INICI DE TEMPORADA 2008/2009
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
20082008
INICI DE TEMPORADA 2008/2009
SENS DUBTE TOTS TENIM GANES DE COMENÇAR ALTRE COP A ENTRENAR DE CARA A LA JA MOLT ESPERADA PRÒXIMA TEMPORADA!!! UNA TEMPORADA QUE SERÀ LA CONFIRMACIÓ D'UN PROJECTE ESPERANÇADOR, UNA TEMPORADA ON ES CONSAGRARÀ LA LLIGA DE CLUBS, ON ES COMPETIRÀ PER EQUIPS EN CROSS AL MÀXIM NIVELL, UNA TEMPORADA ON ES FARAN SORTIDES A CURSES EN GRUP A L'ESTIL DE L'ESPLUGA, UNA TEMPORADA ON S'INCORPORA GENT EN PROVES TÈCNIQUES COM BEAMON, ON ES RECUPERA GENT DE GRAN NIVELL COM BARRACUDA, BE YOUR BEST, SMALL LLAGOST!!! A PART D'ALTRES INCORPORACIONS AGRADABLES QUE JA M'HAN ARRIBAT A LES ORELLES!!!! UNA TEMORADA ON L'OBSTACLE MÉS LLARG DE LA PISTA TORNARÀ A SER UN VINCLE D'UNIÓ TANT GRAN PER TOTS NOSALTRES QUE TOTHOM ESTARÀ ESPERANT QUE ARRIBIN LES 19H PER PUJAR A LA PISTA!!!!!
QUE US SEMBLA SI TROBÉSSIM UN DIA PER FER LA INAUGURACIÓ OFICIAL DE TEMPORADA A LA PISTA???
HAURIEM DE TROBAR UNA DATA PROU ATRACTIVA I SIMBÒLICA ON PUGUÉSSIM CONVOCAR A TOTA LA GENT A LA PISTA PER EMPRENDRE TOTS JUNTS AQUESTA NOVA IL·LUSIÓ!!!!! PODRIEM FER UN RODATGE SUAU ( A PROVA DE VELOCISTES I LLANÇADORS!) I ENS DONAREM LA MÀ ENTRE TOTS I ENS DESITJAREM UNA BONA TEMPORADA!!!! JEJEJE....
SUPOSO QUE A TOTHOM LI PASA PEL CAP EL DIA 1 DE SETEMBRE!!!! QUE US SEMBLA??? O HO DEIXEM PEL 8 O EL 15?????
VA QUE JA TORNEM A ENGEGAR AVIAT!!!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!
QUE US SEMBLA SI TROBÉSSIM UN DIA PER FER LA INAUGURACIÓ OFICIAL DE TEMPORADA A LA PISTA???
HAURIEM DE TROBAR UNA DATA PROU ATRACTIVA I SIMBÒLICA ON PUGUÉSSIM CONVOCAR A TOTA LA GENT A LA PISTA PER EMPRENDRE TOTS JUNTS AQUESTA NOVA IL·LUSIÓ!!!!! PODRIEM FER UN RODATGE SUAU ( A PROVA DE VELOCISTES I LLANÇADORS!) I ENS DONAREM LA MÀ ENTRE TOTS I ENS DESITJAREM UNA BONA TEMPORADA!!!! JEJEJE....
SUPOSO QUE A TOTHOM LI PASA PEL CAP EL DIA 1 DE SETEMBRE!!!! QUE US SEMBLA??? O HO DEIXEM PEL 8 O EL 15?????
VA QUE JA TORNEM A ENGEGAR AVIAT!!!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
INICI DE TEMPORADA 2008/2009 :: Comentaris
Re: INICI DE TEMPORADA 2008/2009
Belvolgut amic Seb, gran proposta la teva. La data a mi el 1 la trobo perfecte, i, tambe tenim el dia 11 de setembre ,(data reivindicativa), a mes jo us volia proposar que pujessiu a Termens a fer la cursa de la diada. Despres la Quca i un servidor ja ens encarregariem de fer alguna cosa per que els que vingueu no passeu gana. ( Termens eta a escasos 10 km de Linyola)
Be tornen al tema de la data, el 1 per mi es el millor, encara que si es fes el 15 es podria fer coincidir amb l´inici de l´escola d´atletisme. (present-passat -futur) tamb seria molt bonic.
Estudiarem la proposta.
Be tornen al tema de la data, el 1 per mi es el millor, encara que si es fes el 15 es podria fer coincidir amb l´inici de l´escola d´atletisme. (present-passat -futur) tamb seria molt bonic.
Estudiarem la proposta.
Bones gent,
Jo fa quasi 2 mesos que no faig "res", això vol dir que les meves ganes d'entrenar estan al màxim, sobre tot després de xupar-me tots el JJ.OO. de Pekin per la tele...!!
Ara només esper que la feina em deixi temps per venir a gaudir de l'ambient de la pista i a entrenar...
Esper poder venir a aquest primer dia de la nova temporada, ...i així dir-li al mister, KARKI, que segueixo viu...
Fins aviat, i en apaleinoséquè a la pista
Jo fa quasi 2 mesos que no faig "res", això vol dir que les meves ganes d'entrenar estan al màxim, sobre tot després de xupar-me tots el JJ.OO. de Pekin per la tele...!!
Ara només esper que la feina em deixi temps per venir a gaudir de l'ambient de la pista i a entrenar...
Esper poder venir a aquest primer dia de la nova temporada, ...i així dir-li al mister, KARKI, que segueixo viu...
Fins aviat, i en apaleinoséquè a la pista
SISI PAYÉS....
JA ESTIC PARAT, T'HO PROMETO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
JA ESTIC PARAT, T'HO PROMETO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Ieps!!
Jo estic d'acord en fer un dia simbòlic d'inici de temporada!! em sembla molt bona idea.
Decidiu el dia i jo estaré allí!
Un petonet i ens veiem a la pista!
Jo estic d'acord en fer un dia simbòlic d'inici de temporada!! em sembla molt bona idea.
Decidiu el dia i jo estaré allí!
Un petonet i ens veiem a la pista!
Quina bona idea Seb!!!! El dia 1 em sembla també perfecte, ja que a partir d´aquestes dates ja començarem a veremar i no podré no olorar la goma... Apppalei!!
EI GENT!!!!!!!!!!!!!!
QUE JA VA EN SÈRIO!!!!
RETROBADA A LA PISTA EL DIA 1 DE SETEMBRE A LES 19 HORES!!!! TOTS, TOTS, TOTS, ATLETES DEL CLUB, D'ALTRES CLUBS, AFICIONATS, AMICS, PARELLES, TOTHOM VINCULAT AL GRUP DE L'OBSTACLE LLARG DE LA PISTA!!!! JA S'ESTÀ PREPARANT ALGUNA COSA PER LA OCASIÓ! HEM D'ENGEGAR A LO GRAN AQUESTA NOVA TEMPORADA!!!
PASSEU LA VEU, QUE A L'AGOST LA GENT NO ES CONECTA GAIRE PEL FORO!!!
US HI ESPEREM A TOTS!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
QUE JA VA EN SÈRIO!!!!
RETROBADA A LA PISTA EL DIA 1 DE SETEMBRE A LES 19 HORES!!!! TOTS, TOTS, TOTS, ATLETES DEL CLUB, D'ALTRES CLUBS, AFICIONATS, AMICS, PARELLES, TOTHOM VINCULAT AL GRUP DE L'OBSTACLE LLARG DE LA PISTA!!!! JA S'ESTÀ PREPARANT ALGUNA COSA PER LA OCASIÓ! HEM D'ENGEGAR A LO GRAN AQUESTA NOVA TEMPORADA!!!
PASSEU LA VEU, QUE A L'AGOST LA GENT NO ES CONECTA GAIRE PEL FORO!!!
US HI ESPEREM A TOTS!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ei nois com va tt??
pos io ia me moro d ganes d trepitja la pista
i d pode comentar l´estiu amb vosaltres!!
a part k munpare me te lligat aqui a capafonts...
pero suposo que fare algun rodatge per aqui a dalt que malamen tampoc m´anirà!!
io el dia 1 encara tink festa per tant perfecte
ens veiem alla a les 7
vagi tt b
salut
pos io ia me moro d ganes d trepitja la pista
i d pode comentar l´estiu amb vosaltres!!
a part k munpare me te lligat aqui a capafonts...
pero suposo que fare algun rodatge per aqui a dalt que malamen tampoc m´anirà!!
io el dia 1 encara tink festa per tant perfecte
ens veiem alla a les 7
vagi tt b
salut
MOLT BE CRACKS!!!!
VA ANEU-VOS ANIMANT QUE JA TINC GANES DE VEURE-US A TOTS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!! (1/09/08 19H)!!!!
VA ANEU-VOS ANIMANT QUE JA TINC GANES DE VEURE-US A TOTS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!! (1/09/08 19H)!!!!
Jo també vindré!!!!!!!
Pot ser un inici de temporada moooolt xulo!!!!
(encara que començaré a entrenar uns dies més tard sempre que el peu em respecti ).
Pot ser un inici de temporada moooolt xulo!!!!
(encara que començaré a entrenar uns dies més tard sempre que el peu em respecti ).
L'INICI ÉS SIMBÒLIC...
HI HA GENT QUE JA HA COMENÇAT COM EL RAMONET I HI HA GENT QUE COMENÇA AL 15 DE SETEMBRE, PERÒ CREC QUE EL DIA 1 ÉS UNA BONA DATA PER RETROBAR-NOS A L'OBSTACLE!
UNA ABRAÇADA!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
HI HA GENT QUE JA HA COMENÇAT COM EL RAMONET I HI HA GENT QUE COMENÇA AL 15 DE SETEMBRE, PERÒ CREC QUE EL DIA 1 ÉS UNA BONA DATA PER RETROBAR-NOS A L'OBSTACLE!
UNA ABRAÇADA!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
RECORDEU DIA 1 DE SETEMBRE A LES 19H , FAREM L´INICI OFICIAL DE LA NOVA TEMPORADA 2008-09. ENS AGRADARIA QUE SIGUESSIU TOTS, ES UNA COSA SIMBOLICA PERO ENS SERVIRA PER PRESENTAR ALGUNES COSES NOVES, CARES NOVES,I I FER UN IMATGE DE FAMILIA. L´IDEA PER LA PRESENT TEMPORADA: UNA FORMA DIFERENT D´ENTRENDRE L´ESPORT.
Bones gent !
El dia 1 tinc entrenament de bàsquet...si no tinc partit i el jefe me dona festa... doncs també hi vindré !
Apa doncs, fins el dia 1 !
El dia 1 tinc entrenament de bàsquet...si no tinc partit i el jefe me dona festa... doncs també hi vindré !
Apa doncs, fins el dia 1 !
MOLT BE MARKUS!!! A VEURE SI ÉS VERITAT, I ET POTS ESCAPAR!!!
PER CERT ADMIN:
QUE BO QUE ÉS EL CARTELL DE LA NOVA TEMPORADA QUE HAS PENJAT AL PORTAL DEL FORO!!!!
"UNA FORMA DIFERENT D'ENTENDRE L'ESPORT"
FELICITATS, ÉS MOLT BO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
PER CERT ADMIN:
QUE BO QUE ÉS EL CARTELL DE LA NOVA TEMPORADA QUE HAS PENJAT AL PORTAL DEL FORO!!!!
"UNA FORMA DIFERENT D'ENTENDRE L'ESPORT"
FELICITATS, ÉS MOLT BO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Molt bona idea lo de començar la temporada el dia 1 de setembre, la familia "mestre" estarà a la pista.
apalei doncs
apalei doncs
La família de can Garfio no hi serà reprersentada físicament (n'hi ha que aquestes hores estan treballant...), però si que hi serem des de la distància!
Espero i desitjo veure'ns més sovint aquest any per la pista, i per fi poder-vos dir de tant en tant: Ens veiem a........la pista!!!!!!!!
Un lema per la propera temporada, espero us agradi:
No hay nada que no pueda conseguirse. Basta con tener una firme voluntad para poder atravesar
tanto el cielo como la tierra sin la ayuda de nadie, Y si esto ocurre no hay nada que no pueda
cumplirse o conseguirse…Mover el cielo y la tierra sin ni siquiera hacer fuerza es cuestión de
concentrar el espíritu en un único punto.
Ens veiem a la pista! (i que raro se'm fa escriure això, jeje!!!)
Espero i desitjo veure'ns més sovint aquest any per la pista, i per fi poder-vos dir de tant en tant: Ens veiem a........la pista!!!!!!!!
Un lema per la propera temporada, espero us agradi:
No hay nada que no pueda conseguirse. Basta con tener una firme voluntad para poder atravesar
tanto el cielo como la tierra sin la ayuda de nadie, Y si esto ocurre no hay nada que no pueda
cumplirse o conseguirse…Mover el cielo y la tierra sin ni siquiera hacer fuerza es cuestión de
concentrar el espíritu en un único punto.
Ens veiem a la pista! (i que raro se'm fa escriure això, jeje!!!)
HOLA GENT!!!!
TOT A PUNT PER COMENÇAR DE NOU!!!!
A LA CONTRAPORTADA DEL VALLENC SURT LA NOTÍCIA DE L'INICI DE TEMPORADA DEL DIA 1 DE SETEMBRE!
THE LAST HOPE, KARKI, FRAGUEL, PORCALLEOCHO... AL DIARI HI POSA QUE HEU PREPARAT UNA SESSIÓ ESPECIAL PER CELEBRAR EL PRIMER ENTRENO!!!! JEJE...
A VEURE COM ENS SORPRENEU!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
TOT A PUNT PER COMENÇAR DE NOU!!!!
A LA CONTRAPORTADA DEL VALLENC SURT LA NOTÍCIA DE L'INICI DE TEMPORADA DEL DIA 1 DE SETEMBRE!
THE LAST HOPE, KARKI, FRAGUEL, PORCALLEOCHO... AL DIARI HI POSA QUE HEU PREPARAT UNA SESSIÓ ESPECIAL PER CELEBRAR EL PRIMER ENTRENO!!!! JEJE...
A VEURE COM ENS SORPRENEU!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Si el dia 1 ja es va veure que aquesta temporada podia ser genial, només una setmaneta més tard i portant dos dies entrenant, he quedat parada del GRAN ambient que ja hi ha a la pista!!!!!
I això que encara no hi som tots!!!!
Ara sí . . . ens veiem a la pista!!!:D
I això que encara no hi som tots!!!!
Ara sí . . . ens veiem a la pista!!!:D
Sí, Adderley, dóna gust anar a la pista amb l'ambient que hi ha!
Esperem que duri tota la temporada, plogui o nevi...!
Ens veiem a la pista...quan pugui!
Esperem que duri tota la temporada, plogui o nevi...!
Ens veiem a la pista...quan pugui!
SI BEAMON I ADDERLEY!!!
QUIN GRUP MÉS GAUPO QUE TENIU!!!! A VEURE QUAN ELS FONDEROS ENS POSEM D'ACORD PER COMENÇAR TOTS JUNTS I PODEM COMPETIR AMB VOSALTRES A VEURE QUI TE EL GRUP MÉS GUAPO!!! JEJE....
DE MOMENT CREC QUE MÉS D'UN DIA EM FICARE AMB VOSALTRES....
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
QUIN GRUP MÉS GAUPO QUE TENIU!!!! A VEURE QUAN ELS FONDEROS ENS POSEM D'ACORD PER COMENÇAR TOTS JUNTS I PODEM COMPETIR AMB VOSALTRES A VEURE QUI TE EL GRUP MÉS GUAPO!!! JEJE....
DE MOMENT CREC QUE MÉS D'UN DIA EM FICARE AMB VOSALTRES....
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb
io a parti d dilluns ia pujare mes regularmen
a fe gran el grup de fonderos..
k em d comensa a posarse serios i fe mal a to
t arreu aket any!!!
ens veiem a la pista
salut
io a parti d dilluns ia pujare mes regularmen
a fe gran el grup de fonderos..
k em d comensa a posarse serios i fe mal a to
t arreu aket any!!!
ens veiem a la pista
salut
M'ENCANTA LA TEVA MOTIVACIÓ AWANAS!!!!!! EM RECORDES A ALGU.... JEJEJE...
T'ESPEREM AMB ELS BRAÇOS OBERTS !!!! LLÀSTIMA QUE NO SIGUIS PROMESA PER ENTRAR A L'EQUIP DE CROSS!!!! JEJE....
UNA ABRAÇADA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
T'ESPEREM AMB ELS BRAÇOS OBERTS !!!! LLÀSTIMA QUE NO SIGUIS PROMESA PER ENTRAR A L'EQUIP DE CROSS!!!! JEJE....
UNA ABRAÇADA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Pàgina 1 de 2 • 1, 2