FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

QUINS SERVEIS OFEREIX EL CLUB ALS SOCIS

QUINS SERVEIS OFEREIX EL CLUB ALS SOCIS Empty QUINS SERVEIS OFEREIX EL CLUB ALS SOCIS

Missatge  facvac Ds Feb 23, 2008 3:05 pm

Obrim aquest fil en resposta a una mail rebut pel club , en el qual s´exposava la necesitat d´oferir algun servei alternatiu als atletes lessionats.

Com ja saps fa més de 8 mesos que em vaig lessionar i encara m'estic recuperant. La qüestió és que trobo que el Club hauria de facilitar serveis als atletes que s'han lessionat. Qui diu serveis, diu alternatives. Per exemple, en el meu cas, no he trepitjat la pista durant 7 mesos i tot i això no m'he donat de baixa del Club (ho hagera pogut fer perquè no necessitava els serveis del meu entrenador ni les instal·lacions). A l'estiu com que tenia accés a una piscina gratuïtament, m'anava bé per a la meva rehabilitació. Però ara no hi puc anar ja que fa fred i una piscina al descovert ... Per això m'agradaria que el Club contemplès la possivilitat de que jo poguès entrar a la piscina del Fornàs un cop a la setmana o puntualment ja que la necessito. Actualment només vaig 2 dies a la setmana a la pista, quan abans hi anava 4 o 5. Ja em diràs alguna cosa.

Ens agradaria coneixer la vostra opinió i quins altres serveis penseu qe podrian ser interesant oferir
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt