÓ SERÀ ESPECTACULAR, NO???
FELICITATS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
seb,encara no soc alcalde de valls queda molt poc pero tranquil,tot arriba.
avui no estic inspirat pero quan sigui fosc...
avui no estic inspirat pero quan sigui fosc...
COM SI HO FOSSIS.
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
gracies per la teva confianÇa.Ara ja ho saps a les proximes el.leccions vota a calvin.UN canvi per valls i un pas per l'humanita.
eiiiiiiiiiiii.... m´acava de fotre canya l´Adminsitrador del foro que no podem donar publicitat !!!
com que no?
tranquil el nono tambe tindra foro,jaja
tranquil el nono tambe tindra foro,jaja
Bon dia Kalvin
M'ha dit un ocellet...que ahir hi va haver un bon berenar i begudes al nostre lloc d'entrenament ??
Si és cert...ha quedat alguna cosa pels que ahir no hi varem poder assistir ??? xD Espero que pensis amb nosaltres jeje
Ens veiem després !
Jo tard o d'hora et portaré el meu regal
M'ha dit un ocellet...que ahir hi va haver un bon berenar i begudes al nostre lloc d'entrenament ??
Si és cert...ha quedat alguna cosa pels que ahir no hi varem poder assistir ??? xD Espero que pensis amb nosaltres jeje
Ens veiem després !
Jo tard o d'hora et portaré el meu regal
MaRKuS- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Valls
Registration date : 13/05/2008
eeeeeeiiiiiiiii.......
k cabroncete k ets Calvin !! que es aixó de no explicar les teves coses al president adjunt?
Per cert com esta el fitxatxe estrella?
MOLTES FELICITATS CRACK!!
k cabroncete k ets Calvin !! que es aixó de no explicar les teves coses al president adjunt?
Per cert com esta el fitxatxe estrella?
MOLTES FELICITATS CRACK!!
ja esta lligat,diumenge el presentarem
ja te papers?
Bueno ens veiem diuemenge , pero crec que abans tenim de reunir totes les vocals i fer la primera reunio dels NONO oi? que us sembla !!!
Bueno ens veiem diuemenge , pero crec que abans tenim de reunir totes les vocals i fer la primera reunio dels NONO oi? que us sembla !!!
mes clubs a la ciutat}
Hola a tothom.
Us ecric desde la distancia per fer-vos saber la meva opinio respecte a la creacio d'un nou club. Penso que amb la creacio d'aquest, l'unic que s'aconsegueix es una fractura en l'atletisme popular vallenc.
Per tant, no em queda mes remei que dir-vos: SI US PLAU, CONSIDEREU LA VOSTRA DECISIO.
Fins aviat.
Perdoneu la manca d'accents, en el ordinadors dels guiris no hi ha ni accents, ni "c" trencada.
BON NADAL A TOTHOM!!
Us ecric desde la distancia per fer-vos saber la meva opinio respecte a la creacio d'un nou club. Penso que amb la creacio d'aquest, l'unic que s'aconsegueix es una fractura en l'atletisme popular vallenc.
Per tant, no em queda mes remei que dir-vos: SI US PLAU, CONSIDEREU LA VOSTRA DECISIO.
Fins aviat.
Perdoneu la manca d'accents, en el ordinadors dels guiris no hi ha ni accents, ni "c" trencada.
BON NADAL A TOTHOM!!
JORDI- Nombre de missatges : 10
Registration date : 19/10/2008
Jordi tu kdat on ets i no possis pals a les rodes , que el club NONO ja es real !!
jejjejejejeje... Com va tot noi? es cert que per nadal cada obella al seu corral?
jejjejejejeje... Com va tot noi? es cert que per nadal cada obella al seu corral?
nuvol que ens a dit que som un club d'atletes populars,aixo ell.
Nosaltres com a club som un club d'elit i gent com el tal "jordi" (si realment es diu aixi) no hi te lloc al nostre club d'elit
Nuvol el tal "jordi" ja esta be al seu corral
Nosaltres com a club som un club d'elit i gent com el tal "jordi" (si realment es diu aixi) no hi te lloc al nostre club d'elit
Nuvol el tal "jordi" ja esta be al seu corral
potser si... el corral del tal JORDI es allí??
PER NADAL CADA OVELLA AL DUNE, NO?
HOLA.
BE, ESPERO QUE DESPRES DE FESTES ES DISSOLGUI AQUEST CLUB D'ELIT I QUE NOMES SIGUI UNA IDEA FRUIT DE LES COCA-COLES BARREJADES AMB ALTRES SUBSTANCIES.
HEM PENSO QUE SE QUI ETS NUVOL KINTON... POT SER QUE JO FOS EL TEU SEGON FA ANYS?NOMES CONTESTAN SI O NO JA SABRE QUI ETS O QUI NO ETS...
PER AQUI TOT BE, PASSA QUE JO EL NADAL NO ME'L PASSARE AL MEU CORRAL, SINO A 2.000km DE DISTANCIA, PERO QUI VOL QUELCOM LI CAL CERT SACRIFICI.
RECORDS A TOTS I BON NADAL.
P.D: SINO ES DISSOL AQUEST CLUB, CALDRA EMPRAR ALTRES TECNIQUES DE DISSOLUCIO.
JAJAJAJJAAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJJAJAJAJJAJAAJJAJA!
BE, ESPERO QUE DESPRES DE FESTES ES DISSOLGUI AQUEST CLUB D'ELIT I QUE NOMES SIGUI UNA IDEA FRUIT DE LES COCA-COLES BARREJADES AMB ALTRES SUBSTANCIES.
HEM PENSO QUE SE QUI ETS NUVOL KINTON... POT SER QUE JO FOS EL TEU SEGON FA ANYS?NOMES CONTESTAN SI O NO JA SABRE QUI ETS O QUI NO ETS...
PER AQUI TOT BE, PASSA QUE JO EL NADAL NO ME'L PASSARE AL MEU CORRAL, SINO A 2.000km DE DISTANCIA, PERO QUI VOL QUELCOM LI CAL CERT SACRIFICI.
RECORDS A TOTS I BON NADAL.
P.D: SINO ES DISSOL AQUEST CLUB, CALDRA EMPRAR ALTRES TECNIQUES DE DISSOLUCIO.
JAJAJAJJAAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJJAJAJAJJAJAAJJAJA!
JORDI- Nombre de missatges : 10
Registration date : 19/10/2008
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3