FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Estada a Prades pel pont de la diada

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

03092008

Missatge 

Estada a Prades pel pont de la diada - Página 2 Empty Estada a Prades pel pont de la diada

Hola gent,
Com que la Marta no es vol registrar al foro (a veure si vosaltres la convenceu, que a mi no em fa cas...), us faig arribar la seva proposta:
Nosaltres estarem de dijous a diumenge al alberg de Prades, alguns de vosaltres ja el coneixeu, molt bon menjar i molt econòmic.
Així que ja ho sabeu qui vulgui cap a Prades!
Fins aviat!
A veure si per fi ens veiem a... la pista!
Capitán Garfio
Capitán Garfio

Nombre de missatges : 56
Ubicació : SetValls
Registration date : 07/02/2008

http://www.7valls.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

Estada a Prades pel pont de la diada :: Comentaris

seb coe

Missatge Dv Set 12, 2008 5:14 pm  seb coe

A VEURE....

1. TRIVIAL.... SI, ELS GARFIOS ANEU DAVANT PER UN FORMATGET, PERÒ ESTÀ MOLT CLAR EL NIVELL DEMOSTRAT PER CADA PARELLA... JA FAREM PUBLIC EL RESULTAT FINAL DEL TRIVIAL!!! JEJEJE... JA SABEU QUE AL SEB LI AGRADA GUANYAR SEMPRE!!!! FINS I TOT A LES CANIQUES (BALES).

2. EL RODATGE D'AVUI MOLT BÉ.... HEM FET LA BALTASANA A UN RITMET PROU RÀPID. 12.27 DES DE LA BASSA PER BE YOUR BEST, SEGUIT DE SEB COE I RAMONET D'APROPET... JEJE (EL SEB ANAVA AL LÍMIT, PERÒ CREC QUE EL RAMONET ES RASCAVA L'ENTRECUIX...) LA RESTA HAN ANAT ARRIBANT... JEJEJE... TENZING, MARCELI, FENT CAMI, GARFIO... XINOXANO.... HEM SEGUIT RODANT... DUES VOLTES A RITMET PEL CIRCUIT DE 3 KM (SISI, 3KM!!! AVUI HO HEM MEDIT AMB EL GPS!!! JEJE... NO ÉS TANT LLARG COM US PENSAVEU EH!!.. JEJE) I DESPRÉS CAP AVALL.... 1 HORETA PER COMENÇAR... NO ESTA MALAMENT.... D'AQUI UN PARELL D'HORETES SEGONA SESSIÓ!!

US SEGUIREM INFORMANT DES DE PRADES!!! I TRANQUIL PORCALEOCHO, QUE ELS QUE ESTEM A PRADES SOM ELS QUE NO GUANYEM RES!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dv Set 12, 2008 7:45 pm  porcalleocho

seb coe escrigué:AUS SEGUIREM INFORMANT DES DE PRADES!!! I TRANQUIL PORCALEOCHO, QUE ELS QUE ESTEM A PRADES SOM ELS QUE NO GUANYEM RES!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Per aixo estic patint, perque si entreneu massa, us posareu molts forts i guanyareu tot, i llavors voldreu camviar al club dels guanyadors.Om us tractaran com a deus, plens d´obsequis i plata.
Ja em podeu començar a buscar un cami en condicions que diumenge vindre amb ganes de rodar 2 hores, ..
en condicions... no vol dir pujar a la Baltasana.

apalei , ens veien a Prades

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Ds Set 13, 2008 11:32 am  seb coe

BONES!!!!

FINALMENT MARCELI I SEB VAN ARRASSAR AL TRIVIAL!!!! ELS PRONÒSTICS ES VAN CUMPLIR I NO VA SER GENS DIFÍCIL IMPOSAR EL SUPERIOR COEFICIENT INTEL·LECTUAL... JEJE.. FÀCIL, FÀCIL....

LA RESTA.... DONCS A REMOLC POBRETS!!! cheers cheers cheers

AHIR, A LA SESSIÓ DE TARDA, EL RAMONET I BE YOUR BEST VAN RODAR 40' A 3'30".... I ES VAN QUEDAR SOLS, JEJEJ... CUMPLINT TAMBÉ ELS PRONÒSTICS I IMPOSANT EL SEU SUPERIOR COEFICIENT FÍSIC. LA RESTA... UNS QUANTS AMB BICI I ELS ALTRES PASSEJANT A 6' EL KM PELS CAMINS MÉS TURÍSTICS DE LA ZONA... JJEJE....

ARA, MENTRE GARFIO I MARTA JA VOLTEN SOBRE LES DUES RODES PER LES CONTRADES, LA RESTA ESPEREM L'ARRIBADA DE BARRACUDA I RESPECTIVA I DEL TOUS SENIOR PER INICIAR UNA NOVA JORNADA... PER CERT, AHIR VAM REBRE TAMBÉ LA INCORPORACIÓ DE LA JULIA A LA CONCENTRACIÓ!

US EXPLICAREM COM ACABA TOT AIXÒ!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Ds Set 13, 2008 12:04 pm  malaqui

M´he currat una parrafada(bé ,tampoc tant...),l´he enviat i resulta que no figura a l´apartat.Només us preguntava si a Prades hi ha algun circuit que planegi,que en Porcalleocho està una mica espentat, però jo ja tremolo No .També us he dit que avui sereu una bona colla!!! i que us imagino com un remat de cabres baixant per la montanya rendeer provocant tremolors allaus i esllevissades; que no se a quin desnivell esteu entrenant però és així com us imagino!!! Fins molt aviat,una abraçada a tots ens veiem...a Prades!! bounce

Sr. Administrador,amb molt de carinyu,es pot saber quí em saboteja els missatges?

Tornar a dalt Ir abajo

Capitán Garfio

Missatge Ds Set 13, 2008 9:18 pm  Capitán Garfio

En nom de la comissió organitzativa de l'stage de Prades, s'han de puntualitzar algunes coses.....:
La primera i més important, que la partida del trivial encara està per acabar, i com que fent camí ja ha marxat i s'ha endut el joc, doncs oficialment no hi ha encara guanyadors. Es cert q seb i marceli tenien mes formatgets, pero s'ha de dir q can garfio els va donar peixet i no se'ls va acceptar velero com a barco de vela.... sense comentaris, jeje.....

Porcalleocho i malaqui, per trobar un planer molt guapo, rodejat d'arbres i boscos frondosos, olor a terra mullada, genial per rodar!!! Nomes te un inconvenient, q s'ha de pujar una bona pujadeta, la qual un dia algu la va batejar com el "corazon partío".... ja us la podeu imaginar, jeje, pero l'esforç val la pena!

Pel q fa l'stage tot ha anat molt bé, alguns ens ho miravem tot desde la distancia, pero poder entrenar amb gent d'aquesta qualitat es tot un luxe i una gran motivacio.
Personalment no coneixia encara alguns membres del q vosaltres anomeneu el Monstre, i la veritat q sou tots genials! Agafen ganes de poder pujar mes sovint a la pista, compartir entrenaments, i espero q no sigui l'ultim stage!

I una ultima cosa, com cada nit despres de sopar, anavem al poble a fer un te i estirar les cames, i vam coneixer un atleta q ens va dir q mai va tenir cap oportunitat, i noslatres el vam fer decidir pq fitxes.... el vam trobar al bar, no sabem si bevia isostar o un cardhu, si fumava una faria o es prenia un power gel, pero es un diamant en brut!

Estada a Prades pel pont de la diada - Página 2 Senyor15

Una abraçada desde Prades Village!!

Tornar a dalt Ir abajo

FeNt CaMi

Missatge Dg Set 14, 2008 7:00 pm  FeNt CaMi

Hola!!!

Això de l'estada a Prades ha sigut genial!!! Jo que no havia estat mai en cap stage i que gairebé ni tan sols havia corregut mai per muntanya encara que alguns es posin les mans al cap, m'ho he passat moooolt bé i ja tinc moltes ganes de repetir!!! Sou una passada gent! Més dies inoblidables al vostre costat....

Res, que ara toca que la gent que ha estat per allí avui expliqui com ha anat tot plegat!

Un petonet i ens veiem a la pista!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Set 14, 2008 10:19 pm  porcalleocho

Jo que pòrto alguns anys al club, no havia pujat tampoc gaire vegades a Prades, pero de les poques en tinc un molt bon record. Aquesta per soposat no ha sigut diferent. El duimenge no em sigut molts, pero crec que ha sigut molt profitos per tots. En le meu cas, he rodat casi 2h, fent aproximadament 18 km, per camins, pujades, baixades (tan diferent del que estic acustomat). Un bon entreno amb una setmaneta força carregada. Fins i tot m´atrevit a pujar a la Baltasana. Val la pena sols per la panoramica desde dalt.
Despres una sessio de "dutxa terapeutica", un bon dinar complert, cafe, gelats i conversa a la plaça major,i despres cap buscar madalenes,
Conclusio: gran dia, gran entreno, i millor companyia.

Ens veien a la Pista.

Tornar a dalt Ir abajo

Capitán Garfio

Missatge Dl Set 15, 2008 12:23 am  Capitán Garfio

Ultim entrenament per les terres de Prades, amb la visita de porcalle8, quca, malaqui i be your best. Cadascu ha fet el seu entreno, es a dir juntos pero no revueltos. El q si hem compartit ha estat la super dutxa de hidro massatge, la super paella d'arròs bomba (encara estic digerint), i sobretot el solet tot fent el cafe + gelat temptation a la plaça del poble (anant corrent taules i cadires per no entrar en sombra!). I sobretot sobretot com sempre aquests dies amb molt bona companyia!

Dp ens hem arribat a Montral a buscar madalenes, pero ens haurem d'esperar a setmana santa, jeje o sigui q per set santa, haurem de fer un nou stage.....
Ja penjarem al foro aquesta i d'altres propostes, q ja hem vist q han tingut una acceptacio impresionant!!!

ja penjare alguna altra foto, qan les hagi pogut descarregar.
enhorabona a seb i julia pels resultats a l'ametlla. Ja passareu cronica.

apa, ens veiem divendres a la pista!

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dl Set 15, 2008 4:38 pm  malaqui

Per mi ha estat una ministage,però molt intens.Intens no per el temps de rodatge,però sí amb tot el demés.Només ens va mancar un llitet per fer la migdiada i que el forn de Montrral estés obert per comprar pa i madalenes.Una companyia fabulosa,feia temps que no gaudia tant de l´hora del cafè.Asseguts ben arrapapats a la cadira de la terrasseta de la Plaça Major,tots prenent el solaret com sargantanes,cadascú dient la seva,alguns es van permetre el luxe de demanar un gelat molt glamurós anomenat Tentation,un pecat recobert de xocolata de la bona farcit de entrebancs de xocolata blanca,nata i...ui espereu que em cau la baba Laughing .Jo em vaig conformar amb mirar com se´l cruspien.Hi ha moltes maneres de disfrutar i una és veient còm ho fan els demés.Baixant,la vista era impressionant,feia un dia molt sec i es dibuixàven perfectament bé totes les montanyes,l´Alt Camp i de fons el mar,tot molt ben distingit i cada cosa amb el seu color natural.Bonic perque sí.
Gràcies per la vostra companyia,espero que de tant en tant poguem fer una escapadeta i que s´anima molta gent.Un petonàs a tots!!! ens veiem...Garfio&co. a veure si aquest divendres plego una miqueta més aviat i passo per la pista ni que sigui tan sols per saludar-vos!! cheers

Tornar a dalt Ir abajo

Capitán Garfio

Missatge Dc Set 17, 2008 1:02 am  Capitán Garfio

Hola gent, us envio una foto per recordar l'stage, i nomes dir-vos q preferiria estar per prades i anar treient el fetge per la baltassana, q llevar-me demà per anar a treballar.....

Estada a Prades pel pont de la diada - Página 2 Placa10

una abráçada i fins divendre a.........la pista!

Tornar a dalt Ir abajo

Capitán Garfio

Missatge Dc Set 17, 2008 1:33 am  Capitán Garfio

us en passo un altre pupurri, espero us agradin.

Estada a Prades pel pont de la diada - Página 2 Collag11

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dc Set 17, 2008 8:35 am  porcalleocho

Molt bona galeria fotografica. Aqui hi ha molt de nivell. La mes bona sens dubte la estesa de sabatilles, es contundent, olorosa i plena de contigut.

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dc Set 17, 2008 4:54 pm  seb coe

MOLT BO EL MOSAIC!!!!!

QUAN TINGUI LA IMPRESORA ARREGLADA L'IMPRIMIRÉ I EL PENGEM A LA CARTELLA, OK???

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dj Set 18, 2008 3:12 pm  ramonet

Molt bones les fotos! cheers cheers cheers cheers cheers cheers

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt