FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MITJA MARATO 1 10 QM DE BALAGUER 22-02-09

Ir abajo

18022009

Missatge 

MITJA MARATO 1 10 QM DE BALAGUER 22-02-09 Empty MITJA MARATO 1 10 QM DE BALAGUER 22-02-09




Aquest diumenge la mitja marato on tinc la meva millor marca, d´una cursa ben mesurada 1:26. Mai ,em vaig tornar a apropar a aquest temps, les lesions i demes
Ara l´important es l present, i aquest any es celebra crec que per segon cop , la cursa de 10 km. on tindren una molt bona representacio

Be your best
Nuvol & pol
porcalleocho
abdul
mestre
kreps

S´ha de correr amb la samarreta dorsal que et dona l´organitzacio (obligatori). En la posarem sota, primer la samarreta del Equipooo. Espero que hagi encerartat amb les talles.

Despres farem un dinaret a casa, poca cosa. A part del que ja ho han confirmat. algu mes es vol apuntar.?
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

MITJA MARATO 1 10 QM DE BALAGUER 22-02-09 :: Comentaris

seb coe

Missatge Dc Feb 18, 2009 12:02 pm  seb coe

MOLTA SORT A BALAGUER!!!

JA ENS EXPLICAREU... I PENSEU QUE EL CAP DE PREMSA DE L'EQUIP, NO HI SERÀ DES DEL DIA 20 DE FEBRER AL 2 DE MARÇ, AIXÍ QUE PENSEU EN FER UNA CRÒNICA PELS MITJANS DE LES CURSES QUE FEU AQUESTS DIES!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dv Feb 20, 2009 12:26 am  facvac

Al grup s´han afegit la Marga A, i el Sergi T ( aquests dos pendents de la confirmacio per part de l´organitzacio).

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dl Feb 23, 2009 1:13 pm  NUVOL KINTON

l´equip del Facvac va fer un bon paper tant a la mitja com a la cursa de 10km , pel que fa aquesta el presi del nostre club va fer una sortida espectacular d´uns 600 metres deixant enrera a tothom i es posava primer classificat amb diferencia del grup que el seguia al cap d´uns moments per una molestia a l´adubtor va tenir de baixar el ritme i no va poder mantenir la primera poscició, que la va agafar el Xavi i no la va deixar fins entrar a meta a menys de 32´ marcorro per ell ja que el cirquit no era gents fàcil amb algunes pujades i baixades una mica trenca-cames; l´Abdul com sempre plorant i dient que no esta bé abans de la cursa però desprès no hi ha qui pugui amb ell va ser el primer de la seva categoria i dels 10 primers a la general , desprès entrava jo que sense entrenar gaire i compatir gents ja que l´ultima cursa en cara i ulls la mitja de Tarragona i no la vaig acabar per molesties al pulmo ..., però amb moltes ganes de corre vaig sortir valent a un ritme que no era el del presi però que anava apretant-me , fins el km6 tot bè a partir d´aqui una altra punxadeta al pulmo però aquesta vegada em quedaven forçes i valentia per acabar la cursa sense tenir d´apretar el freno, passava per meta amb un temps de 36´02 i amb un somriure d´orella a orella , al cap d´uns minutets arribava el mestre fent marca personal amb 40´30 mes o menys impresionant també el seu carreron estic segur que d´aki a poquet el veurem per sota de 40´, JO CONFIO AMB TU MESTRE!!,.
Quatre minutets desprès arribava el presi amb les seves molesties a l´adubtor però ell fins el final si senyor felicitats campeon !! ,
pel que fa als atletes de la mitja se que tambè van fer un bon paper però no se els temps exactes així que millor que diguin ells el que...
On es la pròxima?

apalei ens veiem a la pista

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dl Feb 23, 2009 6:01 pm  NUVOL KINTON

aaaahhh, per cert el dinar que ens va preparar la Cuca va ser genial !!
moltes gràcies wapa!!!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dl Feb 23, 2009 6:17 pm  NUVOL KINTON

Tambè em deixava la Marga i la Julia que van corre la de 10km amb bons temps
Marga Arbos Palau F 7 00:42:39 00:04:16 6-F7 FACVAC
Julia Olle Gatell F 5 00:41:23 00:04:09 4-F7 FACVAC
Per cert Julia et van donar premi i com que no i erets li van entregar al presi ...

Tornar a dalt Ir abajo

Be your best

Missatge Dl Feb 23, 2009 7:37 pm  Be your best

PUES DESPRES QUAN NO QUEDAVA NINGU....SORPRESA!!!!
VAN TREURE EL PASTIS, JEJEJEJE...
LA VERITAT VA SER UN DIUMENGE MOLT DIVERTIT, SOU TOTS UNS CRACKS!!!
I TOTS AMB LA SAMARRETA DEL CLUB, CON UN PAR Twisted Evil EQUIPO!!!!!!!!!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dl Feb 23, 2009 7:41 pm  MESTRE

Classificacions de la Mitja de Balaguer i dels 10 Km:

http://www.balaguer.cat/portal/55/68/?EC=ReadArticle&ArticleID=987

Com deia el company Nuvol Kinton crec que en part la cursa es va definir en els primers 500 metres, una gran estratègia d'equip va fer que sortíssim la majoria dsd primera línea, va ser una sortida molt ràpida on qualsevol de nosaltres podia fer de llebre però va ser el "Presi" qui es va sacrificar perque tots nosaltres poguessim fer marca personal (gràcies per l'arrancada Presi). A partir d'allí el Xavi ja va tenir una cursa molt còmode fins a l'arribada jejeje
La cursa no podem dir que fos plana ja que tenia uns quants trenca-cames però vàrem saber patir per millorar els nostres registres, jo en el meu cas 40'28'' entrant en el lloc 47.

PD: Nuvol jo no confio tant en tu com tu amb mi... Very Happy però si d'aquí a dos mesos arribes abans q aquell cul m'hauré d'empassar les paraules jeje Mad

Cuca i Porcalleocho moltes gràcies pel dinar...gairebé no vaig sopar

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dt Feb 24, 2009 12:31 am  porcalleocho

Tactiques apart, avui el diari La mañana de lleida, portava la foto de la sortida amb un primer planol del Nuvol, Meste i l´abdul, un sevidor en segon pla. Els que no portavan la samarreta de la Human Race, tunejada.
Despres una foto amb l arrivada del Xavi.
La cursa força malament tret del primers 600m ( de gloria), obrint la cursa com els bons. no em vaig recuperar de la meva temeritat fins la km 5.
La resta de component de l´expedicio crec que força be.
A per cert en l tema equips no hagessim fet res, les que van guanyar vn fer 2on,6é,7é. Ens va fallar Nuvol que estava per altres coses , enlloc de correr.

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dt Feb 24, 2009 10:11 am  NUVOL KINTON

eeiiiiiiiiiii , Presi ja ens donaràs una còpia d´aquest diari oi?
o almenys penja la foto al foro que la poguem veure!!
tu Mestre confia amb mi o si no jugue´t un sopar que arribo abans del cul que dius te´l jugues?
i ja us val a tots per lo del pastis , jejejjejejejejejeje....
apalei ens veiem .
No tenim fotos???

Tornar a dalt Ir abajo

Be your best

Missatge Dt Feb 24, 2009 11:08 am  Be your best

Tindriem que fixar aquest repte/aposta entre el mestre i nuvol:
El podriem fer a la mitja de Valls, no??? jo truco a qui tingui que trucar pq vingui a corre i tu nuvol pues a cumplir...A veure qui guanya a qui...O sento nuvol jo no apostaria per tu, jejejejeje...
Ara mestre si et sembla be li busquem un titol al repte...
Tipus
Desde el nuvol, encara veig un cul i ja no puc mes!!! juajuajua...

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dt Feb 24, 2009 11:11 am  NUVOL KINTON

venga , k kdi dit pels 10km de la mitja de Valls kdo davant del cul k estem parlant ...
si ets tant valent Best jugati alguna cosa tambè ...; ja vec que no confieu amb mi però k i farem us deixare parats a tots!!
el titol ja el posso jo
A POR ELLA!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum