FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí

3 participantes

Ir abajo

30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí Empty 30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí

Missatge  ramonet Dc Jul 06, 2011 12:01 am

hola a tots,

no se quins plans teniu aquest any per anar a la festa major / cursa de l'Espluga, la veritat que estic una mica desconnectat últimament, però suposo que alguns hi anireu així que mons pares us esperen a casa com cada any com a punt de trobada on podeu deixar les coses, etc., Jo aquest any me la perdré (la festa major), ja que aquell cap de setmana no em puc escapar i no vindré fins a mitjans d'Agost. A partir del setembre, sembla que seguiré vivint una temporada més a a Alemanya, així que si algú vol venir de visita ja ho sap...i de moment poqueta cosa més, entrenant no tot lo bé que m'agradaria, però a partir del setembre més i millor.

1 abraçada!
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Age : 38
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí Empty Re: 30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí

Missatge  porcalleocho Dc Jul 06, 2011 12:40 am

Hola Ramonet, avui amb le Xavi em parlavem a la pista mentres anavem rodant. No se la gent que hi serem pero jo no fallo, alli estaren novament a l´Espluga.. es una tradicio que no pot faltar.
Metting point a casa Maria, cursa amb molta calor, dutxeta, aperitiu a la terraseta, sopar, i despres una mica de festa.
Ja vaig perden el compte de les vegades que he corregut a l´espluga.. pero crec que l´estiu no seria le mateix sense aquesta jornada. Aixi que farem una crida a la gent per anar a correr cap a l´espluga.
Llastina que no puguis estar aquell dia, pero segur que la Maria ens cuidara molt be..
Cuidat i ens veien aviat..
Una abraçada
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí Empty Re: 30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí

Missatge  porcalleocho Dj Jul 14, 2011 11:35 pm

De moment ja estem confirmats per correr a l´Espluga el proper dia 30, Joan Carles, Marc G, Ruben, Xavi B, Llorenç, Xavi G. Pero de ben segur algu mes s´anima a provar les dificultats de la cursa de l´espluga.

Be a l´expedicio vallenca s´uneix le Jordi Toda i el Toni Gonzalez, un noi menbre de la familia del FACVAC.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí Empty Re: 30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí

Missatge  facvac Dg Jul 31, 2011 11:59 am

RESULTATS CURSA DE L´ESPLUGA FRANCOLI
9º Xavi Garcia Insa (AA PRATENC) 51:46
11º Jordi Toda (FACVAC) 52:32 ,
39º Marta Galimany (ISS HOSPITALET) 57:13
67º Albert Marsal (AAEET) 59:06
123º Rubén Otero Viñals 1:02:24
305º Toni Gonzalez Manga (FACVAC) 1:08:25
431º Llorenç Costansa Fajardo (FACVAC) 1:11:23
573º Joan Carles Purcalla Pérez (FACVAC) 1:15:04
630º Xavier Borràs Nogués (FACVAC) 1:17:38

MAGNIFICA CURSA COM SEMPRE AQUEST ANY AMB MOLTA MENYS CALOR, PERO FORÇA AIRE. ARA TOTCA PER MOLT COMENÇAR LES VACANCES I RECUPERAR FORCES I GANES DE CORRER
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí Empty Re: 30/7 - 34a Cursa Popular de l'Espluga (15 Km) - L'Espluga de Francolí

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum