FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CURSA DE BOMBERS, BARCELONA 18/04/2010

Ir abajo

14042010

Missatge 

CURSA DE BOMBERS, BARCELONA 18/04/2010 Empty CURSA DE BOMBERS, BARCELONA 18/04/2010




AQUEST DIUMENGE UNA CURSA EMBLAMATICA PER LA CIUTAT DE BARCELONA. SOTA ELS MATEIX PATROCINADOR DE LA SS VALLENCA, LA MULTINACIONAL NIKE, MES DE 15000 CORREDORS FARAN FORNT LA RECORREGUT DE 10KM. AQUEST ANY TINDREN MES REPRESENTACIO D´ATLETES DEL FACVAC QUE EN EDICONS ANTERIORS:
MESTRE,
RUBEN,
MARC,
XAVINSA,
LLORENÇ

ALGUNS D´ELLS TENEN DIPOSITADES EN AQUESTA CURSA MOLTES ESPARANCES PER FER UNA BONA MARCA. A MES PUNTUA TRIPLE PER LA LLIGA CHAMPION CHIP, O SIGUI QUE LA CLASSIIFCACIO DEL ATLETES DEL FACVAC SEGURAMENT CAMBIARA DESPRES D´AQUESTA CURSA.
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

CURSA DE BOMBERS, BARCELONA 18/04/2010 :: Comentaris

porcalleocho

Missatge Dg Abr 18, 2010 10:31 am  porcalleocho

Molta sort a Bombers, i bones marqus esperearem les vostes comentaris.

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dg Abr 18, 2010 8:34 pm  MESTRE

Aquest matí s’ha disputat la cursa del Bombers de Barcelona, una clàssica per a mi ja que tant aquesta com la del la Merçé són les primeres curses que vaig començar a fer i fa 4 edicions que no me les perdo.

L’any passat vaig fer 41:45 a 4:11 el km i aquest any anava amb la intenció de rebaixar marca, la meva idea era fer 41 minuts pelats (baixar a 40 ni que fos 40:59 ja era una passada) al final 41:04 a 4:07 el km, molt content però llàstima del 4 segons que no m’han deixat posar el 40 i no serà per esforç, l’últim mes m’he preparat a consciència, he entrenat més i més fort amb l’objectiu de rebaixar marca , per tant content dels resultats.

Ja sé que per molta gent fer 41 minuts en un 10000 no té cap mena de mèrit però per un atleta popular com jo que vaig començar fent 50 minuts en les primeres curses fa uns anys, aquest resultat d’avui és una SATISFACCIÓ i una RECOMPENSA a l’entrenament, la constància i l’esforç setmanal.

Els meus parcials han estat:
Km 2’5 a 10:05
Km 5 a 20:30
Km 7’5 a 30:53
Km 10 a 41:04
La idea abans de la cursa ja era passar en un temps de 10, 20 i 30 minuts els parcials per apropar-me a la marca i tot i que m’he desmarxat una mica he corregut amb molt bones sensacions.

La resta d’expedició del FACVAC ha estat:
Xavi Garcia: excel•lent 15a posició (tot i que l’han posat 16è jo tinc una foto que demostra la seva posició jeje) 31:54 a 3:12 el km
Marc Guasch: no massa bones sensacions tot i el bon temps, ha fet 41:20, ha fet els primers 5 km una mica més ràpids que jo però a la segona part de la cursa ha perdut una mica (estava refredat)
Pere Josep Lopez: 38:18 a 3:50 el km
Laura Bascuñana: 50:23 a 5:03 el km
Llorenç: no disposo del seu cognom...

Com que el President un dia en una crònica va fer esment d’un restaurant jo em prenc la llicència de fer recomanació de l’Hotel que em estat aquest cap de setmana a Barcelona (no se sap mai si li pot fer servei a algú, podries crear un fil de recomanacions jeje) Hotel PERE IV, a uns 10 minuts caminant del parc de la ciutadella (sortida i arribada de la cursa) i a 10 minuts del centre comercial de les Glòries.... L’hotel disposa d’spa (piscina d’aigua salada, jacuzzi, sauna...) durant tot el dia inclòs amb l’habitació. A mi fins i tot m’han deixat l’habitació per tornar a dutxar-me desprès de la cursa i recollir les coses (m’han dit que fins la 1 o les 2 del migdia m’ho permetien) i s’ha d’agrair amb la gentada que hi havia a l’hotel per lo dels aeroports tancat. Nosaltres hem quedat molt satisfets del tracte rebut.

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dg Abr 18, 2010 9:27 pm  MESTRE

aquesta nit a les 9 fan un petit reportatge de 10 minuts al canal 33 sobre la cursa.

[img]CURSA DE BOMBERS, BARCELONA 18/04/2010 Totsg[/img]

[img]CURSA DE BOMBERS, BARCELONA 18/04/2010 Sortida[/img]

[img]CURSA DE BOMBERS, BARCELONA 18/04/2010 Arribxavi[/img]

Tornar a dalt Ir abajo

avatar

Missatge Dg Abr 18, 2010 10:32 pm  marc guasch

Ei sou uns grans esportistes mestre, i Xavi un plaer poder corre el costat vostre.

Felicitats pels bons resultats a tots, i a mi em toca entrenar una mica més que ùltimament estic força fluix.

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dl Abr 19, 2010 12:37 am  facvac

Al resultata afegir al Ruben Otero, el 1268 amb un temps de 41:18. Si anaveu tots junts, i segur que ni us heu vist.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dv Abr 23, 2010 1:45 am  porcalleocho

CURSA DE BOMBERS, BARCELONA 18/04/2010 Xavi_b11

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum